elskersommer Skrevet 27. oktober 2024 #38121 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (10 minutter siden): Det kan nesten virke som at noen mener dette ja. Vel... Jeg var litt der for noen år tilbake. Ble forbannet da folk kritiserte Caroline B Eriksen for og eksponere sine barn. Dette var jo opp til henne selv og barna hadde det tross alt bra . Dette snudde totalt da min egen datter kom som 13 åring og ba meg slette alt jeg hadde om henne på facebook. Da satte jeg meg mer inn i dette og fatter ikke helt hvor jeg var. 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 27. oktober 2024 #38122 Del Skrevet 27. oktober 2024 elskersommer skrev (20 minutter siden): Vel... Jeg var litt der for noen år tilbake. Ble forbannet da folk kritiserte Caroline B Eriksen for og eksponere sine barn. Dette var jo opp til henne selv og barna hadde det tross alt bra . Dette snudde totalt da min egen datter kom som 13 åring og ba meg slette alt jeg hadde om henne på facebook. Da satte jeg meg mer inn i dette og fatter ikke helt hvor jeg var. Samme her med min datter. Hun har gått gjennom min FB og slettet alle bilder av seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 27. oktober 2024 #38123 Del Skrevet 27. oktober 2024 Sara Emilie: Man hadde ikke trengt «reklamepoliti» om du fulgte enkle regler omkring markedsføring……….. Og Sara: Du får selvsagt høre meninger om husbygging når du velger dele hele prosessen. Du kan i din rolle dessverre ikke bestemme hvilke tilbakemeldinger du får omkring det du deler. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. oktober 2024 #38124 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (24 minutter siden): Sara Emilie: Man hadde ikke trengt «reklamepoliti» om du fulgte enkle regler omkring markedsføring……….. Og Sara: Du får selvsagt høre meninger om husbygging når du velger dele hele prosessen. Du kan i din rolle dessverre ikke bestemme hvilke tilbakemeldinger du får omkring det du deler. Hun spør jo om råd/forslag men blir irritert når hun får råd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. oktober 2024 #38125 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (24 minutter siden): Sara Emilie: Man hadde ikke trengt «reklamepoliti» om du fulgte enkle regler omkring markedsføring……….. Og Sara: Du får selvsagt høre meninger om husbygging når du velger dele hele prosessen. Du kan i din rolle dessverre ikke bestemme hvilke tilbakemeldinger du får omkring det du deler. Enig, @Outandabout! Influenserne «bestiller» positiv respons og kun det… Og når det kommer kritikk, blir de sinte, lei seg og faktisk overraska. Helt utrolig, alternativt er alt spill for galleriet. 😉 SET forsøker å latterliggjøre alle motstemmene med et smil… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 27. oktober 2024 #38126 Del Skrevet 27. oktober 2024 LivEinar skrev (13 minutter siden): Enig, @Outandabout! Influenserne «bestiller» positiv respons og kun det… Og når det kommer kritikk, blir de sinte, lei seg og faktisk overraska. Helt utrolig, alternativt er alt spill for galleriet. 😉 SET forsøker å latterliggjøre alle motstemmene med et smil… Og på en måten blir det et ekko-kammer. I tillegg fører det til at ingen tør være kritiske til dem, fordi man risikerer å bli hengt ut med fullt navn i deres kanaler. Dere har kanskje sett Monica Nyhus som delte et innlegg fra KG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. oktober 2024 #38127 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (42 minutter siden): Og på en måten blir det et ekko-kammer. I tillegg fører det til at ingen tør være kritiske til dem, fordi man risikerer å bli hengt ut med fullt navn i deres kanaler. Dere har kanskje sett Monica Nyhus som delte et innlegg fra KG? Leste om det. Hun som blei hengt ut tok kraftig til motmæle på KG. Koblinga mellom Therese, Monica og Sara E er jo sterk, så dette lager de seg nok felles strategier på. Jeg tar mine forholdsregler når jeg sjøl legger ut snapbilder mv. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. oktober 2024 #38128 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (1 time siden): Sara Emilie: Man hadde ikke trengt «reklamepoliti» om du fulgte enkle regler omkring markedsføring……….. Og Sara: Du får selvsagt høre meninger om husbygging når du velger dele hele prosessen. Du kan i din rolle dessverre ikke bestemme hvilke tilbakemeldinger du får omkring det du deler. Hun bryter de reglene på daglig basis. »Mange influensarar merkar ikkje reklame for eigne produkt og tenester, viser ein stor europeisk kontroll Forbrukartilsynet har vore med på». https://www.forbrukertilsynet.no/darleg-merking-av-eigenreklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 27. oktober 2024 #38129 Del Skrevet 27. oktober 2024 elskersommer skrev (4 timer siden): Så du tenker att disse influencere skal få bryte lover og regler dag ut og dag inn? Hvor leser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 27. oktober 2024 #38130 Del Skrevet 27. oktober 2024 kittkatt skrev (15 minutter siden): Hvor leser du det? Så hva mener du egentlig, @kittkatt Blir nysgjerrig. Du er enig i at de bryter regler og lovverk. Mener du at jeg ikke skal melde fra om brudd på markedsføringsloven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 27. oktober 2024 #38131 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (2 minutter siden): Så hva mener du egentlig, @kittkatt Blir nysgjerrig. Du er enig i at de bryter regler og lovverk. Mener du at jeg ikke skal melde fra om brudd på markedsføringsloven? Jeg har allerede skrevet at man gjerne må melde inn. Om du vil melde inn så er vel det greit? 🤷🏼♀️ Jeg mener det jeg skreiv i innlegget. Du må slutte å vri det jeg skriver sånn at det skal passe inn i ditt narrativ 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 27. oktober 2024 #38132 Del Skrevet 27. oktober 2024 kittkatt skrev (14 minutter siden): Jeg har allerede skrevet at man gjerne må melde inn. Om du vil melde inn så er vel det greit? 🤷🏼♀️ Jeg mener det jeg skreiv i innlegget. Du må slutte å vri det jeg skriver sånn at det skal passe inn i ditt narrativ 🤡 Du trenger ikke bekymre deg for meg med tanke på å bli provosert av Sara og det med å føle jeg MÅ melde inn. Det går heeeeelt fint for meg å melde fra til FT omkring lovbrudd (uansett hvilken influencer) Jeg vrir ikke på det du skriver, jeg spurte deg et spørsmål. Jeg lurer på om du mener at man ikke skal melde inn. Ja, jeg forstår at du tenker at det ikke er bra for oss å melde inn…. Igjen, går helt fint! Gir ikke opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 27. oktober 2024 #38133 Del Skrevet 27. oktober 2024 Outandabout skrev (5 minutter siden): Du trenger ikke bekymre deg for meg med tanke på å bli provosert av Sara og det med å føle jeg MÅ melde inn. Det går heeeeelt fint for meg å melde fra til FT omkring lovbrudd (uansett hvilken influencer) Jeg vrir ikke på det du skriver, jeg spurte deg et spørsmål. Jeg lurer på om du mener at man ikke skal melde inn. Ja, jeg forstår at du tenker at det ikke er bra for oss å melde inn…. Igjen, går helt fint! Gir ikke opp. Det er igjen ikke det jeg skriver. Men det er greit. At du ikke skjønner hva som står der får bare være din egen greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 27. oktober 2024 #38134 Del Skrevet 27. oktober 2024 kittkatt skrev (4 minutter siden): Det er igjen ikke det jeg skriver. Men det er greit. At du ikke skjønner hva som står der får bare være din egen greie. Haha, ja, selvfølgelig. Det får bare være «min egen greie». Kanskje noen andre her i forumet skjønte hva du mente…. Over og ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. oktober 2024 #38135 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 27. oktober 2024 #38136 Del Skrevet 27. oktober 2024 Det bildet her🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. oktober 2024 #38137 Del Skrevet 27. oktober 2024 Fruen92 skrev (11 minutter siden): Det bildet her🤭 Er ikke dette umerket reklame for treningstøyet til Careless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 27. oktober 2024 #38138 Del Skrevet 27. oktober 2024 Fruen92 skrev (15 minutter siden): Det bildet her🤭 Sikkert bare spist hele sushi menyen som vanlig. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 27. oktober 2024 #38139 Del Skrevet 27. oktober 2024 Fruen92 skrev (18 minutter siden): Det bildet her🤭 Hvor langt er hun på vei? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 27. oktober 2024 #38140 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kattedama skrev (45 minutter siden): Er ikke dette umerket reklame for treningstøyet til Careless? Nei det er det ikke, du ser merket nede på foten hva det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå