Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dragonheart skrev (1 time siden):

Jeg har litt vanskelig for å skjønne, hvordan denne snowroller dressen kan være varm og god til vinteren og mange minusgrader slik de reklamerer med, når hun i dag bruker den ute i plussgrader uten å svette livet av seg. Tar jeg på meg vinterjakke og boblebuksen min nå, så omkommer jeg av varme. Desuten så kan det da ikke være behagelig å gå rundt i slik trang dress... Skjønner meg ikke på influensere!

Joda, ikke så vanskelig å skjønne, de gjør alt for penger - ALT!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dragonheart skrev (2 timer siden):

Jeg har litt vanskelig for å skjønne, hvordan denne snowroller dressen kan være varm og god til vinteren og mange minusgrader slik de reklamerer med, når hun i dag bruker den ute i plussgrader uten å svette livet av seg. Tar jeg på meg vinterjakke og boblebuksen min nå, så omkommer jeg av varme. Desuten så kan det da ikke være behagelig å gå rundt i slik trang dress... Skjønner meg ikke på influensere!

Det er in vet du🙈 de gir pokker i om de fryser av seg rumpe og lår bare det ser fint ut.

Eller fint og fint. Aldri i verden om jeg hadde brukt 3000 kr for en slik grilldress 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Dragonheart skrev (3 timer siden):

Det er vel meningen at man skal kjøpe ulldress i tillegg? For å ha under bobledressen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Det er vel meningen at man skal kjøpe ulldress i tillegg? For å ha under bobledressen? 

Å da er det sikkert en annen i Reme stallen som selger ullundertøy med max 30% ull 

Det er jo slik de oppererer 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (46 minutter siden):

Å da er det sikkert en annen i Reme stallen som selger ullundertøy med max 30% ull 

Det er jo slik de oppererer 

Snowroller har ulldress også, riktignok kun 50% ull…resten plastikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (1 time siden):

Snowroller har ulldress også, riktignok kun 50% ull…resten plastikk.

Må si jeg er spent på hvor mye de selger av disse dressene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Må si jeg er spent på hvor mye de selger av disse dressene

Problemet er at dressene er i ordinære str og samme gjelder disse ulldressene. Slik jeg oppfatter det er ikke kundegruppen til Tandberg  i det segmentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (26 minutter siden):

Problemet er at dressene er i ordinære str og samme gjelder disse ulldressene. Slik jeg oppfatter det er ikke kundegruppen til Tandberg  i det segmentet. 

Men hvem i all verden er det som først kjøper en vinter grilldress til 3000.kr så ulldress med 50% ull og 50% nylon for 1600 kr🙈🙈🙈🙈🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Men hvem i all verden er det som først kjøper en vinter grilldress til 3000.kr så ulldress med 50% ull og 50% nylon for 1600 kr🙈🙈🙈🙈🙈

Jeg vet ikke hvordan regnskapet er for dette selskapet? Mulig @Snublefot62 vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var en ny kommentar på Trustpilot fra 17 oktober. Usikker på om den har vært vist her før. Ingen god opplevelse 

Screenshot_20231029-004329~2.png

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 26.10.2023 den 14.40):

Tviler på nav tenker at det å snakke inn i kamera hele dagen tells som jobb..

Nav bryr seg om inntektsevne når det gjelder ufør. Har du betalte styreverv kan det gjøre at du ikke får 100% ufør selv om du ikke har sjanse til å stå i en ordinær jobb 1 time i måneden en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (10 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan regnskapet er for dette selskapet? Mulig @Snublefot62 vet? 

Stort sett tap over hele linja i grunn.

Bedriften ble startet i 2019 og tapte ca 130k første året. Andre og tredje året gikk de samlet sett med overskudd på 540k og fjerde året gikk de med minus igjen på 240k. Noe som gir et snaut overskudd på ca 150k i løpet av fire år. Det er ikke mye.

I løpet av de tre siste årene er det tatt ut lønn på ca 300k i 2022, 500k i 2021 og 700k i 2020. Og uten rapporterte ansatte må det være grunn til å tro at det er lønn til daglig leder det er snakk om. Ok lønn det ene året men de to andre var litt snaue å leve på vil jeg påstå. Men jeg mener det uansett skulle vært rapportert som ansatt.

Ser vi varekostnader opp mot salgsinntekter så er det ganske åpenbart at de har ekstremt høy avanse på varene de selger. Men ser en og på varelager så er det ganske åpenbart at varelageret har bygget seg opp over tid. Ved årsslutt i 2022 hadde de et varelager 1,4 mill som er høyeste over flere år. Så det er jo en del vinterdresser på lager. Altså de produserer men selger ikke nok.

Bedriften har i tillegg både gjeld til bank, panteheftelser og tapt egenkapital.

Nyhus paret, Reme paret, Therese Lien og Sara Emilie utgjør styret med Reme som styrets leder naturligvis.

Ikke akkurat noe å rope halleluja av.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Bedriften ble startet i 2019 og tapte ca 130k første året. Andre og tredje året gikk de samlet sett med overskudd på 540k og fjerde året gikk de med minus igjen på 240k. Noe som gir et snaut overskudd på ca 150k i løpet av fire år. Det er ikke mye.

I løpet av de tre siste årene er det tatt ut lønn på ca 300k i 2022, 500k i 2021 og 700k i 2020. Og uten rapporterte ansatte må det være grunn til å tro at det er lønn til daglig leder det er snakk om. Ok lønn det ene året men de to andre var litt snaue å leve på vil jeg påstå. Men jeg mener det uansett skulle vært rapportert som ansatt.

Ser vi varekostnader opp mot salgsinntekter så er det ganske åpenbart at de har ekstremt høy avanse på varene de selger. Men ser en og på varelager så er det ganske åpenbart at varelageret har bygget seg opp over tid. Ved årsslutt i 2022 hadde de et varelager 1,4 mill som er høyeste over flere år. Så det er jo en del vinterdresser på lager. Altså de produserer men selger ikke nok.

Bedriften har i tillegg både gjeld til bank, panteheftelser og tapt egenkapital.

Nyhus paret, Reme paret, Therese Lien og Sara Emilie utgjør styret med Reme som styrets leder naturligvis.

Snowroller ble startet opp av to damer med kundemasse i Canada, Aspen og internasjonalt. Snowroller har nå blitt kjøpt opp av trio sammen med investorer for å ta dette nasjonalt, men fortsatt være internasjonale.

Det ligger nok et potensiale her.😉

Med tanke på avanse så burde du ta en titt på kundegruppen, *hick* Aspen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Glad kristne Reme  roper nok halleluja uansett😅😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonheart skrev (23 timer siden):

Dressen hennes er jo så trang at det er tydelig at hun får minimalt under den... reint bortsett fra ei litta/halvmeter høy Kelesstruse som smelter inn i huden... så da er den perf å bruke på nullføre....

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Dressen hennes er jo så trang at det er tydelig at hun får minimalt under den... reint bortsett fra ei litta/halvmeter høy Kelesstruse som smelter inn i huden... så da er den perf å bruke på nullføre....

Xl er den største størrelsen. Så dette er ikke noe for kundemassen til SE og Therese Lien..  ser jo at det de selger av klær så er det 2 og 3 xl som selges ut først. Jeg så på størrelsetabell til snowroller i går og det er ingen med str 3xl som får på seg disse skidressene

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Xl er den største størrelsen. Så dette er ikke noe for kundemassen til SE og Therese Lien..  ser jo at det de selger av klær så er det 2 og 3 xl som selges ut først. Jeg så på størrelsetabell til snowroller i går og det er ingen med str 3xl som får på seg disse skidressene

Den xl dressen passer henne jo ikke. Den sitter som et pølseskinn. Litt rart å velge å reklamere for noe som tar seg så dårlig ut. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...