Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (23 minutter siden):

Ingen som sier at du MÅ følge henne og se hva hun gjør. Det er frivillig å følge henne og se hva hun deler og gjør. 

Et gjengangerargument… 😉

Jeg svarer som fru Johansen på Insta:

IMG_7896.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (1 time siden):

Ingen som sier at du MÅ følge henne og se hva hun gjør. Det er frivillig å følge henne og se hva hun deler og gjør. 

Nei ingen må ❤️ men jeg velger det av egen fri vilje 💕

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Nei ingen må ❤️ men jeg velger det av egen fri vilje 💕

Og hun deler hva hun selv vil på egen kanal ❤️

Tenk så mye bedre man hadde hatt det med seg selv om man bare fulgte mennesker som gav dem noe og ikke irritererte dem, som gjør ting som bryter mot loven og som gav dem informasjon man ikke ville ha. Hadde nok vært en enklere hverdag da 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (17 minutter siden):

Og hun deler hva hun selv vil på egen kanal ❤️

Tenk så mye bedre man hadde hatt det med seg selv om man bare fulgte mennesker som gav dem noe og ikke irritererte dem, som gjør ting som bryter mot loven og som gav dem informasjon man ikke ville ha. Hadde nok vært en enklere hverdag da 🥰

Enklere for Sara E i alle fall. Da kunne hun fortsatt å bryte lover og regler uten å få noe som helst kritikk…. 🤪

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (4 timer siden):

Det er nok en del som skulle ønske at enkelte ikke følger / titter innom SE på snap. Da hadde hun kunne fortsette å bryte både alkoholloven og markedsføringsloven bl a. Og det skjønner jeg noen ikke vil frem i lyset. Heia de som ser på snappene og får frem alle lovbrudd og drit hun viser. Jeg synes man skal tjene penger på ærlig og redelig vis. Trodde kanskje alle synes det.... 

Endret av Bibbi_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Det er nok en del som skulle ønske at enkelte ikke følger / titter innom SE på snap. Da hadde hun kunne fortsette å bryte både alkoholloven og markedsføringsloven bl a. Og det skjønner jeg noen ikke vil frem i lyset. Heia de som ser på snappene og får frem alle lovbrudd og drit hun viser. Jeg synes man skal tjene penger på ærlig og redelig vis. Trodde kanskje alle synes det.... 

Akkurat her var det vel ikke det som var problemet? Hun brøt ikke noen lov, for en gangs skyld kan man kanskje si. Men fant noe annet feil i stedet å klage på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vært «en enklere hverdag» om man bare avfulgte, stakk hodet i sanden og valgte den mest lettvinte veien. Sjøl fortsetter jeg å følge henne og bruke min rett til å kommentere: 

• Hennes bevisst valgte eksponering av egne barn (fødte og ufødte).
  • Grov utlevering av eldstesønnens helsetilstand.
  • At hun offentlig latterliggjør følgere.
  • Manglende egenreklamemerking.
  • At hun velger å dele detaljert fra eget familieliv, inkludert intime detaljer - f.eks. demonstrasjon av sexleketøy. Hun tar ikke hensyn til at alt dette høyst sannsynlig slår tilbake på sønnen (seinere også dattera).

Muligens syns hun bare det er festlig og at man skal kunne snakke om «alt». Men jeg setter et stort spørsmålstegn ved hennes vurderingsevne i forhold til både hva hun utleverer og hva hun reklamerer for!

Endret av LivEinar
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (5 timer siden):

Ja, det hadde vært «en enklere hverdag» om man bare avfulgte, stakk hodet i sanden og valgte den mest lettvinte veien. Sjøl fortsetter jeg å følge henne og bruke min rett til å kommentere: 

• Hennes bevisst valgte eksponering av egne barn (fødte og ufødte).
  • Grov utlevering av eldstesønnens helsetilstand.
  • At hun offentlig latterliggjør følgere.
  • Manglende egenreklamemerking.
  • At hun velger å dele detaljert fra eget familieliv, inkludert intime detaljer - f.eks. demonstrasjon av sexleketøy. Hun tar ikke hensyn til at alt dette høyst sannsynlig slår tilbake på sønnen (seinere også dattera).

Muligens syns hun bare det er festlig og at man skal kunne snakke om «alt». Men jeg setter et stort spørsmålstegn ved hennes vurderingsevne i forhold til både hva hun utleverer og hva hun reklamerer for!

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Flott dette vi må følge med for å melde fra ,alt jeg håper er At det fører frem til noe alt det som meldes om. Blir utålmodig 🥴 kan se ut som mange har meldt lenge men SET ler hele veien til banken fortsatt ,hva må til ? Fortsette å melde ? Har det blitt innført noe sanksjoner eller har det fungert å melde før,vi må snakke om alt da å håpe det skjer mere 👏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker så utrolig enkel? Det viser seg gang på gang. Greit at hun ikke har utdanning men likevel...? 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 27.11.2024 den 18.05):

Slik som Sara Emilie her. Ler og er så motbydelig i svaret sitt. Å dette heier rævsleikerene hennes på. Sier mye om de. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20240114_144640_Chrome.jpg

😳😳🤮🤮

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (16 timer siden):

Sara Emilie har ikke donert til ME-forskning nei. Careless har.

Og det gjorde de ikke kun på grunn av godhet men fordi investor krever det.

Dette er jo også ca hele markedsføringsstrategien til dette merket. Overpriset badetøy der en bitteliten andel doneres.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bttb skrev (44 minutter siden):

Dette er jo også ca hele markedsføringsstrategien til dette merket. Overpriset badetøy der en bitteliten andel doneres.

10% er ikke bitteliten.

Men det som kanskje forsvinner i detaljene er at det er 10% av overskuddet. Dvs etter at V og SE (og alle andre i Careless) har tatt ut lønn. Så selv om bedriften går bra så kan mye av inntekten tas ut i lønn før overskudd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KroniskEngasjert skrev (17 timer siden):

Godt poeng.

Blir uvel av tanken på alle som blir lurt til å kjøpe av SE  f o r d i hun støtter en god sak. Og ikke minst fordi SET har ME selv.

Jeg støtte heller direkte til ulike forskninger og gode formål. 

Tror du at så mange handler der pga. donasjon? Tror folk handler fordi de liker det som blir solgt jeg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yesmam skrev (5 minutter siden):

Tror du at så mange handler der pga. donasjon? Tror folk handler fordi de liker det som blir solgt jeg.

Jeg tror de fleste gjør det ja.

Men for noen som står mellom to eller flere alternativer så kan valget falle i retning av Careless siden en da indirekte bidrar til å støtte gode saker. Altså markedsføringsverdi.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (40 minutter siden):

Jeg tror de fleste gjør det ja.

Men for noen som står mellom to eller flere alternativer så kan valget falle i retning av Careless siden en da indirekte bidrar til å støtte gode saker. Altså markedsføringsverdi.

Vet om flere i ME miljøet som handler der fordi det «indirekte» gir inntekt til ME forskning og fordi SE har hatt ME selv spiller nok inn. Vet ikke om det er de fleste men noen er det ja. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 timer siden):

Vet om flere i ME miljøet som handler der fordi det «indirekte» gir inntekt til ME forskning og fordi SE har hatt ME selv spiller nok inn. Vet ikke om det er de fleste men noen er det ja. 

Det er ikke bare i ME miljøet, det er stort sett kronisk syke der hvor utmattelse er et symptom. Som fybrio foreks.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klittings skrev (På 5.12.2024 den 16.53):

Fordi jeg selv har en ekte pomeranian. Pomeranian har krav til standard på nakkehøyde; 21 cm +/- 2 cm. Hunden til Lien er mye høyere og har spissere nese, spissere ører og lengre bein enn en ekte Pomme. Men mange selger de spitzene som Pomeranian dessverre…. Og folk tror de har kjøpt en Pomeranian. En ekte Pomeranian koster 40 000, men de spitzene ligger på 20 000 kr, akkurat som Lien sin gjorde.

Er det ikke en japansk spisshund TL har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist og se att Vixen ikke følger sine egne regler når de velger finalister😞 Frøken Tandberg valgt til 2 nominasjoner. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Trist og se att Vixen ikke følger sine egne regler når de velger finalister😞 Frøken Tandberg valgt til 2 nominasjoner. 

Vi trenger ikke bry oss om Vixen de er jo ikke seriøse ? Tenker hun bare må motta den falske prisen sin alle vet Vixen er ikke ordentlig 😃

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (39 minutter siden):

Det er faktisk ganske så drøyt, med tanke på at de har fått inn tips om at hun ikke fyller de fleste av kriteriene de selv har satt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...