Anemoi Skrevet 2. september #50661 Skrevet 2. september Bibbedi skrev (29 minutter siden): Nå skal jeg si noe som ikke er ment som kritikk men som en observasjon. Dama har 4 små barn og en million baller i lufta, og fremstår likevel forbausa hver dag når alt «plutselig» skjer på en gang. Det er ikke noe nytt, det var slik før Careless og husbygging også. Hun er også relativt ofte syk. For meg ser det ut som hodet hennes går i hundreogti konstant og at kroppen må si ifra med å bli syk for at hun skal roe ned.Og så går det i sirkel med mye aktivitet - syk og roe ned - mye aktivitet. Jeg har tre skolebarn og 100% jobb. Det er krevende i seg selv. Hadde jeg hatt like mye på gang som den dama hadde jeg gått på en smell for lenge siden. Å jobbe med en nyfødt i tillegg til alt det andre hun driver med må være sjukt stress. Kroppen slutter jo ikke å blø etter fødselen en gang. Interessant innlegg og vinkling! Du ser det vi alle ser. Samtidig vil SET ikke trappe ned på noen ting, verken hun eller V har tatt ut en dags permisjon etter fødselen, og skal ikke ta ut noe framover heller. Og - når det går på halv tolv eller skjærer seg, skyldes det på at hun er jo 4-barnsmor, i full jobb, med baby, flytting++ Men alt er er jo konsekvenser av aktive valg SET og samboer selv har gjort. Og så sant som du sier, dette er på mange måter normalatferden hennes… Stamtidig har mange av oss hatt eller har småbarn, er i full jobb, har reisevei til jobb og veldig krevende livsperioder. Og vi som i coronatiden måtte jobbe hjemmefra, så hvor tidssparende og annerledes det var. SET har sitt arbeidssted hjemme, reiser knapt en meter og likevel er alt daglig stress og kaos. Kan det være at dette er livsstilen hennes, og at det vil vedvare? 7 1 3
Anonym_2024 Skrevet 2. september #50662 Skrevet 2. september Ettersom Sara driver med folkeopplysning der en ikke samtykkekompetent mindreårig med helseutfordringer er hovedaktør , så mener jeg at denne uttalelsen passer i denne konteksten også. At kronikk forfatteren bruker ordene « grunnleggende menneskerettigheter» og «personvern» er helt spot on. Gode forslag om sanksjonere influensere i et faglig og etisk råd. https://www.tv2.no/mening_og_analyse/influensere-bidrar-til-a-sementere-de-holdningene-vi-sa-hardt-kjemper-mot/18058696/?fbclid=PAdGRleAMkCyVleHRuA2FlbQIxMQABpwtPJVKuzwpbBO14Sf7aMvD8BIZbVgKxi_udiHaxc1_Xxg-4i7_BNbCezFhV_aem_Ypm_9RZNQvAfjbHZDn_NxQ 6 7
oss-to Skrevet 2. september #50663 Skrevet 2. september Totton skrev (7 timer siden): Men, det er vel ikke så mange her inne som kan gi tilbakemelding. Som jeg har skjønt det, så har de fleste her inne ikke kjøpt klær fra Careless. Hva skal man da gi tilbakemelding på? Falsk tilbakemelding? Kvar har du dette fra? 4
Anemoi Skrevet 2. september #50664 Skrevet 2. september (endret) oss-to skrev (15 minutter siden): Kvar har du dette fra? Et betimelig spørsmål! Hvem kan konkludere med at ingen/få her inne har kjøpt CL-klær? Jeg har fulgt Sara Emilie sitt løp fra tidlig av, jeg har eid mange CL-klær opp gjennom… Jeg har erfaring, jeg har gitt og kan gi tilbakemeldinger. Man må passe seg for generaliseringer, de kan ofte være feil - vi vet veldig lite om hverandre. 😉 Endret 2. september av Anemoi 2 6
Totton Skrevet 3. september #50665 Skrevet 3. september oss-to skrev (4 timer siden): Kvar har du dette fra? Jeg vil jo tro at når noen er så kritiske som en del brukere her inne er, så handler de ikke hos Careless 7 6
Totton Skrevet 3. september #50666 Skrevet 3. september (endret) Anemoi skrev (4 timer siden): Et betimelig spørsmål! Hvem kan konkludere med at ingen/få her inne har kjøpt CL-klær? Jeg har fulgt Sara Emilie sitt løp fra tidlig av, jeg har eid mange CL-klær opp gjennom… Jeg har erfaring, jeg har gitt og kan gi tilbakemeldinger. Man må passe seg for generaliseringer, de kan ofte være feil - vi vet veldig lite om hverandre. 😉 Enig i det. Men det blir jo helt feil å gi tilbakemelding i sanntid dersom man tidligere har kjøpt klær og sko fra Careless. Det som var tidligere sier ikke så mye om hvordan kvaliteten er nå. Man må jo ha egenerfaring før man kan gi tilbakemelding hos bl.a Trustpilot. Det blir ikke sannferdig å i dag gi tilbakemelding på et produkt som ble kjøpt for lenge siden. Som jeg opplever det, så har flere av kritikerne holdt på her inne i åresvis, og det ville være underlig om man er så ihuga negativ til alt ved Sara Emilie Tandberg og samtidig kjøper klær av henne. Endret 3. september av Totton 5 6
JojoMoyes Skrevet 3. september #50667 Skrevet 3. september Totton skrev (1 time siden): Enig i det. Men det blir jo helt feil å gi tilbakemelding i sanntid dersom man tidligere har kjøpt klær og sko fra Careless. Det som var tidligere sier ikke så mye om hvordan kvaliteten er nå. Man må jo ha egenerfaring før man kan gi tilbakemelding hos bl.a Trustpilot. Det blir ikke sannferdig å i dag gi tilbakemelding på et produkt som ble kjøpt for lenge siden. Som jeg opplever det, så har flere av kritikerne holdt på her inne i åresvis, og det ville være underlig om man er så ihuga negativ til alt ved Sara Emilie Tandberg og samtidig kjøper klær av henne. Nå er det jo flere som har uttalt seg både fra tidligere da hun startet og fra nå nylig , gjengangeren er at de får beskjed om enten at en skjev søm er lett å sy om en lomme som er skjev ikke har noe å si for bruk av kjolen osv . De føler seg hånet og dårlig behandlet av et fraværende kundeservice og Sara E selv tar ikke ansvar. Flopper med snublefunksjon fra nå i sommer! Det bekrefter jo at det er null bedring så poenget står seg vel… 6 4
Minimeg1234 Skrevet 3. september #50668 Skrevet 3. september oss-to skrev (12 minutter siden): Beklager, den tok eg ikkje. Sjølv om eg berre kan svare for meg, så er jo utsagnet ditt berre spekulasjon. Eg har trudd ,nettopp på grunn av at ein er kritisk, så sit ein på førstehand informasjon. Men det oĝ vert vel spekulasjon. Klart det er spekulasjoner men for meg er det en selvfølge at når man er så kritisk til Sara E så handler man ikke av henne. Ikke så rart man trekker den konklusjonen og syns ikke at man trenger å forsvare det på noen måte. 3 6
Minimeg1234 Skrevet 3. september #50669 Skrevet 3. september (endret) JojoMoyes skrev (2 timer siden): Nå er det jo flere som har uttalt seg både fra tidligere da hun startet og fra nå nylig , gjengangeren er at de får beskjed om enten at en skjev søm er lett å sy om en lomme som er skjev ikke har noe å si for bruk av kjolen osv . De føler seg hånet og dårlig behandlet av et fraværende kundeservice og Sara E selv tar ikke ansvar. Flopper med snublefunksjon fra nå i sommer! Det bekrefter jo at det er null bedring så poenget står seg vel… Jeg har ikke sett at man får beskjed om dette noe sted men tror fullt ut på det som skrives her om det. Samtidig så observerer jeg at det er de samme historiene som går om igjen og om igjen og det ervikke egenopplevd. men jeg kan ta feil. Er det mange ganger man har fått den beskjeden ? Hvor lenge siden er det hun eventuelt sa det på snap eller kundeservice skrev det? Endret 3. september av Minimeg1234 1 3
Snublefot62 Skrevet 3. september #50670 Skrevet 3. september Minimeg1234 skrev (34 minutter siden): Klart det er spekulasjoner men for meg er det en selvfølge at når man er så kritisk til Sara E så handler man ikke av henne. Ikke så rart man trekker den konklusjonen og syns ikke at man trenger å forsvare det på noen måte. Men man kan fint ha handlet hos henne tidligere, blitt skuffet/kritisk og så begynt å kommentere her inne. 2 8
Anemoi Skrevet 3. september #50671 Skrevet 3. september (endret) Jeg skal ta på alvor påstanden om at man bare er kritisk til alt som gjelder Sara, og jeg skal tenke høyt om det. Hva er positivt? - SET er en god selger! Efaren og pågående. Men salgsteknikken er også manipulativ og venninne-preget. - SET er blid og sjarmerende, glimt i øyet og humor! Men også sur og driter ut kritikere offentlig. - SET har bygd seg opp fra null til stor business. Men også parasosialt, strategisk og kynisk. - SET selger flotte klær for alle! Men jeg har opplevd dårlig kvalitet, og klærne er ikke sååå spesielle. - SET er en varm, omsorgsfull mor! Men en god mor utleverer ikke barna daglig for å tjene penger. - SET er åpen, ærlig og velmenende, glad i alle! Men hun er også strategisk og selvsentrert, et bevisst spill? - SET har vunnet mange priser som influenser! Men bl.a. gjennom grenseløs barneeksponering i 10 år. Som dere ser, jeg har virkelig prøvd - men fikk problemer… 🙄 Endret 3. september av Anemoi 3 1 9
oss-to Skrevet 3. september #50672 Skrevet 3. september Anemoi skrev (6 minutter siden): Jeg skal ta på alvor påstanden om at man bare er kritisk til alt som gjelder Sara, og jeg skal tenke høyt om det. Hva er positivt? - SET er en god selger! Ja, det er hun, erfaren og pågående. Men salgsteknikken er også manipulativ og venninne-preget. - SET er blid og sjarmerende, med glimt i øyet og humor! Men hun også kan være sur og driter ut kritikere offentlig. - SET har bygd seg opp fra ingenting til stor business. Men hun har bygd opp dette og kjøpergruppen parasosialt og kynisk. - SET selger flotte klær for alle! Men jeg har opplevd dårlig kvalitet og kundebehandling, og klærne er ikke sååå spesielle. - SET er en varm, omsorgsfull mor! Men en god mor utleverer ikke barna sine daglig for å tjene penger på det, i årevis. - SET er åpen, ærlig og velmenende, glad i alle! Men hun er også strategisk og selvsentrert, kjører hun et bevisst spill? - SET har vunnet mange priser som influenser! Men hun har klart dette bla. gjennom grenseløs barneeksponering. Som dere ser, jeg har virkelig prøvd - men fikk problemer… 🙄 Denne var spot on, innertier 🎯 2
elskersommer Skrevet 3. september #50673 Skrevet 3. september Totton skrev (5 timer siden): Enig i det. Men det blir jo helt feil å gi tilbakemelding i sanntid dersom man tidligere har kjøpt klær og sko fra Careless. Det som var tidligere sier ikke så mye om hvordan kvaliteten er nå. Man må jo ha egenerfaring før man kan gi tilbakemelding hos bl.a Trustpilot. Det blir ikke sannferdig å i dag gi tilbakemelding på et produkt som ble kjøpt for lenge siden. Som jeg opplever det, så har flere av kritikerne holdt på her inne i åresvis, og det ville være underlig om man er så ihuga negativ til alt ved Sara Emilie Tandberg og samtidig kjøper klær av henne. Men hva med de som f.eks kjøpte badetøy,kjoler hos careless i 2023 men var så misfornøyd så personen ikke vil kjøpe noe mere.. De kan ikke være kritiske til SET/careless? 3 2
Minimeg1234 Skrevet 3. september #50674 Skrevet 3. september Snublefot62 skrev (1 time siden): Men man kan fint ha handlet hos henne tidligere, blitt skuffet/kritisk og så begynt å kommentere her inne. Selvfølgelig , har heller ikke sagt noe annet. 2
Snublefot62 Skrevet 3. september #50675 Skrevet 3. september Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig , har heller ikke sagt noe annet. Da er det jo litt rart å begynne å svare noen som svarer andre på akkurat det. 6
Fnug Skrevet 3. september #50676 Skrevet 3. september Er det egentlig noen ganger ett dropp går feilfritt? (skjermdump av utforsk på snap) 2 5
JojoMoyes Skrevet 3. september #50677 Skrevet 3. september Fnug skrev (6 minutter siden): Er det egentlig noen ganger ett dropp går feilfritt? (skjermdump av utforsk på snap) Nei men det er veldig frustrerende for SaraE at Kid roter med varer og lager 😬🫣 13 5
Anemoi Skrevet 3. september #50678 Skrevet 3. september Fnug skrev (1 minutt siden): Er det egentlig noen ganger ett dropp går feilfritt? (skjermdump av utforsk på snap) Forsinkelser og ytterligere forsinkelser… Det må være et evig mareritt for CL! Bestillinger sendes for sent, båter er forsinket, tollpapirer savnes, varer står tollfast, og det blir stadige følgefeil. Samtidig oppfordres kundene til forståelse - og ikke minst, det forventes forståelse. Og ikke minst, tilgivelse. Det er slik man kommuniserer når kjøperne følger SET på snap og kan nås bredt som venninne-gjengen. Dette syns jeg ikke vitner om profesjonalitet. 3 11
Bella50 Skrevet 3. september #50679 Skrevet 3. september Anemoi skrev (10 timer siden): Et betimelig spørsmål! Hvem kan konkludere med at ingen/få her inne har kjøpt CL-klær? Jeg har fulgt Sara Emilie sitt løp fra tidlig av, jeg har eid mange CL-klær opp gjennom… Jeg har erfaring, jeg har gitt og kan gi tilbakemeldinger. Man må passe seg for generaliseringer, de kan ofte være feil - vi vet veldig lite om hverandre. 😉 Veldig interessant det du skriver. Når jeg leser her inne, påstås det at de som kjøper produkter fra Careless tror at Sara er deres venninne. Eller at de er syke og kjøper Careless produkter fordi de vi støtte ME forskning? Eller at det er fan av Sara, og velger å selge produktene videre, i stedet for å returnere. Jeg tror Careless kundene er tenkende vesen, som ser på Sara som en influenser. Og at de kjøper klær fordi de liker klærne. Jeg har selv bestilt fra Careless. Flere ganger fordi noen ønsker det i gave. Det jeg har bestilt til meg selv har jeg returnert, fordi jeg ikke likte produktet. For eksempel var puff ermene større enn jeg forventet. Jeg har aldri sett på Sara som min venninne eller handlet for å støtte ME. Jeg er i fult arbeid, og handlet fordi jeg likte produktene. Men returnerte produktene, når jeg ikke følte meg vel i dem. Så du på Sara som din venninne? Er du syk, og ville støtte ME saken? Eller handlet du fordi du likte klærne? 3 7
elskersommer Skrevet 3. september #50680 Skrevet 3. september Fnug skrev (21 minutter siden): Er det egentlig noen ganger ett dropp går feilfritt? (skjermdump av utforsk på snap) Ser på IG og Facebook att flere ikke har fått ordrebekreftelse på mail.. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå