Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
GulleGull skrev (6 minutter siden):

Bruk Trustpilot for tilbakemelding der får de ikke slettet uten at det må bevises for Trustpilot at en tilbakemelding evt skulle være falsk. På egen nettside så kan de selv styre hvilke tilbakemeldinger som vises. 

Men, det er vel ikke så mange her inne som kan gi tilbakemelding. Som jeg har skjønt det, så har de fleste her inne ikke kjøpt klær fra Careless. Hva skal man da gi tilbakemelding på? Falsk tilbakemelding?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (41 minutter siden):

Det er jo en balansegang mellom tilbud og etterspørsel. Noe «dritt» å sitte igjen med usolgte varer, det er jo rent tap. Vet ikke hva de bestilte opp sist men da gikk det tydeligvis tomt fort. Var vel det man kanskje så for seg denne gangen også at det «flyr ut», de har jo ikke noe igjen for å ha ett restlager lenge utover, så solid er de vel ikke ennå. Vet du hvor stor kvanta som er bestilt opp siden du nevner «stor bestilling»? 

Skrev ikke Sara at dette droppet var en «Limited edition»? Og at folk måtte skynde seg å kjøpe disse treningsklærne fordi de ikke hadde så mange av hvert produkt, eller har jeg drømt det? 

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (18 minutter siden):

Denne var litt fin😂😂 

Å kan SE snakke ned ett annet firma så gjør hun d med glede 

Bilde fra SE sin snapchat 

IMG_20250902_171922.jpg

Dette er genialt.

Totalt mangel på selvinnsikt der altså.

Hun driver fortsatt oppstartsbedrift flere år etter oppstart, med oppstartsproblemer, manglende info, rot med størrelser, priser og en løsning som gjør det mest mulig vanskelig for kunder å legge igjen tilbakemeldinger.

Mistenker dog at hun er blitt så vant til å lyve at det for hennes del ikke oppleves sånn.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Totton skrev (1 minutt siden):

Men, det er vel ikke så mange her inne som kan gi tilbakemelding. Som jeg har skjønt det, så har de fleste her inne ikke kjøpt klær fra Careless. Hva skal man da gi tilbakemelding på? Falsk tilbakemelding?

Dette er som du garantert vet ! Ikke den eneste tråden om SE på nett , dette skriver folk i alle forum at de opplever ! Intet nytt under Cholen dette .

• Liker 8
Skrevet
Totton skrev (1 minutt siden):

Strengt tatt irrelevant siden svaret til vedkommende var til noen som hadde kjøpt noe der og hadde dårlig erfaring.

Hva vi andre kan og ikke kan er da egentlig irrelevant.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (29 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på folk som trekker dette misunnelse/sjalu kortet når vi er kritiske. Å spør vi om hva det er å være sjalu på så får vi sjelden svar.

Jeg har stort sett alt det SE har.. eller bortsett fra inntekten. Men jeg har 2 døtre som jeg ikke har solgt på internett for klikk og penger❤️ de er bare mine❤️

Jeg ville aldri solgt barna mine på den måten og delt så mye om den, ikke for ti mill en gang. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Totton skrev (3 minutter siden):

Svarte en bruker som ikke hadde fått lagt inn på nettsiden til Careless, det går å legge det inn på Trustpilot som er en uavhengig side for tilbakemeldinger på firmaer.

Var ikke en oppfordring til å legge inn falsk tilbakemelding der.

Det er forøvrig ikke så lett å legge noe falskt der,  om firmaet følger litt med, så kan de kan «flagge» det de mener er falske anmeldelser, hvorpå da Trustpilot vil henvende seg til den som har lagt inn anmeldelsen og ber om bevis for det man sier. Kan du ikke komme med tilstrekkelige bevis så sletter Trustpilot din anmeldelse.

På Trustpilot kan også firmaet selv kommentere under anmeldelsene som blir lagt ut der,  OM jeg ikke husker helt feil.

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (11 minutter siden):

Bruk Trustpilot for tilbakemelding der får de ikke slettet uten at det må bevises for Trustpilot at en tilbakemelding evt skulle være falsk. På egen nettside så kan de selv styre hvilke tilbakemeldinger som vises. 

Det stemmer dessverre ikke helt. Venninnen min kjøpte bh hos Careless i sommer. Den ble ødelagt etter første vask. Hun skrev en konstruktiv tilbakemelding på trustpilot. Den ble fjernet. Enda hun hadde bilder av bikinien med i anmeldelsen. Hun klaget til Trustpilot, men fikk bare et standard svar tilbake. 

• Liker 5
Skrevet
Vokteren skrev (Akkurat nå):

Det stemmer dessverre ikke helt. Venninnen min kjøpte bh hos Careless i sommer. Den ble ødelagt etter første vask. Hun skrev en konstruktiv tilbakemelding på trustpilot. Den ble fjernet. Enda hun hadde bilder av bikinien med i anmeldelsen. Hun klaget til Trustpilot, men fikk bare et standard svar tilbake. 

Det var dumt da, jeg har lagt inn ett par (ikke vedr CL men annet netthandelfirma) og blitt bedt om bevis da firmaet flagget meg, da fikk de oversikt over mailene på ordre og at jeg hadde forsøkt få tak i noen i firmaet fler ganger uten å få hjelp. Da ble min anmeldelse stående som «verifisert». Mulig de har endret noe -dette var kanskje 2 år siden.. 

• Liker 4
Skrevet
Vokteren skrev (3 minutter siden):

Det stemmer. Og det er dessverre noe som er løftet opp her flere ganger at selv om Trustpilot er mer upartiske enn Careless sin nettside, så kan fortsatt Careless forsøke seg på å fjerne tilbakemeldinger der og - og vil nok klare det enkelte ganger.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Donnap skrev (42 minutter siden):

Jeg har ikke vært her inne mer enn ca 1 måned. Eneste grunnen til at jeg visste at det fantes noe som het kvinneguiden i det hele tatt , er pga at Sara Emilie har latterliggjort folkene her inne flere ganger på snap. Jeg har ingen anelse om de personene som kommenterer her nå er de samme som var med her fra start av. Har ikke vært og lest noen av de gamle innleggene. Jeg ser jo at det er folk her inne og forsvarer henne noe voldsomt, regner med det er følgere/familie/venner, og jeg vet at Sara Emilie får med seg endel av det som skrives her. Hun tar overhodet ikke imot kritikk eller gode råd på noe på sin kombinerte private/firmasnap, da latterliggjør hun kritikerne isteden. Så for min del var det godt å få dele min frustrasjon her inne med folk som også har fått nok av den hun har blitt, trist å se hva penger gjør med influenserene.....

Jeg har også vært her ca 1 måned. Jeg er sjokkert over den hetsingen som foregår her inne. Jeg ser du lurer på om det kan være familie , venner etc.  Jeg lurer på hvem som har et så stort personlig hat mot henne som jeg ser her.    Nå tror jeg absolutt ikke at flertallet er der, bare enkelte. Hadde ikke tenkt å skrive det men siden det er lov å skrive en vei så tenker jeg kanskje det er lov å skrive andre veien også. 
( og jeg visste ikke hvem hun var før jeg leste i tråden her i våres og ble nysgjerrig på hva som utløser den uendelige personlige kritikken  av en person ) 

Jeg heier fortsatt på arbeidskvinnnen Sara som har laget mange arbeidsplasser og betaler sin skatt .  Men det er ting som må ordnes opp i om hun skal klare å fortsette denne «forretningen».

Om klærne ikke holder mål i forhold til pris så vil firma etter hvert ikke gå rundt. Et eller annet sted på veien vil det komme et skjæringspunkt hvor Sara E og co må gjøre noen endringer for å kunne fortsette. Det handler både om kvalitet, kundebehandling og å oppføre seg profesjonelt i forhold til bl.a avtaler , eksponering av barn /andre personlige ting etc. jeg tror ikke kundene ,som nå også blir eldre , har noe ønske om å fortsette å se Sara E som så surrete som jeg opplever henne. Det blir for uprofesjonelt. 

Klart hun får med seg det som skrives her. Det tror jeg de fleste influensere følger med på. Og om det er som det er uttrykt her tidligere , at hun legger ut ting for å provosere så gjør hun en stor feil. Hun må begynne å oppføre seg som en voksen dame. 

For meg er det helt uforståelig at hun forsetter å legge ut barna sine på snap. At hun ikke klarer å se at mye av kritikken mot henne handler om barneeksponeringen er så rart  Hun har ansvar for flere ansatte   ( tror jeg leste 40 stk ) og hun bør gjøre det hun kan for at de skal beholde jobbene sine. 
Det enkleste er da å slutte med barneeksponeringen som kan gjøres på selundet. Så må hun i tillegg raskt ordne opp i andre ting som skrives om her i tråden. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Hun sier at det er «Limited» og VILL respons 😶så nå må du kjøpe selv om du ikke har råd. 

IMG_5073.jpeg

• Liker 6
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (4 minutter siden):

For meg er det helt uforståelig at hun forsetter å legge ut barna sine på snap. At hun ikke klarer å se at mye av kritikken mot henne handler om barneeksponeringen er så rart  Hun har ansvar for flere ansatte   ( tror jeg leste 40 stk ) og hun bør gjøre det hun kan for at de skal beholde jobbene sine. 

Hun har ikke ansvaret for 40 stykk, det er Vegard Skau Tjønnås som er CEO i dette mega konsernet, han styrer fra spillerommet sitt i Nittedal.  Ellers 100 % enig i at hun er seg selv nærmest, det er penger til hus som er i fokus hver eneste dag på Snap. 

Endret av Anonym_2024
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

Det var dumt da, jeg har lagt inn ett par (ikke vedr CL men annet netthandelfirma) og blitt bedt om bevis da firmaet flagget meg, da fikk de oversikt over mailene på ordre og at jeg hadde forsøkt få tak i noen i firmaet fler ganger uten å få hjelp. Da ble min anmeldelse stående som «verifisert». Mulig de har endret noe -dette var kanskje 2 år siden.. 

Her var kjøpet gjort i fysisk butikk, så hun hadde ikke noen mailer å vise til. Skulle tro bilder var gjeldende, men det var det altså ikke.

Vet SET har beskyldt et annet forum for å drive hat kampanjer hvor det blir lagt igjen falske negative anmeldelser på TP. Det kan ikke være mye sannhet i hvert fall. Når ikke engang bilder av kvittering og klesplagg blir godkjent. 

• Liker 4
Skrevet
Snublefot62 skrev (13 minutter siden):

Det stemmer. Og det er dessverre noe som er løftet opp her flere ganger at selv om Trustpilot er mer upartiske enn Careless sin nettside, så kan fortsatt Careless forsøke seg på å fjerne tilbakemeldinger der og - og vil nok klare det enkelte ganger.

Jeg har skrevet noen anmeldelser på Trustpilot for andre butikker. Har aldri opplevd å måtte legge ved bevis for kjøpet. Enten er det noe nytt Trustpilot har startet med, eller så er det egne regler for Careless. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Vokteren skrev (21 minutter siden):

Det er faktisk helt horribelt at Careless eller Reme dynastiet kan kneble alle kritikere på alle mulige slags kanaler.  Jammen meg ikke rart det er en lang tråd her inne på Kvinneguiden.  For her greier de ikke kneble oss,  selv om jeg registrerer at de prøver. Det finnes en Careless kjøp og salg side på Facebook,  jeg var medlem der før. Selv der kom Sara Emilie inn som administrator etterhvert  og forsvarte Careless og klærne og slettet kritiske spørsmål og svar. Husker jeg la inn ett innlegg som måtte godtas av administrator, var ett spørsmål om ett klesplagg som jeg ikke var fornøydmed, det gikk ikke igjennom... Vet at mange opplevde det samme.

Og selv sitter hun og legger ut om dårlig service på KID for alle sine følgere, vet ikke hva jeg skal si at det sier om henne,  men jaggu meg må hun skjerpe seg.

Endret av Donnap
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Vokteren skrev (5 minutter siden):

Jeg har skrevet noen anmeldelser på Trustpilot for andre butikker. Har aldri opplevd å måtte legge ved bevis for kjøpet. Enten er det noe nytt Trustpilot har startet med, eller så er det egne regler for Careless. 

Det må da ha vært at noen har varslet den anmeldelsen?  Jeg har lagt inn anmeldelser hvor jeg ikke har fått spm om å legge frem bevis. Men kan være CL har bedt om bevis? Virker litt rart.. Jeg fikk hvertfall beskjed fra Trustpilot at firmaet satte spm tegn ved min anmeldelse og de ba derfor om bevis for at min anmeldelse skulle stå som verifisert.. . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym_2024 skrev (10 minutter siden):

Hun har ikke ansvaret for 40 stykk, det er Vegard Skau Tjønnås som er CEO i dette mega konsernet, han styrer fra spillerommet sitt i Nittedal.  Ellers 100 % enig i at hun er seg selv nærmest, det er penger til hus som er i fokus hver eneste dag på Snap. 

Ok må bare spørre litt. 

vegard er samboer med Sara E og står som leder? 
Sara E er styremedlem og Careless sitt ansikt utad? 

Hvem er disse 43 ansatte i firmaet ? 
en del  av de er vel de som jobber i butikkene ? 

Når jeg skriver ansvar for de ansatte så tenker jeg ikke direkte personal ansvar. 
Tenker mer på at hun har et ansvar for at firma /butikken skal klare seg overfor de ansatte som er avhengig av lønna si (som de fleste andre). 

Selvom snappen er kun hennes så vil det hun gjør der ha innvirkning på firmaet hvor hun er styremedlem. (Som igjen vil gå utover de ansatte enten positivt eller negativt) 

• Nyttig 3
Skrevet
Vokteren skrev (14 minutter siden):

Her var kjøpet gjort i fysisk butikk, så hun hadde ikke noen mailer å vise til. Skulle tro bilder var gjeldende, men det var det altså ikke.

Vet SET har beskyldt et annet forum for å drive hat kampanjer hvor det blir lagt igjen falske negative anmeldelser på TP. Det kan ikke være mye sannhet i hvert fall. Når ikke engang bilder av kvittering og klesplagg blir godkjent. 

Er det samme SET som oppfordret damene til å legge inn positive der😂 plutselig  kom det ørten «jeg elsker SET» anmeldelser på rappen. 

• Liker 5
Skrevet
Totton skrev (40 minutter siden):

Det finnes jo andre folk som kjøper av careless.. å alle de som er misfornøyde burde lagt igjen på Trustpilot 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...