Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Litt av et content for å dekke over et dårlig dropp. Hun som ikke har noe å gjøre med CareLess formelt, annet enn å sitte i styret og eie 50% av bedriften, hvorfor skal hun ta den risikoen med å fly til Bergen når det er Vegard Skau Tjønnås som er CEO (eller daglig leder som vi andre kaller det). Er hun virkelig så desperat etter å få inn penger om dagen at det er kun rage bate som gjelder? Hun må først rydde opp i egne løgner muligens? En legeattest på et problemfritt svangerskap, men innlagt på sykehus i påsken? Og deler jevnlige ranter om kynnere, og nedpress? Høres dette problemfritt ut, med tanke på en flytur tur-retur Bergen?  

IMG_4324.jpeg

IMG_4325.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym_2024 skrev (2 minutter siden):

Litt av et content for å dekke over et dårlig dropp. Hun som ikke har noe å gjøre med CareLess formelt, annet enn å sitte i styret og eie 50% av bedriften, hvorfor skal hun ta den risikoen med å fly til Bergen når det er Vegard Skau Tjønnås som er CEO (eller daglig leder som vi andre kaller det). Er hun virkelig så desperat etter å få inn penger om dagen at det er kun rage bate som gjelder? Hun må først rydde opp i egne løgner muligens? En legeattest på et problemfritt svangerskap, men innlagt på sykehus i påsken? Og deler jevnlige ranter om kynnere, og nedpress? Høres dette problemfritt ut, med tanke på en flytur tur-retur Bergen?  

IMG_4324.jpeg

IMG_4325.jpeg

Akkurat det at V ikke kan ta denne alene er jo at det ikke er det administrative som er greia, det er «design».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_x skrev (42 minutter siden):

Jeg følger ikke SET, er bare innom her å leser av og til - mulig det er nevnt allerede, beklager i såfall:

Aner ikke hvor lenge hun skal være i Bergen, en ting om hun får fly dit, men har hun en plan for hva hun skal gjøre dersom noe skulle skje slik at hun ikke får fly hjem, i værste fall at fødselen starter der?

Kanskje ho føljer Ulrikke ( ein annan influensar som nett fødde i bergen), på snap😅

Endret av oss-to
Pressisering
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_2024 skrev (3 minutter siden):

IMG_4324.jpeg

IMG_4325.jpeg

Helt enig! 
i tillegg har hun snakket mye om de to styrtfødslene hun har hatt, og at hun er spent på kommende fødsel - og å rekke fram til sykehuset i tide.
Dette er ikke tillitsvekkende, enten husker hun ekstremt dårlig eller så fortrenger hun det hun sjøl har sagt/skrevet - bevisst eller ubevisst… Hun irriterer seg også over alle reaksjonene på potensiell flyreise, men fyrer opp sjøl hele tida. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

SE irritert fordi hun kanskje ikke får fly. Hun er tross alt ikke på termindato. 

Jeg har ikke ord på hvor tverr og vanskelig den dama er🙄🙄

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_2025-05-09-12-25-41-537_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-05-09-12-27-07-936_com.snapchat.android.jpg

Morsomt at hun tror tallet blir mindre av flere null’er foran kommaet…

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_2024 skrev (1 time siden):

IMG_4324.jpeg

IMG_4325.jpeg

Etter som jeg har sett, hørt og registrert fra alle de 100 klagesnappene om chynnere, nedpress, hoven fot, hodepine, svimmelhet osv, så vil jeg vel ikke si at hun har hatt ett problemfritt svangerskap. Ja, man kan ha forskjellige meninger og syn på hva som er problemfritt osv, og skjønner at andre har mer eller mindre komplikasjoner.. men å kalle hennes siste svangerskap nå for problemfritt vil jeg si at hun går imot seg selv😂 Det har jo holdt på i ganske mange uker med forskjellige symptomer og plager, men det er nå min mening🙊

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (3 timer siden):

Om de skal ta avgjørelser på varer som skal settes i bestilling, endringer på tidligere vareprøver, se helt nye vareprøver. Det er selvfølgelig mulig å ta digitalt, men det er noe helt annet å få en faktisk vareprøve å jobbe med. Det er en grunn til at teams møter med fabrikken ikke har tatt over for messer og vareprøver tenker jeg...

Er enig med deg i att det nok er hensiktsmessig at SE er fysisk til stede.

Men jeg fatter ikke att hun må gjøre dette til en større sak enn det er. Få disse to designere over til Oslo/Gardermoen. Lei hotellrom og kanskje ett lite møterom der. De kan sikkert pakke alt de trenger i 2 store kofferter. Har de råd til hus til 30 mill så burde de ha råd til og huse 2 damer for overnatting. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Ja, ikke for å jobbe, men for å støtte høygravid samboer hvis det skulle skje noe. 

Uffda, ikke bra at V skal være med.. da vet vi jo alle hva som skjer der…  🤭😌😜

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_2024 skrev (1 time siden):

IMG_4324.jpeg

IMG_4325.jpeg

Det er fult mulig å være CEO uten å ha noe med produktutvikling å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doffenhardaua skrev (1 time siden):

Uffda, ikke bra at V skal være med.. da vet vi jo alle hva som skjer der…  🤭😌😜

Det blir sperming og etterfølgende chynner da 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har SET lekt psykolog… Kort resymé av det hun sier (til snap’ene): 

Hun klager over at det er veldig mye hat om dagen, og at hun og Therese tror det har sammenheng med våren. Det er en økning av nettroll og frekke, stygge kommentarer som ikke er konstruktive. 

Det gjelder særlig (sitat:) «Kvinneguiden-mennesker», altså oss som er aktive her i tråden. Vi er nå diagnostisert med store problemer, vi har det ikke bra. Når det blir vår (sier SET), da kommer vi ut av vår vinterboble, vi sitter aleine og ser på SoMe der f.eks. influensere går på kafé og har det veldig bra. Så skapes det et hat, og vi blir nettroll og hate-watcher influensere som SET. 

PS: Jeg deler fordi jeg syns egentlig dette var ganske så fantasifullt og interessante tanker fra Tandberg… 😉

IMG_2375.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (10 minutter siden):

Det blir sperming og etterfølgende chynner da 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

IMG_4327.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (9 minutter siden):

Hun klager over at det er veldig mye hat om dagen, og at hun og Therese tror det har sammenheng med våren. Det er en økning av nettroll og frekke, stygge kommentarer som ikke er konstruktive. 

Det gjelder særlig (sitat:) «Kvinneguiden-mennesker», altså oss som er aktive her i tråden. Vi er nå diagnostisert med store problemer, vi har det ikke bra. Når det blir vår (sier SET), da kommer vi ut av vår vinterboble, vi sitter aleine og ser på SoMe der f.eks. influensere går på kafé og har det veldig bra. Så skapes det et hat, og vi blir nettroll og hate-watcher influensere som SET. 

PS: Jeg deler fordi jeg syns egentlig dette var ganske så fantasifullt og interessante tanker fra Tandberg… 😉

IMG_2375.jpeg

Og der kom den. Nettroll som våkner om våren 🤷‍♀️ hva er det neste på listen? At hun yapper om at noen har meldt henne til barnevernet for 2 år siden? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (9 minutter siden):

IMG_2375.jpeg

Vi er som Bamse Brakar🐻 går i hi om vinteren også kommer vi ut på vårparten for å trolle litt🐻

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at hun ikke leser her, men er veldig opptatt av dette forumet. Tror hun forstår at noen ser mer enn det hun ønsker man skal se…. Strategien hennes er å få følgerne til å se på dette forumet som hat og nett-troll. 
På KG er det mye konstruktivt og mange oppegående innlegg.

Sara E: Hei. Jeg er ikke ensom. Jeg jobber 100 prosent, har familie og stor slekt, har venner og hobby. Jeg er svært kritisk til influencer-konseptet, da særlig de som ikke egentlig har noen nisje, men bare kalkulert pjatt. Deriblant deg! Jeg er også svært kritisk til fast-fashion, og er opptatt av miljø og bærekraft, derav kritisk til Careless!

Er ikke et troll….men er engasjert, og liker diskutere med andre som er kritiske til dette fenomenet…. 

• Liker 7
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (31 minutter siden):

IMG_2375.jpeg

Vi må være motsett av andre troll. Dei blir jo til stein i sol🦧

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
arnoyb skrev (7 timer siden):

Den der kommentaren hun la ut som støtta henne, med signatur "flyvertinne" var så sykt lite pålitelig.  Det ER faktisk slik at kaptein er øverste makt på fly, båt osv. De kan nekte deg å være med om de har en grunn til det da de, ikke selskapet er ansvarlig om noe skjer. En kaptein kan nekte deg på begrunnelse "jeg liker ikke hatten din", men da får han sannsynligvis sparken, men like så kan han der og da nekte passasjeren. 

Er ikke dette likt for bil da. Mener å si at man som sjåfør ikke skal ta på seg ansvaret for å kjøre noen man ikke vil ta ansvar for om noe skjer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (41 minutter siden):

IMG_2375.jpeg

Blir det verre på våren for da føler noen seg «mer alene»  -eller blir det verre jo mer SET lyver🤥?

Endret av GulleGull
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Er ikke dette likt for bil da. Mener å si at man som sjåfør ikke skal ta på seg ansvaret for å kjøre noen man ikke vil ta ansvar for om noe skjer.

Er litt forskjell på å kjøre en privat bil med to passasjerer enn å fly et fly eller styre et cruiseskip da. Men i mindre skala kan du vell si d slik. 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunadsskjortene var faktisk noe av det verste jeg har sett. Det er en grunn for at ordinære bunadsskjorter er enkle og rene og det fordi bunaden skal skinne. Det er jo en forholdsvis enkel «regel» i klessammensetning generelt også. Rotete overdel - ren underdel og omvendt. 

Tror de fleste er enige også for ingenting er utsolgt i noen av modellene 🙃

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...