Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dottie skrev (25 minutter siden):

Ada-kjolen som kom i går er identisk med en kjole jeg kjøpte på KappAhl for tre år siden. 
dvs, ikke identisk, for Ada har lommer. Ellers er alt helt likt. Krage, bryst, ermer og alt.. 

Kan det være SET har funnet inspirasjon hos Kappahl ? Ikke noen grunn til å finne opp kruttet på ny , og så har mange kjeder like kjoler men nå er vel henne kjent for å være CopyCat 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er første gang jeg har reagert på at den er helt lik - beskylder henne ikke for å være noe copycat av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (1 time siden):

Ada-kjolen som kom i går er identisk med en kjole jeg kjøpte på KappAhl for tre år siden. 
dvs, ikke identisk, for Ada har lommer. Ellers er alt helt likt. Krage, bryst, ermer og alt.. 

Reklamerte ikke SE for KappAhl før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Reklamerte ikke SE for KappAhl før?

Joda -hadde livesendinger med de  i hvert fall 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Careless har åpenbart byttet betalingsløsning fra Klarna til Qliro, ref innlegg på fb-siden til Careless kjøpe/salg. Det ble litt ramaskrik ved dropp nå ser jeg.  Kan jo skjønne det -jeg har jo alltid foretrukket Klarna om nettbutikkene tilbyr det, men hvorfor har de byttet tro? Pris? 

Endret av GulleGull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (2 timer siden):

Er ikke det nettopp det som er unikt med SE sine «design» og business? Klipp og lim fra andre plagg og nå også tapeter, sleng på et par lommer og selg til overpris.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (1 time siden):

Careless har åpenbart byttet betalingsløsning fra Klarna til Qliro, ref innlegg på fb-siden til Careless kjøpe/salg. Det ble litt ramaskrik ved dropp nå ser jeg.  Kan jo skjønne det -jeg har jo alltid foretrukket Klarna om nettbutikkene tilbyr det, men hvorfor har de byttet tro? Pris? 

SE var ikke fornøyd med Klarna så derfor ville de prøve og bytte..🙈 Høres jo rart ut med tanke på att de fleste vil bruke klarna. Noen var også misfornøyd med leverings alternativene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

SE var ikke fornøyd med Klarna så derfor ville de prøve og bytte..🙈 Høres jo rart ut med tanke på att de fleste vil bruke klarna. Noen var også misfornøyd med leverings alternativene. 

Pussig -for opplever Klarna som mye mer kundevennlig en Qliro i hvertfall. Jeg tenker det handler om pris og økonomi for Careless -kan ikke se noen annen grunn? Men nå har jeg aldri vært på andre siden av bordet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (28 minutter siden):

Pussig -for opplever Klarna som mye mer kundevennlig en Qliro i hvertfall. Jeg tenker det handler om pris og økonomi for Careless -kan ikke se noen annen grunn? Men nå har jeg aldri vært på andre siden av bordet. 

De som svarte på det innlegget skjønte ikke at de byttet fra Klarna til Oliro. Å flere ville ikke handle på careless så lenge de tok bort Klarna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (36 minutter siden):

De som svarte på det innlegget skjønte ikke at de byttet fra Klarna til Oliro. Å flere ville ikke handle på careless så lenge de tok bort Klarna

Bra, håper færre bidrar til at hun kan spise 3 kg ballerinakjeks i uka og oppføre seg som en nyrik russer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Bra, håper færre bidrar til at hun kan spise 3 kg ballerinakjeks i uka og oppføre seg som en nyrik russer.

Opp 2 kg på 2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...