Bibbi_ Skrevet 4. november 2024 #38581 Del Skrevet 4. november 2024 kittkatt skrev (2 timer siden): Jeg ser ikke helt problemet med å snakke om barnet som ikke er født. Det er unødvendig, men tror ikke nødvendigvis det trenger å være noe galt i det. Graviditet er jo noe vanlig for kvinner, og noe de kjenner seg igjen i og det er vel fint å ikke føle seg alene i situasjonen. Det som jeg tenker hvertfall er unødvendig å dele er hvordan det blir unnfanget : "mor og far glemte kondomene hjemme" og snappen om at "p*kken til V gråt gledestårer" . Dette er ting det stakkars barnet og de andre barna dems kommer til å lese og se på nettet selv når de blir store nok. Og såpass synes jeg man skal skjerme barna. Dette er opplysninger de ikke trenger å dele til flere hundre tusen mennesker. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. november 2024 #38582 Del Skrevet 4. november 2024 Outandabout skrev (2 timer siden): Hun «sladder» bildene til de som støtter, men viser bildet på hun som er kritisk. Det Sara gjør her er jo å skikkelig drite ut «Liv». Kjenner jeg blir rasende! Vil påstå at dette er et skikkelig farlig fenomen! Se hvordan de andre følgerne og Sara sitter og ler av Liv! Hun er helt fullstendig uspiselig. Skikkelig drittsekkoppførsel. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. november 2024 #38583 Del Skrevet 4. november 2024 Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Det som jeg tenker hvertfall er unødvendig å dele er hvordan det blir unnfanget : "mor og far glemte kondomene hjemme" og snappen om at "p*kken til V gråt gledestårer" . Dette er ting det stakkars barnet og de andre barna dems kommer til å lese og se på nettet selv når de blir store nok. Og såpass synes jeg man skal skjerme barna. Dette er opplysninger de ikke trenger å dele til flere hundre tusen mennesker. dette! Huff. Der ser man hva store penger gjør med (noen) folk. Det er nettopp slike ting som dette som er brudd på privatlivet. At SE velger å ofte sitt eget sexliv og -privatliv, er hennes valg. Hun er voksen og kan gjøre hva hun vil, så hvis hun vil være grenseløs mot å dra inn sinnsyke mengder penger, får hun gjøre det. (Å lage sånne snapper er nok dessuten helt sikkert uansett MYE mer slitsomt enn de par tre månedene en vanlig sykepleier må jobbe for å dra inn tilsvarende penger uansett - jfr hennes tidligere uttalelser om hvor mye mer slitsomt det er å være influenser enn å jobbe i helse. Men dette handler om den ufødte også. Veldig gøy å lese på nett om 13 år om hvordan man ble unnfanget fordi mor og far glemte å ta med kondomer på tur. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 4. november 2024 #38584 Del Skrevet 4. november 2024 Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Det som jeg tenker hvertfall er unødvendig å dele er hvordan det blir unnfanget : "mor og far glemte kondomene hjemme" og snappen om at "p*kken til V gråt gledestårer" . Dette er ting det stakkars barnet og de andre barna dems kommer til å lese og se på nettet selv når de blir store nok. Og såpass synes jeg man skal skjerme barna. Dette er opplysninger de ikke trenger å dele til flere hundre tusen mennesker. Det er jeg enig i. Men jeg liker generelt ikke å lese/høre om at andre har seg. Vi vet hvordan barn blir til, så det trengs ikke å forklares liksom. Å snakke om, og dele, graviditeten er derimot en ganske fin og positiv ting. Om det deles på en god måte. Mange har vel opplevd å finne ut av hva foreldre/besteforeldre har gjort da de var unge og tenkt sitt om det. og det er faktisk en litt interessant tanke. Min generasjon er den som vokste opp med at sosiale medier kom mer og mer inn i det normale livet og ble noe vanlig. Det er en endring som selvsagt får motstand fra mange, det gjør de fleste endringer. Vi vet faktisk ikke hvordan fremtidens voksne kommer til å se på barndommen sin med foreldre som brukte SoMe. Det kommer nå straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. november 2024 #38585 Del Skrevet 5. november 2024 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Det som jeg tenker hvertfall er unødvendig å dele er hvordan det blir unnfanget : "mor og far glemte kondomene hjemme" og snappen om at "p*kken til V gråt gledestårer" . Dette er ting det stakkars barnet og de andre barna dems kommer til å lese og se på nettet selv når de blir store nok. Og såpass synes jeg man skal skjerme barna. Dette er opplysninger de ikke trenger å dele til flere hundre tusen mennesker. Altså jeg kjenner jeg blir så jævla flau 😂stakkars STAKKARS barn som vokser opp med en mor som er på dette nivået offentlig…. har ikke ord. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. november 2024 #38586 Del Skrevet 5. november 2024 Altså snakk om frøken vil ikke🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november 2024 #38587 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) elskersommer skrev (7 minutter siden): Altså snakk om frøken vil ikke🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat 😂 Dronninga av jeggjørsomjegvil land 😂 Hun er rett og slett patetisk og d*m. Og Kamilla setter standarden for følgerene hennes. Endret 5. november 2024 av Bibbi_ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 5. november 2024 #38588 Del Skrevet 5. november 2024 Alt som jeg kommer på med den dama er negativt 🤯 Håper virkelig Snapchat verden forandres . Synes synd på disse barna som vokser opp i disse hjemmene. Alt skal deles er så billig og kynisk … 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. november 2024 #38589 Del Skrevet 5. november 2024 elskersommer skrev (13 minutter siden): Altså snakk om frøken vil ikke🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat "Jeg er for regler,men kun hvis de gagner meg selv".. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. november 2024 #38590 Del Skrevet 5. november 2024 Å det er kun Forbrukertilsynet det er noe galt med Bilde fra SE sin snapchat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 5. november 2024 #38591 Del Skrevet 5. november 2024 Kattedama skrev (På 4.11.2024 den 11.30): Åpenbart at eplet ikke faller langt fra stammen…. Da vet vi hvor SE sine manglende sosiale antenner kommer fra. Flaut! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. november 2024 #38592 Del Skrevet 5. november 2024 Sophie1988 skrev (Akkurat nå): Da vet vi hvor SE sine manglende sosiale antenner kommer fra. Flaut! Enig! Hvem tenker de målgruppen for dette tøvet er? Sosiale antenner totalt fraværende. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. november 2024 #38593 Del Skrevet 5. november 2024 Outandabout skrev (14 timer siden): Hun «sladder» bildene til de som støtter, men viser bildet på hun som er kritisk. Det Sara gjør her er jo å skikkelig drite ut «Liv». Kjenner jeg blir rasende! Vil påstå at dette er et skikkelig farlig fenomen! Se hvordan de andre følgerne og Sara sitter og ler av Liv! En skikkelig drittoppførsel av en bedriftseier og dette støtter folk , helt utrolig og SE snakker om mobbing?? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november 2024 #38594 Del Skrevet 5. november 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Å det er kun Forbrukertilsynet det er noe galt med Bilde fra SE sin snapchat Hvis det er noen som er spesielle, så er det ikke forbrukertilsynet for å si det slik 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 5. november 2024 #38595 Del Skrevet 5. november 2024 Orly skrev (35 minutter siden): En skikkelig drittoppførsel av en bedriftseier og dette støtter folk , helt utrolig og SE snakker om mobbing?? Finnes det en influenser som har tapt seg mer enn henne? Hun var uhøytidelig, morsom og lettbeint til å begynne med. Nå er hun uspiselig, frekk og ufordragelig. 10 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 5. november 2024 #38596 Del Skrevet 5. november 2024 Men det blir sånn «stress» for henne mtp dobbeltmerking 😂 Sitat henne selv. Er man troll når man påpeker lovbrudd? Og hvorfor må hun alltid nevne andre influencere ved navn? Kaster de under bussen for å heve seg selv? 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. november 2024 #38597 Del Skrevet 5. november 2024 elskersommer skrev (2 timer siden): Å det er kun Forbrukertilsynet det er noe galt med Bilde fra SE sin snapchat Men hvorfor så fokusert på denne "dobbeltmerkingen"? Så vidt jeg har forstått så er det såpass enkelt at det tydelig skal fremkomme at det er reklame og hvem det reklameres for. Er det ikke da bare å skrive "Reklame Careless og Premiumtek"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. november 2024 #38598 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) Viktig at bakterier blir drept 🫡 Skikkelig autentisk reklame dette her.. Endret 5. november 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. november 2024 #38599 Del Skrevet 5. november 2024 Roadrunner skrev (1 time siden): Men hvorfor så fokusert på denne "dobbeltmerkingen"? Så vidt jeg har forstått så er det såpass enkelt at det tydelig skal fremkomme at det er reklame og hvem det reklameres for. Er det ikke da bare å skrive "Reklame Careless og Premiumtek"? Jo,. Så enkelt. Men da kunne jo folk tro at alt hun poster, er reklame. (duh) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. november 2024 #38600 Del Skrevet 5. november 2024 Tråden er ryddet for avsporing om foreldres helsetilstand. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå