KarateHagemor Skrevet 5 timer siden #41841 Del Skrevet 5 timer siden Dottie skrev (25 minutter siden): Ada-kjolen som kom i går er identisk med en kjole jeg kjøpte på KappAhl for tre år siden. dvs, ikke identisk, for Ada har lommer. Ellers er alt helt likt. Krage, bryst, ermer og alt.. Kan det være SET har funnet inspirasjon hos Kappahl ? Ikke noen grunn til å finne opp kruttet på ny , og så har mange kjeder like kjoler men nå er vel henne kjent for å være CopyCat 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 4 timer siden #41842 Del Skrevet 4 timer siden Er første gang jeg har reagert på at den er helt lik - beskylder henne ikke for å være noe copycat av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4 timer siden #41843 Del Skrevet 4 timer siden Dottie skrev (1 time siden): Ada-kjolen som kom i går er identisk med en kjole jeg kjøpte på KappAhl for tre år siden. dvs, ikke identisk, for Ada har lommer. Ellers er alt helt likt. Krage, bryst, ermer og alt.. Reklamerte ikke SE for KappAhl før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 4 timer siden #41844 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (3 minutter siden): Reklamerte ikke SE for KappAhl før? Joda -hadde livesendinger med de i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3 timer siden #41845 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Careless har åpenbart byttet betalingsløsning fra Klarna til Qliro, ref innlegg på fb-siden til Careless kjøpe/salg. Det ble litt ramaskrik ved dropp nå ser jeg. Kan jo skjønne det -jeg har jo alltid foretrukket Klarna om nettbutikkene tilbyr det, men hvorfor har de byttet tro? Pris? Endret 3 timer siden av GulleGull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3 timer siden #41846 Del Skrevet 3 timer siden Dottie skrev (2 timer siden): Ada-kjolen som kom i går er identisk med en kjole jeg kjøpte på KappAhl for tre år siden. dvs, ikke identisk, for Ada har lommer. Ellers er alt helt likt. Krage, bryst, ermer og alt.. Er ikke det nettopp det som er unikt med SE sine «design» og business? Klipp og lim fra andre plagg og nå også tapeter, sleng på et par lommer og selg til overpris. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #41847 Del Skrevet 2 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Careless har åpenbart byttet betalingsløsning fra Klarna til Qliro, ref innlegg på fb-siden til Careless kjøpe/salg. Det ble litt ramaskrik ved dropp nå ser jeg. Kan jo skjønne det -jeg har jo alltid foretrukket Klarna om nettbutikkene tilbyr det, men hvorfor har de byttet tro? Pris? SE var ikke fornøyd med Klarna så derfor ville de prøve og bytte..🙈 Høres jo rart ut med tanke på att de fleste vil bruke klarna. Noen var også misfornøyd med leverings alternativene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2 timer siden #41848 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (1 minutt siden): SE var ikke fornøyd med Klarna så derfor ville de prøve og bytte..🙈 Høres jo rart ut med tanke på att de fleste vil bruke klarna. Noen var også misfornøyd med leverings alternativene. Pussig -for opplever Klarna som mye mer kundevennlig en Qliro i hvertfall. Jeg tenker det handler om pris og økonomi for Careless -kan ikke se noen annen grunn? Men nå har jeg aldri vært på andre siden av bordet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #41849 Del Skrevet 2 timer siden GulleGull skrev (28 minutter siden): Pussig -for opplever Klarna som mye mer kundevennlig en Qliro i hvertfall. Jeg tenker det handler om pris og økonomi for Careless -kan ikke se noen annen grunn? Men nå har jeg aldri vært på andre siden av bordet. De som svarte på det innlegget skjønte ikke at de byttet fra Klarna til Oliro. Å flere ville ikke handle på careless så lenge de tok bort Klarna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 1 time siden #41850 Del Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (36 minutter siden): De som svarte på det innlegget skjønte ikke at de byttet fra Klarna til Oliro. Å flere ville ikke handle på careless så lenge de tok bort Klarna Bra, håper færre bidrar til at hun kan spise 3 kg ballerinakjeks i uka og oppføre seg som en nyrik russer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 minutter siden #41851 Del Skrevet 17 minutter siden Xmasclovn skrev (1 time siden): Bra, håper færre bidrar til at hun kan spise 3 kg ballerinakjeks i uka og oppføre seg som en nyrik russer. Opp 2 kg på 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå