arnoyb Skrevet lørdag kl 19:47 #41361 Del Skrevet lørdag kl 19:47 Xmasclovn skrev (5 minutter siden): 25-26 i bmi er vel overvekt? Er vell 24.9 og ned som er normal vekt. Tenker at når noen er ca normalvektige så er det bare en uting å diskutere hvor feit man synes de er. Om dere mener hun er lat så si nå.det heller å la denne krops fokusen og vekt praten ligge. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet lørdag kl 19:48 #41362 Del Skrevet lørdag kl 19:48 Xmasclovn skrev (6 minutter siden): 25-26 i bmi er vel overvekt? Inntil 25 er normalvekt, så ganske nær normal da, litt ettersom hvor mange cm hun har lagt til/trukket fra på høyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet lørdag kl 19:56 #41363 Del Skrevet lørdag kl 19:56 arnoyb skrev (8 minutter siden): Er vell 24.9 og ned som er normal vekt. Tenker at når noen er ca normalvektige så er det bare en uting å diskutere hvor feit man synes de er. Om dere mener hun er lat så si nå.det heller å la denne krops fokusen og vekt praten ligge. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 20:06 #41364 Del Skrevet lørdag kl 20:06 arnoyb skrev (15 minutter siden): Er vell 24.9 og ned som er normal vekt. Tenker at når noen er ca normalvektige så er det bare en uting å diskutere hvor feit man synes de er. Om dere mener hun er lat så si nå.det heller å la denne krops fokusen og vekt praten ligge. Tessa12 skrev (15 minutter siden): Inntil 25 er normalvekt, så ganske nær normal da, litt ettersom hvor mange cm hun har lagt til/trukket fra på høyden Ok ganske nær får vi si da. Selv om dette er rett etter 16 ukers da hun var i sitt livs form. Generelt har hun vært overvektig og vel så det, også som ikke-gravid. At hun er lat er et annet tema, og et det ikke finnes tvil om. Men lat og overvektig/feit er ikke synonymt. Late folk kan være tynne, og tykke folk kan være alt annet enn late. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet lørdag kl 20:09 #41365 Del Skrevet lørdag kl 20:09 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Hun ser feit ut uansett. Fordi hun er feit først og fremst, og dernest gravid. Hun trodde hun hadde gått ned etter omgangssyke.. men hadde lagt på seg 1.5 kilo til🙈 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 20:09 #41366 Del Skrevet lørdag kl 20:09 arnoyb skrev (21 minutter siden): Er vell 24.9 og ned som er normal vekt. Tenker at når noen er ca normalvektige så er det bare en uting å diskutere hvor feit man synes de er. Om dere mener hun er lat så si nå.det heller å la denne krops fokusen og vekt praten ligge. Hun er lat også ja. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet lørdag kl 20:27 #41367 Del Skrevet lørdag kl 20:27 (endret) Rufs skrev (1 time siden): Hadde hun? Jeg synes jeg så et bilde her inne hvor hun selv skrev 82 kg før gravid? Hun er ikke så høy, rundt 170 kanskje? Det er overvekt. Ser noen andre har retta på høyen før meg. Men hun er i øvre sjiktet av 170cm. Mener å si at hun presenterte V som 180 i en reklame på noe greier og de er jo nesten samme høyde. Så 176-178 er nok riktig høyde på henne Endret lørdag kl 20:30 av Dupers Noen andre hadde svart samme før meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet lørdag kl 20:31 #41368 Del Skrevet lørdag kl 20:31 Dupers skrev (3 minutter siden): Ser noen andre har retta på høyen før meg. Men hun er i øvre sjiktet av 170cm. Mener å si at hun presenterte V som 180 i en reklame på noe greier og de er jo nesten samme høyde. Så 176-178 er nok riktig høyde på henne Hun er lavere enn meg som sagt. Jeg er 176. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet lørdag kl 20:50 #41369 Del Skrevet lørdag kl 20:50 Rufs skrev (18 minutter siden): Hun er lavere enn meg som sagt. Jeg er 176. Hun er 176. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 20:51 #41370 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Kollontaj skrev (På 29.5.2019 den 21.11): Å. 😳😖 😁🤣😅🤣 nok en uvensentlighet. Influencere har NULL verdi annet enn for sin egen bankkonto. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet lørdag kl 21:04 #41371 Del Skrevet lørdag kl 21:04 (endret) Rufs skrev (33 minutter siden): Hun er lavere enn meg som sagt. Jeg er 176. Du har feil. Fra 16 ukers, når hun startet opp. Endret lørdag kl 21:05 av Angel75 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet lørdag kl 21:08 #41372 Del Skrevet lørdag kl 21:08 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Det er ikke alltid like lett å holde seg i skinnet når jeg er et så usympatisk menneske, men hører hva du sier🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet lørdag kl 21:31 #41373 Del Skrevet lørdag kl 21:31 Angel75 skrev (25 minutter siden): Du har feil. Fra 16 ukers, når hun startet opp. Dersom de måler de, så må jeg være høyere enn jeg tror, hvis de har det fra SE, så tror jeg fortsatt ikke på det. 176 og 82 kg er 26.5 i BMI, så fortsatt overvektig. 95 er 30.1, altså fedme. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armedelius Skrevet lørdag kl 21:34 #41374 Del Skrevet lørdag kl 21:34 Anonym1990. skrev (På 28.5.2019 den 20.12): Beklager. Men la oss snakke litt om den VOLDSOMME eksponeringene denne frøkna driver med! Jeg er sjokkert. Oppdaget kontoen for et par uker siden. Hun mottar masse interiør til diverse rom, klær til seg selv. Men barna MÅ altså med for og fremme klær til voksne fra Junkyard (?) eller interiør til stua. 😨 flere som har bitt seg merke i denne kontoen og eksponering? Eller er jeg alene? Fuck disse menneskene opp i mente 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet lørdag kl 21:54 #41375 Del Skrevet lørdag kl 21:54 Rufs skrev (22 minutter siden): Dersom de måler de, så må jeg være høyere enn jeg tror, hvis de har det fra SE, så tror jeg fortsatt ikke på det. 176 og 82 kg er 26.5 i BMI, så fortsatt overvektig. 95 er 30.1, altså fedme. For det må jo være krise om dere er like høye. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet lørdag kl 22:00 #41376 Del Skrevet lørdag kl 22:00 Rufs skrev (27 minutter siden): Dersom de måler de, så må jeg være høyere enn jeg tror, hvis de har det fra SE, så tror jeg fortsatt ikke på det. 176 og 82 kg er 26.5 i BMI, så fortsatt overvektig. 95 er 30.1, altså fedme. Herlighet , på tide å gi seg. De måles der 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 22:05 #41377 Del Skrevet lørdag kl 22:05 (endret) Angel75 skrev (1 time siden): Du har feil. Fra 16 ukers, når hun startet opp. Her snakker vi ikke engang overvekt. Det er søren meg fedme og bmi over 30. Tydelig at hun driter i helse, kosthold og god livsstil uavhengig av graviditet. Enda verre er at hun driter i det som gravid og risikerer babyen. Og med livvidde på over 88 er det enda verre stilt. Ikke rart hun måtte «designe» telt for å ha noe å kle på seg. Care less ja, på alle måter. Endret lørdag kl 22:07 av Xmasclovn 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet lørdag kl 22:08 #41378 Del Skrevet lørdag kl 22:08 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Her snakker vi ikke engang overvekt. Det er søren meg fedme og bmi over 30. Tydelig at hun driter i helse, kosthold og god livsstil uavhengig av graviditet. Enda verre er at hun driter i det som gravid og risikerer babyen. Og med livvidde på over 88 er det enda verre stilt. Dette var jo når hun starta opp da. Hun hadde gått ned 15.8 kilo og 18.5 cm i livvidde når de var ferdig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 22:11 #41379 Del Skrevet lørdag kl 22:11 Porcelain skrev (1 time siden): Vil du utdype? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 22:13 #41380 Del Skrevet lørdag kl 22:13 Pepssi skrev (2 minutter siden): Dette var jo når hun starta opp da. Hun hadde gått ned 15.8 kilo og 18.5 cm i livvidde når de var ferdig. Det er nettopp poenget, overvekt og faktisk fedme uten å ha graviditet å skylde på. At hun gikk ned i vekt ila 16 ukers skulle bare mangle. Det ville vært veldig rart om hun ikke hadde gått ned. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå