K_mb Skrevet 5 timer siden #40861 Del Skrevet 5 timer siden gansketeit skrev (1 minutt siden): Kanskje du skal gjøre det? Tåler du ikke at noen er uenig med deg og påpeker drittslengingen din? "Dumme" hoder som gratulerte SE. Gå tilbake. Så ser du hvem for begynte det hele. Takk og hei. Et godt tips: Tål at andre er uenig med deg uten å angripe de personlig da du ødelegger diskusjonen og tråden. Det eneste jeg tar selvkritikk på er at jeg falt for det og lot deg avspore tråden! Gå og legg deg! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 5 timer siden #40862 Del Skrevet 5 timer siden K_mb skrev (1 minutt siden): Et godt tips: Tål at andre er uenig med deg uten å angripe de personlig da du ødelegger diskusjonen og tråden. Det eneste jeg tar selvkritikk på er at jeg falt for det og lot deg avspore tråden! Gå og legg deg! Ditto,Karen. Slutt med personangrep med en gang noen er uenig. Du mener jo at alle som gratulere SE er dummme i hodet. Så du går heller for et subtilt allment personangrep på alle som liker henne. Dum i hodet et den som følger influensere de genuint misliker men allikevel bruker tid på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4 timer siden #40863 Del Skrevet 4 timer siden Har rapport ganske mange innlegg her fra 1 bruker! Makan til oppførsel. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 4 timer siden #40864 Del Skrevet 4 timer siden (endret) gansketeit skrev (10 minutter siden): Ditto,Karen. Slutt med personangrep med en gang noen er uenig. Du mener jo at alle som gratulere SE er dummme i hodet. Så du går heller for et subtilt allment personangrep på alle som liker henne. Dum i hodet et den som følger influensere de genuint misliker men allikevel bruker tid på. Har jeg aldri kalt andre dumme! Gå gjerne inn på min bruker og se hvor mange jeg har kalt dum! Prøver å alltid holde meg saklig og unngår brukerangrep uansett hvor frustrert jeg blir, men du drar den lengre enn jeg noen gang har opplevd her inne. Jeg er inne på denne tråden en sjeldent gang og problemet ditt med det er? Jeg har diskutert opp ned og i mente med motdebattanter uten å gå på person. Men mangler jeg gode argumenter så holder jeg meg unna. Slutt nå å dra den lenger, jeg hater avsporing og har selv bedt andre om å droppe det. Du prøver å få tråden stengt, det er det ingen tvil om! Forøvrig diskuterer jeg mer enn influencere på KG! Endret 4 timer siden av K_mb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4 timer siden #40865 Del Skrevet 4 timer siden Slik som dette, vedkommende aner ikke hvem SE er, men sier det er flott hun vant. Altså, seriøst 😂 Skjermbilde fra SE tråden på KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 4 timer siden #40866 Del Skrevet 4 timer siden K_mb skrev (9 minutter siden): Har jeg aldri kalt andre dumme! Gå gjerne inn på min bruker og se hvor mange jeg har kalt dum! Prøver å alltid holde meg saklig og unngår brukerangrep uansett hvor frustrert jeg blir, men du drar den lengre enn jeg noen gang har opplevd her inne. Jeg er inne på denne tråden en sjeldent gang og problemet ditt med det er? Jeg har diskutert opp ned og i mente med motdebattanter uten å gå på person. Men mangler jeg gode argumenter så holder jeg meg unna. Slutt nå å dra den lenger, jeg hater avsporing og har selv bedt andre om å droppe det. Du prøver å få tråden stengt, det er det ingen tvil om! Forøvrig diskuterer jeg mer enn influencere på KG! "Så må gjerne "dumme" hoder gratulere henne med det, sier vel like mye om de som det gjør om Vixen som prisutdeling." Endret 1 time siden av K_mb Dette skrev du etter at folk hadde gratulert henne i tråden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 4 timer siden #40867 Del Skrevet 4 timer siden Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Slik som dette, vedkommende aner ikke hvem SE er, men sier det er flott hun vant. Altså, seriøst 😂 Skjermbilde fra SE tråden på KG Ja, hun virker som en flott person det jeg har sett av henne. Hvorfor skjuler du brukeren min og tar skjermbilde?😄Er jo ikke problem å finne ut at jeg skrev det. Du er forresten rapportert😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 4 timer siden #40868 Del Skrevet 4 timer siden (endret) gansketeit skrev (8 minutter siden): "Så må gjerne "dumme" hoder gratulere henne med det, sier vel like mye om de som det gjør om Vixen som prisutdeling." Endret 1 time siden av K_mb Dette skrev du etter at folk hadde gratulert henne i tråden. Føler du deg truffet? Med "dumme" mener jeg som i de som tar det influensere sier som god fisk uten å reflektere hva de egentlig bedriver og tjener penger på, men som hyller de uansett. Endret 4 timer siden av K_mb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4 timer siden #40869 Del Skrevet 4 timer siden gansketeit skrev (2 minutter siden): Ja, hun virker som en flott person det jeg har sett av henne. Hvorfor skjuler du brukeren min og tar skjermbilde?😄Er jo ikke problem å finne ut at jeg skrev det. Du er forresten rapportert😉 Ønsker ALLE en god natt 😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 4 timer siden #40870 Del Skrevet 4 timer siden K_mb skrev (9 minutter siden): Føler du deg truffet? Med "dumme" mener jeg som i de som tar det influensere sier som god fisk uten å reflektere hva de egentlig bedriver og tjener penger på, men som hyller de uansett. Du kaller jo uansett alle som liker henne dumme. Kanskje du skal lære å ordlegge deg bedre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 4 timer siden #40871 Del Skrevet 4 timer siden gansketeit skrev (2 minutter siden): Du kaller jo uansett alle som liker henne dumme. Kanskje du skal lære å ordlegge deg bedre da. Derfor hermetegn. Poenget er at mange kan være naive når de blir influencet/påvirket og tar alt påvirkeren sier og formidler for god fisk, ikke at de er dumme bokstavelig talt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 4 timer siden #40872 Del Skrevet 4 timer siden K_mb skrev (1 minutt siden): Derfor hermetegn. Poenget er at mange kan være naive når de blir influencet/påvirket og tar alt påvirkeren sier og formidler for god fisk, ikke at de er dumme bokstavelig talt. 'Så må gjerne "dumme" hoder gratulere henne med det, sier vel like mye om de som det gjør om Vixen som prisutdeling.' Endret 1 time siden av K_mb Men Vixen liker du visst ikke. Og "dumme" hoder som gratulerer er like forferdelig som Vixen. Det sier ihvertfall mye om dem, og det er vel ikke mye positivt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 3 timer siden #40873 Del Skrevet 3 timer siden gansketeit skrev (9 minutter siden): 'Så må gjerne "dumme" hoder gratulere henne med det, sier vel like mye om de som det gjør om Vixen som prisutdeling.' Endret 1 time siden av K_mb Men Vixen liker du visst ikke. Og "dumme" hoder som gratulerer er like forferdelig som Vixen. Det sier ihvertfall mye om dem, og det er vel ikke mye positivt. Nå har du fått det med teskje uten at du gir deg!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå