Sharp75! Skrevet 24. juni 2024 #35461 Del Skrevet 24. juni 2024 caremore skrev (1 time siden): Selv om enkelte åpenbart ikke forstår forskjellen på en bedrift og en anonym bruker på KG, så kan vi andre diskutere bedriften og overlate brukerdebatten til de andre. Har det kommet noen tilbakemelding på denne «produksjonsfeilen»? Som ser ut til å være en regel fremfor et unntak. Har det kommet noen gode råd om å vaske/stryke/ for å få dette bort? Eller andre gode råd som at hvis man ser opp på månen, 3 dager etter jonsok så vil feilen mirakuløst forsvinne? Kan se for meg at et av «rådene» er å IKKE returnere eller reklamere. «Venninna» skal jo bygge seg hus må vite, må jo støtte dette. Huset som kritikerne og haterne selv er med og bidrar til så hun kan bygge 👏👏👏 det er godt jobba, men ser det kanskje ikke selv. Men SE godter seg over det, for hun er ikke dum 🫣 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2024 #35462 Del Skrevet 24. juni 2024 Sharp75! skrev (59 minutter siden): Huset som kritikerne og haterne selv er med og bidrar til så hun kan bygge 👏👏👏 det er godt jobba, men ser det kanskje ikke selv. Men SE godter seg over det, for hun er ikke dum 🫣 Nei ikke hun 🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2024 #35463 Del Skrevet 24. juni 2024 caremore skrev (2 timer siden): Selv om enkelte åpenbart ikke forstår forskjellen på en bedrift og en anonym bruker på KG, så kan vi andre diskutere bedriften og overlate brukerdebatten til de andre. Har det kommet noen tilbakemelding på denne «produksjonsfeilen»? Som ser ut til å være en regel fremfor et unntak. Har det kommet noen gode råd om å vaske/stryke/ for å få dette bort? Eller andre gode råd som at hvis man ser opp på månen, 3 dager etter jonsok så vil feilen mirakuløst forsvinne? Kan se for meg at et av «rådene» er å IKKE returnere eller reklamere. «Venninna» skal jo bygge seg hus må vite, må jo støtte dette. Jeg er desverre kastet ut av den gruppa så vet ikke om det er noe svar på hva feilen er.. nå måtte de betale penger tilbake til mange pga feil på denne 17 mai kjolen. Så hun kan jo ikke fortsette med å bruke en fabrikk som gjør så dårlig jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2024 #35464 Del Skrevet 24. juni 2024 På Tise er det ei som skal selge denne 17 mai kjolen. 1000 kroner med produksjonsfeil.🙈 Men det er jo ikke så synlig🤨 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. juni 2024 #35465 Del Skrevet 24. juni 2024 Sharp75! skrev (1 time siden): Huset som kritikerne og haterne selv er med og bidrar til så hun kan bygge 👏👏👏 det er godt jobba, men ser det kanskje ikke selv. Men SE godter seg over det, for hun er ikke dum 🫣 Hvordan bidrar vi som er kritiske til at bedriften Sara Emilie As kan bygge luksushus? Vi kjøper hvertfall ikke overprisa ræl fra Careless. Ikke gir jeg henne klikk på snap heller... Hvem haterne er og hva de gjør vet jeg ikke.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. juni 2024 #35466 Del Skrevet 24. juni 2024 elskersommer skrev (2 minutter siden): På Tise er det ei som skal selge denne 17 mai kjolen. 1000 kroner med produksjonsfeil.🙈 Men det er jo ikke så synlig🤨 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2024 #35467 Del Skrevet 24. juni 2024 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 24. juni 2024 #35468 Del Skrevet 24. juni 2024 Misunnelsen lenge leve, eller🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 24. juni 2024 #35469 Del Skrevet 24. juni 2024 Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Hvordan bidrar vi som er kritiske til at bedriften Sara Emilie As kan bygge luksushus? Vi kjøper hvertfall ikke overprisa ræl fra Careless. Ikke gir jeg henne klikk på snap heller... Hvem haterne er og hva de gjør vet jeg ikke.... Det er vel strengt tatt fænsen som legger igjen penger i den bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 24. juni 2024 #35470 Del Skrevet 24. juni 2024 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Så istedenfor å returnere og få pengene igjen, så skal andre kjøpe feilvarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2024 #35471 Del Skrevet 24. juni 2024 caremore skrev (1 minutt siden): Så istedenfor å returnere og få pengene igjen, så skal andre kjøpe feilvarer? Skulle jeg først kjøpt kjole med "noen produksjonsfeil" så ville jeg i alle fall hatt en liste med hva disse produksjonsfeilene er. Selv om de ikke er så synlige. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 24. juni 2024 #35472 Del Skrevet 24. juni 2024 Roadrunner skrev (1 minutt siden): Skulle jeg først kjøpt kjole med "noen produksjonsfeil" så ville jeg i alle fall hatt en liste med hva disse produksjonsfeilene er. Selv om de ikke er så synlige. Mener å huske at de er synlige, fordi det er feil i stoffet som flere av de andre kjolene har. Rart at personen ikke har retunert kjolen og fått hele summen refundert, da man faktisk fikk det på denne spesifikke kjolen (nyprisen er vel 1800- kr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. juni 2024 #35473 Del Skrevet 24. juni 2024 caremore skrev (Akkurat nå): Mener å huske at de er synlige, fordi det er feil i stoffet som flere av de andre kjolene har. Rart at personen ikke har retunert kjolen og fått hele summen refundert, da man faktisk fikk det på denne spesifikke kjolen (nyprisen er vel 1800- kr). Så de fikk reklamasjon og refusjon på den kjolen også? Merkelig, ikke lenge siden det ble skrevet at det plutselig fungerte på et av de siste droppene, på den kjolen som klødde. Og den kom etter 17.mai kjolen. Og nå skriver du at de faktisk refunderte hele beløpet på 17.mai kjolen også? Blir litt forvirret her på hva som egentlig gjelder når det kommer til kundeservice hos Careless. For her påstår man det ene og det andre, motsier seg selv også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. juni 2024 #35474 Del Skrevet 24. juni 2024 Sharp75! skrev (1 time siden): Huset som kritikerne og haterne selv er med og bidrar til så hun kan bygge 👏👏👏 det er godt jobba, men ser det kanskje ikke selv. Men SE godter seg over det, for hun er ikke dum 🫣 Hvordan kan kritikerne bidra til dette? Man må da faktiskt kjøpe noe av henne for at hun skal tjene penger. (Nei, jeg følger henne ikke på snap eller i andre kanaler.) Jeg likte engang SE fordi hun var ærlig om at hun drev salg og markedsføring. Men det har endret seg. Jeg synes salgsmetodene til alle rundt Reme er på grensen til umoralske, og forundrer meg over t folk mister sitt etiske kompass når pengestrømmen blir stor nok. Jeg forundrer meg også over at Careless selger så bra. jeg har en bikini derfra som virkelig ikke er verken flatterende eller behagelig. Jeg har sett kjolene i butikk, og synes de er veldig overpriset. Hun sier selv at hun har som mål å bli større enn Cubus, men man får jo to - tre slike flagrekjoler på Cubus for samme pris om en fra Careless. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2024 #35475 Del Skrevet 24. juni 2024 Roadrunner skrev (1 time siden): Dere var den.. Er det noen her som vet hvorfor jeg ikke får postet bilder? Står at 1 fil er over den maks tillate grensen 121.133 KB.. er det mobilen min eller noe på min KG profil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2024 #35476 Del Skrevet 24. juni 2024 caremore skrev (1 time siden): Så istedenfor å returnere og få pengene igjen, så skal andre kjøpe feilvarer? Kan være hun har fått pengene tilbake. Fordi jeg spurte ei annen på Tise som etterlyste noen som kunne sy/reparere denne feilen på kjolen hennes.. spurte om hvorfor hun ikke returnerte den? Men hun hadde fått igjen penger med careless ville ikke ha igjen kjolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. juni 2024 #35477 Del Skrevet 24. juni 2024 lin skrev (1 time siden): Misunnelsen lenge leve, eller🫣 Er 2 ord jeg bare ikke takler når det kommer til sosiale medier. Å det er sjalusi og misunnelse 👿 så fort man er kritiske til noe ja da drar folk frem sjalusi/misunnelse kortet.. ikke skjønner jeg hva det er å være misunnelig på 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 24. juni 2024 #35478 Del Skrevet 24. juni 2024 elskersommer skrev (7 minutter siden): Dere var den.. Er det noen her som vet hvorfor jeg ikke får postet bilder? Står at 1 fil er over den maks tillate grensen 121.133 KB.. er det mobilen min eller noe på min KG profil? Har du prøvd å gå inn på 'Konto' her på forumet, og så på 'Mine vedlegg', kanskje du må slette noen gamle da det er en vedleggsgrense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 24. juni 2024 #35479 Del Skrevet 24. juni 2024 1 hour ago, Bibbi_ said: Hvordan bidrar vi som er kritiske til at bedriften Sara Emilie As kan bygge luksushus? Vi kjøper hvertfall ikke overprisa ræl fra Careless. Ikke gir jeg henne klikk på snap heller... Hvem haterne er og hva de gjør vet jeg ikke.... Jo mer aktiv du er her på kg jo flere får med seg at hun eksisterer og blir nysgjerrige på hvem hun er. Slik genererer hver og em av de som stiller seg kritiske til klikk og penger 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 24. juni 2024 #35480 Del Skrevet 24. juni 2024 Dupers skrev (1 minutt siden): Jo mer aktiv du er her på kg jo flere får med seg at hun eksisterer og blir nysgjerrige på hvem hun er. Slik genererer hver og en av de som stiller seg kritiske til klikk og penger Sant det, jeg ante ikke hvem Sara Emilie var før jeg kom over denne tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå