Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dorisdott skrev (12 timer siden):

Det er vel ikke noe hvermannsen vet om ikke man har bygd hus eller kjenner noen som har drevet med det. 

Jo det bør det være😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (1 time siden):

La oss ikke glemme at hun har skrevet bok om å være småbarnsmor så dette har jeg full tillit til at hun har kontroll på.

Vel… Det var vel strengt tatt ikke henne som skrev boken? Hun fortalte og en annen skrev🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Vel… Det var vel strengt tatt ikke henne som skrev boken? Hun fortalte og en annen skrev🙈

Nei jeg burde nok merket innlegget med sarkasme 😅

Det er veldig vanlig at kjente fjes og navn brukes på bøker fra ukjente/nye forfattere. Dette for at influenseren skal bygge opp merkevaren sin eller fordi forlaget vil prøve ut forfatteren. Eller en kombinasjon.

Så det er mange influenser som får navnet sitt på bøker de aldri har skrevet. Som Sara Emilie med mamma bok. Therese Lie med ryddebok. Og Kristin Gjeldsvik med organiseringsbok. Bøker om temaer de snakker om men åpenbart ikke kan - kun for å bygge merkevare uten noen særlig mer verdi.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk for øvrig forbi en Careless butikk i dag. Hadde glemt at de hadde en her. Eneste grunnen til at jeg la merke til den og navnet var hvor lite folk det var i forhold til andre butikker.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange med svangerskapskvalme småspiser fordi det hjelper mot kvalmen. Sikkert lettere å legge på seg da. 

Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme selv, og gikk ned nesten 10 kg før jeg var halvveis. Endte på startvekt eller deromkring ved termin. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man seriøs bedriftseier når man helt bevisst bruker julaften for å promotere eget merke uten å merke med reklame? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (1 time siden):

Og spør man henne svarer Hormonella

Ja du må jo ikke finne på å stille spørsmål eller komme med en kommentar på merking e.l. Slikt tåler ikke Sara Emilie. Hun skal jo få gjøre som hun vil stakkar 🤮

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (5 timer siden):

Er man seriøs bedriftseier når man helt bevisst bruker julaften for å promotere eget merke uten å merke med reklame? 

Nope

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger jo selvfølgelig ikke Sara Emilie, men hun dukker opp på utforsk innimellom. Og jeg leser jo inne her. Men jeg har forstått det slik at hun er ekstrem kvalm, og kaster opp og eneste hun får i seg er rundstykker. Rett på meg hvis jeg tar feil. 

Men så ser jeg denne snappen, hun er stabilt dårlig, og kaster opp 3 - 5 ganger i uka. I uka?!! Og nå får hun kun i seg usunn mat. 

Altså, hva er riktig? 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20241227_160808_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (26 minutter siden):

Følger jo selvfølgelig ikke Sara Emilie, men hun dukker opp på utforsk innimellom. Og jeg leser jo inne her. Men jeg har forstått det slik at hun er ekstrem kvalm, og kaster opp og eneste hun får i seg er rundstykker. Rett på meg hvis jeg tar feil. 

Men så ser jeg denne snappen, hun er stabilt dårlig, og kaster opp 3 - 5 ganger i uka. I uka?!! Og nå får hun kun i seg usunn mat. 

Altså, hva er riktig? 

Hun har vel lest her inne og sett at folk syns det er merkelig at man kan ese sånn ut når man ikke får i seg mat. Så har justert historien til noe som ikke virker totalt usannsynlig.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Altså, hva er riktig? 

Hun kastet vel opp daglig i starten av svangerskapet.. å ifølge henne så spiste hun kun 1-2 fine rundstykker med smør på pr dag. Men det meste kom i retur. Men enda har hun lagt på seg mange mange kilo.

Men plutselig nå så spiser hun kun usunt? Da er d kanskje ikke noe rart att hun har lagt på seg 10-12 kilo. Jeg klarer ikke helt og husk hvor mye. Men mange har synes det var rart att hun la på seg såpass mye når hun kun kaster opp og spiser 1-2 rundstykker om dagen

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Hun kastet vel opp daglig i starten av svangerskapet.. å ifølge henne så spiste hun kun 1-2 fine rundstykker med smør på pr dag. Men det meste kom i retur. Men enda har hun lagt på seg mange mange kilo.

Men plutselig nå så spiser hun kun usunt? Da er d kanskje ikke noe rart att hun har lagt på seg 10-12 kilo. Jeg klarer ikke helt og husk hvor mye. Men mange har synes det var rart att hun la på seg såpass mye når hun kun kaster opp og spiser 1-2 rundstykker om dagen

Ja jeg var en av de som stusset på at ei som ikke får i seg noe, er ekstrem kvalm og kaster opp, legger på seg så mye. Så lurte litt på om jeg hadde misforstått noe. Men da har hun kanskje lest her, og skjønt at det ikke helt henger på greip det hun sier. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Ja jeg var en av de som stusset på at ei som ikke får i seg noe, er ekstrem kvalm og kaster opp, legger på seg så mye. Så lurte litt på om jeg hadde misforstått noe. Men da har hun kanskje lest her, og skjønt at det ikke helt henger på greip det hun sier. 

Selvfølgelig har hun lest her, alle vet at rampelys på kvinneguiden er verdens viktigste sted. 

Lol, dere er så jævla fjerne. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Kan det tenkes at hvite rundstykker og smør er det hun ser på som «usunt»?

Jeg takler ikke Sara Emilie, og jeg synes hun er utspekulert og slu (bare for å poengtere det, vil ikke bli satt i bås som fan), men kjenner jeg blir litt provosert over denne synsingen og spekulasjonene rundt kvalme, mat, vekt og svangerskap! Selv la jeg på meg 35 (!) kg i mitt svangerskap, jeg hadde hypermesis, og det eneste jeg klarte å få i meg innimellom var en panini og litt sjokolademelk. Jeg var normalvektig da jeg ble gravid, og spydde som en gris, men allikevel «este» jeg ut. Så det er faktisk fullt mulig… 

Om hun lyver om kvalme, mat og vekt så må hun bare gjøre det, vi kan ikke vite hva som er sant eller ikke, men ville poengtere at det er mulig, ja. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wodiz skrev (2 minutter siden):

Jeg takler ikke Sara Emilie, og jeg synes hun er utspekulert og slu (bare for å poengtere det, vil ikke bli satt i bås som fan), men kjenner jeg blir litt provosert over denne synsingen og spekulasjonene rundt kvalme, mat, vekt og svangerskap! Selv la jeg på meg 35 (!) kg i mitt svangerskap, jeg hadde hypermesis, og det eneste jeg klarte å få i meg innimellom var en panini og litt sjokolademelk. Jeg var normalvektig da jeg ble gravid, og spydde som en gris, men allikevel «este» jeg ut. Så det er faktisk fullt mulig… 

Om hun lyver om kvalme, mat og vekt så må hun bare gjøre det, vi kan ikke vite hva som er sant eller ikke, men ville poengtere at det er mulig, ja. 

Nå lider vel ikke Sara Emilie av det. Jeg kastet opp flere ganger om dagen, masse kvalme, slet med å få i meg mat. Jeg gikk ned i vekt. Synes bare det er rart at man kan legge på seg hvis man ikke får i seg noe. Men det går tydeligvis ann da. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Nå lider vel ikke Sara Emilie av det. Jeg kastet opp flere ganger om dagen, masse kvalme, slet med å få i meg mat. Jeg gikk ned i vekt. Synes bare det er rart at man kan legge på seg hvis man ikke får i seg noe. Men det går tydeligvis ann da. 

Nei, det er ikke sikkert, de fleste går nok ned eller står stille når de har ekstrem kvalme og/eller hypermesis, men ja det er fullt mulig. Om det er tilfellet for Sara Emilie er ikke godt å vite.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wodiz skrev (1 time siden):

Hun kan så klart se på på 2 fine rundstykker med smør på som veldig usunt.  Vi har nok forskjellige syn på dette

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig har hun lest her, alle vet at rampelys på kvinneguiden er verdens viktigste sted. 

Lol, dere er så jævla fjerne. 

Det kommer opp først når man googler og alle vet SET følger med på alt her inne

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...