Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Ingen oppdattering på tall fra dropp i dag, hmm, dårlige tall tro…?🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PurpleRain skrev (2 timer siden):

Virker ikke som om den har flydd ut nei..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (43 minutter siden):

Virker ikke som om den har flydd ut nei..

Ikke så rart det akkurat. Den fargen er ikke fin.0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleRain skrev (6 timer siden):

Hun sa det var ett lite antall som ble lagt ut på nett..å enda er ingen av de størrelsene solgt ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Hun sa det var ett lite antall som ble lagt ut på nett..å enda er ingen av de størrelsene solgt ut

Fargen var jo helt grusom!! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Dette er bare en mistanke fra min side, men jeg tror de har sluttet å legge inn korrekt antall på varelager for å unngå at en kan sjekke om de er utsolgt under dropp eller ikke. Ganske enkelt fordi det er negativt når eieren selv sier et produkt "flyr ut" av hyllene når tallene viser det motsatte. Å bli tatt i løgn er sjeldent lukrativt.

Det vil og kunne forklare hvorfor Careless sliter så mye mer enn veldig mange andre med at de har solgt varer de faktisk ikke har på lager. Men Sara Emilie prøver så godt hun kan med å få folk til å tro at dette er et helt vanlig problem (det er det ikke).

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Dette er bare en mistanke fra min side, men jeg tror de har sluttet å legge inn korrekt antall på varelager for å unngå at en kan sjekke om de er utsolgt under dropp eller ikke. Ganske enkelt fordi det er negativt når eieren selv sier et produkt "flyr ut" av hyllene når tallene viser det motsatte. Å bli tatt i løgn er sjeldent lukrativt.

Det vil og kunne forklare hvorfor Careless sliter så mye mer enn veldig mange andre med at de har solgt varer de faktisk ikke har på lager. Men Sara Emilie prøver så godt hun kan med å få folk til å tro at dette er et helt vanlig problem (det er det ikke).

Men dette droppet er jo ikke som de andre. Her vektlegges jo butikkene, ikke forventa at alt skal fly ut av nettbutikken. Det er i alle fall inntrykket på jeg får fra SE sin snap.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 minutter siden):

Men dette droppet er jo ikke som de andre. Her vektlegges jo butikkene, ikke forventa at alt skal fly ut av nettbutikken. Det er i alle fall inntrykket på jeg får fra SE sin snap.

Det passer jo fint. Lettere å styre narrativet da :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men SE må bare slutte og prate om hvor slitsomt det er å være influencer.. i går gikk dagen med til trening (som er kjempebra) hente pakker,handle blomster og besøk hjemme..

Å i dag går turen til the well...

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (41 minutter siden):

Men SE må bare slutte og prate om hvor slitsomt det er å være influencer.. i går gikk dagen med til trening (som er kjempebra) hente pakker,handle blomster og besøk hjemme..

Å i dag går turen til the well...

Uff ja. Ikke rart hun ikke rekker å rydde og vaske. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (2 timer siden):

Også polyester da.. plastikk til 1600,- 😩

Å folk kjøper.. helt utrolig🤨

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, hva er det med folk?? Hvor mye koster denne kjolen? 1600 kr ca? Og så er det elendig kvalitet. Kjolen får lyse flekker  etter 1 vask?!! Kan folk stoppe å kjøpe dette rælet og fylle lommeboken til Sara Emilie?!! 

Skjermbilder fra Facebook 

Screenshot_20240515_192424_Facebook.jpg

Screenshot_20240515_192409_Facebook.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Men altså, hva er det med folk?? Hvor mye koster denne kjolen? 1600 kr ca? Og så er det elendig kvalitet. Kjolen får lyse flekker  etter 1 vask?!! Kan folk stoppe å kjøpe dette rælet og fylle lommeboken til Sara Emilie?!! 

Skjermbilder fra Facebook 

Screenshot_20240515_192424_Facebook.jpg

Screenshot_20240515_192409_Facebook.jpg

Dette er jo ikke greit! Fatter ikke at ikke folk klager. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (2 minutter siden):

Tipper noen klager. Men de fleste får vel det samme svaret som alle andre - "dette er nytt for oss! jeg skal sjekke med andre om de har vært borti noe lignende" og så hører ikke kunden noe mer. Eller "du kan få 40% rabatt om du kjøper en ny kjole". Det virker jo som om det er gjengangerene fra "kundeservicen" deres.

Jeg håper de som kjøper og ikke stiller litt høyere krav ikke får solgt og sitter der med skjegget fult av postkasser. Vi har rettigheter og det er på tide at noen forteller Careless at de gjelder faktisk rælet de og selger.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Careless skal bli den nye cubus eller større en cubus drømmer Sara om? 

Til og med cubus har mye bedre kvalitet på produktene sine, jeg har en sommerkjole fra cubus som er mellom 7 og 8 år gammel og er like fin. 

Endret av sprettballen
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (1 time siden):

Kjøper jeg ett plagg til 1600 kr så forventer jeg at det holder i mer enn en vask.  Men folk er liksom like happy og selger de videre for 1400 kr🙈

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Tipper noen klager. Men de fleste får vel det samme svaret som alle andre - "dette er nytt for oss! jeg skal sjekke med andre om de har vært borti noe lignende" og så hører ikke kunden noe mer. Eller "du kan få 40% rabatt om du kjøper en ny kjole". Det virker jo som om det er gjengangerene fra "kundeservicen" deres.

Jeg håper de som kjøper og ikke stiller litt høyere krav ikke får solgt og sitter der med skjegget fult av postkasser. Vi har rettigheter og det er på tide at noen forteller Careless at de gjelder faktisk rælet de og selger.

Eller, "Du har nok ikke fulgt vaskeanvisningen!"

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de føler at de er venninner med SE og ikke vil skuffe henne. De skjønner ikke at de blir lurt til å kjøpe dyrt og dårlig og sikrer at SE får bygge mangemillionershuset sitt. 
Hun har helt tydelig dumme kunder som finner seg i så mye merkelig. Som man aldri ville akseptert av andre butikker.

De kjolene er ikke fine, og det er en hån å kalle det festdrakt.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...