K_mb Skrevet 23. januar 2024 #32501 Del Skrevet 23. januar 2024 elskersommer skrev (39 minutter siden): Er så rart att hun ikke sjekker over hva hun skriver før hun poster? Bilde fra SE sin snapchat Grunnen ligger øverst på snappen, de små linjene som viser hver eneste snap hun legger ut. Her skal det snappes i en helvetes fart uten kvalitetssjekk for det er det ikke tid til når pengene skal inn. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. januar 2024 #32502 Del Skrevet 23. januar 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 23. januar 2024 #32503 Del Skrevet 23. januar 2024 Citha skrev (1 time siden): Dronninga av slurv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 23. januar 2024 #32504 Del Skrevet 23. januar 2024 Just now, happygilmore said: Her velger jeg å gå ut fra at hun ikke har skrevet feil. Crispy fuck høres ut som noe hun kunne lagt ut om offentlig. Håper det kommer fler detaljer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 23. januar 2024 #32505 Del Skrevet 23. januar 2024 Citha skrev (7 minutter siden): Her velger jeg å gå ut fra at hun ikke har skrevet feil. Crispy fuck høres ut som noe hun kunne lagt ut om offentlig. Håper det kommer fler detaljer. Det er crispy duck! D og f ligger ved siden av hverandre på tastaturet så det er slurv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 23. januar 2024 #32506 Del Skrevet 23. januar 2024 Just now, K_mb said: Det er crispy duck! D og f ligger ved siden av hverandre på tastaturet så det er slurv! Beklager, jeg forsøkte å være morsom. Med tanke på at hun ikke akkurat er fremmed for å utlevere både sexleketøy, sexvaner og annen svært privat informasjon om nærmeste omgangskrets. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 23. januar 2024 #32507 Del Skrevet 23. januar 2024 Citha skrev (Akkurat nå): Beklager, jeg forsøkte å være morsom. Med tanke på at hun ikke akkurat er fremmed for å utlevere både sexleketøy, sexvaner og annen svært privat informasjon om nærmeste omgangskrets. Haha sorry, min feil at jeg ikke tok den 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 23. januar 2024 #32508 Del Skrevet 23. januar 2024 2 minutter siden, K_mb said: Haha sorry, min feil at jeg ikke tok den 🙈😂 Det går fint, jeg er mest morsom for meg selv🤓 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. januar 2024 #32509 Del Skrevet 23. januar 2024 happygilmore skrev (37 minutter siden): Kommer det snart et samarbeid med Kondomeriet om Crispy Fuck mon tro… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 23. januar 2024 #32510 Del Skrevet 23. januar 2024 Det er i alle fall garantert å øke engasjementet, og vil sannsynligvis generere en rekke stories av typen, åååh herregud jeg er lite oppmerksom, da, see på den skrivefeilen! Og folk vil le til de triller av stolene, og pengene triller inn på belønningskontoen 😊 Har sett drøssevis av lignende "feil" på Instagram - reels. Jenter sminker øyebryn stygt eller rart med vilje, synlige hår i maten på oppskriftsinnlegg, bevisste skrivefeil eller direkte feilinformasjon- publikum greier ikke la være å kommentere det, og vips, masse engasjement og påfølgende drahjelp av algoritmene. 28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 23. januar 2024 #32511 Del Skrevet 23. januar 2024 55 minutter siden, FruJohansen said: Det er i alle fall garantert å øke engasjementet, og vil sannsynligvis generere en rekke stories av typen, åååh herregud jeg er lite oppmerksom, da, see på den skrivefeilen! Og folk vil le til de triller av stolene, og pengene triller inn på belønningskontoen 😊 Har sett drøssevis av lignende "feil" på Instagram - reels. Jenter sminker øyebryn stygt eller rart med vilje, synlige hår i maten på oppskriftsinnlegg, bevisste skrivefeil eller direkte feilinformasjon- publikum greier ikke la være å kommentere det, og vips, masse engasjement og påfølgende drahjelp av algoritmene. Jepp, jeg tenkte når jeg så det bildet at det var med vilje. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CaroLis Skrevet 23. januar 2024 #32512 Del Skrevet 23. januar 2024 Rufs skrev (22 minutter siden): Jepp, jeg tenkte når jeg så det bildet at det var med vilje. Enig. Jeg tenkte at det var altfor åpenlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 24. januar 2024 #32513 Del Skrevet 24. januar 2024 Er iallefall meget åpenlyst at hun snapper for å tjene penger når hun legger ut sminkerutine step by step. Noe vi har sett 737384484 ganger før. Skal vel lage et nummer ut av den «hysterisk morsomme» måten hun tar på mascara også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. januar 2024 #32514 Del Skrevet 24. januar 2024 Selv V måtte poengtere hennes snapping etter at de hadde vært på the well.. Bilde fra SE sin snapchat 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. januar 2024 #32515 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg blir egentlig litt målløs av disse som handler Careless produkter. Tingene går relativt fort i stykker virker det som. Men likevel fortsetter de å handle de samme produktene. Hvorfor? De koster vel en del disse BH'ene? Hadde jeg kjøpt et dyrt produkt som gikk fort i stykker, så hadde jeg hatt betenkelighet med å kjøpe det igjen. Skjermbilde fra Careless kjøpe/selge på FB 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 24. januar 2024 #32516 Del Skrevet 24. januar 2024 Bibbi_ skrev (1 time siden): Jeg blir egentlig litt målløs av disse som handler Careless produkter. Tingene går relativt fort i stykker virker det som. Men likevel fortsetter de å handle de samme produktene. Hvorfor? De koster vel en del disse BH'ene? Hadde jeg kjøpt et dyrt produkt som gikk fort i stykker, så hadde jeg hatt betenkelighet med å kjøpe det igjen. Skjermbilde fra Careless kjøpe/selge på FB Da kan de handle på en annen butikk vel? Forstår meg ikke på det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 24. januar 2024 #32517 Del Skrevet 24. januar 2024 Ina K skrev (44 minutter siden): Da kan de handle på en annen butikk vel? Forstår meg ikke på det. Enig. Til og med de masseproduserende kjedene ser ut å ha færre produksjonsfeil. Jeg f.eks handler bh utelukkende på Lindex, noe jeg har gjort i 20 år, og har forstatt til gode å oppleve at en eneste har gått i stykker. Hos Careless har du flere tilfeller som allerede har opplevd dette 2+ ganger… 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 24. januar 2024 #32518 Del Skrevet 24. januar 2024 Xmasclovn skrev (39 minutter siden): Enig. Til og med de masseproduserende kjedene ser ut å ha færre produksjonsfeil. Jeg f.eks handler bh utelukkende på Lindex, noe jeg har gjort i 20 år, og har forstatt til gode å oppleve at en eneste har gått i stykker. Hos Careless har du flere tilfeller som allerede har opplevd dette 2+ ganger… Ser ut som det skjer ofte dette. Slurvete arbeid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 24. januar 2024 #32519 Del Skrevet 24. januar 2024 Ina K skrev (3 timer siden): Da kan de handle på en annen butikk vel? Forstår meg ikke på det. Bibbi_ skrev (4 timer siden): Jeg blir egentlig litt målløs av disse som handler Careless produkter. Tingene går relativt fort i stykker virker det som. Men likevel fortsetter de å handle de samme produktene. Hvorfor? De koster vel en del disse BH'ene? Hadde jeg kjøpt et dyrt produkt som gikk fort i stykker, så hadde jeg hatt betenkelighet med å kjøpe det igjen. Skjermbilde fra Careless kjøpe/selge på FB Klarer ikke forstå , hun ene skriver «iallfall 1 gang mulig 2 ganger « men digger bh-ene og skal fortsette handle 🤷♀️ Har jeg kjøpt en vare på en butikk , ble ødelagt , ga en sjanse , ødelagt igjen da er det videre til en annen butikk. Er det snakk om trofaste kunder uansett pris og kvalitet eller trofaste følgere / venninner ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. januar 2024 #32520 Del Skrevet 24. januar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå