LivEinar Skrevet 5. november #38601 Del Skrevet 5. november elskersommer skrev (6 timer siden): Altså snakk om frøken vil ikke🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat Hun er forbanna på «troll». Men hun sier jo sjøl at bare 3 av 1000 meldinger på en dag er negative, det er jo kjempelite! Merkelig å fyre seg så til de grader opp for tre negative meldinger av tusen på en dag… 🤭 Og så velger hun ut et par av disse veldig få negative meldingene fordi de er (sitat:) «for bra til ikke å deles iblant». Ikke rart at hun får få kritiske kommentarer når man kan risikere latterliggjøring foran flere hundre tusen følgere… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. november #38602 Del Skrevet 5. november LivEinar skrev (35 minutter siden): Hun er forbanna på «troll». Men hun sier jo sjøl at bare 3 av 1000 meldinger på en dag er negative, det er jo kjempelite! Merkelig å fyre seg så til de grader opp for tre negative meldinger av tusen på en dag… 🤭 Og så velger hun ut et par av disse veldig få negative meldingene fordi de er (sitat:) «for bra til ikke å deles iblant». Ikke rart at hun får få kritiske kommentarer når man kan risikere latterliggjøring foran flere hundre tusen følgere… Det er vel for å snakke om det på Snapchat på innpust og utpust, mens pengene ruller inn? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november #38603 Del Skrevet 5. november LivEinar skrev (1 time siden): Hun er forbanna på «troll». Men hun sier jo sjøl at bare 3 av 1000 meldinger på en dag er negative, det er jo kjempelite! Merkelig å fyre seg så til de grader opp for tre negative meldinger av tusen på en dag… 🤭 Og så velger hun ut et par av disse veldig få negative meldingene fordi de er (sitat:) «for bra til ikke å deles iblant». Ikke rart at hun får få kritiske kommentarer når man kan risikere latterliggjøring foran flere hundre tusen følgere… Hun kan i hvertfall ikke gjemme seg bak # hormonella. Det er jo slik hun er, gravid eller ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. november #38604 Del Skrevet 5. november Å følgere mener hun er en ener i merking🙈 Bilde av SE sin snapchat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november #38605 Del Skrevet 5. november elskersommer skrev (3 minutter siden): Å følgere mener hun er en ener i merking🙈 Bilde av SE sin snapchat Å herregud, vet ikke om kommentaren til følgeren eller SE som er verst 🙈😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. november #38606 Del Skrevet 5. november elskersommer skrev (12 minutter siden): Å følgere mener hun er en ener i merking🙈 Bilde av SE sin snapchat Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Å herregud, vet ikke om kommentaren til følgeren eller SE som er verst 🙈😂 Mange av de skjønner åpenbart ikke at de blir utsatt for umerket reklame for Careless på daglig basis. Nå trenger ikke Tandberg å rante om de fæle trollene og alkohol i reklamen sin som hun var så dyktig på å vise frem, før hun ble gravid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november #38607 Del Skrevet 5. november Haha, godt spørsmål fra en følger. Hvorfor hun MÅ snappe hvis hun har det travelt. "Fordi hun må jobbe"... Nei Sara Emilie. Tror folk klarer seg fint selv om du ikke snapper på 1 time. Money is everything. Bare vær ærlig på det Sara Emilie. Skjermbilde fra SE sin snap 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 5. november #38608 Del Skrevet 5. november Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Haha, godt spørsmål fra en følger. Hvorfor hun MÅ snappe hvis hun har det travelt. "Fordi hun må jobbe"... Nei Sara Emilie. Tror folk klarer seg fint selv om du ikke snapper på 1 time. Money is everything. Bare vær ærlig på det Sara Emilie. Skjermbilde fra SE sin snap Synes det er ganske åpenbart, hvorfor hun snapper. Det er jobben hennes. Slutter du å levere på jobb fordi det er travelt? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november #38609 Del Skrevet 5. november Anim92 skrev (8 minutter siden): Synes det er ganske åpenbart, hvorfor hun snapper. Det er jobben hennes. Slutter du å levere på jobb fordi det er travelt? Haha, for det første så er ikke å snappe en jobb. Å du kan ikke sammenligne min jobb med at hun snapper alt mulig. Min jobb er en jobb. Og selvfølgelig tar skikkelige arbeidstakere seg ikke en pause når man jobber. Så spørsmålet ditt er helt uvesentlig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 5. november #38610 Del Skrevet 5. november Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Haha, for det første så er ikke å snappe en jobb. Å du kan ikke sammenligne min jobb med at hun snapper alt mulig. Min jobb er en jobb. Og selvfølgelig tar skikkelige arbeidstakere seg ikke en pause når man jobber. Så spørsmålet ditt er helt uvesentlig. Når skal folk innse at å være influencer har blitt en jobb? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 5. november #38611 Del Skrevet 5. november Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Haha, for det første så er ikke å snappe en jobb. Å du kan ikke sammenligne min jobb med at hun snapper alt mulig. Min jobb er en jobb. Og selvfølgelig tar skikkelige arbeidstakere seg ikke en pause når man jobber. Så spørsmålet ditt er helt uvesentlig. Haha! Hu håver inn hundrevis av tusener på snap og du kaller ikke det for et type arbeid? Her er du god! Jeg har snappet for frivilligere organisasjoner i blant. Hvis man deler mye om et tema og i tillegg tekster alt, slik SE oftest gjør, går det fort mange timer om dagen. At det er et type arbeid du ikke har sansen for er en annen sak. Men ikke kom her og ikke kall det for business 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. november #38612 Del Skrevet 5. november Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Haha, for det første så er ikke å snappe en jobb. Å du kan ikke sammenligne min jobb med at hun snapper alt mulig. Min jobb er en jobb. Og selvfølgelig tar skikkelige arbeidstakere seg ikke en pause når man jobber. Så spørsmålet ditt er helt uvesentlig. Ingen sammenligner din jobb med hennes. En jobb er det du tjener penger på. Enten du er enig i at det er en jobb eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november #38613 Del Skrevet 5. november Anim92 skrev (2 minutter siden): Haha! Hu håver inn hundrevis av tusener på snap og du kaller ikke det for et type arbeid? Her er du god! Jeg har snappet for frivilligere organisasjoner i blant. Hvis man deler mye om et tema og i tillegg tekster alt, slik SE oftest gjør, går det fort mange timer om dagen. At det er et type arbeid du ikke har sansen for er en annen sak. Men ikke kom her og ikke kall det for business 😂 For meg vil aldri, aldri det å subbe rundt å prate til en mobil være en jobb - aldri. Hva du mener er det samme for meg. Så når jeg nå da sitter med mobilen i hånden og svarer deg så jobber jeg? Bortsett fra at jeg ikke får betalt? 😂😂 Nei nå er jeg sliten av å jobbe. Får ta en pause da 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. november #38614 Del Skrevet 5. november Bibbi_ skrev (3 minutter siden): For meg vil aldri, aldri det å subbe rundt å prate til en mobil være en jobb - aldri. Hva du mener er det samme for meg. Så når jeg nå da sitter med mobilen i hånden og svarer deg så jobber jeg? Bortsett fra at jeg ikke får betalt? 😂😂 Nei nå er jeg sliten av å jobbe. Får ta en pause da 😂 Nei, du jobber jo ikke når du ikke tjener penger på det 🤠 ikke er det veldedighet heller. Anbefaler deg å søke på definisjonen av jobb/arbeide. Du kan mene det du vil, men du tar jo feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5. november #38615 Del Skrevet 5. november kittkatt skrev (2 minutter siden): Nei, du jobber jo ikke når du ikke tjener penger på det 🤠 ikke er det veldedighet heller. Anbefaler deg å søke på definisjonen av jobb/arbeide. Du kan mene det du vil, men du tar jo feil. Hva er definisjonen på jobb/arbeid da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. november #38616 Del Skrevet 5. november Nussepus skrev (Akkurat nå): Hva er definisjonen på jobb/arbeid da? Dette har vært diskutert tidligere i tråden. Les deg bakover, eller søk det opp 🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 5. november #38617 Del Skrevet 5. november Nussepus skrev (30 minutter siden): Hva er definisjonen på jobb/arbeid da? "Arbeid er menneskers målrettede, bevisste virksomhet. Arbeid kan være lystbetont og givende, eller det kan være strevsomt og belastende. I dagligtale viser arbeid gjerne til inntektsgivende arbeid, men ordet brukes også om ubetalt arbeid i hjemmet eller i frivillig sektor, som husarbeid, hagearbeid, omsorgsarbeid, dugnadsarbeid, med mer." Hentet fra snl.no Å drive med salg og markedsføring via eksempelvis Snapchat er en jobb per definisjon og et yrke det også, uansett hva vi mener om det.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. november #38618 Del Skrevet 5. november Anim92 skrev (1 time siden): Synes det er ganske åpenbart, hvorfor hun snapper. Det er jobben hennes. Slutter du å levere på jobb fordi det er travelt? «Hun» leverer ikke på jobb. Klarer ikke å merke reklame riktig, og bruker jobben til å bitche. Utrolig at «hun» har kapasitet til å være travel utenom Snap 24-7. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. november #38619 Del Skrevet 5. november (endret) Bibbi_ skrev (48 minutter siden): For meg vil aldri, aldri det å subbe rundt å prate til en mobil være en jobb - aldri. Hva du mener er det samme for meg. Så når jeg nå da sitter med mobilen i hånden og svarer deg så jobber jeg? Bortsett fra at jeg ikke får betalt? 😂😂 Nei nå er jeg sliten av å jobbe. Får ta en pause da 😂 Det er jo travelt og slitsomt å subbe rundt, hente en pakke på posten, snakke på innpust og utpust til tlf. Mer travelt en sykepleier/ forsvaret jobb faktisk. Endret 5. november av Kattedama 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. november #38620 Del Skrevet 5. november (endret) Anim92 skrev (59 minutter siden): Haha! Hu håver inn hundrevis av tusener på snap og du kaller ikke det for et type arbeid? Her er du god! Jeg har snappet for frivilligere organisasjoner i blant. Hvis man deler mye om et tema og i tillegg tekster alt, slik SE oftest gjør, går det fort mange timer om dagen. At det er et type arbeid du ikke har sansen for er en annen sak. Men ikke kom her og ikke kall det for business 😂 Å selge narkotika gir også inntekt i hundretusen klassen, er det en jobb? ( uten sammenligning for øvrig). Er det inntekten som bestemmer hva som er en jobb eller ikke? Endret 5. november av Kattedama 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå