Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (36 minutter siden):

Dakar Sara Emilie… tenner et lys i kveld for all motgangen hun fikk da hun lurte folk.

😂 Dagens 😂 Tenner jeg også 🕯

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Fikk svar fra Vixen i dag.. jeg klagde på att de ikke følger sine egne regler

Screenshot_20241210-164524~2.png

Så juryen gjør ikke jobbe sin med andre ord, ikke mye tillitsvekkende. Og det når #Vixen skal være en pris som henger høyt eller noe i den duren. 

Endret av Kattedama
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

Fikk svar fra Vixen i dag.. jeg klagde på att de ikke følger sine egne regler

Screenshot_20241210-164524~2.png

Dette er ganske likt svaret man får fra politikere og andre hvis man adresserer sine bekymringer 😅
Jeg håper dagen kommer der de ser disse kanalene for hva de er, og at ALT må merkes som reklame. At det blir ulovlig å dele bilder og privatlivet til barna, og at de må filme fra egne rom, og ikke hjemmet til barna. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (28 minutter siden):

Altså, er det mulig 😅 jeg dauer 😅Screenshot_20241210_162914_Snapchat.thumb.jpg.a785b2ab24b27f08ebc8e4cddb2f7044.jpg

Vel, hun har vel ikke fullført ungdomsskolen en gang vel? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at SET er opptatt av at barn ikke skal være på SoMe før de er 13 år. Hun la ut dette bildet i dag… Mon tro hva motivasjonen hennes er? 😉

IMG_7950.jpeg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (21 minutter siden):

Det er tydelig at SET er opptatt av at barn ikke skal være på SoMe før de er 13 år. Hun la ut dette bildet i dag… Mon tro hva motivasjonen hennes er? 😉

IMG_7950.jpeg

Så her skal hun plutselig være politi?

Men eksponere egne barn med sykdom, bryte regelverk  etc det lukker hun ørene for.

Den eneste grunnen til at hun synes dette er viktig er vel at hun er redd for hva ungene får høre på skolen. Og det burde hun faktisk være bekymret for.

Er ikke akkurat årets mamma som deler inngående om barna, selv om hun ikke viser ansiktet.

Men you know, money, money, money

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 minutter siden):

Så her skal hun plutselig være politi?

Men eksponere egne barn med sykdom, bryte regelverk  etc det lukker hun ørene for.

Den eneste grunnen til at hun synes dette er viktig er vel at hun er redd for hva ungene får høre på skolen. Og det burde hun faktisk være bekymret for.

Er ikke akkurat årets mamma som deler inngående om barna, selv om hun ikke viser ansiktet.

Men you know, money, money, money

Tror og hun er bekymret for at de andre ungene skal gjengi gråting ved sensorskifte, runkemaskiner,sugemaskiner, gledestårer fra tissen osv. er uansett helt sikker på at det er en del foreldre som prater om disse tingene foran ungene sine. Så de får nok med seg mye selv om de ikke har SOME selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (4 timer siden):

Så juryen gjør ikke jobbe sin med andre ord, ikke mye tillitsvekkende. Og det når #Vixen skal være en pris som henger høyt eller noe i den duren. 

Akkurat sånn svar fikk jeg ang jente prisen også, det var ikke se men en annen snap kjerring 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Bilder er fra SE sin snapchat hvor det er umerket reklame for eget klesmerke careless.. Noe som skjer daglig

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241210-150356.png

Screenshot_20241210-145959.png

Screenshot_20241210-150346.png

Hvordan påvirker det deg at hun ikke skriver på hver snap når hun bruker sitt eget merke?

Er du redd for å bli lurt?

Holder du/dere på slik til alle influensere her inne. Da må du/dere bli bra slitne.. Tid for ferie?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Tror og hun er bekymret for at de andre ungene skal gjengi gråting ved sensorskifte, runkemaskiner,sugemaskiner, gledestårer fra tissen osv. er uansett helt sikker på at det er en del foreldre som prater om disse tingene foran ungene sine. Så de får nok med seg mye selv om de ikke har SOME selv. 

SET lever 24/7 med fokus på et kunstig Snapchat-liv. Der står hun aleine i sentrum og har full kontroll på absolutt alt. Hun bestemmer hva hun skal si og det lille andre får lov til å si. Hun har aldri levd i et vanlig arbeidsmiljø der man må tilpasse seg. Med skolebarn kommer for alvor møtet med virkeligheta, og den kan hun ikke styre. Der får hun ikke være midtpunktet og f.eks. bestemme klasseregler for SoMe-bruk… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Akkurat sånn svar fikk jeg ang jente prisen også, det var ikke se men en annen snap kjerring 

Kan tenkes det er standard svar til alle når de har bestemt seg da 😋 SET fortj ener ikke Vixen da blir jeg skuffet men vixen er rigget visst nok

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (33 minutter siden):

SET lever 24/7 med fokus på et kunstig Snapchat-liv. Der står hun aleine i sentrum og har full kontroll på absolutt alt. Hun bestemmer hva hun skal si og det lille andre får lov til å si. Hun har aldri levd i et vanlig arbeidsmiljø der man må tilpasse seg. Med skolebarn kommer for alvor møtet med virkeligheta, og den kan hun ikke styre. Der får hun ikke være midtpunktet og f.eks. bestemme klasseregler for SoMe-bruk… 

Vil tro at hun som de fleste andre foreldre til barn i småskolen er opptatt av some  regler, og prøver å få til felles kjøreregler. I skolemiljøene jeg har vært en del av har dette vært et konstant tema på alle foreldremøter hele barneskolen. Samme med felles kjøreregler for bursdager osv.. det handler ikke om å være midtpunkt og bestemme. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (42 minutter siden):

Så du syns det er helt greit at 9 åringer skal ha SOME? Eller er det bare av prinsipp for det er Sara som ønsker dette for klassen til sin sønn, og da må det jo være for Sara sin fordel.

Beklager, men det er så latterlig at dere bruker Sara som unnskyldning til at hun vil ha en felles regel for klassen. Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Så du syns det er helt greit at 9 åringer skal ha SOME? Eller er det bare av prinsipp for det er Sara som ønsker dette for klassen til sin sønn, og da må det jo være for Sara sin fordel.

Beklager, men det er så latterlig at dere bruker Sara som unnskyldning til at hun vil ha en felles regel for klassen. Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket!

SET ønsker bare alders grense så hun kan snakke om sexleketøy uten at barna skal snoke å se på hun tenker bare på seg selv 😋

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
WoodpackaFromSpace skrev (8 minutter siden):

SET ønsker bare alders grense så hun kan snakke om sexleketøy uten at barna skal snoke å se på hun tenker bare på seg selv 😋

Har hun sagt det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (12 minutter siden):

Trodde oppegående foreldre ønsket å holde barna sine vekke fra SOME så lenge som mulig, hadde iallefall jeg ønsket!

Vel, trodde oppegående foreldre også var opptatt av å beskytte barna sine. Ikke dele sykdom, søvn problemer, rutiner etc til hele verden.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (12 minutter siden):

Vil tro at hun som de fleste andre foreldre til barn i småskolen er opptatt av some  regler, og prøver å få til felles kjøreregler. I skolemiljøene jeg har vært en del av har dette vært et konstant tema på alle foreldremøter hele barneskolen. Samme med felles kjøreregler for bursdager osv.. det handler ikke om å være midtpunkt og bestemme. 

Angel75 skrev (6 minutter siden):

Hva jeg syns, er irrelevant. Jeg setter spørsmålstegn ved SET sin bakenforliggende motivasjon for å foreslå felles SoMe-klasseregler for 10-åringene. Og jeg skal ikke legge meg på samme nivå og kalle dine meninger for latterlige, @Angel75😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (6 minutter siden):

Hva jeg syns, er irrelevant. Jeg setter spørsmålstegn ved SET sin bakenforliggende motivasjon for å foreslå felles SoMe-klasseregler for 10-åringene. Og jeg skal ikke legge meg på samme nivå og kalle dine meninger for latterlige, @Angel75😉

Vet ikke om du har barn i barneskolealder, men det er helt normalt å foreslå felles kjøreregler for some bruk, uavhenging av om man er influenser eller ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...