Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (48 minutter siden):

Slik som Sara Emilie her. Ler og er så motbydelig i svaret sitt. Å dette heier rævsleikerene hennes på. Sier mye om de. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20240114_144640_Chrome.jpg

Skammelig oppførsel . Kan ikke tro at noen liker og heier frem den slags oppførsel da

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Slik som Sara Emilie her. Ler og er så motbydelig i svaret sitt. Å dette heier rævsleikerene hennes på. Sier mye om de. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20240114_144640_Chrome.jpg

Men ho har jo rett!. Det er dette de/ho tjener penger på. Barn, vas og provokasjon , og vi bit på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (1 time siden):

Skammelig oppførsel . Kan ikke tro at noen liker og heier frem den slags oppførsel da

Jeg sendte mail til Vixen i helgen med en del bilder som viser at SE ikke er innenfor de reglene Vixen har satt.. men denne  mailen er ikke blitt besvart

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (47 minutter siden):

Jeg sendte mail til Vixen i helgen med en del bilder som viser at SE ikke er innenfor de reglene Vixen har satt.. men denne  mailen er ikke blitt besvart

Jeg har hørt vixen er falsk og rigget så de gjør sikkert som de vil dessverre 🤔

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Runkeringen står sammen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere denne måneden lagde selerklærte Businessdama SE en presentasjon om seg selv. Gratulerer med din aller første presentasjon i en alder av 30+! 
Det går på repeat med den dama der og selvskrytet hennes, og uendelig mange bilder av seg selv.. *flaut*

Men, en ting jeg la merke til var at hun hadde i presentasjonen at hun har 186000 følger på snap, men på snap i dag så er der 185600! 
Skal gi andre sjansen til å regne det ut 😂

Endret av Debbie M
Error
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (9 timer siden):

Fredrik solvang skulle kanskje tatt en ny sending om disse folka. Fått opplyst folk litt mere om denne verden.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (5 timer siden):

Tidligere denne måneden lagde selerklærte Businessdama SE en presentasjon om seg selv. Gratulerer med din aller første presentasjon i en alder av 30+! 
Det går på repeat med den dama der og selvskrytet hennes, og uendelig mange bilder av seg selv.. *flaut*

Men, en ting jeg la merke til var at hun hadde i presentasjonen at hun har 186000 følger på snap, men på snap i dag så er der 185600, en differanse på snart en halv mill 🎉 liket den trenden, må den fortsette til summen av 0 ☝🏻

Eller 400🫣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (12 timer siden):

Dette kan jeg bekrefte fra kilder innafor… 😉

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (Akkurat nå):

Da må vi bare rope det høyt da så folk vet det er juksepris så får de bare kose seg 😀

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (15 minutter siden):

Da må vi bare rope det høyt da så folk vet det er juksepris så får de bare kose seg 😀

Juksepris er et et godt ord! 👍🏻

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Hvordan er det rigget? Det kunne vært intressant å vite med tanke på at CBE fikk en «spesial» pris i sin tid. Var ikke noe nominasjons i forbindelse med den  prisen for å si det sånn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattedama skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det rigget? Det kunne vært intressant å vite med tanke på at CBE fikk en «spesial» pris i sin tid. Var ikke noe nominasjons i forbindelse med den  prisen for å si det sånn. 

Kan ikke si noe mer detaljert uten å røpe kilden(e). 😉 
Kan bare  generelt  påpeke at her har sterke stemmer i de ulike juryene stor makt. Å få sine folk inn i juryene, er et viktig forarbeid. Her tenkes og ageres det nok langsiktig, mange snakker sammen over tid… 

Sitat fra Vixen sin egen side:

Publikums stemmer teller 40 prosent mot juryens 60 prosent (les mer om juryens arbeid her). «Folkets favoritt» er en ren publikumskategori – her er det folket som bestemmer. I kategoriene «Sterke mening», «Bærekraft» og «Business» er det juryen som velger ut finalister og vinnere.

Man kan i prinsippet gi en stor F i innsendte stemmer i alle juryer unntatt en. Min oppsummering er at hele greia er som et stort og gjennomarbeida kommersielt sirkus innafor et ganske så smalt miljø - med lite innsyn og desto mindre troverdighet. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag overgikk SET (om mulig) seg sjøl! De var på ultralyd, men fortalte ikke legen om testen de allerede hadde tatt og som viste kjønn, jente… 🫣 De lot legen i dag leite og vurdere ultralydbildene, uten å si et eneste ord, paret lot som om de ikke visste noe. Legen var usikker, men hun syntes det mest så ut som en gutt. Og paret sa fortsatt ingenting!

Hadde de bare stoppet der… Men neida!

På veien hjem la de ut en lang snap-rekke og utleverte alt rundt undersøkelsen! 🥴 Det er så inderlig dårlig gjort mot legen å gå bak ryggen hennes slik - og å gjøre det offentlig for minst 200.000 følgere. Her vil jungeltelegrafen gå og legen vil garantert få vite om at hun blei ført bak lyset. Mens influenser og samboer sitter og morer seg over lureriet…

Det er så skamløst og ubetenksomt at jeg blir skikkelig flau på Tandberg sine vegne! 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LivEinar skrev (9 minutter siden):

I dag overgikk SET (om mulig) seg sjøl! De var på ultralyd, men fortalte ikke legen om testen de allerede hadde tatt og som viste kjønn, jente… 🫣 De lot legen i dag leite og vurdere ultralydbildene, uten å si et eneste ord, paret lot som om de ikke visste noe. Legen var usikker, men hun syntes det mest så ut som en gutt. Og paret sa fortsatt ingenting!

På veien hjem la de ut en lang snap-rekke og utleverte alt rundt undersøkelsen! 🥴 Det er så inderlig dårlig gjort mot legen å gå bak ryggen hennes slik - og å gjøre det offentlig for minst 200.000 følgere. Her vil jungeltelegrafen gå og legen vil garantert få vite om at hun blei ført bak lyset. Mens influenser og samboer sitter og morer seg over lureriet…

Det er så skamløst og ubetenksomt at jeg blir skikkelig flau på Tandberg sine vegne! 

Drøyt. Viser nivået. Og det er lavt.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (10 minutter siden):

Bedrager er hun ,må alle få opp øyner og ører

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (34 minutter siden):

Må si jeg reagerte på alt dette jeg også.. Fatter ikke hvorfor hun ikke kunne si de hadde tatt test i Sverige?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skjønner ikke hvorfor hun ikke får jern intravenøst fordi hun har så lavt jernlager.. Hun har spurt lege men nei det ville de ikke gi henne. 

Å da er hun så klart litt småtverr og sier at da får hun heller gå privat for å få det slik hun vil. Hvorfor ikke bare høre på legen og tenke at det han sier er riktig?

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241128-160522.png

Screenshot_20241128-160329.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...