Gjest Kattedama Skrevet 1. november 2023 #29981 Del Skrevet 1. november 2023 Rufs skrev (21 minutter siden): Og det har jo ligget bilder av han ute på både facebook og kiwi sine sider, så han var jo ikke faktisk hemmelig da. Det var jo bare tull. Sikkert bare for å prøve å få følgere. Men har det virket? Hun mister følgere jevnt og trutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 1. november 2023 #29982 Del Skrevet 1. november 2023 caremore skrev (6 minutter siden): Men har det virket? Hun mister følgere jevnt og trutt. Men funker det? Er det ikke mer sannsynlig at han bare ganske enkelt ikke var komfortabel med å være fullt ut med i some fra dag en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 1. november 2023 #29983 Del Skrevet 1. november 2023 48 minutter siden, caremore said: Men har det virket? Hun mister følgere jevnt og trutt. Nei, jeg bare skjønner ikke poenget med å ha han "hemmelig" når han ikke er det. Skjønner ikke intensjonen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 1. november 2023 #29984 Del Skrevet 1. november 2023 Stargaze skrev (15 timer siden): Mummy pølser?? Mumiepølser kanskje?😅 Enda godt det ikke var Daddy pølser, si ... 😂🔞 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 1. november 2023 #29985 Del Skrevet 1. november 2023 Rufs skrev (1 time siden): Nei, jeg bare skjønner ikke poenget med å ha han "hemmelig" når han ikke er det. Skjønner ikke intensjonen. Poenget et vel å skape mer blest, som igjen gir flere følgere og da mer penger.... Komme med små personlige drypp og dele hemmeligheter med den store heia/vennegjengen hun har på snap, som igjen gjør at de kjøper hva som helst Careless spyr ut.. Penger, penger, penger.... 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 1. november 2023 #29986 Del Skrevet 1. november 2023 Snublefot62 skrev (På 31.10.2023 den 7.13): Dette er tull. For det første er det kun noen få personer som VET om omsetningen faktisk øker i år. Er du en av disse? Om du ikke er det så blir det en tom påstand. Veldig mye av det vi ser rundt de utallige «droppene» de har er jo at de IKKE selger like mye som forventet og får mye av det de selger inn igjen på lager. Så skal du påstå at omsetningen øker vanvittig så får du dokumentere det. Påstanden din om at de ikke får åpne på Thon sentre uten et bra regnskap er totalt feil. Thon har ikke noen sær praksis de i forhold til andre og når de får forespørsel om leie fra en bedrift så er vanlig praksis å kjøre en kredittsjekk og kanskje ta en kjapp sjekk på proff.no. Men ut over det forventes det at bedrifter/kunder ikke inngår leieavtaler de ikke kan betale og at en forholder seg til leieavtalen som blir signert. Det er så og si INGEN som ber om å få tilsendt regnskapet for i år for å sjekke tallene med mindre det er noe veldig, VELDIG spesielt på gang. En av grunnene til dette er at regnskapet til nå i år, nå, på ingen måte trenger å være fasiten. Regnskapet for i år er ikke klart før det er ferdig NESTE år. Så at Thon sjekker noe nærmere enn kredittsjekk og proff.no (som viser tallene fra i fjor) er bare pisspreik. Du må gjerne dokumentere noe annet, men uten dokumentasjon så er det åpenbart bare tull det du kommer med der. For i praksis - om det du sier stemmer - hvordan kan nye bedrifter få lokaler hos Thon? Nye bedrifter har jo ikke noe regnskap å vise til….. Careless donerte penger i fjor fordi de måtte. Måten du skriver det på får det til å virke at de donerte fordi det gikk så bra. Det er å sminke grisen. Eierene tok ut et lite utbytte i fjor - 1,8 mill totalt. Dvs 900k hver (900k til Sara og 900k til Reme). Det er strengt tatt ikke imponerende mye. Selv om du skriver som om det var det. Og streng tatt var utbytte et brudd på aksjeloven da utbytte var større enn de kunne forsvare i forhold til tallene. Regnskapet for Careless for 2022 viser egentlig en bedrift som går veldig dårlig. Tallene viser at de går i minus og skylder penger. Hvordan du får dette til å fremstå som at det går som det suser forstår jeg ikke. Eneste grunnen må være at du tror på det Sara Emilie fremstiller i sosiale medier, eller at du vet mer enn du gir inntrykk av. Men alt for å gi et positivt inntrykk tydeligvis… Tull og pisspreik? Tenker du at jeg skal ta deg seriøs i en diskusjon? Du trodde ikke Careless fikk tak i regnskapsfører. Jeg tror Careless går så det suser. Så får vi se neste år, hvem som har rett. 😃 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 1. november 2023 #29987 Del Skrevet 1. november 2023 Leste i VG i dag at Forbrukertilsynet skal ha storkontroll av influensere neste uke, for å avdekke skjult reklame. Forbrukertilsynet har nå også fått myndighet til å skrive ut bøter. Dersom dette blir håndhevet, så tror jeg ikke Sara publiserer bilder fra neste Lyco arrangement dersom hun er usikker på merkingen. 😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. november 2023 #29988 Del Skrevet 1. november 2023 Rufs skrev (3 timer siden): Nei, jeg bare skjønner ikke poenget med å ha han "hemmelig" når han ikke er det. Skjønner ikke intensjonen. Det er for å øke engasjementet og vekke nysgjerrigheten hos folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. november 2023 #29989 Del Skrevet 1. november 2023 Må være greit å være venninna Til SE og få jobb innen noe man er TOTALT ukvalifisert til! Must be Nice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. november 2023 #29990 Del Skrevet 1. november 2023 Bella50 skrev (2 timer siden): Tull og pisspreik? Tenker du at jeg skal ta deg seriøs i en diskusjon? Du trodde ikke Careless fikk tak i regnskapsfører. Jeg tror Careless går så det suser. Så får vi se neste år, hvem som har rett. 😃 Jeg tvilte aldri på at de kom til å skaffe regnskapsfører. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. november 2023 #29991 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Sprite skrev (Akkurat nå): Tror du noen andre hadde fått samme mulighet? Hos kjente? Ja. Endret 1. november 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. november 2023 #29992 Del Skrevet 1. november 2023 caremore skrev (10 minutter siden): Hos kjente? Ja. Det tror ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. november 2023 #29993 Del Skrevet 1. november 2023 Bella50 skrev (3 timer siden): Tull og pisspreik? Tenker du at jeg skal ta deg seriøs i en diskusjon? Du trodde ikke Careless fikk tak i regnskapsfører. Jeg tror Careless går så det suser. Så får vi se neste år, hvem som har rett. 😃 Men du vet det at det er ikke bare salgsinntekter som er utslaget for om en bedrift går så det suser eller ikke? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 1. november 2023 #29994 Del Skrevet 1. november 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Jeg tvilte aldri på at de kom til å skaffe regnskapsfører. Beklager, jeg mente revisor. Du tok feil i den saken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 1. november 2023 #29995 Del Skrevet 1. november 2023 elskersommer skrev (32 minutter siden): Men du vet det at det er ikke bare salgsinntekter som er utslaget for om en bedrift går så det suser eller ikke? Ja. Jeg tror Careless går bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. november 2023 #29996 Del Skrevet 1. november 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. november 2023 #29997 Del Skrevet 2. november 2023 Sprite skrev (15 timer siden): Må være greit å være venninna Til SE og få jobb innen noe man er TOTALT ukvalifisert til! Must be Nice. Å få en såpass krevende stilling med 0 erfaring eller kompetanse utover vennskapet til sjefen er helt på vidda. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. november 2023 #29998 Del Skrevet 2. november 2023 J.. skrev (10 minutter siden): Å få en såpass krevende stilling med 0 erfaring eller kompetanse utover vennskapet til sjefen er helt på vidda. Enig. Helt på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. november 2023 #29999 Del Skrevet 2. november 2023 J.. skrev (13 minutter siden): Å få en såpass krevende stilling med 0 erfaring eller kompetanse utover vennskapet til sjefen er helt på vidda. Sprite skrev (2 minutter siden): Enig. Helt på trynet Nepotisme i praksis. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. november 2023 #30000 Del Skrevet 2. november 2023 caremore skrev (16 timer siden): Hos kjente? Ja. Som ansatt ja, men en lederstilling uten erfaring, utdanning eller kompetanse innenfor bransjen? Nei. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå