Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Må jo bare flire.. hun snakker om at hun ikke vet hvordan høsten skal gå mtp corona og snørrete barn som må være hjemme så ofte.... 

Virkelig et stort problem for de,mtp at hun er hjemme hele tiden. 
Fins faktisk folk med jobber utenfor hjemmet som kommer til å slite mer når sykt barn dagene er brukt opp men ja. Ser poenget ditt SE. Det blir nok tøft for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, BethD skrev:

Må jo bare flire.. hun snakker om at hun ikke vet hvordan høsten skal gå mtp corona og snørrete barn som må være hjemme så ofte.... 

Fins faktisk folk med jobber utenfor hjemmet som kommer til å slite mer når sykt barn dagene er brukt opp men ja. Ser poenget ditt SE. Det blir nok tøft for dere!

Det er jo en hån mot oss som faktisk må jobbe. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nussepus skrev:

Det er jo en hån mot oss som faktisk må jobbe. 

Enig! Hun er utrolig dyktig på å oppføre seg som en bortskjemt unge!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minni75 skrev:

Enig! Hun er utrolig dyktig på å oppføre seg som en bortskjemt unge!

Hun tjener penger og betaler skatt som andre, og er som oss andre avhengig av barnepass for å få til en effektiv arbeidsdag. Selvfølgelig vil hennes effektivitet synke om hun må ha to små hjemme støtt og stadig. Selv om jeg har jobbet på hjemmekontor i lang tid vil jeg være mindre effektiv med barna hjemme. 

Lurer på om mye av kritikken bunner i en motstand mot at en kan leve av å være influencer? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruByråkrat skrev:

Hun tjener penger og betaler skatt som andre, og er som oss andre avhengig av barnepass for å få til en effektiv arbeidsdag. Selvfølgelig vil hennes effektivitet synke om hun må ha to små hjemme støtt og stadig. Selv om jeg har jobbet på hjemmekontor i lang tid vil jeg være mindre effektiv med barna hjemme. 

Lurer på om mye av kritikken bunner i en motstand mot at en kan leve av å være influencer? 

Vil ikke si motstand. 
Men må si jeg tar ikke «yrket» seriøst! Overhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2020 den 21.15, Orly skrev:

Når sa hun det?

På 21.8.2020 den 22.05, silikon123 skrev:

Under spørsmålsrunden på story 

Ja der var det jeg så det! Det må ha vært i Story for det er borte nå. Hun sa ett eller annet om at "Selvfølgelig har jeg aldri kjøpt følgere" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Vil ikke si motstand. 

Og det er helt greit. Jeg mener også at influencere tjener altfor mye sammenlignet med andre yrkesgrupper. Samtidig har SE funnet noe hun klarer med sykdom og jeg vil jo si at det er bedre enn at hun går på trygd. 

I tillegg vil enhver arbeidsdag, etter min mening, bli noe mer kronglete med 1-2 småsyke barn hjemme. Spesielt snufsete barn som har topp allmenntilstand kan være utfordrende å ha hjemme samtidig som en skal levere på jobb. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
På 23.8.2020 den 21.33, *Prøver igjen* skrev:

Når man er en vandrende reklameplakat, må man ikke da skrive reklame på alle snapper hvor hun er sponset eller har en avtale? Ser at hun gjentatte ganger legger ut story om noe irrelevant, par snapper senere skriver hun: siden alle spør om genser/bukse/treningstopp (sett inn det som passer) legger jeg ved link. Men kun den snappen er merket, ikke alle de andre like før med like mye reklame. 

Joda. Men hun har spurt forbrukerrådet om dette selv og de sier i lot hverandre så hun hører på den ene personen som sa at hun ikke trengte det 😉 Jeg har tatt denne diskusjonen med henne. Hun er en påvirker through and through og tar til seg det som passer henne når det gjelder lover og regler. 

Og du skal se at dette blir et tema igjen på snap de nærmeste dagene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
På 24.8.2020 den 15.33, BethD skrev:

Vel, siden veilederen sier at man skal se an snørr i to dager og ved ikke videre oppståtte symptomer så kan barnet dra i barnehagen igjen (selv med snørr), så tror jeg vi skal ta livet helt med ro. Barn bør uansett være hjemme ved symptomer på sykdom for å se an utviklingen, så jeg håper Norge tar dette til seg og utvider antall omsorgsdager permanent for fremtiden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2020 den 19.58, BethD skrev:

Vil ikke si motstand. 

Men folk som lager TV reklamer da? Eller reklamer til magasiner, tar du det yrket seriøst? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marlii skrev:

Men folk som lager TV reklamer da? Eller reklamer til magasiner, tar du det yrket seriøst? 

Nja... det spørs. Jeg syns uansett at «yrket» blogger/influenser er det dummeste yrket som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BethD skrev:

Nja... det spørs. Jeg syns uansett at «yrket» blogger/influenser er det dummeste yrket som finnes. 

Jeg kan forstå hvordan du tenker, men butikker er avhengig, og særlig nå av reklame for å holde seg gående, og jeg vil tro de når ut til absolutt flest ved hjelp av influensere, det er nok et yrke som har kommet for å bli, om en liker det eller ikke. Vi omgir oss jo med reklame over alt fra før, og sånn har det jo egentlig alltid vært. Og jeg tenker jo flere som betaler skatt og bidrar til fellesskapet jo bedre ☺️
Men jeg er dog enig i at jeg syntes Instagram kun er blitt reklame.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh oooh forresten dere!! *fakeoverrasket*, jeg har en rabattkode til dere! Naturlig overgang😅😅 er så vilt mye reklame for tiden. Nye produkter og merker hver uke. Sara er ikke det det hun en gang var, nå er det jo rene reklamekanalen😩

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 22.7.2020 den 19.57, BethD skrev:

Det visste jeg ikke. Trodde disse tok kontakt med influensere for å spørre om de ville sponse.... 

nei. Jeg er så lite misunnelig på henne, jeg ville aldri levd sånn. Tigge om å få ting... Gud hjelpe meg altså... 

Hun må vel kanskje spørre merker, butikker osv siden hun egentlig ikke har vært noe kjent annet enn på instagram? Hun har vell ikke vært med på noe tv før denne uken om jeg ikke tar feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 21.33, *Prøver igjen* skrev:

Når man er en vandrende reklameplakat, må man ikke da skrive reklame på alle snapper hvor hun er sponset eller har en avtale? Ser at hun gjentatte ganger legger ut story om noe irrelevant, par snapper senere skriver hun: siden alle spør om genser/bukse/treningstopp (sett inn det som passer) legger jeg ved link. Men kun den snappen er merket, ikke alle de andre like før med like mye reklame. 

Jeg har prøvd å spørt henne om dette engang hun snakket om merking av reklame. Men det klarte hun ikke å svare på. Hun går jo i sponset klær hver dag så i teorien burde alle stories på ig og snaps vært merket med reklame. Men er jo kunn når hun snakker om tingene hun merker? Så føler det blir litt dumt, men men..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

Møte med fam fra Sørlandet nå... sikkert pga kjøpt/ikke kjøpt følgerne... 

Så det der. Tror det var kamera der også, så kommer nok på bloggerne på nyåret. Er vel ikke lenge til man ser henne på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...