Coleus Skrevet 24. juni 2022 #4121 Del Skrevet 24. juni 2022 elskersommer skrev (3 minutter siden): Ikke fra meg heller. Å det var vel ca 200 svar på artikkelen på Facebook og ikke noen ga henne sympati Det er da vel like kjip for SE og hennes unger som alle andre! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2022 #4122 Del Skrevet 24. juni 2022 lamorte skrev (3 timer siden): Det ble stilt spørsmål ved, nå må dere ta revv i seila, rull inn puppen og slutt å bli så jævla hårsår på vegne av fremmede folk. Jeg stilte ikke mitt spørsmål for å ta SE på noe men synes det er lite gjennomtenkt og klage når hun har 4.6 Mill i inntekt på ene firma.. da er ikke careless med. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2022 #4123 Del Skrevet 24. juni 2022 Coleus skrev (13 minutter siden): Det er da vel like kjip for SE og hennes unger som alle andre! Ja så klart er det like kjipt.. og særlig for barna. Mor hadde klart seg. Men ikke klag på at hun taper penger når faktisk har råd til og kjøpe seg en ny tur når streiken er over.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. juni 2022 #4124 Del Skrevet 24. juni 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): Ja så klart er det like kjipt.. og særlig for barna. Mor hadde klart seg. Men ikke klag på at hun taper penger når faktisk har råd til og kjøpe seg en ny tur når streiken er over.. Det der er så teit. Dette er penger hun har tjent og jobbet for, uavhengig av hva du måtte mene om jobben hennes. Klart det er like kjipt for henne å tape så mye penger, selv om hun har mye fra før. Hun har sikkert da også høye utgifter 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 24. juni 2022 #4125 Del Skrevet 24. juni 2022 Birdo skrev (1 time siden): Det der er så teit. Dette er penger hun har tjent og jobbet for, uavhengig av hva du måtte mene om jobben hennes. Klart det er like kjipt for henne å tape så mye penger, selv om hun har mye fra før. Hun har sikkert da også høye utgifter Det kan godt hende hun har høye utgifter, særlig med det nye huset som skal møbleres. Det jeg reagerte på var at det ikke holdt å bare nevne hvor mye de trengte ferien fordi de ble syke sist gang, men hun måtte dra inn et økonomisk aspekt. Hadde hatt litt mer sympati hvis hun hadde snakket mer om hvor kjipt det ville bli for barna og holdt fokuset der. Det er sikkert kjipt for henne å tape pengene på turen, men det er jo en risiko man alltid tar. Hun hadde mulighet til å kjøpe turer for 100K!! I tillegg er det ikke lenge siden hun var på tur (selv om de ble syke og ferien ble amputert sånn). Andre har kanskje spart gjennom hele pandemien for å få råd til en liten ferie, og har kanskje ikke mulighet til å utsette eller ta igjen en annen gang. Det har hun. (Må legge til at jeg ikke har sett de siste videoene hennes, så mulig hun har snakket mer om dette?) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. juni 2022 #4126 Del Skrevet 24. juni 2022 Bloodflowers skrev (38 minutter siden): Det kan godt hende hun har høye utgifter, særlig med det nye huset som skal møbleres. Det jeg reagerte på var at det ikke holdt å bare nevne hvor mye de trengte ferien fordi de ble syke sist gang, men hun måtte dra inn et økonomisk aspekt. Hadde hatt litt mer sympati hvis hun hadde snakket mer om hvor kjipt det ville bli for barna og holdt fokuset der. Det er sikkert kjipt for henne å tape pengene på turen, men det er jo en risiko man alltid tar. Hun hadde mulighet til å kjøpe turer for 100K!! I tillegg er det ikke lenge siden hun var på tur (selv om de ble syke og ferien ble amputert sånn). Andre har kanskje spart gjennom hele pandemien for å få råd til en liten ferie, og har kanskje ikke mulighet til å utsette eller ta igjen en annen gang. Det har hun. (Må legge til at jeg ikke har sett de siste videoene hennes, så mulig hun har snakket mer om dette?) Hva så om hun har? Det er uansett kjipt for henne, selv om andre har det verre. Hadde du sagt til noen som var kjempe glad for å nå et mål(feks få 5 på eksamen) at andre fortjener å være mer glad for at de fikk 6? Janteloven i Norge er så latterlig altså. Ja, folk har det kjipt og folk har lite penger(har selv aldri i livet råd til flere ferier i løpet av året, og kunne bare drømt om så dyre ferier) - men hvorfor skal de som har jobbet seg opp gode penger måtte omtrent holde kjeft i en hver setting, for å ikke minne andre på at de har dårlig råd? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 24. juni 2022 #4127 Del Skrevet 24. juni 2022 Birdo skrev (2 timer siden): Hva så om hun har? Det er uansett kjipt for henne, selv om andre har det verre. Hadde du sagt til noen som var kjempe glad for å nå et mål(feks få 5 på eksamen) at andre fortjener å være mer glad for at de fikk 6? Janteloven i Norge er så latterlig altså. Ja, folk har det kjipt og folk har lite penger(har selv aldri i livet råd til flere ferier i løpet av året, og kunne bare drømt om så dyre ferier) - men hvorfor skal de som har jobbet seg opp gode penger måtte omtrent holde kjeft i en hver setting, for å ikke minne andre på at de har dårlig råd? Nå skrev jeg jo nettopp at det helt sikkert er kjipt for henne også, og at hun nok har store utgifter for tiden. Men det er hun som velger å skrive hvor mye penger hun taper osv. Jeg håper for barna sin del at alt går bra med reisen, og synes det er trist for barna om de ikke får dratt. Men jeg personlig sitter ikke igjen med sympati for det økonomiske tapet i seg selv. Når det kommer til karaltereksempelet ditt, så ser jeg ikke at det kan sammenlignes overhodet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia17 Skrevet 24. juni 2022 #4128 Del Skrevet 24. juni 2022 Folsyre i handlekurven, er ikke det noe man tar bare før/under graviditet? ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 24. juni 2022 #4129 Del Skrevet 24. juni 2022 Leia17 skrev (1 minutt siden): Folsyre i handlekurven, er ikke det noe man tar bare før/under graviditet? ☺️ Eller ved folatmamgel. Jeg kan ikke få fler barn, men har en mangel som gjør at jeg fikk skrevet ut det på resept nylig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 24. juni 2022 #4130 Del Skrevet 24. juni 2022 Leia17 skrev (38 minutter siden): Folsyre i handlekurven, er ikke det noe man tar bare før/under graviditet? ☺️ Jeg har ei venninne med ME, og det er visst vanlig at de med ME har lave nivåer av folsyre ☺️ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. juni 2022 #4131 Del Skrevet 24. juni 2022 Hun fikk hverfall litt nytt å lage innlegg om nå da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia17 Skrevet 24. juni 2022 #4132 Del Skrevet 24. juni 2022 Coleus skrev (17 minutter siden): Jeg har ei venninne med ME, og det er visst vanlig at de med ME har lave nivåer av folsyre ☺️ Aha Forklarer saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. juni 2022 #4133 Del Skrevet 24. juni 2022 Bloodflowers skrev (2 timer siden): Nå skrev jeg jo nettopp at det helt sikkert er kjipt for henne også, og at hun nok har store utgifter for tiden. Men det er hun som velger å skrive hvor mye penger hun taper osv. Jeg håper for barna sin del at alt går bra med reisen, og synes det er trist for barna om de ikke får dratt. Men jeg personlig sitter ikke igjen med sympati for det økonomiske tapet i seg selv. Når det kommer til karaltereksempelet ditt, så ser jeg ikke at det kan sammenlignes overhodet... Hvorfor ikke? Vi er fryktelig raske til å be folk ikke klage eller være triste, for det finnes så mange som har det verre. Men det er samtidig rart for folk om man skulle bedt de som var glade og fornøyde slutte med det, for det finnes andre som har det bedre? Jeg gjentar, janteloven altså. Den står latterlig sterkt i Norge… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2022 #4134 Del Skrevet 24. juni 2022 Leia17 skrev (3 timer siden): Folsyre i handlekurven, er ikke det noe man tar bare før/under graviditet? ☺️ Nei det er d ikke.. jeg er stort sett alltid tom for folsyre og tar tilskudd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juni 2022 #4135 Del Skrevet 24. juni 2022 Bloodflowers skrev (7 timer siden): Det kan godt hende hun har høye utgifter, særlig med det nye huset som skal møbleres. Det jeg reagerte på var at det ikke holdt å bare nevne hvor mye de trengte ferien fordi de ble syke sist gang, men hun måtte dra inn et økonomisk aspekt. Hadde hatt litt mer sympati hvis hun hadde snakket mer om hvor kjipt det ville bli for barna og holdt fokuset der. Det er sikkert kjipt for henne å tape pengene på turen, men det er jo en risiko man alltid tar. Hun hadde mulighet til å kjøpe turer for 100K!! I tillegg er det ikke lenge siden hun var på tur (selv om de ble syke og ferien ble amputert sånn). Andre har kanskje spart gjennom hele pandemien for å få råd til en liten ferie, og har kanskje ikke mulighet til å utsette eller ta igjen en annen gang. Det har hun. (Må legge til at jeg ikke har sett de siste videoene hennes, så mulig hun har snakket mer om dette?) Det er ikke mer synd på deg enn andre. Hvorfor er det ikke kjipt å tape 100 tusen? Du synes ikke det? Eller jo? Men for henne er det liksom ikke noe å bry seg om? Jeg har ikke vært på ferie på mange år, er kronisk syk, har det helt jævlig, så da skal alle andre ha det sånn også da kankskje. Faen, ta'rei sammen! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 24. juni 2022 #4136 Del Skrevet 24. juni 2022 Birdo skrev (1 time siden): Hvorfor ikke? Vi er fryktelig raske til å be folk ikke klage eller være triste, for det finnes så mange som har det verre. Men det er samtidig rart for folk om man skulle bedt de som var glade og fornøyde slutte med det, for det finnes andre som har det bedre? Jeg gjentar, janteloven altså. Den står latterlig sterkt i Norge… loffen skrev (18 minutter siden): Det er ikke mer synd på deg enn andre. Hvorfor er det ikke kjipt å tape 100 tusen? Du synes ikke det? Eller jo? Men for henne er det liksom ikke noe å bry seg om? Jeg har ikke vært på ferie på mange år, er kronisk syk, har det helt jævlig, så da skal alle andre ha det sånn også da kankskje. Faen, ta'rei sammen! Jeg skrev ingenting om at det ikke er kjipt for henne, selvfølgelig er det det. Jeg skrev heller ingenting om at hun ikke kan klage. Dere har misforstått innlegget mitt helt, men kanskje jeg formulerte meg litt dårlig, det var i såfall en feil fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2022 #4137 Del Skrevet 24. juni 2022 Jeg håper av hele mitt hjerte at hun får dratt slik at barna får den reisen de harr gledet seg til. Men så fort hun nevnte summen så ble det litt dumt. Hvorfor må man liksom skryte av hvor mye ting koster? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. juni 2022 #4138 Del Skrevet 24. juni 2022 elskersommer skrev (11 minutter siden): Jeg håper av hele mitt hjerte at hun får dratt slik at barna får den reisen de harr gledet seg til. Men så fort hun nevnte summen så ble det litt dumt. Hvorfor må man liksom skryte av hvor mye ting koster? Skryter man bare fordi man nevner en sum?🤔 Definisjonen på skryt; «fremheve, rose (seg og sitt) på en overdreven måte» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 25. juni 2022 #4139 Del Skrevet 25. juni 2022 Er litt spes å nevne summen....kjenner mangen som ska på ferie i disse streike tider men ingen nevner hva de har å tape i penger,heller at de hadde gleda seg til å slappe av med barn og familie,skjønner at folk blir provosert.....hvor gammel er barna??tipper de ikke er så opptatt av å reise som mor men hva vet jeg.....håper uansett hun tar ferie å dropper å legge ut alt de gjør hele tiden.. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 25. juni 2022 #4140 Del Skrevet 25. juni 2022 Syns hun har blitt en sutter kjerring. Ser jo ut som det er det eneste fokuset henne fortiden og se hva alle skriver om henne og live hennes. Skjønner ikke at hun gidder. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå