PurpleRain Skrevet 14. mai 2024 #34501 Del Skrevet 14. mai 2024 Ingen oppdattering på tall fra dropp i dag, hmm, dårlige tall tro…?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. mai 2024 #34502 Del Skrevet 14. mai 2024 PurpleRain skrev (2 timer siden): Ingen oppdattering på tall fra dropp i dag, hmm, dårlige tall tro…?🤔 Virker ikke som om den har flydd ut nei.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. mai 2024 #34503 Del Skrevet 14. mai 2024 Isola2 skrev (43 minutter siden): Virker ikke som om den har flydd ut nei.. Ikke så rart det akkurat. Den fargen er ikke fin.0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2024 #34504 Del Skrevet 15. mai 2024 PurpleRain skrev (6 timer siden): Ingen oppdattering på tall fra dropp i dag, hmm, dårlige tall tro…?🤔 Hun sa det var ett lite antall som ble lagt ut på nett..å enda er ingen av de størrelsene solgt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. mai 2024 #34505 Del Skrevet 15. mai 2024 elskersommer skrev (6 timer siden): Hun sa det var ett lite antall som ble lagt ut på nett..å enda er ingen av de størrelsene solgt ut Fargen var jo helt grusom!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mai 2024 #34506 Del Skrevet 15. mai 2024 elskersommer skrev (6 timer siden): Hun sa det var ett lite antall som ble lagt ut på nett..å enda er ingen av de størrelsene solgt ut Dette er bare en mistanke fra min side, men jeg tror de har sluttet å legge inn korrekt antall på varelager for å unngå at en kan sjekke om de er utsolgt under dropp eller ikke. Ganske enkelt fordi det er negativt når eieren selv sier et produkt "flyr ut" av hyllene når tallene viser det motsatte. Å bli tatt i løgn er sjeldent lukrativt. Det vil og kunne forklare hvorfor Careless sliter så mye mer enn veldig mange andre med at de har solgt varer de faktisk ikke har på lager. Men Sara Emilie prøver så godt hun kan med å få folk til å tro at dette er et helt vanlig problem (det er det ikke). 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 15. mai 2024 #34507 Del Skrevet 15. mai 2024 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Dette er bare en mistanke fra min side, men jeg tror de har sluttet å legge inn korrekt antall på varelager for å unngå at en kan sjekke om de er utsolgt under dropp eller ikke. Ganske enkelt fordi det er negativt når eieren selv sier et produkt "flyr ut" av hyllene når tallene viser det motsatte. Å bli tatt i løgn er sjeldent lukrativt. Det vil og kunne forklare hvorfor Careless sliter så mye mer enn veldig mange andre med at de har solgt varer de faktisk ikke har på lager. Men Sara Emilie prøver så godt hun kan med å få folk til å tro at dette er et helt vanlig problem (det er det ikke). Men dette droppet er jo ikke som de andre. Her vektlegges jo butikkene, ikke forventa at alt skal fly ut av nettbutikken. Det er i alle fall inntrykket på jeg får fra SE sin snap. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mai 2024 #34508 Del Skrevet 15. mai 2024 arnoyb skrev (2 minutter siden): Men dette droppet er jo ikke som de andre. Her vektlegges jo butikkene, ikke forventa at alt skal fly ut av nettbutikken. Det er i alle fall inntrykket på jeg får fra SE sin snap. Det passer jo fint. Lettere å styre narrativet da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2024 #34509 Del Skrevet 15. mai 2024 Men SE må bare slutte og prate om hvor slitsomt det er å være influencer.. i går gikk dagen med til trening (som er kjempebra) hente pakker,handle blomster og besøk hjemme.. Å i dag går turen til the well... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 15. mai 2024 #34510 Del Skrevet 15. mai 2024 elskersommer skrev (41 minutter siden): Men SE må bare slutte og prate om hvor slitsomt det er å være influencer.. i går gikk dagen med til trening (som er kjempebra) hente pakker,handle blomster og besøk hjemme.. Å i dag går turen til the well... Uff ja. Ikke rart hun ikke rekker å rydde og vaske. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 15. mai 2024 #34511 Del Skrevet 15. mai 2024 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Fargen var jo helt grusom!! Enig! HELT grusom..... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 15. mai 2024 #34512 Del Skrevet 15. mai 2024 Også polyester da.. plastikk til 1600,- 😩 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2024 #34513 Del Skrevet 15. mai 2024 blåbærpai skrev (2 timer siden): Også polyester da.. plastikk til 1600,- 😩 Å folk kjøper.. helt utrolig🤨 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. mai 2024 #34514 Del Skrevet 15. mai 2024 Men altså, hva er det med folk?? Hvor mye koster denne kjolen? 1600 kr ca? Og så er det elendig kvalitet. Kjolen får lyse flekker etter 1 vask?!! Kan folk stoppe å kjøpe dette rælet og fylle lommeboken til Sara Emilie?!! Skjermbilder fra Facebook 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 15. mai 2024 #34515 Del Skrevet 15. mai 2024 Bibbi_ skrev (11 minutter siden): Men altså, hva er det med folk?? Hvor mye koster denne kjolen? 1600 kr ca? Og så er det elendig kvalitet. Kjolen får lyse flekker etter 1 vask?!! Kan folk stoppe å kjøpe dette rælet og fylle lommeboken til Sara Emilie?!! Skjermbilder fra Facebook Dette er jo ikke greit! Fatter ikke at ikke folk klager. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mai 2024 #34516 Del Skrevet 15. mai 2024 happygilmore skrev (2 minutter siden): Dette er jo ikke greit! Fatter ikke at ikke folk klager. Tipper noen klager. Men de fleste får vel det samme svaret som alle andre - "dette er nytt for oss! jeg skal sjekke med andre om de har vært borti noe lignende" og så hører ikke kunden noe mer. Eller "du kan få 40% rabatt om du kjøper en ny kjole". Det virker jo som om det er gjengangerene fra "kundeservicen" deres. Jeg håper de som kjøper og ikke stiller litt høyere krav ikke får solgt og sitter der med skjegget fult av postkasser. Vi har rettigheter og det er på tide at noen forteller Careless at de gjelder faktisk rælet de og selger. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 15. mai 2024 #34517 Del Skrevet 15. mai 2024 (endret) Og Careless skal bli den nye cubus eller større en cubus drømmer Sara om? Til og med cubus har mye bedre kvalitet på produktene sine, jeg har en sommerkjole fra cubus som er mellom 7 og 8 år gammel og er like fin. Endret 15. mai 2024 av sprettballen 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2024 #34518 Del Skrevet 15. mai 2024 happygilmore skrev (1 time siden): Dette er jo ikke greit! Fatter ikke at ikke folk klager. Kjøper jeg ett plagg til 1600 kr så forventer jeg at det holder i mer enn en vask. Men folk er liksom like happy og selger de videre for 1400 kr🙈 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 15. mai 2024 #34519 Del Skrevet 15. mai 2024 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Tipper noen klager. Men de fleste får vel det samme svaret som alle andre - "dette er nytt for oss! jeg skal sjekke med andre om de har vært borti noe lignende" og så hører ikke kunden noe mer. Eller "du kan få 40% rabatt om du kjøper en ny kjole". Det virker jo som om det er gjengangerene fra "kundeservicen" deres. Jeg håper de som kjøper og ikke stiller litt høyere krav ikke får solgt og sitter der med skjegget fult av postkasser. Vi har rettigheter og det er på tide at noen forteller Careless at de gjelder faktisk rælet de og selger. Eller, "Du har nok ikke fulgt vaskeanvisningen!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15. mai 2024 #34520 Del Skrevet 15. mai 2024 Problemet er at de føler at de er venninner med SE og ikke vil skuffe henne. De skjønner ikke at de blir lurt til å kjøpe dyrt og dårlig og sikrer at SE får bygge mangemillionershuset sitt. Hun har helt tydelig dumme kunder som finner seg i så mye merkelig. Som man aldri ville akseptert av andre butikker. De kjolene er ikke fine, og det er en hån å kalle det festdrakt. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå