Bibbi_ Skrevet 23 timer siden #39701 Del Skrevet 23 timer siden Snublefot62 skrev (36 minutter siden): Dakar Sara Emilie… tenner et lys i kveld for all motgangen hun fikk da hun lurte folk. 😂 Dagens 😂 Tenner jeg også 🕯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23 timer siden #39702 Del Skrevet 23 timer siden (endret) elskersommer skrev (12 minutter siden): Fikk svar fra Vixen i dag.. jeg klagde på att de ikke følger sine egne regler Så juryen gjør ikke jobbe sin med andre ord, ikke mye tillitsvekkende. Og det når #Vixen skal være en pris som henger høyt eller noe i den duren. Endret 23 timer siden av Kattedama 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 23 timer siden #39703 Del Skrevet 23 timer siden (endret) elskersommer skrev (20 minutter siden): Fikk svar fra Vixen i dag.. jeg klagde på att de ikke følger sine egne regler Dette er ganske likt svaret man får fra politikere og andre hvis man adresserer sine bekymringer 😅 Jeg håper dagen kommer der de ser disse kanalene for hva de er, og at ALT må merkes som reklame. At det blir ulovlig å dele bilder og privatlivet til barna, og at de må filme fra egne rom, og ikke hjemmet til barna. Endret 23 timer siden av Doris Becker 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 22 timer siden #39704 Del Skrevet 22 timer siden Altså, er det mulig 😅 jeg dauer 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22 timer siden #39705 Del Skrevet 22 timer siden Tigerfrue skrev (28 minutter siden): Altså, er det mulig 😅 jeg dauer 😅 Vel, hun har vel ikke fullført ungdomsskolen en gang vel? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 21 timer siden #39706 Del Skrevet 21 timer siden Det er tydelig at SET er opptatt av at barn ikke skal være på SoMe før de er 13 år. Hun la ut dette bildet i dag… Mon tro hva motivasjonen hennes er? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20 timer siden #39707 Del Skrevet 20 timer siden LivEinar skrev (21 minutter siden): Det er tydelig at SET er opptatt av at barn ikke skal være på SoMe før de er 13 år. Hun la ut dette bildet i dag… Mon tro hva motivasjonen hennes er? 😉 Så her skal hun plutselig være politi? Men eksponere egne barn med sykdom, bryte regelverk etc det lukker hun ørene for. Den eneste grunnen til at hun synes dette er viktig er vel at hun er redd for hva ungene får høre på skolen. Og det burde hun faktisk være bekymret for. Er ikke akkurat årets mamma som deler inngående om barna, selv om hun ikke viser ansiktet. Men you know, money, money, money 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20 timer siden #39708 Del Skrevet 20 timer siden Stargaze skrev (5 minutter siden): Så her skal hun plutselig være politi? Men eksponere egne barn med sykdom, bryte regelverk etc det lukker hun ørene for. Den eneste grunnen til at hun synes dette er viktig er vel at hun er redd for hva ungene får høre på skolen. Og det burde hun faktisk være bekymret for. Er ikke akkurat årets mamma som deler inngående om barna, selv om hun ikke viser ansiktet. Men you know, money, money, money Tror og hun er bekymret for at de andre ungene skal gjengi gråting ved sensorskifte, runkemaskiner,sugemaskiner, gledestårer fra tissen osv. er uansett helt sikker på at det er en del foreldre som prater om disse tingene foran ungene sine. Så de får nok med seg mye selv om de ikke har SOME selv. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19 timer siden #39709 Del Skrevet 19 timer siden Kattedama skrev (4 timer siden): Så juryen gjør ikke jobbe sin med andre ord, ikke mye tillitsvekkende. Og det når #Vixen skal være en pris som henger høyt eller noe i den duren. Akkurat sånn svar fikk jeg ang jente prisen også, det var ikke se men en annen snap kjerring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19 timer siden #39710 Del Skrevet 19 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 19 timer siden #39711 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (6 timer siden): Bilder er fra SE sin snapchat hvor det er umerket reklame for eget klesmerke careless.. Noe som skjer daglig Bilder fra SE sin snapchat Hvordan påvirker det deg at hun ikke skriver på hver snap når hun bruker sitt eget merke? Er du redd for å bli lurt? Holder du/dere på slik til alle influensere her inne. Da må du/dere bli bra slitne.. Tid for ferie? 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 18 timer siden #39712 Del Skrevet 18 timer siden Nussepus skrev (1 time siden): Tror og hun er bekymret for at de andre ungene skal gjengi gråting ved sensorskifte, runkemaskiner,sugemaskiner, gledestårer fra tissen osv. er uansett helt sikker på at det er en del foreldre som prater om disse tingene foran ungene sine. Så de får nok med seg mye selv om de ikke har SOME selv. SET lever 24/7 med fokus på et kunstig Snapchat-liv. Der står hun aleine i sentrum og har full kontroll på absolutt alt. Hun bestemmer hva hun skal si og det lille andre får lov til å si. Hun har aldri levd i et vanlig arbeidsmiljø der man må tilpasse seg. Med skolebarn kommer for alvor møtet med virkeligheta, og den kan hun ikke styre. Der får hun ikke være midtpunktet og f.eks. bestemme klasseregler for SoMe-bruk… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 18 timer siden #39713 Del Skrevet 18 timer siden Anneisabell skrev (1 time siden): Akkurat sånn svar fikk jeg ang jente prisen også, det var ikke se men en annen snap kjerring Kan tenkes det er standard svar til alle når de har bestemt seg da 😋 SET fortj ener ikke Vixen da blir jeg skuffet men vixen er rigget visst nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 18 timer siden #39714 Del Skrevet 18 timer siden LivEinar skrev (33 minutter siden): SET lever 24/7 med fokus på et kunstig Snapchat-liv. Der står hun aleine i sentrum og har full kontroll på absolutt alt. Hun bestemmer hva hun skal si og det lille andre får lov til å si. Hun har aldri levd i et vanlig arbeidsmiljø der man må tilpasse seg. Med skolebarn kommer for alvor møtet med virkeligheta, og den kan hun ikke styre. Der får hun ikke være midtpunktet og f.eks. bestemme klasseregler for SoMe-bruk… Vil tro at hun som de fleste andre foreldre til barn i småskolen er opptatt av some regler, og prøver å få til felles kjøreregler. I skolemiljøene jeg har vært en del av har dette vært et konstant tema på alle foreldremøter hele barneskolen. Samme med felles kjøreregler for bursdager osv.. det handler ikke om å være midtpunkt og bestemme. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 18 timer siden #39715 Del Skrevet 18 timer siden LivEinar skrev (42 minutter siden): SET lever 24/7 med fokus på et kunstig Snapchat-liv. Der står hun aleine i sentrum og har full kontroll på absolutt alt. Hun bestemmer hva hun skal si og det lille andre får lov til å si. Hun har aldri levd i et vanlig arbeidsmiljø der man må tilpasse seg. Med skolebarn kommer for alvor møtet med virkeligheta, og den kan hun ikke styre. Der får hun ikke være midtpunktet og f.eks. bestemme klasseregler for SoMe-bruk… Så du syns det er helt greit at 9 åringer skal ha SOME? Eller er det bare av prinsipp for det er Sara som ønsker dette for klassen til sin sønn, og da må det jo være for Sara sin fordel. Beklager, men det er så latterlig at dere bruker Sara som unnskyldning til at hun vil ha en felles regel for klassen. Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 18 timer siden #39716 Del Skrevet 18 timer siden Angel75 skrev (1 minutt siden): Så du syns det er helt greit at 9 åringer skal ha SOME? Eller er det bare av prinsipp for det er Sara som ønsker dette for klassen til sin sønn, og da må det jo være for Sara sin fordel. Beklager, men det er så latterlig at dere bruker Sara som unnskyldning til at hun vil ha en felles regel for klassen. Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket! SET ønsker bare alders grense så hun kan snakke om sexleketøy uten at barna skal snoke å se på hun tenker bare på seg selv 😋 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 17 timer siden #39717 Del Skrevet 17 timer siden WoodpackaFromSpace skrev (8 minutter siden): SET ønsker bare alders grense så hun kan snakke om sexleketøy uten at barna skal snoke å se på hun tenker bare på seg selv 😋 Har hun sagt det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17 timer siden #39718 Del Skrevet 17 timer siden Angel75 skrev (12 minutter siden): Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket! Vel, trodde oppegående foreldre også var opptatt av å beskytte barna sine. Ikke dele sykdom, søvn problemer, rutiner etc til hele verden. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 17 timer siden #39719 Del Skrevet 17 timer siden Dorisdott skrev (12 minutter siden): Vil tro at hun som de fleste andre foreldre til barn i småskolen er opptatt av some regler, og prøver å få til felles kjøreregler. I skolemiljøene jeg har vært en del av har dette vært et konstant tema på alle foreldremøter hele barneskolen. Samme med felles kjøreregler for bursdager osv.. det handler ikke om å være midtpunkt og bestemme. Angel75 skrev (6 minutter siden): Så du syns det er helt greit at 9 åringer skal ha SOME? Eller er det bare av prinsipp for det er Sara som ønsker dette for klassen til sin sønn, og da må det jo være for Sara sin fordel. Beklager, men det er så latterlig at dere bruker Sara som unnskyldning til at hun vil ha en felles regel for klassen. Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket! Hva jeg syns, er irrelevant. Jeg setter spørsmålstegn ved SET sin bakenforliggende motivasjon for å foreslå felles SoMe-klasseregler for 10-åringene. Og jeg skal ikke legge meg på samme nivå og kalle dine meninger for latterlige, @Angel75… 😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 17 timer siden #39720 Del Skrevet 17 timer siden LivEinar skrev (6 minutter siden): Hva jeg syns, er irrelevant. Jeg setter spørsmålstegn ved SET sin bakenforliggende motivasjon for å foreslå felles SoMe-klasseregler for 10-åringene. Og jeg skal ikke legge meg på samme nivå og kalle dine meninger for latterlige, @Angel75… 😉 Vet ikke om du har barn i barneskolealder, men det er helt normalt å foreslå felles kjøreregler for some bruk, uavhenging av om man er influenser eller ikke. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå