Dupers Skrevet 10 timer siden #44541 Del Skrevet 10 timer siden Bibbi_ skrev (21 minutter siden): Hehe, ekte norske bunader syes i hvertfall ikke i Asia. Da har du fake bunad i hvertfall. Mange norske bunader fra pantentholder sys i Asia, fordi det er for så som kan bunadssøm i Norge og for å kunne konkurrere på pris. Det er fortsatt ekte bunad. Man må nesten kjøpe råstoffene of gå til privatpersoner for å få brodert og sydd om man ønsker en norsksydd bunad nå for tiden. Husfliden bruker tilogmed asiatiske systuer i noen deler av norge hvor de ikke har folk til å sy. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10 timer siden #44542 Del Skrevet 10 timer siden Dupers skrev (6 minutter siden): Mange norske bunader fra pantentholder sys i Asia, fordi det er for så som kan bunadssøm i Norge og for å kunne konkurrere på pris. Det er fortsatt ekte bunad. Man må nesten kjøpe råstoffene of gå til privatpersoner for å få brodert og sydd om man ønsker en norsksydd bunad nå for tiden. Husfliden bruker tilogmed asiatiske systuer i noen deler av norge hvor de ikke har folk til å sy. Glad jeg da har en ekte bunad, sydd, brodert og montert i Norge. Slik den skal. Å det kommer heller aldri noe Careless skjorte i den 😄 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 10 timer siden #44543 Del Skrevet 10 timer siden Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Glad jeg da har en ekte bunad, sydd, brodert og montert i Norge. Slik den skal. Å det kommer heller aldri noe Careless skjorte i den 😄 Samme her😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 10 timer siden #44544 Del Skrevet 10 timer siden Igjen, hvorfor trenger hun 2 designere hvis det er Sara og følgerne som skaper klærne? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9 timer siden #44545 Del Skrevet 9 timer siden Bibbi_ skrev (44 minutter siden): Glad jeg da har en ekte bunad, sydd, brodert og montert i Norge. Slik den skal. Å det kommer heller aldri noe Careless skjorte i den 😄 🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9 timer siden #44546 Del Skrevet 9 timer siden Outandabout skrev (34 minutter siden): Igjen, hvorfor trenger hun 2 designere hvis det er Sara og følgerne som skaper klærne? Fordi hun må formidle sine designønsker til noen som kan formidle det til fabrikken. Og muligens endre på mønster etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8 timer siden #44547 Del Skrevet 8 timer siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Glad jeg da har en ekte bunad, sydd, brodert og montert i Norge. Slik den skal. Å det kommer heller aldri noe Careless skjorte i den 😄 At folk i det hele tatt kjøper det rælet hennes er jo flaut men å bruke det sammen med bunad tør jeg påstå er blasfemi. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8 timer siden #44548 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ser att nå spør hun følgere om de kunne tenke seg slik pynt som du henger på bikinien Eksakt det samme som Isabel Raad har lansert i år til sin bikini kolleksjon🙂 Bilde fra SE sin snapchat 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 7 timer siden #44549 Del Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Jeg ser att nå spør hun følgere om de kunne tenke seg slik pynt som du henger på bikinien Eksakt det samme som Isabel Raad har lansert i år til sin bikini kolleksjon🙂 Bilde fra SE sin snapchat Er d samme smykkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 6 timer siden #44550 Del Skrevet 6 timer siden Bibbi_ skrev (4 timer siden): Hehe, ekte norske bunader syes i hvertfall ikke i Asia. Da har du fake bunad i hvertfall. Store deler av norske husflid bunader sys i Kina, og broderes i Kina eller østeuropa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 6 timer siden #44551 Del Skrevet 6 timer siden Outandabout skrev (49 minutter siden): Er d samme smykkene? Samme sjanger… 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6 timer siden #44552 Del Skrevet 6 timer siden LivEinar skrev (7 minutter siden): Samme sjanger… 🤪 Vi lever altså i slik overflod her på bjerget at folk bruker penger på å pynte bikinier, mens folk sulter i andre deler av verden. Herregud. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5 timer siden #44553 Del Skrevet 5 timer siden (endret) arnoyb skrev (30 minutter siden): Store deler av norske husflid bunader sys i Kina, og broderes i Kina eller østeuropa. Ja, og det er en skam. Vet godt hvem jeg er enig med her i linken. Å som jeg mente før, får du sydd bunaden din i Kina har du ikke en ekte norsk bunad. Da får man heller spare litt lenger slik at man har råd til det. Men da kan jeg nesten forstå de som synes det er ok å bruke en klovne skjorte fra Careless i Kina bunaden sin... https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/utenlandsproduserte-bunader-far-kritikk-foles-jo-helt-feil/17663988/ Endret 5 timer siden av Bibbi_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5 timer siden #44554 Del Skrevet 5 timer siden Outandabout skrev (1 time siden): Er d samme smykkene? Det tror jeg ikke men mente samme opplegget som Isabel Raad har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5 timer siden #44555 Del Skrevet 5 timer siden Betyr dette att det er kunder som ikke får skoene de har kjøpt? Bilde fra SE sin snapchat 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 5 timer siden #44556 Del Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (10 minutter siden): Betyr dette att det er kunder som ikke får skoene de har kjøpt? Bilde fra SE sin snapchat Ja skjønner det sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4 timer siden #44557 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (29 minutter siden): Betyr dette att det er kunder som ikke får skoene de har kjøpt? Bilde fra SE sin snapchat Haha, kjent Careless-stil 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Grøntgress Skrevet 4 timer siden #44558 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (39 minutter siden): Betyr dette att det er kunder som ikke får skoene de har kjøpt? Bilde fra SE sin snapchat Dette er flaut 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 2 timer siden #44559 Del Skrevet 2 timer siden Jaja, så lenge kundene får beskjed med et 💜 og noen 🥹😭, så er vel alt i orden. Tilgitt til neste gang. 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juststop Skrevet 2 timer siden #44560 Del Skrevet 2 timer siden happygilmore skrev (36 minutter siden): Jaja, så lenge kundene får beskjed med et 💜 og noen 🥹😭, så er vel alt i orden. Tilgitt til neste gang. 💜 Betyr ikke 😭 lol? Å le så tårene renner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå