Tessa12 Skrevet 6 timer siden #41521 Del Skrevet 6 timer siden Xmasclovn skrev (8 minutter siden): Skal være ærlig å si at jeg trodde skit syntes mindre på mørke gulv enn lyse. Kanskje de også tror det og går for mørkt for å spare inn enda mer på husarbeid😂 Kan skrive under på at det er stikk motsatt, jeg har mørke gulv i gangene, og lyst i stue og på kjøkken, syns mye mindre med litt rusk på det lyse enn det mørke 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6 timer siden #41522 Del Skrevet 6 timer siden Tessa12 skrev (1 minutt siden): Kan skrive under på at det er stikk motsatt, jeg har mørke gulv i gangene, og lyst i stue og på kjøkken, syns mye mindre med litt rusk på det lyse enn det mørke Tviler ikke på dere som sier det. Her er det bare lyse gulv, og da skal jeg ikke finne på å bytte til mørkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 3 timer siden #41523 Del Skrevet 3 timer siden Sara nominert til pris hos Villoid…. Blir mas om stemmer nå i en periode 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #41524 Del Skrevet 3 timer siden Outandabout skrev (7 minutter siden): Sara nominert til pris hos Villoid…. Blir mas om stemmer nå i en periode Hvor står dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 3 timer siden #41525 Del Skrevet 3 timer siden Såg det på Villoid.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #41526 Del Skrevet 3 timer siden Outandabout skrev (5 minutter siden): Såg det på Villoid.no Fant det nå.. men kun i business. Så stemte på noen andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3 timer siden #41527 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Fant det nå.. men kun i business. Så stemte på noen andre Kjente ikke til noen av de andre navnene i den kategorien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3 timer siden #41528 Del Skrevet 3 timer siden Outandabout skrev (31 minutter siden): Sara nominert til pris hos Villoid…. Blir mas om stemmer nå i en periode Skuffende at de driver med sånt , må finne en annen butikk å handle fra nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 3 timer siden #41529 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Ja, jeg har hørt at CL sin medeier David Reme++ fortsatt jobber hardt og strategisk, dette er ingen overraskelse. Her er bilde finalistene i business, og lenka for å stemme. https://ub.villoid.no/stemmeside/villoid-prisen-2025/ Endret 3 timer siden av LivEinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2 timer siden #41530 Del Skrevet 2 timer siden Outandabout skrev (46 minutter siden): Sara nominert til pris hos Villoid…. Blir mas om stemmer nå i en periode Hun vinner aldri når du ser hvem hun konkurrerer mot. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #41531 Del Skrevet 2 timer siden Xmasclovn skrev (5 minutter siden): Hun vinner aldri når du ser hvem hun konkurrerer mot. Jeg tror heller ikke att hun har en tjangs der 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2 timer siden #41532 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (10 minutter siden): Jeg tror heller ikke att hun har en tjangs der Og er det en av influencerne som stikker av med seiern blir det nok frøken Raad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 1 time siden #41533 Del Skrevet 1 time siden Outandabout skrev (5 timer siden): Skuffet over Q korean cosmetics. De har veldig gode ambassadører som reklamerer. Nå er Lien leigd inn, og Sara. Forstår ikke at de tenker at det oser kvalitet av deres arbeid. Null troverdighet Jeg vet. Jeg ble også skuffa da jeg tilfeldigvis fikk opp en reklame for Q med Sara. Hadde nesten lyst til å sende de en mail, det synes jeg nemlig de egentlig er litt for gode for. Therese er en ting, hun vet jeg har brukt produktene selv i lang tid - før hun fikk skaffa seg rabattkode. Men Sara har jeg problemer med sltså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 1 time siden #41534 Del Skrevet 1 time siden lin skrev (7 minutter siden): Jeg vet. Jeg ble også skuffa da jeg tilfeldigvis fikk opp en reklame for Q med Sara. Hadde nesten lyst til å sende de en mail, det synes jeg nemlig de egentlig er litt for gode for. Therese er en ting, hun vet jeg har brukt produktene selv i lang tid - før hun fikk skaffa seg rabattkode. Men Sara har jeg problemer med sltså. Med begrunnelse i hva? At du ikke liker Sara, derfor bør de ikke ha oppdrag med henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 1 time siden #41535 Del Skrevet 1 time siden Skal ikke legge skjul på at jeg ikke har sansen for henne nei. Men mange grunner til at jeg ikke synes de burde inngå samarbeid med henne. Er bare å lese seg opp i tråden her. Men, jeg var ikke ute etter en diskusjon- så avslutter her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1 time siden #41536 Del Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (22 minutter siden): Med begrunnelse i hva? At du ikke liker Sara, derfor bør de ikke ha oppdrag med henne? Jeg støtter ingen firma som SE eller TL samarbeider med.. så langt det lar seg gjøre. Noen ganger må jeg men prøver å unngå det 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 33 minutter siden #41537 Del Skrevet 33 minutter siden Angel75 skrev (55 minutter siden): Med begrunnelse i hva? At du ikke liker Sara, derfor bør de ikke ha oppdrag med henne? Med begrunnelse at vi ikke unner Sara noe godt og gjør vårt ytterste for å stikke kjepper i hjulene og boikotte alt som kan hjelpe henne i å lykkes!!!!!!! Som de misunnelige trollene vi er!!!! Samme hvilke kostruktive svar og begrunnelse som gis, vil visse alltid uansett kun høre det de selv ønsker. Og bare grave etter dritt. Så her kom det endelig, dritten eller drømmesvaret, hva en man ønsker det skal være. Og det helt gratis🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå