Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Outandabout skrev (3 minutter siden):

Det er mange gode innlegg her om Sara E AS og Careless. Igår stod Sara E på direktesending med et eller annet firma, iført vareprøve fra eget firma. Mulig jeg tar feil, men mener FT sa at dette ikke er ok. 

Konkrete ting man kan gjøre for å si fra: 

1- tips forbrukertilsynet om umerka reklame. Hun som andre må forholde seg til regelverk. 

2- send henne direktemeldinger om eksponering av barn. Hun deler selvsagt (Hormonella), men da får hun i det minste kjenne på trykket av folk som mener hun eksponerer barna. 

Mye me myself and I i monitor 

Nå har jeg startet opp igjen  med og sende umerket reklame til FT. Jeg sparer opp og sender 1 dag i uka..

Å jeg tror att på 3 uker er jeg oppe i 100 bilder. Å jeg hadde sikkert kunne sendt flere. Men er kastet ut av hennes IG så hadde sikkert vært mye der også 

• Liker 2
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Hva skal man være misunnelig på?

At hun driter i personvern og deler ukritisk om barn og kjæreste? 
At hun driter i lover og regler?

at hun henger ut folk som ikke bare hyller henne?

at hun selger livet sitt for å få nok penger?

vel mulig du er misunnelig, jeg er ikke, er ingenting å være misunnelig på

Du må jo ikke glemme alle som er misunnelig på den fantastiske timeglass figuren det påståes at hun har 😬

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Du må jo ikke glemme alle som er misunnelig på den fantastiske timeglass figuren det påståes at hun har 😬

😂 👏

• Liker 5
Skrevet
Orly skrev (11 minutter siden):

Nyhus hadde en lang periode hvor hun sluttet å dele barna , dessverre startet hun på igjen 

Gikk innom hun på Snapchat i dag. Ja Nyhus har unger alltid med.

• Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Hva skal man være misunnelig på?

At hun driter i personvern og deler ukritisk om barn og kjæreste? 
At hun driter i lover og regler?

at hun henger ut folk som ikke bare hyller henne?

at hun selger livet sitt for å få nok penger?

vel mulig du er misunnelig, jeg er ikke, er ingenting å være misunnelig på

Jeg skjønner meg ikke på folk som trekker dette misunnelse/sjalu kortet når vi er kritiske. Å spør vi om hva det er å være sjalu på så får vi sjelden svar.

Jeg har stort sett alt det SE har.. eller bortsett fra inntekten. Men jeg har 2 døtre som jeg ikke har solgt på internett for klikk og penger❤️ de er bare mine❤️

• Liker 3
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på folk som trekker dette misunnelse/sjalu kortet når vi er kritiske. Å spør vi om hva det er å være sjalu på så får vi sjelden svar.

Jeg har stort sett alt det SE har.. eller bortsett fra inntekten. Men jeg har 2 døtre som jeg ikke har solgt på internett for klikk og penger❤️ de er bare mine❤️

Godt sagt og viktig presisering❤️

• Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (15 minutter siden):

Blod er tjukkere enn vann og sies det 🤷🏼‍♀️

Janteloven er det også noe som heter

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Denne var litt fin😂😂 

Å kan SE snakke ned ett annet firma så gjør hun d med glede 

Bilde fra SE sin snapchat 

IMG_20250902_171922.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Anemoi skrev (40 minutter siden):

I dag har SET reklamert tungt for treningsklærne, fortsatt er ingenting utsolgt av de to typene tights og treningsjakken, uansett farger og størrelser. Enten har de bestilt et veldig stort antall og blir derfor ikke utsolgt, det er forresten uvanlig. Eller så har det vært mindre interesse for tights og treningsjakker enn de trodde. 
Og som vanlig - innimellom dette eksponerer mor babyen, jeg har sladdet detaljene om hvordan babyen sover i dag. 
Nå må denne influenseren slutte med sin ekstreme, daglige barneeksponering! 

IMG_0319.jpeg

Jeg synes det virker som om hun stadig vekk ikke får solgt ut alt, det ser man jo når hun setter ned prisene på varer. Ofte er det nedsatte priser på ting hun hauset skikkelig opp før dropp, men som tydeligvis ikke har blitt utsolgt likevel. Det var jo ett fryktelig styr før dropp tidligere der man måtte sitte klar det sekundet klærne ble droppet for å sikre seg dem, klærne ble plutselig borte fra handlekurven i det du skulle betale, og ett fullstendig kaos. Hun fikk masse kritikk for dette,  og jeg tror nok hun mistet endel kunder der, men det har jo kommet nye til... 

Jeg fikk kommentar og spørsmål om careless kjolen jeg hadde på meg i sommer, og jeg sa som sant var at jeg syntes den var kjempefin og god å ha på seg, men at det var ett sjansespill å kjøpe klær på Careless for det har vært så mye dårlig kvalitet. Vedkommende hadde ikke hørt om Careless,  og tror ikke hun kommer til å handle der heller.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Denne var litt fin😂😂 

IMG_20250902_171922.jpg

Er det noen som prøver å flytte fokus fra sitt eget rot👀

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Denne var litt fin😂😂 

IMG_20250902_171922.jpg

Ha ha ha ha unnskyld meg men nå lo jeg høyt 😬 Hm dronning av useriøs butikk der ja , rart det ikke ringer en bjelle ? Ånei unnskyld da måtte man hatt selvinnsikt for å høre den 👊👊👊

• Liker 11
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Denne var litt fin😂😂 

IMG_20250902_171922.jpg

Ja tenk om alle  vi som har dårlig erfaring med Careless hadde fått lov til å legge igjen kritikk på de sidene også, men det får vi jo ikke... DET er dårlig det.

• Liker 6
Skrevet
Donnap skrev (36 minutter siden):

Jeg har ikke vært her inne mer enn ca 1 måned. Eneste grunnen til at jeg visste at det fantes noe som het kvinneguiden i det hele tatt , er pga at Sara Emilie har latterliggjort folkene her inne flere ganger på snap. Jeg har ingen anelse om de personene som kommenterer her nå er de samme som var med her fra start av. Har ikke vært og lest noen av de gamle innleggene. Jeg ser jo at det er folk her inne og forsvarer henne noe voldsomt, regner med det er følgere/familie/venner, og jeg vet at Sara Emilie får med seg endel av det som skrives her. Hun tar overhodet ikke imot kritikk eller gode råd på noe på sin kombinerte private/firmasnap, da latterliggjør hun kritikerne isteden. Så for min del var det godt å få dele min frustrasjon her inne med folk som også har fått nok av den hun har blitt, trist å se hva penger gjør med influenserene.....

Godt og personlig innlegg, @Donnap! Du er en viktig stemme her inne!

Jeg har, som deg, fulgt SET lenge, og ble mer og mer desillusjonert. Tråden startet jo i 2019 som en kritikk mot barneeksponeringen. Når jeg kikker bakover, ser jeg at det er veldig mange ulike brukere som er innom og kritiserer. De som hardnakket forsvarer influenseren, kan ha ulike grunner for dette, og både kjenne eller ikke kjenne SET.
Influenseren selv har mange ganger sagt at de som kritiserer henne er misunnelige hatere uten noe eget liv, og dette gjentar ofte de som forsvarer SET på ulike forum, også her på kg. (For min egen del har jeg et helt normalt familie-og jobbeliv. 🤭)
SET sin hormonella-figur var veldig aktiv en periode, og er innom iblant. Figuren er tonet ned, jeg tipper SET fikk korreksjoner om at det ikke ga et særlig godt inntrykk av henne…
Mange vegrer seg nok for å sende meldinger til SET, hun sier jo at meldinger hun ikke liker/kritikk - de blir ikke anonymisert. mange har liten lyst til å drites offentlig til 190 000 følgere. 🫣

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Totton skrev (6 minutter siden):

Janteloven er det også noe som heter

Hvilken relevans har Janteloven her? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Donnap skrev (1 minutt siden):

Ja tenk om alle  vi som har dårlig erfaring med Careless hadde fått lov til å legge igjen kritikk på de sidene også, men det får vi jo ikke... DET er dårlig det.

Nei det sletter hun asap 👎🏻👎🏻👎🏻

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Anemoi skrev (1 minutt siden):

Jeg har, som deg, fulgt SET lenge, og ble mer og mer desillusjonert. Tråden startet jo i 2019 som en kritikk mot barneeksponeringen. Når jeg kikker bakover, ser jeg at det er veldig mange ulike brukere som er innom og kritiserer. De som hardnakket forsvarer influenseren, kan ha ulike grunner for dette, og både kjenne eller ikke kjenne SET.
Influenseren selv har mange ganger sagt at de som kritiserer henne er misunnelige hatere uten noe eget liv, og dette gjentar ofte de som forsvarer SET på ulike forum, også her på kg. (For min egen del har jeg et helt normalt familie-og jobbeliv. 🤭)
SET sin hormonella-figur var veldig aktiv en periode, og er innom iblant. Figuren er tonet ned, jeg tipper SET fikk korreksjoner om at det ikke ga et særlig godt inntrykk av henne…
Mange vegrer seg nok for å sende meldinger til SET, hun sier jo at meldinger hun ikke liker/kritikk - de blir ikke anonymisert. mange har liten lyst til å drites offentlig til 190 000 følgere. 🫣

👏👏👏

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Spot on 👌

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (18 minutter siden):

Nå har jeg startet opp igjen  med og sende umerket reklame til FT. Jeg sparer opp og sender 1 dag i uka..

Å jeg tror att på 3 uker er jeg oppe i 100 bilder. Å jeg hadde sikkert kunne sendt flere. Men er kastet ut av hennes IG så hadde sikkert vært mye der også 

👏👏👏

• Liker 3
Skrevet (endret)
Donnap skrev (5 minutter siden):

Bruk Trustpilot for tilbakemelding der får de ikke slettet uten at det må bevises for Trustpilot at en tilbakemelding evt skulle være falsk. På egen nettside så kan de selv styre hvilke tilbakemeldinger som vises. 

Endret av GulleGull
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (16 minutter siden):

Denne var litt fin😂😂 

IMG_20250902_171922.jpg

Hva skal man si? Dette har CareLess drevet med i 2 år nå og kaller det «oppstartsproblemer», i tillegg til daglig umerket reklame, dårlig kundeservice og dårlige kvalitet på produktene. Hun burde seriøst kjøpe seg litt selvinnsikt. Jeg er fast kunde hos KID og er meget fornøyd, de har nemlig lagt ut informasjon på hjemmesiden sin om dette problemet så det var jeg fullt klar over. 

Endret av Anonym_2024
  • Liker 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...