EmVeeJee Skrevet 5. desember 2023 #30821 Del Skrevet 5. desember 2023 Hun sier at det er umulig med reservering i handlekurv fordi de har så mye forskjellig de selger vs en nettbutikk som selger konsertbilletter. Jeg handlet nettopp på Zalando og KappAhl og jaggu, der lå varene mine i handlekurven mange dager etter jeg la de der. Men de har sikkert ikke like mange forskjellige varer som Careless. Outsourcer man til riktig folk til riktig pris er det meste innen programmering mulig, spesielt det der. 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. desember 2023 #30822 Del Skrevet 5. desember 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Hva skjer med careless når det kommer til dropp? Det er jo ikke noe som fungerer🙈 må da være mulig og hoste opp en person i Norge som kan sørge for att den nettbutikken fungerer optimalt? Hun sier att 25 stk personer som ikke fikk kjolen sin skulle få gavekort på 500 kr. Men da håper jeg hun mener penger tilbake for kjole også ett gavekort i tillegg? Så mange som må avlyse jula i år? 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 5. desember 2023 #30823 Del Skrevet 5. desember 2023 Strikkedilla45 skrev (12 timer siden): Her går vel diskusjonen mer på at her hadde SE en gylden anledning til å donere klær som er i overflod i klesskapet, også velger hun å selge de for blodpris… så jo, er jo hennes skyld som lot budrunden ta såpass av, og ikke donere en eneste øre av det er grådig synes nå jeg Rart om alle klærne er sponsa i tillegg. For da har hun jo tjent dobbelt på de…. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. desember 2023 #30824 Del Skrevet 5. desember 2023 EmVeeJee skrev (8 minutter siden): Hun sier at det er umulig med reservering i handlekurv fordi de har så mye forskjellig de selger vs en nettbutikk som selger konsertbilletter. Jeg handlet nettopp på Zalando og KappAhl og jaggu, der lå varene mine i handlekurven mange dager etter jeg la de der. Men de har sikkert ikke like mange forskjellige varer som Careless. Outsourcer man til riktig folk til riktig pris er det meste innen programmering mulig, spesielt det der. Hun sier at hun handlet masse under Black Friday å hadde fått beskjed fra flere firma om at handel ble kansellert.. Jeg handler mye på nett til mine barn før jul hvert eneste år og har aldri opplevd att ett kjøp er kansellert 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. desember 2023 #30825 Del Skrevet 5. desember 2023 3 minutter siden, Harnoejegvilsi said: Rart om alle klærne er sponsa i tillegg. For da har hun jo tjent dobbelt på de…. Men hun har jo selv uttalt at hele klesskapet er sponset. Det var jo et reelt problem for henne med mye sutring at hun måtte dobbeltmerke eller faktisk *gisp* kjøpe noe å bruke i samarbeid. 🤯 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. desember 2023 #30826 Del Skrevet 5. desember 2023 Harnoejegvilsi skrev (18 minutter siden): Rart om alle klærne er sponsa i tillegg. For da har hun jo tjent dobbelt på de…. Klart de var sponsa . Vi snakker om dronninga av spons🙈 Hun lagde jo ett styr fordi hun måtte ut og handle noe og ha på seg når hun spilte inn reklamepppdrag. Hun hadde tross alt ikke noe annet og ha på fordi alt er sponset.. Til og med tamponger og sexleketøy er sponsa 🙈 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 5. desember 2023 #30827 Del Skrevet 5. desember 2023 elskersommer skrev (30 minutter siden): Hun sier at hun handlet masse under Black Friday å hadde fått beskjed fra flere firma om at handel ble kansellert.. Jeg handler mye på nett til mine barn før jul hvert eneste år og har aldri opplevd att ett kjøp er kansellert Det er bare bullshit for å føle seg bedre selv. Jeg har handlet på nett siden tidenes morgen og aldri opplevd det heller. Ikke nå heller da jeg handlet alle julegavene på nett på Black Friday. 14 nettbutikker, alle kjøpene gikk knirkefritt 😄 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prepp Skrevet 5. desember 2023 #30828 Del Skrevet 5. desember 2023 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Du synes det er generøst å være millionær å samtidig selge brukte klær til 16.000? Hvordan mener du hun bidrar mer enn andre og er mer generøs? Vil gjerne se bevis på det , ikke bare hva du sier og tror. Hun har startet snowroller og har en solid kundegruppe. Dette er ikke en nisje for de som syntes det er for dyrt, men for andre som mener prisen er overkommelig eller billig. Det er forskjell på folk og noen grupper faller utenfor, og det kan virke som denne gruppen ikke faller innenfor. Hvorfor skulle hun ikke selge brukte klær for 16000kr? Nå tenkte jeg mer på helheten, folk her krever, men bidrar lite. Hun bidrar nok mer enn alle her inne til sammen. Det lønner seg å være litt ydmyk. Og hun trenger ikke bevise trollene, jeg tror folkene rundt henne vet hva hun bidrar med og ikke. So slow down,girl. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prepp Skrevet 5. desember 2023 #30829 Del Skrevet 5. desember 2023 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Hvor er haterene? Det er ganske voldsom påstand om andre. Man trenger ikke å hate noen for å være kritiske til noen. Jeg drar fans kortet, for fans tar gjerne idolet sitt i forsvar uansett hva idolet gjør og sier. En person som er ekte generøs og donerer mye hadde gitt bort klæra ja. Evt donert pengene hun fikk for tøyet sitt. Hahahahhahahah ja, det var en voldsom påstand. Burde ta seg en titt i speilen kanskje? Lærer mye av å selvreflektere, innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prepp Skrevet 5. desember 2023 #30830 Del Skrevet 5. desember 2023 EmVeeJee skrev (9 timer siden): Hun sier at det er umulig med reservering i handlekurv fordi de har så mye forskjellig de selger vs en nettbutikk som selger konsertbilletter. Jeg handlet nettopp på Zalando og KappAhl og jaggu, der lå varene mine i handlekurven mange dager etter jeg la de der. Men de har sikkert ikke like mange forskjellige varer som Careless. Outsourcer man til riktig folk til riktig pris er det meste innen programmering mulig, spesielt det der. Upopulære varer da kanskje?😛 Jeg mister stadig tøy mens jeg leter etter nye plagg. Når jeg tilslutt ender i varekurv så har jeg mistet noen varer fordi andre har kjøpt dem. De ønsker nok at varene skal bli solgt. Den programmeringen du snakker om er i en gammel gate. Jeg forstår godt at de ikke holder igjen varer som muligens ikke blir solgt, naturlig å gi det det siste plagget til den første som kjøper. Kjedelig når det skjer, men da skulle jeg vært raskere. Just u to blame! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. desember 2023 #30831 Del Skrevet 6. desember 2023 prepp skrev (1 time siden): Upopulære varer da kanskje?😛 Jeg mister stadig tøy mens jeg leter etter nye plagg. Når jeg tilslutt ender i varekurv så har jeg mistet noen varer fordi andre har kjøpt dem. De ønsker nok at varene skal bli solgt. Den programmeringen du snakker om er i en gammel gate. Jeg forstår godt at de ikke holder igjen varer som muligens ikke blir solgt, naturlig å gi det det siste plagget til den første som kjøper. Kjedelig når det skjer, men da skulle jeg vært raskere. Just u to blame! Det har skjedd meg også bl.a på Zalando, har ikke vært rask nok, kom til kassen, så var det tomt. Har også skjedd på H&M. Er ikke noe som er typisk Careless. Hos de har det vært en litt større blemme pga droppet og trykket 🥴 Samme med å få kansellert en ordre. Jeg har fått kansellert 3 ulike bøker, fra samme kjøp, fra Ark. Tenk at store bedrifter klare å bomme slik? Mon tro jeg er den eneste som har opplevd det? 🤔 Tenkte jeg ikke skulle si noe, blir jo tatt for å være forsvarer og fan da. For det skjer jo ikke andre bedrifter er det jo noen som mener, bare Careless og SE som ikke vet hva de holde på med. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #30832 Del Skrevet 6. desember 2023 Flere her som aldri har opplevd at varer har forsvunnet fra handlevognen på nett. Jeg har heller aldri opplevd det. Men så er det selvfølgelig to her på dette forumet det har skjedd med, og flere ganger 😂 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. desember 2023 #30833 Del Skrevet 6. desember 2023 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Flere her som aldri har opplevd at varer har forsvunnet fra handlevognen på nett. Jeg har heller aldri opplevd det. Men så er det selvfølgelig to her på dette forumet det har skjedd med, og flere ganger 😂 Nei har heller aldri opplevd det. Det er bare oppspinn. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #30834 Del Skrevet 6. desember 2023 prepp skrev (7 timer siden): Hun har startet snowroller og har en solid kundegruppe. Dette er ikke en nisje for de som syntes det er for dyrt, men for andre som mener prisen er overkommelig eller billig. Det er forskjell på folk og noen grupper faller utenfor, og det kan virke som denne gruppen ikke faller innenfor. Hvorfor skulle hun ikke selge brukte klær for 16000kr? Nå tenkte jeg mer på helheten, folk her krever, men bidrar lite. Hun bidrar nok mer enn alle her inne til sammen. Det lønner seg å være litt ydmyk. Og hun trenger ikke bevise trollene, jeg tror folkene rundt henne vet hva hun bidrar med og ikke. So slow down,girl. Hva har Sara bidratt med? Kom med konkrete ting. Annet enn skatt bidrar vel ikke SE med så mye annet?? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. desember 2023 #30835 Del Skrevet 6. desember 2023 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Hva har Sara bidratt med? Kom med konkrete ting. Annet enn skatt bidrar vel ikke SE med så mye annet?? Ser at det påstås at Sara Emilie startet Snowroller AS. Det er jo litt rart når selskapet ble registrert mai 2019 og Sara Emilie først kom inn i styret mai 2023. Det er et enormt behov for å vri på sannheten for å gi inntrykk av hvor mye Sara Emilie gjør. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. desember 2023 #30836 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Snublefot62 skrev (47 minutter siden): Ser at det påstås at Sara Emilie startet Snowroller AS. Det er jo litt rart når selskapet ble registrert mai 2019 og Sara Emilie først kom inn i styret mai 2023. Det er et enormt behov for å vri på sannheten for å gi inntrykk av hvor mye Sara Emilie gjør. Sara sa jo også selv at de (hun,Therese og Monica) har kjøpt det opp fra orginal eier,lol. https://netthandel.no/snowroller-grunder-selger-til-influenser-trio-til-nye-hoyder Festlig nok har alle selskapene Sara "starter" (eller kjøper seg inn i..) adresse i Kristiansand,uten unntak. Endret 6. desember 2023 av J.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. desember 2023 #30837 Del Skrevet 6. desember 2023 J.. skrev (23 minutter siden): Sara sa jo også selv at de (hun,Therese og Monica) har kjøpt det opp fra orginal eier,lol. Morsomt. Kjøpt seg inn i kanskje. Men tror ikke noe på at de har kjøpt hele selskapet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 6. desember 2023 #30838 Del Skrevet 6. desember 2023 All info ligger i Proff.no. Styrets leder er….David Reme. Forøvrig ikke hipp hurra for Snowroller på Trustpilot. 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. desember 2023 #30839 Del Skrevet 6. desember 2023 prepp skrev (9 timer siden): Hun har startet snowroller og har en solid kundegruppe. Dette er ikke en nisje for de som syntes det er for dyrt, men for andre som mener prisen er overkommelig eller billig. Det er forskjell på folk og noen grupper faller utenfor, og det kan virke som denne gruppen ikke faller innenfor. Hvorfor skulle hun ikke selge brukte klær for 16000kr? Nå tenkte jeg mer på helheten, folk her krever, men bidrar lite. Hun bidrar nok mer enn alle her inne til sammen. Det lønner seg å være litt ydmyk. Og hun trenger ikke bevise trollene, jeg tror folkene rundt henne vet hva hun bidrar med og ikke. So slow down,girl. Bidrar mer enn sndre? Hvor har du det fra? Du spekulerer jo bare. Jeg har forøvrig mye mindre inntekt men gir bort klærne mine istedenfor å selge de, tenker flere burde gjort det når så mange sliter 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. desember 2023 #30840 Del Skrevet 6. desember 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Flere her som aldri har opplevd at varer har forsvunnet fra handlevognen på nett. Jeg har heller aldri opplevd det. Men så er det selvfølgelig to her på dette forumet det har skjedd med, og flere ganger 😂 Akkurat det har jeg også opplevd, så det er ikke noe å latterliggjøre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg