Citha Skrevet 4. oktober 2023 #29421 Del Skrevet 4. oktober 2023 Just now, caremore said: Nei, hun forstår ikke det. Det er derfor hun utleverer uten problemer. Det må vel bite henne kraftig i ræva før hun forstår. Svært synd det er mindreårige det går utover. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29422 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) J.. skrev (37 minutter siden): Der er jeg faktisk helt uenig. Jeg syns det er mye mer problematisk at hun villig og regelmessig deler barnets PRIVATE helseopplysninger,barnets reaksjoner til egen diagnose og hvordan barnets diagnose påvirker dets hverdag. Dette syns jeg er langt verre enn det andre influencere deler. Som forelder "skylder man" barnet å holde dets helseopplysninger privat,det er ikke hennes diagnose/historie å dele. Stygg uting å påta seg denne folkeopplysnings"plikten" enkelte foreldre tror de "må",når deres barn blir diagnotisert sånn eller slik. De tenker i hvert fall ikke på barnet. Det er horribelt at man ikke skjønner at taushetsplikt/personvern er til for en grunn. Det er for å beskytte noen, i dette tilfelle en ikke samtykke kompetent mindreårig der helseopplysninger til salgs på en kommersiell kanal. For å selge mobil abonnement. Hvis man ikke har fått med seg dette, har man mest sannsynlig bodd under en stein, særlig når man vet så mye om andre ting. Endret 4. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. oktober 2023 #29423 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Kmhfj skrev (2 timer siden): Ikke uenig i det Cecilie sier her altså. Men hun er ikke influenser i den grad, og hadde Sara tatt alle forespørsler hun får så hadde hun ikke rukket over alt vil jeg tro, med tanke på følgertallet hun har så har hun nok ganske mange forespørsler. Sara hadde mye mer samarbeid før, når virker det som om hun tar de som ikke krever så mye av henne og legger lite arbeid i samarbeidene, fordi fokuset ikke er der lengre. Men du kan ikke påstå at SE går god for alt hun reklamerer for / har reklamert for? F.eks tøybleier FØR babyen kom, som hu da ikke hadde prøvd in real life?! Eller vaskeprodukter, når hun omtrent i samme setning sier hun ikke har vasket på et halvt år?! Dette er kun et par eksempler. Kunne fint klart å nevne mer SE har reklamert for som hun ikke kan gå god for. Eller hun gir råd i hytt og pine hun overhodet ikke har noen kunnskap om? Det er jo ikke bra i det hele tatt. Om Cecilie her ikke har så mange følgere har da ingenting å si. Hun opptrer helt korrekt. Å det skal man selvfølgelig gjøre om man har 10.000 eller 1.000.000 følgere. Du har ikke mer rett til å lyve og lure fordi om man har mange følgere. Eller mener du SE kan ture frem som hun vil bare fordi hun har flere følgere? Endret 4. oktober 2023 av Bibbi_ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29424 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kmhfj skrev (2 timer siden): Ikke uenig i det Cecilie sier her altså. Men hun er ikke influenser i den grad, og hadde Sara tatt alle forespørsler hun får så hadde hun ikke rukket over alt vil jeg tro, med tanke på følgertallet hun har så har hun nok ganske mange forespørsler. Sara hadde mye mer samarbeid før, når virker det som om hun tar de som ikke krever så mye av henne og legger lite arbeid i samarbeidene, fordi fokuset ikke er der lengre. Tandberg får ikke forespørslene, det er Adsales som ordner oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29425 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Her er alle annonsører/samarbeidspartnere. Alle fremvisning av disse produktene skal merkes med reklame/annonse. Hos Sara Emilie Tandberg. Ikke merket med reklame? Meld inn til FT. Endret 4. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 4. oktober 2023 #29426 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (9 minutter siden): Ja dette var jo likt som modellbildene, eller ikke.. Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 4. oktober 2023 #29427 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Ja jøss, folk må kjøpe hva de vil. Og selge det på Finn/Facebook etterpå. Se det. Bærekraftig det da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 4. oktober 2023 #29428 Del Skrevet 4. oktober 2023 Mamak skrev (3 timer siden): Kunne vært interessant å spurt selveste bedriftseieren hva hun tenker om dette🤷🏼♀️ Jeg liker ikke alt jeg bestiller selv ... ser fint ut på andre, men ofte ikke på meg så selvfølgelig får mange nettbutikker returer uten at det er krise Men det jeg ikke skjønner er hvorfor folk ikke bare sender dritten tilbake og taper en hundrings enn å sitte med en kjole de ikke vil ha... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. oktober 2023 #29429 Del Skrevet 5. oktober 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, brudd på opphavsrett, persondebatt og avsporing. Måne, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. oktober 2023 #29430 Del Skrevet 5. oktober 2023 I dag tror jeg faktisk at jeg kanskje så en careless kjole for første gang. Har ikke sett noen av plaggene ute noen gang. Men i dag var det en grønn kjole med gule blomster som så veldig careless ut. Jeg har synes det har vært så rart å aldri se de ute noen gang med tanke på at SE alltid sier det blir utsolgt på 10 min. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. oktober 2023 #29431 Del Skrevet 5. oktober 2023 Rufs skrev (1 minutt siden): I dag tror jeg faktisk at jeg kanskje så en careless kjole for første gang. Har ikke sett noen av plaggene ute noen gang. Men i dag var det en grønn kjole med gule blomster som så veldig careless ut. Jeg har synes det har vært så rart å aldri se de ute noen gang med tanke på at SE alltid sier det blir utsolgt på 10 min. Mens på FB siden for bytte/vidersalg av Careless er det hundrevis av poster der kjøpere selger videre kjolene samme dag den mottas,ikke akkurat heldig reklame for Careless.. Men,Sara kan jo selvfølgelig vise til gode salg når folk heller selger videre enn å returnere. Hadde alle returnert hadde hun jo sittet med fulle lager. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 5. oktober 2023 #29432 Del Skrevet 5. oktober 2023 Rufs skrev (12 minutter siden): I dag tror jeg faktisk at jeg kanskje så en careless kjole for første gang. Har ikke sett noen av plaggene ute noen gang. Men i dag var det en grønn kjole med gule blomster som så veldig careless ut. Jeg har synes det har vært så rart å aldri se de ute noen gang med tanke på at SE alltid sier det blir utsolgt på 10 min. Samme her , har kun sett i sommer en mor og datter begge voksne i bikini og det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. oktober 2023 #29433 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hun er en idiot som deler helseopplysninger om ingen sin. Helseopplysninger er sensitive personopplysninger og omfattet av GDPR (personopplysningsloven) Det gjelder både helsetilstand og ikke minst legebesøk, som hun villig deler. Vi vet når de er på Ahus og hvorfor de er på Ahus. Håper disse ungene som lever med stadige brudd på retten til vern av egne personopplysninger etterhvert saksøker foreldrene herfra til himmelen. Den ene influenceren virker jo dummere enn den andre. Og SE er en versting! Hun burde virkelig skamme seg for å prøve å tjene penger på ungens kroniske sykdom. (Som jeg ikke burde visst hva var…) 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. oktober 2023 #29434 Del Skrevet 5. oktober 2023 duskelapp skrev (23 timer siden): Jeg liker ikke alt jeg bestiller selv ... ser fint ut på andre, men ofte ikke på meg så selvfølgelig får mange nettbutikker returer uten at det er krise Men det jeg ikke skjønner er hvorfor folk ikke bare sender dritten tilbake og taper en hundrings enn å sitte med en kjole de ikke vil ha... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 5. oktober 2023 #29435 Del Skrevet 5. oktober 2023 Rufs skrev (55 minutter siden): I dag tror jeg faktisk at jeg kanskje så en careless kjole for første gang. Har ikke sett noen av plaggene ute noen gang. Men i dag var det en grønn kjole med gule blomster som så veldig careless ut. Jeg har synes det har vært så rart å aldri se de ute noen gang med tanke på at SE alltid sier det blir utsolgt på 10 min. Vi vet ikke hvor mange kjoler hun har av hver størrelse. Skulle likt å visst. Siden det i følge henne selv ofte blir utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. oktober 2023 #29436 Del Skrevet 5. oktober 2023 1 minutt siden, Mamak said: Vi vet ikke hvor mange kjoler hun har av hver størrelse. Skulle likt å visst. Siden det i følge henne selv ofte blir utsolgt Ja jeg og faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 5. oktober 2023 #29437 Del Skrevet 5. oktober 2023 Rufs skrev (6 minutter siden): Ja jeg og faktisk. Det kunne vært veldig interessant å vite antall. Det forteller hun ingenting om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 6. oktober 2023 #29438 Del Skrevet 6. oktober 2023 caremore skrev (På 4.10.2023 den 22.48): Her er alle annonsører/samarbeidspartnere. Alle fremvisning av disse produktene skal merkes med reklame/annonse. Hos Sara Emilie Tandberg. Ikke merket med reklame? Meld inn til FT. Blander du sammararbeidspartnerene til Ad Sales sammen med Sara sine samarbeidspartnere? 🤔 Sara skal bare merke de hun har reklamert for. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 6. oktober 2023 #29439 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Bella50 skrev (50 minutter siden): Blander du sammararbeidspartnerene til Ad Sales sammen med Sara sine samarbeidspartnere? 🤔 Sara skal bare merke de hun har reklamert for. Nei. Dette er samarbeidspartnere til Adsales og SE AS reklamerer for noen av de for øyeblikket. Noen av de andre influenserne hos Adsales reklamerer for andre samarbeidspartnere, Poenget er at når SE As snakker om eller viser frem noen av disse produktene på listen, skal det merkes. Dessuten viser oversikten over samarbeidspartnere når det bygges opp til et reklame innlegg og hva som er reklame (selv om det ikke er merket. Endret 6. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 6. oktober 2023 #29440 Del Skrevet 6. oktober 2023 caremore skrev (29 minutter siden): Nei. Dette er samarbeidspartnere til Adsales og SE AS reklamerer for noen av de for øyeblikket. Noen av de andre influenserne hos Adsales reklamerer for andre samarbeidspartnere, Poenget er at når SE As snakker om eller viser frem noen av disse produktene på listen, skal det merkes. Dessuten viser oversikten over samarbeidspartnere når det bygges opp til et reklame innlegg og hva som er reklame (selv om det ikke er merket. Husker hun hadde vært å handlet høstpynt et sted. Tror det var på plsntasjen. Da fortalte hun prisen på dørkransen hun hadde kjøpt. Så begynte hun å snakke så varmt om all pynten på Nille som kostet en brøkdel av prisen. Siden adsales annonserer for Nille tenkte jeg det burde vært merket med reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå