Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskersommer skrev (3 timer siden):

Er ikke spandex/elastan ett lite miljøvennlig stoff? 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240509-115424.png

Hun lyver så hun tror det selv. 20% elasten er IKKE enorme mengder. Alt mitt badetøy og treningstightser (Swix feks) har mellom 18 og 20%. 
SE bør virkelig dokumentere sånne påstander. Men det klarer hun ikke.

Og folk er så dumme at de tror på henne.

• Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at denne type oversalg er litt rart. Men ta f.eks fysiske butikker som også er tilknyttet nettbutikk, det står hvor mange de har på lager, men forbehold om at status kan være unøyaktig. Har opplev flere ganger på Clas ohlson, Biltema og obs bygg at jeg har lagt inn klikk og hent, bestilling er gått gjennom og sto at varen var inne, for så å få Mail/melding etterpå at beklager, vi kunne ikke levere/tilby alle varene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (På 8.5.2024 den 12.47):

Forklar meg gjerne hvordan livet for hjemmeværende mødre kan være hektisk? Om barna er hjemme hele dagen ja - helt klart, men SE har alle sine barn i bhg og på skole, og i teorien flere timer på dagen som er "fristilt". 

Folk har forskjellig tålegrense, og det handler ikke nødvendigvis om fristilte timer og tidsklemma.

Nå har ikke jeg barn, men er hjemmeværende. En hektisk dag for meg er for eksempel hvis jeg må ta bussen til byen fordi jeg må på apoteket. Vente et par timer til kona er ferdig på jobb og vi kan ta ukeshandelen, for så å kjøre hjem igjen. Da må jeg som oftest legge meg i senga noen timer.

Det er ikke hektisk som i at det er mye som skal gjøres på kort tid. Det er hektisk som i sanseinntrykk jeg ikke rår over selv - lyd, lys, lukt, temperatur. Mye folk, benker som er vondt å sitte på. Kanskje jeg møter på noen perifere bekjente og slår av en prat.

Fra utsiden ser det ikke hektisk ut i det hele tatt, men hjernen og kroppen jobber på høygir for å ikke klappe fullstendig sammen før jeg er hjemme igjen.

• Hjerte 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Hun lyver så hun tror det selv. 20% elasten er IKKE enorme mengder. Alt mitt badetøy og treningstightser (Swix feks) har mellom 18 og 20%. 
SE bør virkelig dokumentere sånne påstander. Men det klarer hun ikke.

Og folk er så dumme at de tror på henne.

Det er nettopp dette: at hun fremstiller det som sannhet, og at folk tror på henne fordi hun er jo en "venninne" og da sluker folk flest det hun sier uten å faktasjekke først. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får ikke folk øya opp for både dårlig kvalitet og dårlig svar fra kundeservice (eller Sara Emilie Tandberg) ?? Bestiller samme str i 2  bikinitruser, ikke samtidig da, og det er stor forskjell i str på de. Sara Emilie svarer at det kan være at den er vasket så mye (dog kunden sier den er minimalt brukt den første hun kjøpte) at den derfor har forandret fasong. Samtidig har hun stått på snap å sagt at de ikke forandrer seg pga spandex i stoffet. Altså 🙈😂 Men folks, bare løp og kjøp og støtt dette useriøse firmaet 👍

Skjermbilder fra Facebook 

Screenshot_20240509_181040_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_181025_Facebook.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (3 timer siden):

Enig i at denne type oversalg er litt rart. Men ta f.eks fysiske butikker som også er tilknyttet nettbutikk, det står hvor mange de har på lager, men forbehold om at status kan være unøyaktig. Har opplev flere ganger på Clas ohlson, Biltema og obs bygg at jeg har lagt inn klikk og hent, bestilling er gått gjennom og sto at varen var inne, for så å få Mail/melding etterpå at beklager, vi kunne ikke levere/tilby alle varene.

Det er gjerne når lageroversikten ikke stemmer :) Er sånn i min kjede at jeg må godkjenne Klikk og Hent men hender seg dessverre at det står vi skal ha også har vi ikke. Sånn type overselging som har blitt gjort her burde definitivt ikke skje - spesielt ikke en så liten bedrift størrelsemessig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (10 timer siden):

De Vera kjolene er fine! Godt å se at det kommer nye design.

Synes også det var forfriskende å se annet design! Mye finere enn de andre kjolene ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsidioten skrev (6 timer siden):

Det er gjerne når lageroversikten ikke stemmer :) Er sånn i min kjede at jeg må godkjenne Klikk og Hent men hender seg dessverre at det står vi skal ha også har vi ikke. Sånn type overselging som har blitt gjort her burde definitivt ikke skje - spesielt ikke en så liten bedrift størrelsemessig.

En ting er om de over selger 2-3 produkter. Men 200 er mye.

Endret av elskersommer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Larsa skrev (2 timer siden):

Synes også det var forfriskende å se annet design! Mye finere enn de andre kjolene ☺️

Ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Unodostrez skrev (2 timer siden):

Husk at all kritikk er hat og mobbing 🤣

All kritikk er ikke hat og mobbing. Konstruktiv kritikk er fint. Men det er ikke konstruktivt når noen gjør narr av hun som person og talefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt foretak registrert. Kan jo lure på om hun skal ta del i dette opplegget også da de gjør alt sammen… (kilde: varingen.no). 

IMG_2350.thumb.jpeg.385130b16390e755f5de04621dc362ae.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entotrefir skrev (1 time siden):

Nytt foretak registrert. Kan jo lure på om hun skal ta del i dette opplegget også da de gjør alt sammen… (kilde: varingen.no). 

Mr Secret 🙈🙈 kunne han ikke funnet på et mer seriøst navn? Er det mulig?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (32 minutter siden):

Haha, det var spesielt ja! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CaroLis
Sharp75! skrev (4 timer siden):

Entotrefir skrev (6 timer siden):

Hahahah! Ånei 🤣 Dette var spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entotrefir skrev (8 timer siden):

Fast eiendom.. høres ut som bordell med det firmanavnet. Meget spesielt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Entotrefir skrev (12 timer siden):

Er det 1.april , Så profesjonelt navn altså 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (4 timer siden):

Fast eiendom.. høres ut som bordell med det firmanavnet. Meget spesielt.

Bordell med damer i careless bikini og sokker

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...