Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Rosa Sitron skrev (31 minutter siden):

Jeg har også gått til lege for å få dekket litt fra forsikring pga spysyke. Hadde gjort det igjen 

Helt enig, man har forsikring av en grunn. Og man må vel gå fra dag 1 om man skulle bli langvarig syk 🤔 Jeg har hatt flaks, aldri blitt syk eller hatt unger som har blitt syke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den oransje bikinen, var så mye finere på henne 😍 de fra careless får henne til å se mye større ut enn hun er. Og får ikke frem de fine kurvene hun har. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (På 27.10.2021 den 8.09):

Tenk å ha en jobb som består i å lage Snapchat videoer. Hørt når barna spør: «Mamma, hva jobber du med?» « Jo mamma filmer seg selv og legger det ut på snap slik at alle ka se meg.»  Jeg er så takknemlig for å ha en jobb med mening. 

For noen er det å dele videoer og lage videoer mening. 

Slutt se film og videoer da, så slipper du se på noe uten mening. 

Endret av WonderWomaan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 20.2.2022 den 19.49):

Den bikinien forstår jeg meg virkelig ikke på. Den har ikke et flatterende snitt. 

Synes den er kjempefin...endelig en bikini som dekker litt, synes det er for lite av slike bikinier

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WonderWomaan skrev (2 minutter siden):

Synes den er kjempefin...endelig en bikini som dekker litt, synes det er for lite av slike bikinier

Alle butikker som selger bikinier for store damer har jo sånne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WonderWomaan skrev (47 minutter siden):

De finnes jo overalt 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke en stor dame, så jeg passer ikke i «stor-dame-bikinier». Disse finnes jo i «alle» størrelser. 

Tenker forøvrig at det er supert at de finnes denne type bikinier også, det har jo tydeligvis slått an, hun har vel solgt en del? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Nussepus skrev (2 timer siden):

Og hvor mange butikker selger bikinier for store damer? Sorry,men man kan ikke skryte av det største utvalget . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (På 20.2.2022 den 16.05):

Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen.

Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️

Sara Emilie har svart på dette på Instagram nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (9 timer siden):

De finnes jo overalt 

Gjør det ? Jeg har sjeldent sett slike for tynnere kropper....der bugner det av tanga truser, tynne stropper og trekant bh-er hvor alt vises når du tar de på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (9 timer siden):

Hva med de som ikke er store damer, men normal, med små pupper? Og ikke at det er så sykt mange butikker med bikini for store damer heller....

Enten er utvalget vis-alt-av-kropp-bikini (kan like godt gå naken), eller så eksisterer bikinier knapt (for store damer )

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det triste med denne ferien er at mødrene ikke har tid å logge av, men må dokumentere alt fra morgen til kveld. Jeg får vondt av barn som vokser opp med foreldre som er mest opptatt av å se oppveksten og livet gjennom skjermen. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillehammeren skrev (12 minutter siden):

Det triste med denne ferien er at mødrene ikke har tid å logge av, men må dokumentere alt fra morgen til kveld. Jeg får vondt av barn som vokser opp med foreldre som er mest opptatt av å se oppveksten og livet gjennom skjermen. 

Og, nå kaster jeg sikkert ut en brannfakkel, at det er alkohol til alle måltider.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Birdo skrev (22 minutter siden):

Og, nå kaster jeg sikkert ut en brannfakkel, at det er alkohol til alle måltider.. 

Bevis for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (På 20.2.2022 den 16.05):

Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen.

Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️

Hva vet vel du om Therese sin økonomi. Ærlig talt. De har da mer enn råd nok til å betale eks antall tusen for en tur til Spania. At du gidder. Man kan si mye rart om Sara, men merking av reklame har jeg inntrykk av at hun er god på. At du utnevner deg selv til formynder over Therese sin økonomi er noe spesielt. Så driti ut. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sunfl0wer skrev (6 minutter siden):

Bevis for det?

De legger jo ikke skjul på det, og dagene er godt dokumentert på både snap og Instagram. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (På 22.2.2022 den 1.11):

Får jo ikke igjen noe på forsikringen når de ikke har betalt en krone for turen😆

Og du har dokumentasjon på dette? Fint om du legger frem den før du sprer om deg med informasjon som ikke stemmer. Det får deg til å se dum ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (På 20.2.2022 den 17.44):

En som ikke har noe med Sara å gjøre på privaten😉

Gud så patetisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Og du har dokumentasjon på dette? Fint om du legger frem den før du sprer om deg med informasjon som ikke stemmer. Det får deg til å se dum ut. 

Jeg har som sagt tatt kontakt med Forbrukertilsynet som skulle se nærmere på saken. Det sier seg vel selv at privatpersoner ikke har myndighet til å få innsyn i kvitteringer og annen dokumentasjon på at ferien er betalt i sin helhet og ikke rabattert eller sponset. Angående kommentaren om Therese sin økonomi er jeg helt enig i at den ikke hører hjemme noe sted. Jeg vet ingenting om hennes privatøkonomi og beklager den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...