Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Roe skrev (1 time siden):

Man har krav på gratis retur ved en reklamasjon, ja. At man kjøper feil størrelse er derimot ikke en reklamasjon. Ved en ordinær retur betaler man selv for frakt for retur. 

Derimot har de ikke mulighet til å ta et gebyr for returen, og det er litt rart at når man leser kjøpsvilkårene inne på Careless.no så står dette:

Screenshot_20240716_152418_SamsungInternet.thumb.jpg.664f038256479414a0c1afb35d9b67de.jpg

Så her er det definitivt rom for forbedring.. 

Screenshot_20240716_151757_SamsungInternet.thumb.jpg.11ab14eb280b34f340f4385e6e071774.jpg

Om kunden har fulgt størrelsestabellen og allikevel fått feil størrelse så vil det være reklamasjon jo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Altså disse folka som kjøper dette rælet 😂 Om det er skjevt, feil, løse tråder osv gjør ingenting så lenge de er medlem av carless-sekten 😂

Profesjonelt dette her 😆 men medlemmene bryr seg ikke.

IMG_2115.jpeg

Endret av caremore
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Om kunden har fulgt størrelsestabellen og allikevel fått feil størrelse så vil det være reklamasjon jo.

Det sa ikke kunden noe om i sin tilbakemelding, så det kan vi ikke vite..

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 time siden):

Det sa ikke kunden noe om i sin tilbakemelding, så det kan vi ikke vite..

Nettopp. Derfor jeg skrev «om».

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 timer siden):

Det gjør det nok. Å ønsker frøken Tandberg lykke til med og holde det i orden🙈

😂

Noe mer rotete og ustrukturert menneske må du lete etter. Det ser jo ikke ut der hjemme. Så på snap at hun var så rastløs av å ha ferie hjemme. De andre sov. Så ut som kaos rundt omkring i hjemmet. Rydd og vask så slipper du å være rastløs…..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (30 minutter siden):

😂

Noe mer rotete og ustrukturert menneske må du lete etter. Det ser jo ikke ut der hjemme. Så på snap at hun var så rastløs av å ha ferie hjemme. De andre sov. Så ut som kaos rundt omkring i hjemmet. Rydd og vask så slipper du å være rastløs…..

Ja.. men da får hun ikke sendt noe på snapchat ☺️ 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bestemoren

Mange av influenserne legger nå ut uendelig lange snapshat-innlegg som det tar tid å klikke seg gjennom. Innleggene blir ofte liggende en god stund og legges ut om igjen uten noe nytt, kun overskriftene endres - som clickbait. Dette gjøres for å tjene mest mulig, men virker mot sin hensikt - å klikke seg gjennom gamle innlegg for å få se to nye sluttbilder, er meningsløst. Man mister interessen…

Endret av Bestemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (1 time siden):

Mange av influenserne legger nå ut uendelig lange snapshat-innlegg som det tar tid å klikke seg gjennom. Innleggene blir ofte liggende en god stund og legges ut om igjen uten noe nytt, kun overskriftene endres - som clickbait. Dette gjøres for å tjene mest mulig, men virker mot sin hensikt - å klikke seg gjennom gamle innlegg for å få se to nye sluttbilder, er meningsløst. Man mister interessen…

Jeg merker selv at jeg har mistet interessen av og følge flere av disse influencere. Gjelder også SE og TL.  Men får så klart med meg all den utmerket reklame

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at SE og V skal være veldig glad de ikke er med på den harryturen med resten av gjengen fra Reme … (Ja vet at ikke alle de resterende fra Remegjengen er med,dere skjønner hva jeg mener)   

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det sikkert 20-30 snapper om hvor elendig TEMU er. Hvordan kan folk handle på Temu. Hun er iført gul kjole fra careless.. ikke en snap er merket reklame men derimot snap hvor hun tar seg ett glass brus.. ja den er merket🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240718-164602.png

Screenshot_20240718-182743.png

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

I dag er det sikkert 20-30 snapper om hvor elendig TEMU er. Hvordan kan folk handle på Temu. Hun er iført gul kjole fra careless.. ikke en snap er merket reklame men derimot snap hvor hun tar seg ett glass brus.. ja den er merket🙈

temu er elendig og det er bra at flere snakker om det og åpner øynene for det billige rælet derfra... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (14 minutter siden):

temu er elendig og det er bra at flere snakker om det og åpner øynene for det billige rælet derfra... 

Burde kunne merke korrekt selv om man snakker om Temu... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Rimelig dobbeltmoralsk på flere måter. Hun kan ikke moraliserer over Temu når hun selv plukker varer fra en katalog hvor varene er produsert i Kina, hvor hun ikke har kontroll på hvem som har lagd disse produktene. Hun vet at Careless har lite kostnader ved innkjøp av varer hun selger dyrt, slik at avansen og omsetningen blir skyhøy. Screenshots fra https://careless.no/collections/sko/products/new-york-strikkesko-sko-brun

IMG_2130.jpeg

IMG_2131.jpeg

Endret av caremore
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kittkatt
caremore skrev (1 time siden):

Rimelig dobbeltmoralsk på flere måter. Hun kan ikke moraliserer over Temu når hun selv plukker varer fra en katalog hvor varene er produsert i Kina, hvor hun ikke har kontroll på hvem som har lagd disse produktene. Hun vet at Careless har lite kostnader ved innkjøp av varer hun selger dyrt, slik at avansen og omsetningen blir skyhøy. Screenshots fra https://careless.no/collections/sko/products/new-york-strikkesko-sko-brun

IMG_2130.jpeg

IMG_2131.jpeg

Men de har jo det? Det blir sjekker av tredjepart, så de er ikke helt i villrede. Det er ikke sånn at Kina = dårlig kvalitet lenger (uansett hva dere mener om kvaliteten på produktene hun selger, det er ikke poenget her). Temu selger ikke etter europeiske lover, SE forholder seg til lovene. Det er ingen grunn til å tro noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 time siden):

Men de har jo det? Det blir sjekker av tredjepart, så de er ikke helt i villrede. Det er ikke sånn at Kina = dårlig kvalitet lenger (uansett hva dere mener om kvaliteten på produktene hun selger, det er ikke poenget her). Temu selger ikke etter europeiske lover, SE forholder seg til lovene. Det er ingen grunn til å tro noe annet.

Den tredjeparten bør kanskje byttes ut?

Det er da åpenbart at kvalitetskontroll er fraværende.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

IMG_2130.jpeg

IMG_2131.jpeg

Der gikk du glipp av poenget igjen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (21 minutter siden):

Den tredjeparten bør kanskje byttes ut?

Det er da åpenbart at kvalitetskontroll er fraværende.

Nettopp!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (3 timer siden):

Det var ikke poenget mitt.. frøken vil ikke gidder ikke merke riktig 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren

Jeg syns mange sider ved Sara Emilie som influensaer er bra… Å vise fram egne åreknuter og behandlingserfaringer er fint og tillitsvekkende. Men når jeg skal følge henne og må klikke meg gjennom innlegg lagt ut for 23 eller 15 eller 10 timer siden, hopper jeg av! Det gidder jeg rett og slett ikke. SÅ interessant er ikke det hun formidler. Da blir det kun en spekulering i  å tjene mest mulig. Jeg forstår ikke hvorfor influenserne ikke selv ser paradokset. Gjør de det ikke i dag, vil stadig lavere antall klikk lære dem dette the hard way… 🤔😉🫣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet Sara at det som selges på Temu ikke blir kontrollert av en tredjepart. Det skulle jeg likt og vist:-) Det er hysterisk festlig å se henne desperat forsøke å sørge for at de heøller kjøper klærne hennes enn hos Temu:-) Tror faktisk ikke det er noen andre influensere som er så opptatt av penger og status som henne. Selv om hun gjør et desperat forsøk på å kamuflere dette:-)

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...