Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ett eller annet Careless event i dag? Følger ei på snap som nevnte det tidligere i uken, hun gledet seg til å møte SET bla. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
arnoyb skrev (2 timer siden):

Fortell deg selv det om det får deg til å føle deg bedre om dine valg av tidsbruk 😂 du sammenligner det at noen har en fobi, samtidig som en del av deres jobb er å dele sin hverdag, med å bruke av fritiden sin til å følge noen man ikke liker for å klage på hvordan de gjør jobben sin.  Same same 🤷🏼‍♀️😂

Jammen det må jo være andre ting hun kan poste? 
Jeg har ingen problemer med min egen nettbruk, takk som spør! SE har jo valgt ett yrke der hun legger hode på høggestabben hver dag, så kritikk må hun jo tåle? Uansett så fikk hun nesten aldri negative kommentarer, og hun nekter for innsyn her. Da gjenstår deg, og du bør ikke bry deg om hva JEG bruker fritiden min på, du bruker jo tydeligvis fritiden din på å komme med negative kommentarer til KG-brukere. 

Potato-potato

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg lurer egentlig på om hvor mange vanlige kunder det er som er bedt til dette eventet? Influencere som får plagg for å reklamere legger jo ikke igjen 5 øre.

Også tenker jeg att det er helt utrolig att premiumtek gidder og bruke henne. Hun skal liksom reklamere for disse krølltengene også bruker hun noe hårbånd i fletter hver natt for å få krøller🙈

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-02-14-16-09-28-618_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-02-14-16-09-54-272_com.snapchat.android.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (34 minutter siden):

Jeg lurer egentlig på om hvor mange vanlige kunder det er som er bedt til dette eventet? Influencere som får plagg for å reklamere legger jo ikke igjen 5 øre.

Også tenker jeg att det er helt utrolig att premiumtek gidder og bruke henne. Hun skal liksom reklamere for disse krølltengene også bruker hun noe hårbånd i fletter hver natt for å få krøller🙈

Hvorfor bruker hun hårbånd? Kanskje få med deg det.

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (34 minutter siden):

At de gidder å bruke en som har verdens mest skadde og tørre hår, og burde vært hos frisøren for 3 år siden som reklameperson. Man ser jo de slitte tuppene hennes fra månen.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (4 minutter siden):

For oss uinnvidde, hvorfor bruker hun hårbånd? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

For oss uinnvidde, hvorfor bruker hun hårbånd? 

For de som følger henne, har nok fått det med seg.

Her er det så mange som har meninger men allikevel ikke følger og spyr ut galle.

• Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (6 minutter siden):

Her er det så mange som har meninger men allikevel ikke følger og spyr ut galle.

Ok -jeg lurte oppriktig, ikke for å legge opp til debatt. Føler heller ikke jeg spyr galle😌

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (31 minutter siden):

Fortell meg.. hva har jeg gått glipp av?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (22 minutter siden):

Men jeg lurer faktisk på om det er en god grunn til att hun bruker det.. for du må fortelle. Jeg trodde det var for å få fine krøller. Men om dette er feil så beklager jeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (20 minutter siden):

Men jeg lurer faktisk på om det er en god grunn til att hun bruker det.. for du må fortelle. Jeg trodde det var for å få fine krøller. Men om dette er feil så beklager jeg

Hun bruker sånn krøller uten varme på natten for å spare sitt helt utslitte hår for varmebehandling . Men i dag hadde hun jukset og både rettet og krøllet .

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (25 minutter siden):

Hun bruker sånn krøller uten varme på natten for å spare sitt helt utslitte hår for varmebehandling . Men i dag hadde hun jukset og både rettet og krøllet .

Ok -takk for svar☺️

Skrevet

Dette eventet de har i dag virker veldig "don't drink the coolaid". Altså kult-/sektete. Jeg har syntes det samme om alle treningsinfluenserne som arrangerer reiser og henger også, men der gjør iallefall deltakerne noe. Denne kvelden virker som at er en kveld hvor folk samler seg og møter influensere for å snakke om hvor mye de alle liker careless.  Det virker ikke helt sunt å ha et sånt event om de ikke også inviterer kritikere

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (13 timer siden):

Fortell deg selv det om det får deg til å føle deg bedre om dine valg av tidsbruk 😂 du sammenligner det at noen har en fobi, samtidig som en del av deres jobb er å dele sin hverdag, med å bruke av fritiden sin til å følge noen man ikke liker for å klage på hvordan de gjør jobben sin.  Same same 🤷🏼‍♀️😂

Hvorfor henger du deg opp i min fritid? Kanskje jeg er sengeliggende på sykehus 24/7 etter en stygg ulykke? Hva er din unnskyldning? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Tror dere SET hadde forventet at TL og MN hadde brukt kjole/klær fra Careless? 
I stedet for Carless,bruker de sine egne merker på eventet

• Liker 3
Skrevet
Luluk skrev (58 minutter siden):

Hun sa vel på snap i går at hun så for seg masse damer i hennes kjoler og at hun var stolt og gleder seg sykt til det ..

• Liker 2
Skrevet
Luluk skrev (1 time siden):

Der hadde hun forventet 100%. Det sier egentlig alt om det påtatte picture perfect vennskapet deres, som kun er basert på egen vinning hos alle tre. Like falskt som smilet tll Monica. Samtidig skjønner jeg dem og hvis de først skal gå med noe stygt, masseprodusert og nuppete polyesterræl, så går de med sitt eget og tjener heller penger enn å promotere SE. Hun er den som gjør det best om dagen, og de tre der unner egentlig ikke hverandre noe.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Luluk skrev (1 time siden):

Synes det er rart av dem 🤷🏼‍♀️ jeg hadde heller valgt å støtte en venninne enn å fronte meg selv 🤔

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Navlebeskuende hele gjengen 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Dupers skrev (12 timer siden):

Dette eventet de har i dag virker veldig "don't drink the coolaid". Altså kult-/sektete. Jeg har syntes det samme om alle treningsinfluenserne som arrangerer reiser og henger også, men der gjør iallefall deltakerne noe. Denne kvelden virker som at er en kveld hvor folk samler seg og møter influensere for å snakke om hvor mye de alle liker careless.  Det virker ikke helt sunt å ha et sånt event om de ikke også inviterer kritikere

Sammenligner du event med Careless og treningsreiser med massakren i Jonestown? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...