GulleGull Skrevet 28. mars #42561 Del Skrevet 28. mars arnoyb skrev (Akkurat nå): Poenget er at vi ikke vet hvordan det utvikler seg. Jeg synes det å diskutere kropp og vekt generelt er en uting, så jeg klarer ikke helt skjønne at dette med kg skal blusse opp hele tiden. Når det ofte slenges på en kommentar om at hun puster og peser så blir det litt sånn at den store bekymringa for barnet virker som forkledd fatshame for meg 🤷♀️ Ok -jeg har aldri kommentert vekt direkte relatert til hennes kropp, men har sagt noe om maten hun viser frem at hun spiser en gang tidligere . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 28. mars #42562 Del Skrevet 28. mars elskersommer skrev (2 minutter siden): Er mye som ikke er greit. Men slik vil det være så lenge vi har sosiale medier. Vil man ikke ha dumme tilbakemeldinger så må man faktisk slutte og dele alt Men så lenge det kommer dumme tilbakemeldinger så må det jo også være greit å adressere det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 28. mars #42563 Del Skrevet 28. mars GulleGull skrev (2 minutter siden): Ok -jeg har aldri kommentert vekt direkte relatert til hennes kropp, men har sagt noe om maten hun viser frem at hun spiser en gang tidligere . Neida. Jeg er dårlig på å se hvem kommenterer hva, så svarene blir jo litt sånn generell til diskusjonen, ikke nødvendigvis til en bruker.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 28. mars #42564 Del Skrevet 28. mars Når skal det nye huset være klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mars #42565 Del Skrevet 28. mars Katten til Mozart skrev (1 time siden): Når skal det nye huset være klart? Tror de var usikre men tror det er etter juli.. jeg tror jeg ville prøvd og få solgt det jeg har snart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 28. mars #42566 Del Skrevet 28. mars elskersommer skrev (5 minutter siden): Tror de var usikre men tror det er etter juli.. jeg tror jeg ville prøvd og få solgt det jeg har snart De har jo bytta planer litt. Da de begynte å bygge var jo planen å ta det rolig og vente til drt nye huset var innflyttingsklart før de skulle legge ut det gamle. Nå har de planer om å få igang greia etter påske. Tror kanskje det betyr at de har innsett hvor dyrt det nye huset blir og hvor lang tid det kan ta å selge såpass dyre hus 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mars #42567 Del Skrevet 28. mars Dupers skrev (1 time siden): De har jo bytta planer litt. Da de begynte å bygge var jo planen å ta det rolig og vente til drt nye huset var innflyttingsklart før de skulle legge ut det gamle. Nå har de planer om å få igang greia etter påske. Tror kanskje det betyr at de har innsett hvor dyrt det nye huset blir og hvor lang tid det kan ta å selge såpass dyre hus Jeg vet ikke hvor populært det er og bo der de bor nå. Er det lett og selge hus der? Vet jo om mange som sliter med og selge sine hus nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. mars #42568 Del Skrevet 28. mars Stemmer det at huset( som dei bur i no),hadde lagt ute for salg ei god stund før ho kjøpte. Dette pga fellesarealet som gjer hagen litt rar? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 28. mars #42569 Del Skrevet 28. mars elskersommer skrev (1 time siden): Tror de var usikre men tror det er etter juli.. jeg tror jeg ville prøvd og få solgt det jeg har snart Oi! Ja, absolutt. Bør begynne å rydde og ordne klart til salg. Bedre å selge en god stund før, og heller avtale med eventuelle kjøpere om når overtakelse vil bli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 29. mars #42570 Del Skrevet 29. mars elskersommer skrev (9 timer siden): Jeg vet ikke hvor populært det er og bo der de bor nå. Er det lett og selge hus der? Vet jo om mange som sliter med og selge sine hus nå Det er er veldig snålt hus, merkelig romløsninger og lite hage. Og litt dyrere enn mindre hus med hage på ca samme sted. Men ikke alle vil ha hage da og bryr seg ikke om at huset er upraktisk. Så hvem vet… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 29. mars #42571 Del Skrevet 29. mars Hun lyver så sykt. Legekontoret har ikke lov til å utføre testen hvis de ikke har et mål på blodsukkeret før testen. Så at de bare har tatt blodprøver som de sender inn både før og etter er løgn. For et sykt menneske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet 29. mars #42572 Del Skrevet 29. mars Ikkekokkendin skrev (2 timer siden): Hun lyver så sykt. Legekontoret har ikke lov til å utføre testen hvis de ikke har et mål på blodsukkeret før testen. Så at de bare har tatt blodprøver som de sender inn både før og etter er løgn. For et sykt menneske. Hæ? Jeg fødte på tampen av 2021 og starten av 2023. Første gangen var jeg førstegangsfødende over 25, og med nummer to var jeg fortsatt overvektig etter førstemann, så ble testet begge ganger. Jeg fikk en time jeg kom fastende til, også målte de før og etter den sukkerdrikken. Jeg var ikke inne til noen prøver før det, så jeg ser ikke hvor det er noe forskjell fra min prøve og hennes prøve? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 29. mars #42573 Del Skrevet 29. mars Ikkekokkendin skrev (2 timer siden): Hun lyver så sykt. Legekontoret har ikke lov til å utføre testen hvis de ikke har et mål på blodsukkeret før testen. Så at de bare har tatt blodprøver som de sender inn både før og etter er løgn. For et sykt menneske. Det var jo akkurat sånn min test foregikk også… blodprøve før og etter som ble sendt inn. Skjønner ikke helt hva du mener her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 29. mars #42574 Del Skrevet 29. mars Ikkekokkendin skrev (2 timer siden): Hun lyver så sykt. Legekontoret har ikke lov til å utføre testen hvis de ikke har et mål på blodsukkeret før testen. Så at de bare har tatt blodprøver som de sender inn både før og etter er løgn. For et sykt menneske. Slik det ble gjort hos Sara nå, er samme praksis de har på legekontoret her. Veldig spesielt av deg å påstå hun lyver. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 29. mars #42575 Del Skrevet 29. mars Isola2 skrev (12 timer siden): Det er er veldig snålt hus, merkelig romløsninger og lite hage. Og litt dyrere enn mindre hus med hage på ca samme sted. Men ikke alle vil ha hage da og bryr seg ikke om at huset er upraktisk. Så hvem vet… Enig i at huset er noe snålt. Det er ikke store hagen, men jeg vil påstå å si at huset og tomta ble bedre etter at de lagde platting nede bak og la gress. Hvis jeg ikke husker feil fra da hun kjøpt huset så var det stort sett grus og villhage. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mars #42576 Del Skrevet 29. mars Eris skrev (23 minutter siden): Det var jo akkurat sånn min test foregikk også… blodprøve før og etter som ble sendt inn. Skjønner ikke helt hva du mener her? Jeg er på snappen til Ulrikke Brandstorp. Var slik hun også gjorde dette på Fredag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mars #42577 Del Skrevet 29. mars Vegglampe skrev (5 minutter siden): Enig i at huset er noe snålt. Det er ikke store hagen, men jeg vil påstå å si at huset og tomta ble bedre etter at de lagde platting nede bak og la gress. Hvis jeg ikke husker feil fra da hun kjøpt huset så var det stort sett grus og villhage. Helt enig. Tomta ble mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 29. mars #42578 Del Skrevet 29. mars Alle jeg kjenner har fått beskjed om at fastende blodsukker må være mindre enn 5,3 mmol/L før man får sukkerdrikken for å kunne gjennomfør testen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet 29. mars #42579 Del Skrevet 29. mars Ikkekokkendin skrev (36 minutter siden): Alle jeg kjenner har fått beskjed om at fastende blodsukker må være mindre enn 5,3 mmol/L før man får sukkerdrikken for å kunne gjennomfør testen. Ja, og hun forklarte jo at de tok prøver før drikken og etter drikken. Hun fikk sikkert ikke oppgitt tallene før drikken, selv om helsepersonellet kanskje visste det. Jeg kan ikke huske at de fortalte meg noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 29. mars #42580 Del Skrevet 29. mars Ikkekokkendin skrev (1 time siden): Alle jeg kjenner har fått beskjed om at fastende blodsukker må være mindre enn 5,3 mmol/L før man får sukkerdrikken for å kunne gjennomfør testen. Laboratoriet vet garantert hva de gjør. Trenger ikke kalle noen for løgner selv om du ikke liker noen. Ha en fortsatt fin kveld. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå