Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

Ja. Det skjønner jeg også. At en influencer i dag, mener det er bærekraftig, mtp miljø og folks dårlige råd, å sitte der som en bestevenninne og spy ut klær, uke etter uke…Jeg finner nesten ikke ord. Og hvis man påpeker galskapen er man nettroll, psykisk syk etc. Folk må seriøst begynne å våkne ifht disse egosentriske menneskene. 

Ironisk nok bruker hun «psykisk syk» som et skjellsord, når hun selv har vært psykisk syk.

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (14 minutter siden):

2 nye dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot..

IMG_20231012_003715.jpg

IMG_20231012_003748.jpg

Hva? Careless tilbyr rabatter for at plagg ikke skal sendes i retur? 24 stk Anna til salgs på Finn.no, 14 dager etter lansering. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av dere inne her er gode på regler ang reklame hos disse influenserene. Selv om dette ikke gjelder SE fant jeg ikke et annet sted å spørre. Så det får bare slettes hvis det ikke er greit å poste det her.

Men mr Christian sier han ikke trenger å skrive egenreklame når han prater om sitt og kona sitt show. Hun skriver heller ikke reklame når hun prater om showet. Men skal de ikke det? Legger ved screenshot fra deres snap. 

Screenshot_20231012_091716_Snapchat.jpg

Screenshot_20231012_092144_Snapchat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (50 minutter siden):

Flere av dere inne her er gode på regler ang reklame hos disse influenserene. Selv om dette ikke gjelder SE fant jeg ikke et annet sted å spørre. Så det får bare slettes hvis det ikke er greit å poste det her.

Men mr Christian sier han ikke trenger å skrive egenreklame når han prater om sitt og kona sitt show. Hun skriver heller ikke reklame når hun prater om showet. Men skal de ikke det? Legger ved screenshot fra deres snap. 

Blir det samme med bøker, da trenger man heller ikke merke med reklame da det tydelig er skrevet navn på coveret og det fremkommer for di aller fleste vertfall at dette er reklame for et produkt som har markedsverdi 🥰

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, caremore said:

Hva? Careless tilbyr rabatter for at plagg ikke skal sendes i retur? 24 stk Anna til salgs på Finn.no, 14 dager etter lansering. 

Er flere bedrifter som driver med slikt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, caremore said:

Hvilken bedrifter? 

Siste jeg husker er overlo. Jeg fikk tilbud om rabatt på ei bukse om jeg ikke sendte den tilbake.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (12 timer siden):

Ironisk nok bruker hun «psykisk syk» som et skjellsord, når hun selv har vært psykisk syk.

Vet ikke lenger om jeg tror på noe av det hun sier.

caremore skrev (11 timer siden):

er det lovlig engang ?

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Spør Yummimommy eller hva hun heter på ig / snap. Veldig flink på sånt er hun og har egne show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (12 minutter siden):

Siste jeg husker er overlo. Jeg fikk tilbud om rabatt på ei bukse om jeg ikke sendte den tilbake.

Er det lov engang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen er utrolig flink til å sette influencere på plass, på en saklig og forståelig måte. Jeg kan ikke forstå om Sara vinner noe som helst

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Aldri hørt om dette før. Kan ikke være lovlig. Skjønner nå hvorfor det går inflasjon av Careless produktet som selges igjen, selv om det kunne vært returnert. Hvis de som kjøper får rabatt opptil 40%, så selger de med fortjeneste hvis de velger å selge på Finn fremfor å returnere. Årsaken til at Careless ikke ønsker returer må være at de brenner inne med altfor mange varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at den eneste grunnen til at SE selger dyre klær av dårlig kvalitet med rare størrelser er så hun skal slippe å stresse ut døren til en vanlig jobb selv. Skjønner virkelig ikke de som handler, og bidrar til at svært ego folk kan slippe en normal hverdag.

Så mye fint av god kvalitet som selges av flinke folk med integritet.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 minutt siden):

Husk at den eneste grunnen til at SE selger dyre klær av dårlig kvalitet med rare størrelser er så hun skal slippe å stresse ut døren til en vanlig jobb selv. Skjønner virkelig ikke de som handler, og bidrar til at svært ego folk kan slippe en normal hverdag.

Så mye fint av god kvalitet som selges av flinke folk med integritet.

Er helt enig med deg. Selv om jeg nok er blandt de som har latt seg lure til å kjøpe både kjole (uten passform) og bh (uten passform? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (10 timer siden):

I dag har jeg nominert FruJohansen til Vixen 😁

Hun er fantastisk dyktig! Vet noen hvilken influenser hun snakker om i dag? Som svarer en følger negativt ang tap. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...