Lilleiskaffe Skrevet 7 timer siden #41761 Del Skrevet 7 timer siden LivEinar skrev (25 minutter siden): CL-skjorta koster 1499 kr, når det er under 1500 slipper firmaet å betale frakt… Jeg har sett gjennom de dyrere og fargerike Embla-skjortene, syns de er mye finere enn CL-skjorta. Utvalget er veldig stort, snittet er bra. Dermed blir det mye lettere å finne noe som står i stil til mange ulike bunader. Men det er jo en privatsak om man vil spare og kjøpe den billigste på markedet, her satser nok SET på at folk gjør det. Det er heller ikke uvanlig at bedrifter legger seg sånn i pris. Da satser man på at de betaler frakten eller plukker med seg et ekstra plagg for å få gratis frakt. Ganske vanlig salgsteknikk det der. Folk bryr seg kanskje ikke så mye om snitt når den uansett skal pakkes ned i et bunadskjørt og under en vest? Aner ikke jeg. Jeg er tradisjonell og hadde brukt linskjorta jeg arvet etter bestemor, er også for gjerrig for å bruke 1500,- eller 4000,- på ny skjorte til bunaden. Men her er vi forskjellig og folk får gjøre som de vil 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 1 time siden #41762 Del Skrevet 1 time siden SET sin festskjorte kommer i til sammen fire ulike mønstre (se vedlagte bilde fra hennes snap). Antagelig har hun funnet alle fire mønstrene på Shutterstock (eller en annen plattform) der designere kan legge ut og selge sine produkter. Man kan vel også se for seg at de andre mønstrene i CL-klærne er kjøpt inn på samme måten. Det er formelt legalt, men hva ligger det da i at SET har designet klærne til CL? Jeg bare undres… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 1 time siden #41763 Del Skrevet 1 time siden LivEinar skrev (12 minutter siden): SET sin festskjorte kommer i til sammen fire ulike mønstre (se vedlagte bilde fra hennes snap). Antagelig har hun funnet alle fire mønstrene på Shutterstock (eller en annen plattform) der designere kan legge ut og selge sine produkter. Man kan vel også se for seg at de andre mønstrene i CL-klærne er kjøpt inn på samme måten. Det er formelt legalt, men hva ligger det da i at SET har designet klærne til CL? Jeg bare undres… Hun har vel alltid hatt en designer som jobber for seg og eier designet. Det hu gjør er å å velge design og tweake på småting her og der for at det skal passe hennes kroppstype. Når det kommer til mønster så tipper jeg på at det har med leverandøren til fabrikken som tilbyr disse stofftypene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luby Lu Skrevet 51 minutter siden #41764 Del Skrevet 51 minutter siden LivEinar skrev (26 minutter siden): SET sin festskjorte kommer i til sammen fire ulike mønstre (se vedlagte bilde fra hennes snap). Antagelig har hun funnet alle fire mønstrene på Shutterstock (eller en annen plattform) der designere kan legge ut og selge sine produkter. Man kan vel også se for seg at de andre mønstrene i CL-klærne er kjøpt inn på samme måten. Det er formelt legalt, men hva ligger det da i at SET har designet klærne til CL? Jeg bare undres… Dette tror jeg blir spennende ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå