Gjest kittkatt Skrevet 3. november 2024 #38541 Del Skrevet 3. november 2024 Tror ikke dere vet noe om klær. Om innerkjolen gjør at du tenker at alt bare er «syntetisk ræl» så er det deres allmennkunnskap det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 3. november 2024 #38542 Del Skrevet 3. november 2024 kittkatt skrev (Akkurat nå): Tror ikke dere vet noe om klær. Om innerkjolen gjør at du tenker at alt bare er «syntetisk ræl» så er det deres allmennkunnskap det står på. Hva behager...? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. november 2024 #38543 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Angel75 skrev (3 minutter siden): Så er det de som klager bare for å klage som ikke har noen erfaring med plaggene. Rart hun kan selge for flere millioner bare for at noen på kg mener det er ræl. Som sagt, ikke alle som bryr seg eller forstår hva som er ræl og hva som er god kvalitet. Det viktigste er å støtte den gode venninnen sin som det er så synd på mtp ME , syke barn, lite søvn, slemme folk som er kritiske til damen og bedriftens handlinger og uttalelser. Endret 3. november 2024 av Bibbi_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. november 2024 #38544 Del Skrevet 3. november 2024 kittkatt skrev (9 minutter siden): https://careless.no/products/anna-kjole-mork-bla feks. Før noen begynner med å argumentere for hva viskose er: https://ritohobby.no/content/415-hva-er-viskosestoff Spiller jo null rolle, siden det man har inntil kroppen er 100% syntetisk så hjelper det lite at det ytterste laget er semisyntetisk 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 3. november 2024 #38545 Del Skrevet 3. november 2024 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Spiller jo null rolle, siden det man har inntil kroppen er 100% syntetisk så hjelper det lite at det ytterste laget er semisyntetisk Du vet at det bare er i skjørtet? Det er ikke en kjole som er inntil kroppen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. november 2024 #38546 Del Skrevet 3. november 2024 kittkatt skrev (3 minutter siden): Du vet at det bare er i skjørtet? Det er ikke en kjole som er inntil kroppen heller. Eh, så da er det en kjole som er laget for å stå med da, for såvidt meg bekjent så kommer skjørtet inntil både baken og bena når man sitter i hvert fall. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. november 2024 #38547 Del Skrevet 3. november 2024 Hva er kleinest her? Kommentaren eller snappingen til foreldrene til SE? 🙈 Herregud, gamle mennesker som prøver å bli schendiser på snap? Utrolig hva disse ME syke Tandberg folka orker. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 3. november 2024 #38548 Del Skrevet 3. november 2024 kittkatt skrev (2 timer siden): Bare syntetiske klær? Det er jo feil. Kan ikke si at du tar feil angående badetøyet, men jeg er ikke enig. Mitt holder seg, og farger ikke av. Kun polyester, ergo syntetisk. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 3. november 2024 #38549 Del Skrevet 3. november 2024 Minlillelykke skrev (8 minutter siden): Kun polyester, ergo syntetisk. Nei, hun bruker jo ikke bare polyester? Hvordan kan du tro det? Har du sett på hva kjolene er laget av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 3. november 2024 #38550 Del Skrevet 3. november 2024 kittkatt skrev (7 minutter siden): Nei, hun bruker jo ikke bare polyester? Hvordan kan du tro det? Har du sett på hva kjolene er laget av? Bambus er også polyester. De produktene jeg har testet er så syntetiske at andre fikk støt av meg. Det har vært belle, aurora, og anna kjolene. Undertøy og bikini var jeg heller ikke fornøyd med. I tillegg elendig kvalitet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. november 2024 #38551 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Minlillelykke skrev (4 minutter siden): Bambus er også polyester. De produktene jeg har testet er så syntetiske at andre fikk støt av meg. Det har vært belle, aurora, og anna kjolene. Undertøy og bikini var jeg heller ikke fornøyd med. I tillegg elendig kvalitet. I tillegg så er det et problem at amme- BH-er loer og nupper, samt blir formløse etter første vask eller etter å ha blitt brukt få ganger. Endret 3. november 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet 3. november 2024 #38552 Del Skrevet 3. november 2024 Kattedama skrev (2 timer siden): I tillegg så er det et problem at amme- BH-er loer og nupper, samt blir formløse etter første vask eller etter å ha blitt brukt få ganger. For ikke å snakke om ull/bambus(?) sokkene.. kjøpte en pakke for å prøve de - og må si jeg holder meg til Kari traa sine i stedet.. aldri vært bort i sokker som blir så nuppete og stygge etter å ha blitt brukt å vasket kun en gang.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 3. november 2024 #38553 Del Skrevet 3. november 2024 Minlillelykke skrev (2 timer siden): Bambus er også polyester. De produktene jeg har testet er så syntetiske at andre fikk støt av meg. Det har vært belle, aurora, og anna kjolene. Undertøy og bikini var jeg heller ikke fornøyd med. I tillegg elendig kvalitet. Hvorfor har du kjøpt 3 forskjellige kjoler, samt bikini og undertøy dersom du ikke var fornøyd med første produktet? Hvorfor returnerte du ikke produktene dersom de var an elendig kvalitet? Er du en av de som ser på Sara som en venninne? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. november 2024 #38554 Del Skrevet 3. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innlegg og avsporing. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 3. november 2024 #38555 Del Skrevet 3. november 2024 Bella50 skrev (1 time siden): Hvorfor har du kjøpt 3 forskjellige kjoler, samt bikini og undertøy dersom du ikke var fornøyd med første produktet? Hvorfor returnerte du ikke produktene dersom de var an elendig kvalitet? Er du en av de som ser på Sara som en venninne? Jeg må teste om jeg liker det. Jeg kan ikke kjenne om en bh har godt hold uten å bruke det litt, samme med bikini. 2 av kjolene ble returnert da de var statiske og kjentes syntetiske ut. Det samsvarer også overens med hva lapper viser. Belle kjolen er så klam og ekkel at den kastet jeg. Hadde ikke samvittighet til å selge videre ett sp dårlig produkt. Sortete den som plast, det den inneholder mest plast. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 3. november 2024 #38556 Del Skrevet 3. november 2024 Minlillelykke skrev (5 timer siden): Bambus er også polyester. De produktene jeg har testet er så syntetiske at andre fikk støt av meg. Det har vært belle, aurora, og anna kjolene. Undertøy og bikini var jeg heller ikke fornøyd med. I tillegg elendig kvalitet. Bambus er ikke polyester, hva i all verden fantaserer du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 3. november 2024 #38557 Del Skrevet 3. november 2024 Outandabout skrev (På 30.10.2024 den 17.39): Håper at juryen i Vixen ser dette også! 🙌 Mener det står noe i kriterier for kategori livsstil at man deler fra familieliv. Dersom Vixen er en seriøs greie, bør de ikke premiere sånn eksponering som dette. Vixen er jo ikke seriøst? Det er en prisutdeling til bloggere og infuencere. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. november 2024 #38558 Del Skrevet 4. november 2024 Oi, de er visst på samme nivå som datteren oppi toppen 🙈 Skjermbilde fra snap til herr og fru Tandberg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 4. november 2024 #38559 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) Min agenda i denne tråden er å peke på SET sin eksponering av egne barn - inkludert det ufødte - på SoMe (snap og insta). Denne bedriftseieren gjemmer seg bak at hun ikke (nå lenger) viser barnas ansikter rett forfra. Men hun utleverer daglig mange detaljer fra barnas liv både verbalt og skriftlig, og hun viser bilder av barns bakhode/bakfra i hverdagslivet deres. Det er også eksponering! Flere hundre tusen følgere vet f.eks. at i natt sov familien dårlig pga eldstesønnens diabetes og alarmer, de vet at yngstesønnen ikke vil legge seg uten at en voksen sitter på rommet sitt, og man kjenner guttens daglige søvnmønster, og de vet at både yngstesønn og babyen i magen blei unnfanga fordi foreldrene var på reise og glemte kondomene hjemme… Dette er bare noen få eksempler på eksponering, og det er IKKE greit! Samla vet alt for mange alt for mye om disse barna. Denne bedriftseieren utleverer privatlivet til sine mindreårige barn i kommersiell sammenheng, og tjener penger på det. Hun bruker snap mye mer enn insta, hvorfor? Snap betaler for antall klikk. Dette vet SET, og fryder seg over at delinga av x antall gravidtester+++ ga over 100.000 i kassa - den ene dagen. Det groveste her er den voldsomme eksponeringa av unnfangelse og bekrefting av barnet i magen, som er offentlig kun få uker etter at det blei laga. Dette er «gravid-minutt-for minutt». SET skaper influenserbarn som frarøves muligheta til å være anonyme. Barna blir pålagt en rolle og offentliggjøring som de ikke sjøl har valgt, de er for små til å forstå alvoret og velge bort eksponeringa. Deres mor insisterer på å vise «alt» dvs hele livet sitt til følgerne, inkludert barna. De er en del av konseptet hennes. Denne tråden er et diskusjonforum, ingen fanklubb. Og jeg kommer til å bruke min rett til å peke på den skadelige eksponeringa av egne barn så lenge SET velger å utlevere dem på sosiale medier. Endret 4. november 2024 av LivEinar 25 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. november 2024 #38560 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) LivEinar skrev (12 minutter siden): Min agenda i denne tråden er å peke på SET sin eksponering av egne barn - inkludert det ufødte - på SoMe (snap og insta). Denne bedriftseieren gjemmer seg bak at hun ikke (nå lenger) viser barnas ansikter rett forfra. Men hun utleverer daglig mange detaljer fra barnas liv både verbalt og skriftlig, og hun viser bilder av barns bakhode/bakfra i hverdagslivet deres. Det er også eksponering! Flere hundre tusen følgere vet f.eks. at i natt sov familien dårlig pga eldstesønnens diabetes og alarmer, de vet at yngstesønnen ikke vil legge seg uten at en voksen sitter på rommet sitt, og man kjenner guttens daglige søvnmønster, og de vet at både yngstesønn og babyen i magen blei unnfanga fordi foreldrene var på reise og glemte kondomene hjemme… Dette er bare noen få eksempler på eksponering, og det er IKKE greit! Samla vet alt for mange alt for mye om disse barna. Denne bedriftseieren utleverer privatlivet til sine mindreårige barn i kommersiell sammenheng, og tjener penger på det. Hun bruker snap mye mer enn insta, hvorfor? Snap betaler for antall klikk. Dette vet SET, og fryder seg over at delinga av x antall gravidtester+++ ga over 100.000 i kassa - den ene dagen. Det groveste her er den voldsomme eksponeringa av unnfangelse og eksponering av barnet i magen, som er offentlig kun få uker etter at det blei laga. Dette er «gravid-minutt-for minutt». SET skaper influenserbarn som frarøves muligheta til å være anonyme. Barna blir pålagt en rolle og offentliggjøring som de ikke sjøl har valgt, og er for små til å forstå alvoret og velge bort eksponeringa. Deres mor insisterer på å vise «alt» dvs hele livet sitt til følgerne, inkludert barna. De er en del av konseptet hennes. Denne tråden er et diskusjonforum, ingen fanklubb. Og jeg kommer til å bruke min rett til å peke på den skadelige eksponeringa av egne barn så lenge SET velger å utlevere dem på sosiale medier. 👏 Sånt er så vanskelig å forstå for enkelte. For "vi" er jo bare ute etter å ta Sara Emilie som vi er så himla sjalu på 😂 Nei takk til livet Sara Emilie har. Da er jeg heller slik jeg er nå, en anonym person med bena plantet godt på bakken. Kun venner, familie og omgangskretsen vår vet hvem barna min er. Det er kun jeg og min mann som kjenner til sexlivet vårt. En intim ting som er mellom to personer, ikke noe foreldrene, søsknene våre, sjefene våre, eller foreldre, venner, lærere av barna våre skal kjenne til. Barna våre slipper å lese om frierer etter sex, eller når og hvor vi har sex, gjenglemte kondomer osv på nettet. Å det er jeg så himla glad for. For så vondt vil jeg ikke barna mine. Det skal de få slippe ❤️ Barna mine betyr alt for meg, mer enn all verdens penger. Jeg synes også at influensere som tjener seg rik på snap og andre some, skal gjøre det riktig. Jeg ønsker ikke at de skal føle og tenke at de kan drite i lover og regler for å gjøre seg rike. Det er ikke riktig. Jeg er også lei meg for alle som føler de må kjøpe CareLess produkter. De bruker himla mye penger på klær som er av dårlig kvalitet, det er dårlige stoffer i produktene. Sara Emilie har klart å lure mange til å føle de bare må ha det. Å det til en blodpris. Som sagt før har jeg pratet med et par stykker nå som endelig forstod hvor dårlig kvalitet det er, og har sluttet å handle fra Careless. Jippi! Jeg prøver å la vær å svare de som ønsker tråden stengt og brukere utestengt fra KG. Noen kommer inn som nye brukere, spyr ut av seg noe drit i håp om dette. Vel, de ønsker jeg den fin dag. Endret 4. november 2024 av Bibbi_ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå