Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Jeg synes det kun går i reklame, klage over søvn, mye å gjøre, sååå mye jobb, jobb, jobb. Jeg hadde vært utbrent for lengst 😓🤪 var mye bedre innhold før

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Er vel greit dokumtert i årevis nå at det er «enkel» tankegang der i gården så dette sjokkerer meg lite

Nei er vel forsåvidt sant, ble bare litt tatt på senga av at man lufter sånt i sitt offentlige rom. Man snakker gjerne ikke om barn som er utsatt for krig og samtidig klager over at man er blitt litt forkjølet etter hyttetur, på en måte😅 Blir for ufølsomt, og dette blir min grunn til å avfølge hele dama

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å se en liste over hva hun gjør i løpet av en dag, sånn ganske spesifikt for å se hva hun faktisk gjør og da hvor mye jobb det er og hvor hektisk det er.

Var på CareLess på Arkaden i helgen, kan bekrefte at det ikke var folketomt. 😅 Det var vel ikke stappfullt heller, vi var vel tre stk til sammen. For såvidt mer enn nok, så for meg at  butikken var større men det var ganske trangt og lite lokale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (47 minutter siden):

Hadde vært interessant å se en liste over hva hun gjør i løpet av en dag, sånn ganske spesifikt for å se hva hun faktisk gjør og da hvor mye jobb det er og hvor hektisk det er.

Var på CareLess på Arkaden i helgen, kan bekrefte at det ikke var folketomt. 😅 Det var vel ikke stappfullt heller, vi var vel tre stk til sammen. For såvidt mer enn nok, så for meg at  butikken var større men det var ganske trangt og lite lokale. 

Hun sa jo for en liten tid tilbake at hun skulle filme hva hun gjorde en hel dag. Men har ikke sett noe til det enda😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leetha skrev (1 time siden):

Jeg synes det kun går i reklame, klage over søvn, mye å gjøre, sååå mye jobb, jobb, jobb. Jeg hadde vært utbrent for lengst 😓🤪 var mye bedre innhold før

Jeg startet og følge henne fordi hun var en morsom dame.. tok seg ikke selv så høytidelig.. 

Men fra den dagen hun startet careless og tjener millionbeløp så ble det dårlig 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøyan

Jeg følger ikke, men titter innom her av og til. Håper flere velger å avfølge, slik at man ikke bidrar til de enorme inntektene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (2 timer siden):

Jeg startet og følge henne fordi hun var en morsom dame.. tok seg ikke selv så høytidelig.. 

Men fra den dagen hun startet careless og tjener millionbeløp så ble det dårlig 

Enig. Innholdet hennes var gøy FØR. Nå er det helt annerledes.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 16.3.2024 den 13.15):

Hun som andre husholdningen med små barn har mye klesvask. Men hvor mye jobb er det og sette på en klesvask eller to pr dag. De går jo begge hjemme hver eneste dag. Hun kunne jo kjøpt seg flere skittentøyskurver. En for hvit,kulørt og ull. Legge det oppi der med en gang og dermed er det gjort på 5 min og sette på en vask

Frøken lat gjør ikke mere enn hun må.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Hun sa jo for en liten tid tilbake at hun skulle filme hva hun gjorde en hel dag. Men har ikke sett noe til det enda😊

Finnes det noe særlig å filme da mon tro? Hun filmer timesvis hver dag allerede uten at det har gitt noe inntrykk av hardt arbeid…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (19 minutter siden):

Finnes det noe særlig å filme da mon tro? Hun filmer timesvis hver dag allerede uten at det har gitt noe inntrykk av hardt arbeid…

Hun ville filme sin meget travle hverdag🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Sikkert like spennende og travelt som å se maling tørke😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Travle dager som telefonlady og skravlehøne mens huset flyter og hu ikke har tid til noe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bessakeren skrev (7 timer siden):

Travle dager som telefonlady og skravlehøne mens huset flyter og hu ikke har tid til noe

Ikke glem crocsen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bessakeren skrev (15 timer siden):

Frøken lat gjør ikke mere enn hun må.

Det er det som irriterer meg mest med flere av influencerne. De er ustrukturerte, late og ikke minst sinnsykt rotete. Se hvordan det ser ut hjemme hos Sara Emilie, Monica Nyhus og Kristin Gjeldsvik. Så snakker de om at det er jobb, jobb og jobb…..! At det går an. De skulle hatt en vanlig arbeidsuke de. Stå opp kl 06, være på arbeidsplass hele dagen, barn på fritidsaktiviteter om kvelden. De er så bortskjemte og virkelighetsfraværende. De er 2 voksne mennesker som laller rundt i hjemmet hele dagen, mens barn er på skole/barnehage. Hva gjør de hele dagen egentlig?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (17 minutter siden):

Det er det som irriterer meg mest med flere av influencerne. De er ustrukturerte, late og ikke minst sinnsykt rotete. Se hvordan det ser ut hjemme hos Sara Emilie, Monica Nyhus og Kristin Gjeldsvik. Så snakker de om at det er jobb, jobb og jobb…..! At det går an. De skulle hatt en vanlig arbeidsuke de. Stå opp kl 06, være på arbeidsplass hele dagen, barn på fritidsaktiviteter om kvelden. De er så bortskjemte og virkelighetsfraværende. De er 2 voksne mennesker som laller rundt i hjemmet hele dagen, mens barn er på skole/barnehage. Hva gjør de hele dagen egentlig?

Jeg tror nok at hun gjør en hel del. At hun har millionforetak gjør seg ikke selv. Og jeg tror nok hun bruker tid på alle butikkene og nettbutikken. Hun bestemmer nok en del når det gjelder nye klær, stoffer osv. Og filme og tekst tar også masse tid. At folk har det rotette, ja, enkelte har det, ikke alle "ser" alt rot og bryr seg ikke om det. Jeg tror ikke de sitter i sofaen og tvinner tommeltotter hele dagen :)

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
yesmam skrev (27 minutter siden):

Jeg tror nok at hun gjør en hel del. At hun har millionforetak gjør seg ikke selv. Og jeg tror nok hun bruker tid på alle butikkene og nettbutikken. Hun bestemmer nok en del når det gjelder nye klær, stoffer osv. Og filme og tekst tar også masse tid. At folk har det rotette, ja, enkelte har det, ikke alle "ser" alt rot og bryr seg ikke om det. Jeg tror ikke de sitter i sofaen og tvinner tommeltotter hele dagen :)

Det er jeg enig i; at de sikkert ikke sitter å tvinner tommeltotter hele dagen.

Men jeg tror fortsatt de hadde hatt godt av vanlig arbeidsuke. Da tror jeg de hadde fått et wake-up call. Husk at de er 2 voksne hjemme på heltid og i tillegg er barna borte hele dagen. De har nok tid til en klesvask innimellom snappene🤡

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (51 minutter siden):

Men jeg tror fortsatt de hadde hatt godt av vanlig arbeidsuke. Da tror jeg de hadde fått et wake-up call.

Han har jo nettopp startet i denne "hjemme jobben",før dette hadde han jo en helt vanlig jobb,så han vet jo allerede godt hva en vanlig arbeidsuke er.

Henne,der imot..

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 minutter siden):

Han har jo nettopp startet i denne "hjemme jobben",før dette hadde han jo en helt vanlig jobb,så han vet jo allerede godt hva en vanlig arbeidsuke er.

Henne,der imot..

Jeg nevner flere influencerpar som du ser lenger opp. Og jeg snakker egentlig generelt om deres hverdag kontre oss vanlige arbeidstaker. 
Er mer tilhenger av de influencer som feks ingerindubai som ved et par tilfeller sier rett ut ifm trening at hun ikke skjønner hvordan vanlige folk for det til å gå ihop. 
Da har man liksom skjønt at man har en stor fordel i hverdagen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...