Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (16 minutter siden):

Gått gjennom store deler av Oslo i dag uten å se en eneste fuskebunad fra Careless.
Lurer på hvor kundene holder til?

Sett en her jeg bor. Spurte datteren min som er rundt 20 år, om hva hun synes om "bunadskjolen". For å si det slik, så falt ikke KJOLEN i smak hos henne. Å jeg er så enig med henne. Så bare dumt ut. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

Sett en her jeg bor. Spurte datteren min som er rundt 20 år, om hva hun synes om "bunadskjolen". For å si det slik, så falt ikke KJOLEN i smak hos henne. Å jeg er så enig med henne. Så bare dumt ut. 

Jeg så noen få her i Bergen i dag heldigvis mest ekte bunader . Men hun åpnet jo snart butikk her også 🤦🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Titta innom av ren nysgjerrighet på careless bytte og salg siden på fb. Altså hvorfor reklamerer ikke folk på klærne? Har sett mange tilfeller av både undertøy og kjoler der inne, som blir solgt billig videre pga produksjonsfeil.. jeg syntes plaggene er dyre, og pris samsvarer absolutt ikke med kvalitet.  Leser ofte at plaggene ikke samsvarer med størrelsetabellene. Jeg mener også det er reklamasjon… 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Vegglampe skrev (1 time siden):

Titta innom av ren nysgjerrighet på careless bytte og salg siden på fb. Altså hvorfor reklamerer ikke folk på klærne? Har sett mange tilfeller av både undertøy og kjoler der inne, som blir solgt billig videre pga produksjonsfeil.. jeg syntes plaggene er dyre, og pris samsvarer absolutt ikke med kvalitet.  Leser ofte at plaggene ikke samsvarer med størrelsetabellene. Jeg mener også det er reklamasjon… 

Slik som hun her også, synes kjolen er dyr. Og at det er irriterende når den ikke er slik den skal være. Men å reklamere? Nei det er hun usikker på 🤦‍♀️ Hvorfor? Jeg er ganske sikker på at vedkommende hadde gått rett i butikk å klaget om kjolen var handlet på hm, cubus e.l.

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240517_193634_Facebook.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Fatter ikke at det går ann å selge alt det rælet for 12 mill på noen timer😅

• Liker 9
Skrevet
Bibbi_ skrev (30 minutter siden):

Slik som hun her også, synes kjolen er dyr. Og at det er irriterende når den ikke er slik den skal være. Men å reklamere? Nei det er hun usikker på 🤦‍♀️ Hvorfor? Jeg er ganske sikker på at vedkommende hadde gått rett i butikk å klaget om kjolen var handlet på hm, cubus e.l.

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240517_193634_Facebook.jpg

Hvorfor reklamere ikke folk på sånne ting? En kjole til 1600 kr burde være feilfri.

Hva er det som gjør at damer ikke skal si noe negativt om frøken Tandberg og hennes firma? 

• Liker 8
Skrevet
kaiturid skrev (36 minutter siden):

Nei jeg lurer oppriktig på hvordan og hvorfor. 

Altså like kjoler kan du kjøpe på f.eks floy, og gjerne da til en rimeligere penge. Har skjønt hun selger ensfargede shortser til menn, det er jeg også ganske sikker på man får kjøpt i mange andre butikker, også til en billigere penge.

Så man kan lure veldig på hvorfor? Er det fordi SE har klart å få en venninnefølelse hos mange. Mange som kanskje ikke har så mange venninner IRL? Er det fordi hun er "kjendis", og det dermed er kult å gå i hennes klær? Jeg forstår det ikke. 

Og når det i tillegg er mye dårlig kvalitet, dårlig kundeservice og en bedriftseier som til tider er ganske usmakelig på snap... Ja, det er faktisk vanskelig å fatte at det går ann å selge så mye ræl. 

• Liker 8
Skrevet
elskersommer skrev (7 timer siden):

Hvorfor reklamere ikke folk på sånne ting? En kjole til 1600 kr burde være feilfri.

Hva er det som gjør at damer ikke skal si noe negativt om frøken Tandberg og hennes firma? 

Det er sykt hvor hardt dette «venninne»-opplegget funker..Og i mellomtiden ler Sara hele veien til det gigantiske huset sitt.

• Liker 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Altså like kjoler kan du kjøpe på f.eks floy, og gjerne da til en rimeligere penge. Har skjønt hun selger ensfargede shortser til menn, det er jeg også ganske sikker på man får kjøpt i mange andre butikker, også til en billigere penge.

Så man kan lure veldig på hvorfor? Er det fordi SE har klart å få en venninnefølelse hos mange. Mange som kanskje ikke har så mange venninner IRL? Er det fordi hun er "kjendis", og det dermed er kult å gå i hennes klær? Jeg forstår det ikke. 

Og når det i tillegg er mye dårlig kvalitet, dårlig kundeservice og en bedriftseier som til tider er ganske usmakelig på snap... Ja, det er faktisk vanskelig å fatte at det går ann å selge så mye ræl. 

Jo, men den har da lommer! 🤪

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Nei jeg lurer oppriktig på hvordan og hvorfor. 

Jeg kjøper heller på Floyd ! Har ikke enda sett en kjole jeg hadde hatt lyst på av SE sine . Og med den dårlige kvaliteten og rævva kundeservice så blir det jo aldri noe kjøp av henne ..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
kaiturid skrev (14 timer siden):

Jeg får alltid pepper for denne kommentaren, men føler den passer perfekt til SE-sekten; Det er mange nyttige idioter der ute. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Spør hvor mye hun må selge neste halve året for og gå i pluss🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240518-212852.png

• Liker 2
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (19 minutter siden):

Spør hvor mye hun må selge neste halve året for og gå i pluss🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240518-212852.png

Er jo et tak for hvor mange bikinier de "nyttige idiotene" trenger, så salget når vel sitt metningspunkt snart 🤷‍♀️ kanskje ikke så lurt å gå så hardt frem? 

Endret av Pidla
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

«Innvistering». Bedriftslederen sin, det 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
Pidla skrev (10 minutter siden):

Er jo et tak for hvor mange bikinier de "nyttige idiotene" trenger, så salget når vel sitt metningspunkt snart 🤷‍♀️ kanskje ikke så lurt å gå så hardt frem? 

Hun bør også være mer kritisk til hva hun får av tøy. Det bør ikke være for mye feil på tøyet før folk kanskje vil reagere å salget går nedover

• Liker 7
Skrevet
elskersommer skrev (25 minutter siden):

Hun bør også være mer kritisk til hva hun får av tøy. Det bør ikke være for mye feil på tøyet før folk kanskje vil reagere å salget går nedover

Disse kjøperne virker dessverre ikke å være særlig kritisk , og ikke gidder de klage elle returnere heller . Er spent på hvor lenge dette kan fortsette jeg altså .

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Unodostrez
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

Disse kjøperne virker dessverre ikke å være særlig kritisk , og ikke gidder de klage elle returnere heller . Er spent på hvor lenge dette kan fortsette jeg altså .

Sagt det før og sier det igjen, minner mest om en sekt. De dyrker henne. 

Skrevet
JojoMoyes skrev (20 minutter siden):

Jeg spurte ei på finn.no om hvorfor hun ikke returnerte kjolen når det var denne flekken på.? Å her er svaret🙈

Screenshot_20240518-224123~2.png

• Liker 2
Skrevet

Blir så provosert over at hun skal måtte poengterte at hun nå «endelig har bikini i rett størrelse». Hvorfor gjør hun dette? Er det for å proklamere at hun har gått ned i vekt?

Syns hun har endret seg til det negative etter at hun ble med i 16 uker. Mer fokus på kropp og bilder i speilet med en arm i siden for å fremme midjen. Tror ikke ett sekund på forklaringen om at hun ble med for å spise sunnere. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest Unodostrez
Skrevet (endret)

Såg på Tise en annonse der en dame ville selge en Careless kjole. Ubrukt, hun hadde sydd den litt, for at stoffet på innsiden ikke skulle vise utenpå. Skulle nå selge den. Hva i alle dager? Burde jo klaget?  😳

Endret av Unodostrez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...