Alisha* Skrevet 2 timer siden #40781 Del Skrevet 2 timer siden Kjolen er helt krise - og hva er det hun har under, en slags strømpebukse? Eller en liten innershorts? Det går da vitterlig an å kle seg fint selv om en er gravid. Sorry, men dette var rett og slett stygt. Dama eier verken sjarm eller stil. I tillegg er håret slitt og ødelagt - herregud så tragisk. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 2 timer siden #40782 Del Skrevet 2 timer siden Heller ikke folkets favoritt 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2 timer siden #40783 Del Skrevet 2 timer siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Er det innershortsen som lager denne fine bulken? 🙈 pent 😂 Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 2 timer siden #40784 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (3 minutter siden): Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? Hun et ikke høygravid. Hun er 20 og noe uker på vei. Det er ingen som hater set, men hun kunne valgt en mer flaterende kjole. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2 timer siden #40785 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (4 minutter siden): Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? Hate på? Høygravid ? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2 timer siden #40786 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (6 minutter siden): Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? Nei jeg er femogførr 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 2 timer siden #40787 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (3 minutter siden): Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? Hun er på ingen måte høygravid. Hun er 21+ et eller annet, altså halvveis… Med din umodne måte å skrive på så er det svært lett å tro det er du som går på ungdomsskolen. Eller som jeg vil si, skriver på en særdeles umoden måte som sabler ned andre meninger enn dine egne. Selv om du har dine oppfatninger betyr det ikke at andres er feil.. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #40788 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (8 minutter siden): Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? Når ble hun høygravid? Har jeg godt glipp av noe? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2 timer siden #40789 Del Skrevet 2 timer siden Seroquel skrev (Akkurat nå): Hun er på ingen måte høygravid. Hun er 21+ et eller annet, altså halvveis… Med din umodne måte å skrive på så er det svært lett å tro det er du som går på ungdomsskolen. Eller som jeg vil si, skriver på en særdeles umoden måte som sabler ned andre meninger enn dine egne. Selv om du har dine oppfatninger betyr det ikke at andres er feil.. Huff da, følte deg litt truffet forstår jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #40790 Del Skrevet 2 timer siden Da er det en mulighet igjen for å få hjem med pris.. Når håper jeg att jury har tatt til seg de mailer de har fått.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2 timer siden #40791 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Når ble hun høygravid? Har jeg godt glipp av noe? Hun ser høygravid ut for meg, men jeg følger ikke med på influensere. Hun er uansett gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #40792 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (Akkurat nå): Hun ser høygravid ut for meg, men jeg følger ikke med på influensere. Hun er uansett gravid. Hun er 20 uker på vei 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2 timer siden #40793 Del Skrevet 2 timer siden Orly skrev (8 minutter siden): Hate på? Høygravid ? Har du problem med å forstå konteksten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2 timer siden #40794 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (1 minutt siden): Hun er 20 uker på vei Ja ok. Gravid altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 2 timer siden #40795 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (6 minutter siden): Herregud må dere gi dere. Helt tragisk at dere kan hate så mye på en person. Vanskelig å like noen som er vellykket og rik? Hun er høygravid. Har sikkert mye vann i beina. Hun er en flott dame uansett om hun var litt uheldig med bilde. Går dere på ungdomsskolen forresten? Høygravid?🫣 Så vidt jeg vet har hun termin i midten av juni. Om hun er en flott dame, bør hun vite å kle seg deretter. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2 timer siden #40796 Del Skrevet 2 timer siden (endret) LivEinar skrev (2 timer siden): Hun er også min favoritt og av et helt anna kaliber enn SET, i en helt anna divisjon! Helt klart. Nå innehar jo JS flere talenter, og hun driver business utelukkende positivt. Hun drar ikke inn privatlivet, barn, clickbaits,bedriver lovbrudd osv... for å tjene penger. Nå synes jeg vixen er noe opphauset tull for å hylle en bransje preget av kynisme, men da håper jeg i det minste at positive og sunne påvirkere tar prisene. Endret 2 timer siden av K_mb 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #40797 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (10 minutter siden): Huff da, følte deg litt truffet forstår jeg. Vet du no om svangerskap? Når man er rundt 20 uker på vei er man halvveis. Absolutt IKKE høygravid. Så vet du det 😀 Hate på? Hmm... Kan ikke huske å ha lest her at noen hater SE. Hvor leste du det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2 timer siden #40798 Del Skrevet 2 timer siden Alisha* skrev (3 minutter siden): Høygravid?🫣 Så vidt jeg vet har hun termin i midten av juni. Om hun er en flott dame, bør hun vite å kle seg deretter. Jada, jada nå vet alle at hun ikke er. Flere har allerede sagt det. Følger ikke med på influensere, men her sett henne på 16 ukers helvete. Syns hun er en kjempefin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 2 timer siden #40799 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (6 minutter siden): Ja ok. Gravid altså. Damene i denne tråden burde ha annet å gjøre, men desverre har de bare en stemme her inne på kvinneguiden virker det som. De hadde aldri turt å lire av seg alt pisset de skriver i det virkelige liv. 😁 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #40800 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (10 minutter siden): Hun ser høygravid ut for meg, men jeg følger ikke med på influensere. Hun er uansett gravid. Du aner altså ingenting om dama, men prøver likevel å komme med en pekefinger til oss som diskuterer SE ??!! Seriøst? 😂😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå