Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Juststop skrev (5 timer siden):

Betyr ikke 😭 lol? Å le så tårene renner.

Nei, da gråter når du 😭. Når du ler :🤣😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo samma greiene hver gang. 
Hun spiller på at hun er så nervøs før dropp. Spenningen er til å ta og føle på. Hun sier at det er begrenset antall sko. De ender med å ha «underskudd» på vare. En gang må vel kundene bli drittlei? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (9 minutter siden):

Hun spiller på at hun er så nervøs før dropp. Spenningen er til å ta og føle på. Hun sier at det er begrenset antall sko. De ender med å ha «underskudd» på vare. En gang må vel kundene bli drittlei? 

Hun er stort sett bare mønster på reprise. Og det har hun vært lenge.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Hun er stort sett bare mønster på reprise. Og det har hun vært lenge.

shady forretningskonsept

Tenker Vegard burde ha fortsatt i Kiwi jobben…. 

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de ikke kan ha så mange kjoler de ikke får solgt. Men sko burde jo være lagervare som de selger hele året., ikke bare en kveld liksom 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Kan hende de har klart å fange kundene i ett slags spenningkonsept innen nettshopping , «klarer jeg sikre meg denne gangen?»😅 Blir som  bingo, man sitter i felleskap, spenningen er stor -kanskje vinner en kaffepåsa og ett gratis bingolodd til neste «trekning»??!🤞🏼🙊

Endret av GulleGull
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (2 timer siden):

Mønsteret veldig godt beskrevet! 

GulleGull skrev (37 minutter siden):

Kan hende de har klart å fange kundene i ett slags spenningkonsept innen nettshopping , «klarer jeg sikre meg denne gangen?»😅 Blir som  bingo, man sitter i felleskap, spenningen er stor -kanskje vinner en kaffepåsa og ett gratis bingolodd til neste «trekning»??!🤞🏼🙊

Drop-bingo! 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (15 minutter siden):

Mønsteret veldig godt beskrevet! 

Drop-bingo! 😂

Jepp 😂 Egentlig genialt -hause opp og ha knapphet på varene så folk føler de må sette seg klar til klokkeslettet og trykker i vei i vildenssky  for å sikre seg, samme om det er riktig str., antall og farge som havner i fangstkurven sin.  Kunden betaler og når de får det så selger kunden det heller på Tise, Finn eller Fb.en å returnere det. Med den tilgivende kundebasen SET har klart å dra med seg så har jo Careless alt å vinne og lite å tape på å kjøre Drop-bingo 😬

Endret av GulleGull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Jepp 😂 Egentlig genialt -ha knapphet på varene så folk føler de må sette seg klar til klokkeslettet og trykker i vei i vildenssky  for å sikre seg, samme om det er riktig str., antall og farge som havner i fangstkurven sin.  Kunden betaler og når de får det så selger kunden det heller på Tise, Finn eller Fb.en å returnere det. Med den tilgivende kundebasen SET har klart å dra med seg så har jo Careless alt å vinne og lite å tape på å kjøre Drop-bingo 😬

Helt enig! Så er det interessant å se om og hvor lenge konseptet holder. 
Jeg syns å se en tendens i ulike diskusjonsforum at man harselerer med SET mer enn anerkjenne henne som morsom og effektiv forretningskvinne. Hittil har SET gått mye under radaren mht kritikk, syns jeg, men særlig etter de glorete bunadsblusene/festskjortene - har hun fått mye tyn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare mine bh`er som blir ødelagt med en gang, på facebooksiden blir innleggene mine bare slettet. 
men den gummistroppen inni skulderstroppen ryker på alle BH-ene mine, jeg har nå 5 bh`er dette har skjedd med.

nå skulle jeg bruke bikinitoppen min i går hadde den på, og da datt skuldertoppen helt av, og den har aldri vært i vann!

jeg synes bh´ene er knallgode, men at kvaliteten er elendig.

er det fler med samme erfaring?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppenlun skrev (24 minutter siden):

Er det bare mine bh`er som blir ødelagt med en gang, på facebooksiden blir innleggene mine bare slettet. 
men den gummistroppen inni skulderstroppen ryker på alle BH-ene mine, jeg har nå 5 bh`er dette har skjedd med.

nå skulle jeg bruke bikinitoppen min i går hadde den på, og da datt skuldertoppen helt av, og den har aldri vært i vann!

Er ikke sikkert du får så godt svar her inne på om andre har opplevd det det samme. For flesteparten her unngår og kjøpe varer på careless. Men kan jo være noen har forsøkt de.

Jeg har faktisk prøvd bh derfra 1 gang fordi jeg kjøpte den av en venninne men den passer overhode ikke meg med store bryster og stor overkropp. Fikk ikke plass til brystene i Cup 😔De skviset seg sammeen og var helt merkelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppenlun skrev (25 minutter siden):

Har sett en del tilbakemeldinger på Trustpilot om dårlig kvalitet og problemer med skulderstropper . Synd de sletter sånne konstruktive spm på facebooksiden for det er jo greit for andre å vite kan skje. Så kan man handle om man vil men da ut fra en vurdering av å ta risikoen for at klærne kan ha noen svakheter. Syntes sånt er litt lureri å slette. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppenlun skrev (32 minutter siden):

Tror du får bedre svar fra kundeservice enn fra Facebook. Om du ikke det hele tatt får svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppenlun skrev (51 minutter siden):

De er jo ikke knallgode hvis kvaliteten er elendig. Du må handle bh og bikini andre steder. Ikke prøv med 6 bh derfra liksom

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 minutter siden):

De er jo ikke knallgode hvis kvaliteten er elendig. Du må handle bh og bikini andre steder. Ikke prøv med 6 bh derfra liksom

Jeg kjøpte først en, også var den god. Så kjøpte jeg flere og flere på kort tid, nå har jeg sydd de jeg har brukt mest. Jeg har hatt en bh jeg har sverget til tidligere som jeg kjøpte flere av, de ble ikke ødelagte men careless sine er bedre å bruke, men de holder jo ikke. Jeg har kjøpt flere bh'er hos change f.eks å de synes det ikke på

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppenlun skrev (10 minutter siden):

Jeg kjøpte først en, også var den god. Så kjøpte jeg flere og flere på kort tid, nå har jeg sydd de jeg har brukt mest. Jeg har hatt en bh jeg har sverget til tidligere som jeg kjøpte flere av, de ble ikke ødelagte men careless sine er bedre å bruke, men de holder jo ikke. Jeg har kjøpt flere bh'er hos change f.eks å de synes det ikke på

Utfra de erfaringene jeg har observert fra den gang Careless oppsto så virker det som kvaliteten på alt har forringet seg og det handler nok om at de har begynt å gå på akkord på kvalitet i produksjonen for å produsere billigst mulig for at avansen skal bli høyest mulig. Klærne har jo ikke blitt billigere -bare kvaliteten har blitt billig i alt fra sytråd til  selve «håndtverket »

Endret av GulleGull
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Utfra de erfaringene jeg har observert fra den gang Careless oppsto så virker det som kvaliteten på alt har forringet seg og det handler nok om at de har begynt å gå på akkord på kvalitet i produksjonen for å produsere billigst mulig for at avansen skal bli høyest mulig. Klærne har jo ikke blitt billigere -bare kvalitetene 

Jeg er noe usikker på dette men har ikke careless byttet fabrikk i Kina? Føler det er mer klager på særlig Trustpilot over feilsydde plagg. Har det blitt dårligere kvalitet etter bytte av fabrikk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Jeg er noe usikker på dette men har ikke careless byttet fabrikk i Kina? Føler det er mer klager på særlig Trustpilot over feilsydde plagg. Har det blitt dårligere kvalitet etter bytte av fabrikk?

Ja de byttet fabrikk slik jeg forstod det. Er jo konkurranse mellom fabrikkene også og om man presser pris hele tiden så må jo fabrikkene skjære ned på kostnadene sine de skal jo også tjene, hvor de kutter gjelder jo alt fra innkjøp av sytråd, strikk, hvordan sting de bruker osv. Alt er vel skjært ned til benet og det overvåkes svinn i alle ledd🙈

Endret av GulleGull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Tror du får bedre svar fra kundeservice enn fra Facebook. Om du ikke det hele tatt får svar.

Ja, jeg fikk en ny bh, men jeg er vel mest ute etter å høre om det er bare mine bh'er som ryker

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Har sett en del tilbakemeldinger på Trustpilot om dårlig kvalitet og problemer med skulderstropper . Synd de sletter sånne konstruktive spm på facebooksiden for det er jo greit for andre å vite kan skje. Så kan man handle om man vil men da ut fra en vurdering av å ta risikoen for at klærne kan ha noen svakheter. Syntes sånt er litt lureri å slette. 

Ja det synes jeg også, de må kunne stå i den kritikken.. og om det kan være modellen eller modellene for det er jo tre ulike modeller jeg har også så to av de ryker i stroppen og den tredje datt hele stroppen av 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...