Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sluttet å følge henne for kanskje 15 uker siden. Da var jeg lei preggo snakket. fulgte pga husbygging for jeg liker hus og interiør.  Se Helle f.eks.  Minimalt snakk om graviditet 🫶🏻 så det er mulig

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Debbie M skrev (På 29.1.2025 den 20.13):

What? Hun sier babyen i uke 22 er like stor som en papaya, 30 cm!?!! Noe er nok feil i min butikk, aldri fått papaya lenger enn ett A-4 ark 👀🤭

Å ett a4ark er 21×29,7cm. Så hu er 3 mm i fra på lengden. Eller skal du påstå at hu lyver nå pga 3 mm? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye venninnen til SE 😂😂 En gjeng umodne damer er hvertfall sikkert 🤦‍♀️

Skjermbilde fra YM sin snap

Screenshot_20250201_124407_Snapchat.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med vedkommende som fikk frem Hormonella igjen 😂 (som viser hvor umoden og barnslig hun er). Ser jo jæ... teit ut med den hånda under magen på hvert eneste bilde. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20250201_143123_Snapchat.jpg

Screenshot_20250201_125103_Chrome.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på en ting. SE selger nå shorts til og ha under kjoler med lomme så klart. Jeg vet ikke helt hvorfor folk bruker slik shorts så forklar meg gjerne dette. Er det for og holde inn magen eller for att kjolen skal sitte bedre på.?

Hun har da på seg en tettsittende kjole i går og sier hun har på shorts men ikke sin egen.. Fordi den hadde lomme så det kunne hun ikke bruke.🙈🙈 

Hallo.... Hva er da vitsen med og lage en shorts med lomme for bruke til å ha under kjoler når hun ikke kan bruke den pga lomma? Forklar meg🤔🤔Screenshot_2025-02-01-15-02-47-603_com.snapchat.android.thumb.jpg.86a8974cff4b20ebc4ea55ff233e65ca.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Nå lurer jeg på en ting. SE selger nå shorts til og ha under kjoler med lomme så klart. Jeg vet ikke helt hvorfor folk bruker slik shorts så forklar meg gjerne dette. Er det for og holde inn magen eller for att kjolen skal sitte bedre på.?

Hun har da på seg en tettsittende kjole i går og sier hun har på shorts men ikke sin egen.. Fordi den hadde lomme så det kunne hun ikke bruke.🙈🙈 

Hallo.... Hva er da vitsen med og lage en shorts med lomme for bruke til å ha under kjoler når hun ikke kan bruke den pga lomma? Forklar meg🤔🤔Screenshot_2025-02-01-15-02-47-603_com.snapchat.android.thumb.jpg.86a8974cff4b20ebc4ea55ff233e65ca.jpg

For at lårene ikke skal gnisse mot hverandre.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

For at lårene ikke skal gnisse mot hverandre.

Så det er derfor folk bruker slik shorts?så hvorfor lager hun de med lomme når de ikke kan brukes under kjole?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Så det er derfor folk bruker slik shorts?så hvorfor lager hun de med lomme når de ikke kan brukes under kjole?

Fordi de er også tilpasset careless teltene

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Forsto at de ble laget med lommer så folk fikk med seg diabetes utstyret sitt. ( og eventuelt telefonen)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (3 minutter siden):

Forsto at de ble laget med lommer så folk fikk med seg diabetes utstyret sitt. ( og eventuelt telefonen)

Det var de vanlige shortsene, de de nå

et snakk om er «sykkelshortsene»

som er beregnet til å ha under kjoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (26 minutter siden):

Fordi de er også tilpasset careless teltene

Hehe, ja da er det jo ingen som ser de fancy shortsene med praktiske lommer 😂 Hva gjør man hvis man skal ta opp noe fra lommene, letter opp hele kjolen?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (17 minutter siden):

Det var de vanlige shortsene, de de nå

et snakk om er «sykkelshortsene»

som er beregnet til å ha under kjoler

Men tror lommene er laget for også kunne ha diabetes pumpe i eller nøkler,mobil osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Det er det jeg har hørt. Og at særlig de med litt ekstra kg bruker det under kjoler for å unngå å bli sår på innsiden av lårene. Hvorfor hun lager de med lommer er et godt spørsmål. Sikkert fordi hun lager alt med lommer og tror dermed hun har funnet opp noe nytt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Det er det jeg har hørt. Og at særlig de med litt ekstra kg bruker det under kjoler for å unngå å bli sår på innsiden av lårene. Hvorfor hun lager de med lommer er et godt spørsmål. Sikkert fordi hun lager alt med lommer og tror dermed hun har funnet opp noe nytt.

Synes bare det virker sprøtt att hun nå i flere uker har snakket om denne fantastiske shortsen vi kan bruke under kjole.. hun har virkelig snakket varmt om den.. men hun kan ikke bruke den selv🙈 Hvor bra produkt er det da?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Synes bare det virker sprøtt att hun nå i flere uker har snakket om denne fantastiske shortsen vi kan bruke under kjole.. hun har virkelig snakket varmt om den.. men hun kan ikke bruke den selv🙈 Hvor bra produkt er det da?

Det er underlig ja. Trodde hun prøvde å tette hull i markedet…

Endret av Xmasclovn
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser SET fekk pris i bussiness.  Ho fremhever sjølv ho ikkje har fullført ungdomskulen i talen. Men  er det ikkje folka bak SET som  står for inntjeninga og ho er ansiktet utad?

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
oss-to skrev (2 minutter siden):

Ser SET fekk pris i bussiness.  Ho fremhever sjølv ho ikkje har fullført ungdomskulen i talen. Men  er det ikkje folka bak SET som  står for inntjeninga og ho er ansiktet utad?

Det er ofte vanskelig å si konkret hvem som gjør hva og hvem som faktisk står for inntjeningen. Men ut fra egne utsagn og det hun deler om kunnskapsnivået sitt om business så er det i det minste ganske tydelig at hun har ikke gjort dette selv. For å si det sånn.

I tillegg har hun ikke lenger noen lederrolle formelt sett i bedriften. Hun sitter som 1 av 3 i styret, og er heller ikke daglig leder lenger.

Men hun eier 50% av aksjene og har nok en lønnet rolle i bedriften. Så penger tjener hun på dette.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Det er ofte vanskelig å si konkret hvem som gjør hva og hvem som faktisk står for inntjeningen. Men ut fra egne utsagn og det hun deler om kunnskapsnivået sitt om business så er det i det minste ganske tydelig at hun har ikke gjort dette selv. For å si det sånn.

I tillegg har hun ikke lenger noen lederrolle formelt sett i bedriften. Hun sitter som 1 av 3 i styret, og er heller ikke daglig leder lenger.

Men hun eier 50% av aksjene og har nok en lønnet rolle i bedriften. Så penger tjener hun på dette.

Ja ,ikkje tvil ho tener penger. Men vil tru hjernen bak bidreg meir og tjener meir . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (6 minutter siden):

Ja ,ikkje tvil ho tener penger. Men vil tru hjernen bak bidreg meir og tjener meir . 

Det er to personer som tar ut utbytte og det er David Reme og Sara Emilie. Av lønn ble det i 2023 tatt ut 3,5 mill og det er ganske sannsynlig at en god slump av disse går til daglig leder. Da er det ganske lite som skal deles på resten.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reme befinner seg bare i bakgrunnen? Eller deltok de også på Vixen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...