Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (1 time siden):

😂 snakk om tull. Hva brukere her inne donerer eller ikke donerer har ingenting med SE å gjøre. Håper du skjønner det selv at det der var et tåpelig spørsmål!

Så SE er en helgenen når hun donerer et par brukte vinterdresser? Selvfølgelig er det bra. Men dere fans må ikke overdrive når dere påstår SE donerer mye. Når dama selger brukte klær til 16.000 vil jeg påstå at hun er ikke den mest generøse personen.

Men kan tippe, etter hun har lest her, så kommer det kanskje en donasjon. 🤷‍♀️

Overdrive det går faktisk mer den andre veien hos dere hatere, drar det kortet jeg siden du tok fans kortet. 

Angående klærne som ble solgt, at de gikk for 16.000 er ikke hennes skyld. Det er jammen opp til kjøper hva de vil gi for noen sekker med klær. Bare for at noen har god råd så skal ikke de få selge brukte ting? Da må de gi vekk tingene sine? 🙄 

Endret av Sharp75!
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Overdrive det går faktisk mer den andre veien hos dere hatere, drar det kortet jeg siden du tok fans kortet. 

Angående klærne som ble solgt, at de gikk for 16.000 er ikke hennes skyld. Det er jammen opp til kjøper hva de vil gi for noen sekker med klær. Bare for at noen har god råd så skal ikke de få selge brukte ting? Da må de gi vekk tingene sine? 🙄 

Her går vel diskusjonen mer på at her hadde SE en gylden anledning til å donere klær som er i overflod i klesskapet, også velger hun å selge de for blodpris… så jo, er jo hennes skyld som lot budrunden ta såpass av, og ikke donere en eneste øre av det er grådig synes nå jeg

Endret av Strikkedilla45
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prepp skrev (8 timer siden):

Nå ble valgt ut et spesifikt mål uten noe konkret så da er dette også tipping som du selv skriver. 

Det virker som hun bidrar og er mer generøs enn andre.😉

Du synes det er generøst å være millionær å samtidig selge brukte klær til 16.000?

Hvordan mener du hun bidrar mer enn andre og er mer generøs? Vil gjerne se bevis på det , ikke bare hva du sier og tror. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 timer siden):

Hvor er haterene? Det er ganske voldsom påstand om andre. Man trenger ikke å hate noen for å være kritiske til noen. Jeg drar fans kortet, for fans tar gjerne idolet sitt i forsvar uansett hva idolet gjør og sier. 

En person som er ekte generøs og donerer mye hadde gitt bort klæra ja. Evt donert pengene hun fikk for tøyet sitt. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SM er vel den eneste som ikke har støttet en spleis eller vært med å bidra til vanskeligstilte familier til jul?

Eller tar jeg feil? Er det mye vil ha mer holding hos henne ?

Ser Nyhus har støttet spleisen til Mads Hansen med en god sum❤️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (På 4.12.2023 den 7.26):

Siden Sara Emilie er kjent for å donere årlig av overskuddet av egen «frie vilje» og «godhet» - hvor mye tror dere hun gir til spleisen til Mads Hansen og juleprosjektet der?

Monica Nyhus ga 20k….

Ingenting Ser det ut til

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt her er at det er ganske åpenbart at Sara Emilie ikke gir ett øre til noe om det ikke offentlig gagner henne.

Det ble påstått at hun gav til Gjerdrum-katastrofen og at hun ikke flashet det. Hun flashet det sånn som hun pleier til første avis som vil skrive, og hun ga ikke ei krone. Å sette i gang innsamlingen derimot gav henne tydeligvis heltestatus.

Årlig doneres det penger til en valgfri sak. Hun fremmer det som om hun er snill hvert år og nevner det ikke med et ord at hun må. Hun gjør det ikke av fri vilje. Dette gir henne og en heltestatus.

Så av en eller annen grunn blir hun altså dratt frem som gavmild og raus av fansen. Det er merkelig.

Men hun er jo ikke noe bedre enn de fleste andre av oss.

For når hun skulle selge brukte klær etter nok en maraton opprydding så tenkte hun ikke på å donere hverken klærne eller pengene fra salget til noen. Tvert i mot solgte hun brukte kjoler til 16 tusen! Og beholdt pengene selv.

Og under flommen tidligere i år i regionen hennes var hun ute på SoMe og sutret over hvor tøft det var for henne. Mens andre i nærheten mistet hus og hjem. Og når hun fikk kritikk for det så snudde hun tvert om og oppsøkte nærmeste rasstengte vei, tok noen bilder og fikk en artikkel på trykk med fokus på HENNE! (buhu!)

Så setter Mads Hansen også i år opp en innsamlingsaksjon til Rett Frem for barn og juleopplevelser. Ikke bare han naturligvis, men han prøver å hause opp til konkurranse innad i grupper og miljøer. Litt vennlig konkurranse som bidrar til økt bidrag på innsamlingen.

Og i stede da for å hinte til SE om hun skal gi eller prøve å pushe hennes giverglede litt så kaster fansen hennes seg istede over meg og andre som stiller spørsmål om hun ikke skal gi og.

Priceless.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (8 timer siden):

Det var voldsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Poenget mitt her er at det er ganske åpenbart at Sara Emilie ikke gir ett øre til noe om det ikke offentlig gagner henne.

Det ble påstått at hun gav til Gjerdrum-katastrofen og at hun ikke flashet det. Hun flashet det sånn som hun pleier til første avis som vil skrive, og hun ga ikke ei krone. Å sette i gang innsamlingen derimot gav henne tydeligvis heltestatus.

Årlig doneres det penger til en valgfri sak. Hun fremmer det som om hun er snill hvert år og nevner det ikke med et ord at hun må. Hun gjør det ikke av fri vilje. Dette gir henne og en heltestatus.

Så av en eller annen grunn blir hun altså dratt frem som gavmild og raus av fansen. Det er merkelig.

For når hun skulle selge brukte klær etter nok en maraton opprydding så tenkte hun ikke på å donere hverken klærne eller pengene fra salget til noen. Tvert i mot solgte hun brukte kjoler til 16 tusen! Og beholdt pengene selv.

Og under flommen tidligere i år i regionen hennes var hun ute på SoMe og sutret over hvor tøft det var for henne. Mens andre i nærheten mistet hus og hjem. Og når hun fikk kritikk for det så snudde hun tvert om og oppsøkte nærmeste rasstengte vei, tok noen bilder og fikk en artikkel på trykk med fokus på HENNE! (buhu!)

Så setter Mads Hansen også i år opp en innsamlingsaksjon til Rett Frem for barn og juleopplevelser. Ikke bare han naturligvis, men han prøver å hause opp til konkurranse innad i grupper og miljøer. Litt vennlig konkurranse som bidrar til økt bidrag på innsamlingen.

Og i stede da for å hinte til SE om hun skal gi eller prøve å pushe hennes giverglede litt så kaster fansen hennes seg istede over meg og andre som stiller spørsmål om hun ikke skal gi og.

Priceless.

👏

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Hvor er haterene? Det er ganske voldsom påstand om andre. Man trenger ikke å hate noen for å være kritiske til noen. Jeg drar fans kortet, for fans tar gjerne idolet sitt i forsvar uansett hva idolet gjør og sier. 

En person som er ekte generøs og donerer mye hadde gitt bort klæra ja. Evt donert pengene hun fikk for tøyet sitt. 

Og hvor er fansa? Trodde ikke vi var der enda. Så den diskusjonen tar jeg faktisk ikke en gang til.

Ingen som har skrevet at SE donerer mye, det ble vel skrevet at hun hadde gjort det. 

Er mange pekefingere her om hva SE burde gjøre med ditt og datt. Hvem vet hva hun gjorde med de 16.000 kr, jeg vet ikke, men du vet visst hva hun ikke gjorde!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Du synes det er generøst å være millionær å samtidig selge brukte klær til 16.000?

Hvordan mener du hun bidrar mer enn andre og er mer generøs? Vil gjerne se bevis på det , ikke bare hva du sier og tror. 

Er jo heller ikke bevis på at hun ikke gjør det. Så her er jo bevisbyrden på din side også. Negativiteten lenge leve.

Og nei, jeg bryr meg ikke om hun gir eller ikke, poenget er at noen kan påstå at andre ikke donerer og de vet ikke en dritt, de tror pga det og det! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Og hvor er fansa? Trodde ikke vi var der enda. Så den diskusjonen tar jeg faktisk ikke en gang til.

Ingen som har skrevet at SE donerer mye, det ble vel skrevet at hun hadde gjort det. 

Er mange pekefingere her om hva SE burde gjøre med ditt og datt. Hvem vet hva hun gjorde med de 16.000 kr, jeg vet ikke, men du vet visst hva hun ikke gjorde!

Hadde hun donert de pengene hadde det selvfølgelig blitt kringkastet på SoMe. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Er jo heller ikke bevis på at hun ikke gjør det. Så her er jo bevisbyrden på din side også. Negativiteten lenge leve.

Og nei, jeg bryr meg ikke om hun gir eller ikke, poenget er at noen kan påstå at andre ikke donerer og de vet ikke en dritt, de tror pga det og det! 

Det Sara Emilie viser er at hver gang hun gjør en god gjerning så må det offentliggjøres. Aller helst vil hun ha et oppslag i en eller flere nettaviser. Det er det vanlige vi ser.

Så påstås det at hun og er snill utenom å snakke om det. Det er litt rart, og ukarakteristisk, og er da det som må dokumenteres når det påstås. Klarer en ikke å dokumentere en slik påstand så faller vi strengt tatt tilbake på at hun vil ha publisitet når hun gjør noe bra.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Punkt 1.. jeg hater ikke SE som person men er kritisk til måten hun driver på.

Punkt 2: om SE hadde donert bort de 16 000 kr til ett formål så hadde vi følgere og nettaviser fått høre det. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Men når noen her inne får det til å høres ut som SE donerer mye og det kun kan dokumtetes at det har skjedd 1 gang, så hauses SE opp som en generøs person som donerer støtt og stad, noe hun ikke gjør. Hun donerte vel et par brukte vinterdresser. Resten som ble gitt i forbindelse med Gjerdrum ble gjort av andre. Ikke SE! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den nettbutikken hennes fremstår bare mer og mer uprofesjonell.  Det er jo null kontroll virker det som. Det er gründeren sin det 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Priceless.

Og med tanke på at hun tidligere har sagt at alt hun eier av klær er sponset, og flere av merkene hun nevnte i forbindelsen med salget er merker hun har reklamert for, kan man tenke seg at de klærne hun solgte var spons i utgangspunktet

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (6 minutter siden):

Og med tanke på at hun tidligere har sagt at alt hun eier av klær er sponset, og flere av merkene hun nevnte i forbindelsen med salget er merker hun har reklamert for, kan man tenke seg at de klærne hun solgte var spons i utgangspunktet

Er ikke det regler rundt salg av sponsa ting ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med careless når det kommer til dropp? Det er jo ikke noe som fungerer🙈 må da være mulig og hoste opp en person i Norge som kan sørge for att den nettbutikken fungerer optimalt?

Hun sier att 25 stk personer som ikke fikk kjolen sin skulle få gavekort på 500 kr. Men da håper jeg hun mener penger tilbake for kjole også ett gavekort i tillegg?

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, elskersommer said:

Hva skjer med careless når det kommer til dropp? Det er jo ikke noe som fungerer🙈 må da være mulig og hoste opp en person i Norge som kan sørge for att den nettbutikken fungerer optimalt?

Hun sier att 25 stk personer som ikke fikk kjolen sin skulle få gavekort på 500 kr. Men da håper jeg hun mener penger tilbake for kjole også ett gavekort i tillegg?

275 til slutt faktisk. De må jo få tilbake pengene, det er lovpålagt det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...