Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (21 minutter siden):

Hehe, ekte norske bunader syes i hvertfall ikke i Asia. Da har du fake bunad i hvertfall. 

Mange norske bunader fra pantentholder sys i Asia, fordi det er for så som kan bunadssøm i Norge og for å kunne konkurrere på pris. Det er fortsatt ekte bunad. Man må nesten kjøpe råstoffene of gå til privatpersoner for å få brodert og sydd om man ønsker en norsksydd bunad nå for tiden. Husfliden bruker tilogmed asiatiske systuer i noen deler av norge hvor de ikke har folk til å sy.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dupers skrev (6 minutter siden):

Mange norske bunader fra pantentholder sys i Asia, fordi det er for så som kan bunadssøm i Norge og for å kunne konkurrere på pris. Det er fortsatt ekte bunad. Man må nesten kjøpe råstoffene of gå til privatpersoner for å få brodert og sydd om man ønsker en norsksydd bunad nå for tiden. Husfliden bruker tilogmed asiatiske systuer i noen deler av norge hvor de ikke har folk til å sy.

Glad jeg da har en ekte bunad, sydd, brodert og montert i Norge. Slik den skal. Å det kommer heller aldri noe Careless skjorte i den 😄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Glad jeg da har en ekte bunad, sydd, brodert og montert i Norge. Slik den skal. Å det kommer heller aldri noe Careless skjorte i den 😄

Samme her😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, hvorfor trenger hun 2 designere hvis det er Sara og følgerne som skaper klærne? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (44 minutter siden):

🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (34 minutter siden):

Igjen, hvorfor trenger hun 2 designere hvis det er Sara og følgerne som skaper klærne? 

Fordi hun må formidle sine designønsker til noen som kan formidle det til fabrikken. Og muligens endre på mønster etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (1 time siden):

At folk i det hele tatt kjøper det rælet hennes er jo flaut men å bruke det sammen med bunad tør jeg påstå er blasfemi. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_2025-05-12-17-21-32-505_com.snapchat.android.thumb.jpg.74f0212a32b94b5a5b5a0f3a5a118861.jpgJeg ser att nå spør hun følgere om de kunne tenke seg slik pynt som du henger på bikinien

Eksakt det samme som Isabel Raad har lansert i år til sin bikini kolleksjon🙂

Bilde fra SE sin snapchat 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Screenshot_2025-05-12-17-21-32-505_com.snapchat.android.thumb.jpg.74f0212a32b94b5a5b5a0f3a5a118861.jpgJeg ser att nå spør hun følgere om de kunne tenke seg slik pynt som du henger på bikinien

Eksakt det samme som Isabel Raad har lansert i år til sin bikini kolleksjon🙂

Er d samme smykkene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Hehe, ekte norske bunader syes i hvertfall ikke i Asia. Da har du fake bunad i hvertfall. 

Store deler av norske husflid bunader sys i Kina, og broderes i Kina eller østeuropa.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (7 minutter siden):

Samme sjanger… 🤪

IMG_2622.jpeg

Vi lever altså i slik overflod her på bjerget at folk bruker penger på å pynte bikinier, mens folk sulter i andre deler av verden. Herregud. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (30 minutter siden):

Store deler av norske husflid bunader sys i Kina, og broderes i Kina eller østeuropa.

Ja, og det er en skam. Vet godt hvem jeg er enig med her i linken. Å som jeg mente før, får du sydd bunaden din i Kina har du ikke en ekte norsk bunad. Da får man heller spare litt lenger slik at man har råd til det. Men da kan jeg nesten forstå de som synes det er ok å bruke en klovne skjorte fra Careless i Kina bunaden sin...

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/utenlandsproduserte-bunader-far-kritikk-foles-jo-helt-feil/17663988/

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (1 time siden):

Er d samme smykkene? 

Det tror jeg ikke men mente samme opplegget som Isabel Raad har 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette att det er kunder som ikke får skoene de har kjøpt?

Screenshot_2025-05-12-22-21-37-770_com.snapchat.android.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Ja skjønner det sånn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (29 minutter siden):

Haha, kjent Careless-stil 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (39 minutter siden):

Dette er flaut

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så lenge kundene får beskjed med et 💜 og noen 🥹😭, så er vel alt i orden. Tilgitt til neste gang. 

💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (36 minutter siden):

Jaja, så lenge kundene får beskjed med et 💜 og noen 🥹😭, så er vel alt i orden. Tilgitt til neste gang. 

💜

Betyr ikke 😭 lol? Å le så tårene renner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...