Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Anim92 skrev (32 minutter siden):

Måtte inn og sjekke de 700 finn-annonsene. Filtrerte så ut min størrelse, der var 1/3 av annonsene kjoler til utleie..

Ja det får’n si, jeg ser at folk leier ut kjoler men det er stort sett kjoler i flere prisklasser over Careless. Lurer på om de får leid ut? Er det den festkjolen som leies ut da?

Endret av GulleGull
  • Liker 1

Fortsetter under...

Bella50 skrev (46 minutter siden):

Overraskende svar fra deg. Du har tidligere påpekt at folk må lære seg forskjell på retur og reklamasjon.  

Korrekt. Og tror du virkelig kundeservicen er så mye bedre når folk returnerer varer når dette er et LITE utdrag rundt lovpålagt reklamasjon?

Det er for øvrig flere eksempler rundt retur i salgsgruppa på Facebook men der er jeg ikke og kan ikke vise eksempler fra. 

• Liker 7
Anonym_2024 skrev (6 minutter siden):

Hverken følger eller influenser har sosiale antenner. «Fødestøv» fra noen som føder i uke 28, og i tillegg er situasjonen dramatisk  for den den det gjelder. Dumskapen har ingen grenser. 

IMG_4490.jpeg

Dette er forbildet sitt det😔

• Liker 10

Annonse

Anonym_2024 skrev (11 minutter siden):

Hverken følger eller influenser har sosiale antenner. «Fødestøv» fra noen som føder i uke 28, og i tillegg er situasjonen dramatisk  for den den det gjelder. Dumskapen har ingen grenser. 

IMG_4490.jpeg

Veldig betegnede, så klarer heller ikke SET formulere seg spesielt  bra. «Lykkeønskninger» er jo ikke noe man sender til noen i en kritisk situasjon.  Hastverksarbeid og slums. Ikke sikkert SET har fulgt spesielt godt med på henne heller så hun forstår alvoret? men tagger henne for oppmerksomhet for seg selv? 

Endret av GulleGull
  • Liker 10
GulleGull skrev (21 minutter siden):

Veldig betegnede, så klarer heller ikke SET formulere seg spesielt  bra. «Lykkeønskninger» er jo ikke noe man sender til noen i en kritisk situasjon.  Hastverksarbeid og slums. Ikke sikkert SET har fulgt spesielt godt med på henne heller så hun forstår alvoret? men tagger henne for oppmerksomhet for seg selv? 

Hva ville du sendt da sendt til noen i en kritisk situasjon om ikke lykkeønskninger? Håper det går ræva?

• Liker 2
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Korrekt. Og tror du virkelig kundeservicen er så mye bedre når folk returnerer varer når dette er et LITE utdrag rundt lovpålagt reklamasjon?

Det er for øvrig flere eksempler rundt retur i salgsgruppa på Facebook men der er jeg ikke og kan ikke vise eksempler fra. 

Jeg er med i salgsgruppen på Facebook. Og kan bekrefte at folk skriver at retur ikke er noen problem. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Anonym_2024 skrev (48 minutter siden):

IMG_4490.jpeg

Her gjelder det å ha gode antenner, iblant klarer ikke SET det, hun bruker vendinger som feiler totalt i situasjonen. Hun kunne nøyd seg med å ønske Karianne lykke til, ikke henge på noe om sin egen situasjon. Det kan lett oppfattes som et forsøk på å snu fokuset mot seg sjøl… Igjen. 

Jeg syns dette er tonedøvt. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Angel75 skrev (41 minutter siden):

Hva ville du sendt da sendt til noen i en kritisk situasjon om ikke lykkeønskninger? Håper det går ræva?

Nei selvfølgelig ikke hva får deg til å skrive det?

Hadde ikke skrevet WOW, lykkeønskninger og hatt latter og  flammeemojis i noe som omhandlet andres «ulykke». Heller ikke ønsket «fødestøvet» til noen som føder eller tar keisersnitt prematurt.

«Lykkeønskninger» passer seg bedre i noe man vet har ett positivt utfall og begivenhet. 

Du må mer en gjerne tolke det annerledes en meg☺️

Endret av GulleGull
Rettet ett ord + la til ett ord
  • Liker 8
LivEinar skrev (21 minutter siden):

Her gjelder det å ha gode antenner, iblant klarer ikke SET det, hun bruker vendinger som feiler totalt i situasjonen. Hun kunne nøyd seg med å ønske Karianne lykke til, ikke henge på noe om sin egen situasjon. Det kan lett oppfattes som et forsøk på å snu fokuset mot seg sjøl… Igjen. 

Jeg syns dette er tonedøvt. 

Jeg syntes det var  spesielt å tagge hun som er i situasjonen også, særlig mtp at hun også ønsker seg litt «fødestøv» fra hennes situasjon. Når du tagger så kommer det vel opp på K sin story så mange av følgerne hennes ser? 

• Liker 5

Annonse

GulleGull skrev (8 minutter siden):

Jeg syntes det var  spesielt å tagge hun som er i situasjonen også, særlig mtp at hun også ønsker seg litt «fødestøv» fra hennes situasjon. Når du tagger så kommer det vel opp på K sin story så mange av følgerne hennes ser? 

Nei, det kommer ikke automatisk opp på storyen til Karianne. Men Karianne får melding om at hun er tagget i Sara Sin mulige sin story. Så må Karianne selv velge om hun vil dele det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Bella50 skrev (Akkurat nå):

Nei, det kommer ikke automatisk opp på storyen til Karianne. Men Karianne får melding om at hun er tagget i Sara Sin mulige sin story. Så må Karianne selv velge om hun vil dele det. 

Ok -takk for infor!  Er så lite på/bruker lite  snap selv så vet ikke om alle funksjoner. 

Anonym_2024 skrev (2 timer siden):

IMG_4490.jpeg

Helt forkastelig!!!

• Liker 12
Annonse

IMG_4490.jpeg

Det er så utrolig respektløst. Jeg har mistet all respekt for SaraE etter hvordan hun har holdt på de siste ukene. Jeg skal love deg at KV heller ville vært i din situasjon, SaraE, det du har messet om i flere uker nå er bagateller i forhold, ha litt respekt! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 8
  • Nyttig 7

IMG_4490.jpeg

Hva er det som går av henne? Hun bør seriøst legge fra seg telefonen. Her ser vi toppen av egoisme. Uansett hva andre står i, så er det meg, meg og atter meg.  

• Liker 11
  • Nyttig 2
Jobbermedbarn skrev (11 minutter siden):

Det er så utrolig respektløst. Jeg har mistet all respekt for SaraE etter hvordan hun har holdt på de siste ukene. Jeg skal love deg at KV heller ville vært i din situasjon, SaraE, det du har messet om i flere uker nå er bagateller i forhold, ha litt respekt! 

Tror ikke hun vet hva respekt for andre er for noe. 

• Liker 11
Vokteren skrev (24 minutter siden):

Hva er det som går av henne? Hun bør seriøst legge fra seg telefonen. Her ser vi toppen av egoisme. Uansett hva andre står i, så er det meg, meg og atter meg.  

Her er  bør hun rett og slett legge ut en korrigering på snap. Det er faktisk lov å legge seg flat når man har forhastet seg og bæsjet på leggen. 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...