Gjest Juhu25 Skrevet 31. oktober 2023 #29941 Del Skrevet 31. oktober 2023 Lauder skrev (På 29.10.2023 den 14.04): Dette er jo ikke pent. Kan hun i deg hele tatt bøye seg i denne😅 Den ser veldig ubehagelig ut og lite fint Bella50 skrev (10 timer siden): Leste en plass at Careless hadde mål om 70 mill i omsetting i år. Da har de nådd målet, og enda er det 2 måneder igjen av året. Criador skrev (52 minutter siden): Tror lett på at de har solgt for 70 mill. Hun hadde jo 4 mill bare ene helgen med en eller annen kjoledropp. Overskudd er noe helt annet enn omsetning. Og man trenger ikke vente til året er ferdig før man ser omsetningen. Det er jo bare å se hva man har solgt for. Kan hende de har solgt for 70 mill. Jeg bare tenker på all retur folk solgte på finn og fb salg da de fikk ikke returnere . Selvfølgelig ser det pluss ut også når mange sitter hjemme med ubrukte værer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 31. oktober 2023 #29942 Del Skrevet 31. oktober 2023 Juhu25 skrev (42 minutter siden): Den ser veldig ubehagelig ut og lite fint Kan hende de har solgt for 70 mill. Jeg bare tenker på all retur folk solgte på finn og fb salg da de fikk ikke returnere . Selvfølgelig ser det pluss ut også når mange sitter hjemme med ubrukte værer . Hun ser ut som et forvokst barn i den 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prepp Skrevet 31. oktober 2023 #29943 Del Skrevet 31. oktober 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): I går viste jo Sara Emilie nok en ting hun ikke kan - valutaer. I følge henne omsetter hun for 70 million til nå i år - og det betyr 7 million dollar i følge henne. Det artige med denne feilaktige påstanden er at det viser hvor lite hun får med seg av verden rundt henne. De fleste har fått med seg at norsk økonomi sliter for tiden og at krona er svak for tiden - noe som gjør at vi får mindre for de samme kronene nå enn for 2 år siden. Ok, kanskje ikke alle har fått det med seg, men det bør ikke komme som noen overraskelse på ei med flere bedrifter hun driver som produserer varene sine i utlandet, og er absolutt påvirket av både svak krone og utfordrende tilgang på ressurser/råmateriale. Men hun har ikke fått det med seg. Noe som gjør at det er ganske åpenbart at hun er LANGT unna driften av sine egne bedrifter og går KUN og surrer rundt i sin egen boble hjemme. Du vet... hvis hun sa 7millioner dollar.. En grov beregning er det ikke verre enn å gange det med 11, vips så var vi over 70mill. Jeg tror de fleste har fått dette med seg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. oktober 2023 #29944 Del Skrevet 31. oktober 2023 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Dette er tull. For det første er det kun noen få personer som VET om omsetningen faktisk øker i år. Er du en av disse? Om du ikke er det så blir det en tom påstand. Veldig mye av det vi ser rundt de utallige «droppene» de har er jo at de IKKE selger like mye som forventet og får mye av det de selger inn igjen på lager. Så skal du påstå at omsetningen øker vanvittig så får du dokumentere det. Påstanden din om at de ikke får åpne på Thon sentre uten et bra regnskap er totalt feil. Thon har ikke noen sær praksis de i forhold til andre og når de får forespørsel om leie fra en bedrift så er vanlig praksis å kjøre en kredittsjekk og kanskje ta en kjapp sjekk på proff.no. Men ut over det forventes det at bedrifter/kunder ikke inngår leieavtaler de ikke kan betale og at en forholder seg til leieavtalen som blir signert. Det er så og si INGEN som ber om å få tilsendt regnskapet for i år for å sjekke tallene med mindre det er noe veldig, VELDIG spesielt på gang. En av grunnene til dette er at regnskapet til nå i år, nå, på ingen måte trenger å være fasiten. Regnskapet for i år er ikke klart før det er ferdig NESTE år. Så at Thon sjekker noe nærmere enn kredittsjekk og proff.no (som viser tallene fra i fjor) er bare pisspreik. Du må gjerne dokumentere noe annet, men uten dokumentasjon så er det åpenbart bare tull det du kommer med der. For i praksis - om det du sier stemmer - hvordan kan nye bedrifter få lokaler hos Thon? Nye bedrifter har jo ikke noe regnskap å vise til….. Careless donerte penger i fjor fordi de måtte. Måten du skriver det på får det til å virke at de donerte fordi det gikk så bra. Det er å sminke grisen. Eierene tok ut et lite utbytte i fjor - 1,8 mill totalt. Dvs 900k hver (900k til Sara og 900k til Reme). Det er strengt tatt ikke imponerende mye. Selv om du skriver som om det var det. Og streng tatt var utbytte et brudd på aksjeloven da utbytte var større enn de kunne forsvare i forhold til tallene. Regnskapet for Careless for 2022 viser egentlig en bedrift som går veldig dårlig. Tallene viser at de går i minus og skylder penger. Hvordan du får dette til å fremstå som at det går som det suser forstår jeg ikke. Eneste grunnen må være at du tror på det Sara Emilie fremstiller i sosiale medier, eller at du vet mer enn du gir inntrykk av. Men alt for å gi et positivt inntrykk tydeligvis… Selger Careless varer til Dignity C? Hvis det er de som drifter butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 31. oktober 2023 #29945 Del Skrevet 31. oktober 2023 caremore skrev (6 minutter siden): Selger Careless varer til Dignity C? Hvis det er de som drifter butikken? Umulig å vite. Men hva skal Dignity Collective med varelager med en verdi på rundt 16 mill ved årsslutt 2022? Det er i tillegg opp ca 11 mill fra året før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2023 #29946 Del Skrevet 31. oktober 2023 Bella50 skrev (4 timer siden): Jeg tror Careless går så det suser. De har en vanvittig økning i omsettingen. De får åpne butikk på Thon sentre, (du får ikke det dersom regnskapet ikke er bra). . Careless donerte 1/2 milion i fjor av overskuddet. Eierene tok ut utbytte i fjor. Vi får se hvem som har rett til neste år. Er greit at de eventuelt drar inn penger men det er liksom tallet på bunnlinja som teller.. hva er utgiftene,hva har de av gjeld.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 31. oktober 2023 #29947 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) 15 hours ago, Smurfii said: den dressen er det INGEN som kler..🙉 det er det verste…. Jeg hadde kjøpt den hadde den vært ok priset og varm og passet meg. Jeg hadde ikke kledd den, men jeg kler ikke min kjedelig sorte heller. Den her er iallfall morsom i fargen Endret 31. oktober 2023 av Rosa Sitron 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. oktober 2023 #29948 Del Skrevet 31. oktober 2023 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Umulig å vite. Men hva skal Dignity Collective med varelager med en verdi på rundt 16 mill ved årsslutt 2022? Det er i tillegg opp ca 11 mill fra året før. De har vel adskilte regnskap? Så det gjelder å pynte grisen Careless? Skulle ikke overraske meg om de prøver å selge bedriften videre (at Reme skal ut). Slik de holder på skulle det ikke forundre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 31. oktober 2023 #29949 Del Skrevet 31. oktober 2023 Rosa Sitron skrev (4 timer siden): Den her er iallfall morsom i fargen sant👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2023 #29950 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ja nå er jo denne Mr.secret vist frem på IG. Å hun har vært lei av att folk tar bilder og at mange driver med detektiv arbeid for å finne ut av hvem denne Mr,Secret er. Nå har man jo ikke trengt og være Detektiv for å finne ut av hvem han var og hvordan han så ut. Hun delte jo selv så mye av livet hans ganske tidlig så det var ikke vanskelig å finne ut av 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. oktober 2023 #29951 Del Skrevet 31. oktober 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Ja nå er jo denne Mr.secret vist frem på IG. Å hun har vært lei av att folk tar bilder og at mange driver med detektiv arbeid for å finne ut av hvem denne Mr,Secret er. Nå har man jo ikke trengt og være Detektiv for å finne ut av hvem han var og hvordan han så ut. Hun delte jo selv så mye av livet hans ganske tidlig så det var ikke vanskelig å finne ut av Hun hadde vært perfekt kandidat til «årets løgner», hvis Vixen hadde en slik pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 31. oktober 2023 #29952 Del Skrevet 31. oktober 2023 caremore skrev (22 minutter siden): Hun hadde vært perfekt kandidat til «årets løgner», hvis Vixen hadde en slik pris. De burde hatt det. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 31. oktober 2023 #29953 Del Skrevet 31. oktober 2023 Anonym1990. skrev (På 28.5.2019 den 20.43): Skjønte hva du mente. Men fremdeles helt sykt. Ingenting kan uansett forsvares når du bruker barna som reklameplakat. Det er mange influensere som bruker barna sine på Instagram. Man kan være uenig i det, men det er ikke ulovlig så da er det bare å bla videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 31. oktober 2023 #29954 Del Skrevet 31. oktober 2023 2 hours ago, Bari said: Det er mange influensere som bruker barna sine på Instagram. Man kan være uenig i det, men det er ikke ulovlig så da er det bare å bla videre. Du siterte et innlegg fra 2019 bare for å forsvare barnearbeid og eksponering? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 31. oktober 2023 #29955 Del Skrevet 31. oktober 2023 Nussepus skrev (På 25.10.2023 den 10.00): Hun var sengeliggende, men greide å være dansetrener, konfirmasjonsleder, date og drive hundeoppdrett. Dvs hun fikk til det hun ville da også. Denne kommentaren er så stygg, og jeg skjønner ikke at den har fått så mange likes 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. oktober 2023 #29956 Del Skrevet 31. oktober 2023 Mummy pølser?? Mumiepølser kanskje?😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 31. oktober 2023 #29957 Del Skrevet 31. oktober 2023 Citha skrev (1 time siden): Du siterte et innlegg fra 2019 bare for å forsvare barnearbeid og eksponering? Det er foreldrene som bestemmer hvor mye de vil eksponere og de bryr seg nok midt på leggen om du eller noen andre liker det eller ei. Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2023 #29958 Del Skrevet 31. oktober 2023 Bari skrev (2 minutter siden): Det er foreldrene som bestemmer hvor mye de vil eksponere og de bryr seg nok midt på leggen om du eller noen andre liker det eller ei. Jeg ser ikke problemet. Har du satt deg litt inn i faren med og eksponere barna dine i sosiale medier? At pedofile som er ute i dagens samfunn og pedofile som sitter i fengsel bruker bilder av barna som runkematriell? Jeg har 3-4 bilder av min datter på facebook. Mange av disse influencere har hundrevis av bilder. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 31. oktober 2023 #29959 Del Skrevet 31. oktober 2023 moncabang skrev (1 time siden): Denne kommentaren er så stygg, og jeg skjønner ikke at den har fått så mange likes Poenget er at historiene hennes aldri henger på greip. Hun lyver veldig mye og husker ikke selv hva hun har løyet om og da roter hun det til. Hun sier hun var sengeliggende i årevis i et øyeblikk, i et annet sier hun at hun var dansetrener, leder for konfirmantene, drev hundeoppdrett og hamsteroppdrett. You do the math…. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 31. oktober 2023 #29960 Del Skrevet 31. oktober 2023 elskersommer skrev (41 minutter siden): Har du satt deg litt inn i faren med og eksponere barna dine i sosiale medier? At pedofile som er ute i dagens samfunn og pedofile som sitter i fengsel bruker bilder av barna som runkematriell? Jeg har 3-4 bilder av min datter på facebook. Mange av disse influencere har hundrevis av bilder. Kjente personer både i USA og Latin-Amerika legger ut bilder av barna sine og lager ofte en egen konto til barna hvor de danser etc. Med tanke på hvor mye farligere Latin-Amerika generelt er enn Norge og mange likevel velger å eksponere barna sine så kan du bare slappe av her i Norge. En pedofil person trenger kun et skjult kamera på offentlig sted, strand etc så har han/hun mange muligheter til å begå sine syke handlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå