Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

arnoyb skrev (15 minutter siden):

Hvor står de linket til careless som offisiell kanal? Så langt jeg kan se linkes det kun til Facebook og ig og SE henviser til stadighet de som spør om dropp osv til ig der det oppdateres på offisielle kanaler. 

Svaret ditt er veldig uklart…
SET har en Snapchat konto, den er offisiell. Kontoen er en blanding av personlig innhold og reklame for + opplysninger om CL. Er du uenig i det?

Endret av LivEinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivEinar skrev (1 minutt siden):

Svaret ditt er veldig uklart…
SET har en Snapchat konto, den er offisiell. Kontoen er en blanding av personlig innhold og reklame for CL. Er du uenig i det?

Hva er uklart?

SET har snap og reklamerer OFTE for Careless. Careless har ig og facebook men jeg finner ingen plass at Careless er linket til en snap som offisiell kanal.  Det er to forskjellige firma. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (8 minutter siden):

Hva er uklart?

SET har snap og reklamerer OFTE for Careless. Careless har ig og facebook men jeg finner ingen plass at Careless er linket til en snap som offisiell kanal.  Det er to forskjellige firma. 

Mener du at det er to registrerte firmaer som i praksis deler en offentlig snapchatkanal? 

Endret av LivEinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 minutter siden):

Mener du at det er to registrerte firmaer som i praksis deler en offentlig snapchatkanal? 

Jeg mener at det ene har snapchat og det andre ikke. Virker som flere her tror SET sin snapchat er Careless sin kanal, det kan jeg ikke finne noen plass at det stemmer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 minutt siden):

Jeg mener at det ene har snapchat og det andre ikke. Virker som flere her tror SET sin snapchat er Careless sin kanal, det kan jeg ikke finne noen plass at det stemmer. 

Rent formelt stemmer det du sier, men i praksis fungerer SET sin snapchatkanal som en kombinert privat kanal for SET og en bedrifts-/reklamekanaler for CL. 
Det kalles ofte for samrøre. 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

SET sier selv hun vil bli større enn Cubus.. derfor nevner jeg de

Careless ja. Hun er influencer også. Men det er kanskje ikke så viktig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Nå må dere sitte klar folkens, for nå slippes bunad-sholene! Ligner veldig på bestemornattkjole, men sikkert mange som liker det også.

Er de i andre farger en kritthvit? Kritthvit 17 mai kjole er litt risky føler jeg, litt for tidlig for hvit sommerkjole til 17 mai, min mening. Har opplevd at det både snør, striregner og er høstvær på 17 mai. Kjøper for såvidt aldri ny kjole eller pent tøy til 17 mai, både fordi jeg har bunad jeg evt kan bruke eller så har jeg alltids noe i skapet som ikke gjør noe om man må ha lang jakke utenpå om det er snø og blåst. . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (7 minutter siden):

Er de i andre farger en kritthvit? Kritthvit 17 mai kjole er litt risky føler jeg, litt for tidlig for hvit sommerkjole til 17 mai, min mening. Har opplevd at det både snør, striregner og er høstvær på 17 mai. Kjøper for såvidt aldri ny kjole eller pent tøy til 17 mai, både fordi jeg har bunad jeg evt kan bruke eller så har jeg alltids noe i skapet som ikke gjør noe om man må ha lang jakke utenpå om det er snø og blåst. . 

Tror den kommer i svart,hvit,grønn og mørk blå😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Ok -bra det da👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Svart ? Oj da skal jeg kjøpe meg i svart og hvit tror der blir pent

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luby Lu skrev (10 minutter siden):

Gjør det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 timer siden):

Hvorfor merke det egenreklame da når hun viser Careless produkter? Hvis ikke SE sin snapkonto også er Careless sin snapkonto? Mulig jeg ikke henger helt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Hvorfor merke det egenreklame da når hun viser Careless produkter? Hvis ikke SE sin snapkonto også er Careless sin snapkonto? Mulig jeg ikke henger helt med. 

For hun er medeier av Careless så å merke med egenreklame er vell mer nøyaktig enn bare reklame!?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luby Lu skrev (1 time siden):

Skal du bruke de sammen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (9 minutter siden):

For hun er medeier av Careless så å merke med egenreklame er vell mer nøyaktig enn bare reklame!?

Ja mulig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Ja mulig det.

Men hun setter seg i en komplisert situasjon så tenker det er positivt at folk belyser og sender inn når det feilmerkes og mangel på merking osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
arnoyb skrev (2 timer siden):

Er nok en grunn til att hun ikke har to kanaler på snapchat..  For nå kan hun kjøre masse umerket reklame på sin private Snapchat 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan dette fungerer men sist jeg sjekket følgertall på snap så var de 181.0K følgere, gått nedover jevnt og trutt, det var kanskje ett par dager siden. Så gikk jeg inn nå, plutselig var det 181.5K  Var denne omtalte turen til akutten det som skulle til for å øke seere såpass på ett par dager? 

Endret av GulleGull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hvordan dette fungerer men sist jeg sjekket følgertall på snap så var de 181.0K følgere, gått nedover jevnt og trutt, det var kanskje ett par dager siden. Så gikk jeg inn nå, plutselig var det 181.5K  Var denne omtalte turen til akutten det som skulle til for å øke seere såpass på ett par dager? 

Hun la ut for en dag eller noe sånt siden at det har vært bug i antall, plutselig hadde hun mistet 5000 stk og fikk melding om folk som hadde mista alle de fulgte som har stjerne ol ...  sikkert en sammenheng der

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (56 minutter siden):

Skal du bruke de sammen? 

Nei , bruker du to kjoler på sammen ?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...