Sophie1988 Skrevet 9. september 2023 #27921 Skrevet 9. september 2023 1 minutt siden, J.. said: Hun forstår neppe hva "eksponere" betyr for ironien i dette er til å grine av. 💯 9
Sølvpilen Skrevet 9. september 2023 #27922 Skrevet 9. september 2023 Høstsemester skrev (2 timer siden): Det er jo ikke noe nyhet at hun stjeler andres ideer og arbeid. Sånn er det overalt. Alt kan bare oppfinnes en gang, resten er kopier med litt forandring. Jeg er veldig glad i Hale Bob kjoler, men synes de er altfor dyr. Prøvde en etterlingning hos Floyd og håpte at den skulle være fin på. Men desverre, det var den ikke. Hadde den vært fin på, hadde jeg kjøpt "kopien". Snittet på kjolen var ikke til meg.
Høstsemester Skrevet 9. september 2023 #27923 Skrevet 9. september 2023 Sølvpilen skrev (2 minutter siden): Sånn er det overalt. Alt kan bare oppfinnes en gang, resten er kopier med litt forandring. Jeg er veldig glad i Hale Bob kjoler, men synes de er altfor dyr. Prøvde en etterlingning hos Floyd og håpte at den skulle være fin på. Men desverre, det var den ikke. Hadde den vært fin på, hadde jeg kjøpt "kopien". Snittet på kjolen var ikke til meg. Hvor mange designere ser du reklamere for klær for så å kopiere plaggene og promotere dem som sine egne? Ingenting som kommer fra denne kanten er nytt eller nytenkende. 3 2
Snublefot62 Skrevet 9. september 2023 #27924 Skrevet 9. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Denne geniale ideen som Sara Emilie gir ut er noe mann får kjøpt andre steder for en billigere penge. Å hun sier hun har holdt på denne hemmeligheten lenge slik at ingen andre stjal ideen. Er ett par ullsokker eller votter som ligger i pappembalasje og det er skrevet noen fine ord på embalasje Dette er et ekstremt godt eksempel på hvor lite hun kommer seg ut og eksponeres for samfunnet. Denne «ideen» hennes finnes allerede på flyplasser, bensinstasjoner, apoteker, dagligvare +++. I flere år. Hvordan kan hun ha unngått å ikke sett det? 17 2
Høstsemester Skrevet 9. september 2023 #27925 Skrevet 9. september 2023 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Dette er et ekstremt godt eksempel på hvor lite hun kommer seg ut og eksponeres for samfunnet. Denne «ideen» hennes finnes allerede på flyplasser, bensinstasjoner, apoteker, dagligvare +++. I flere år. Hvordan kan hun ha unngått å ikke sett det? Hun sitter å snakker til mobilen sin hver dag.. Hva kan en egentlig få med seg da? Hadde hun nå brukt mobilen til å goolge før hun lanserte disse nyhetene sine.. 12
Gjest Unodostrez Skrevet 9. september 2023 #27926 Skrevet 9. september 2023 Morsom den tilbakemeldingen hun fikk på de svært nyskapende gave-eskene: «akkurat sånne jeg har ventet på, spiller ingen rolle hva som er inni, bare teksten på gave-eska treffer». Haha, dagens! Et godt råd: Kjøp gava, kjøp et kort, skriv en hilsen i kortet. Gi meg den personen som kommer til å samle på pappen desse sokkene ligger i. Dagens beste. R Æ L!
Dragonheart Skrevet 9. september 2023 #27927 Skrevet 9. september 2023 J.. skrev (7 timer siden): Viskose smelter ved høy varme så det kan ikke strykes. Viskose kan og bør strykes. På lav varme, max 140 grader og gjerne når det er fuktig. Så strykejern før man legger reklame ut bør være et must. 2 1
Era Vulgaris Skrevet 9. september 2023 #27928 Skrevet 9. september 2023 Sophie1988 skrev (1 time siden): Lol. Dette er jo så lite troverdig som det går an! En smågutt skal liksom ha sagt til lillesøster at hun MÅ ønske seg ullsokker til jul. Skal man le eller gråte? Og nei, hun skjønner ikke hva eksponere betyr. «Skulle ønske jeg eksponerte ungene…» Herregud. 34 3
Høstsemester Skrevet 9. september 2023 #27929 Skrevet 9. september 2023 Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): Dette er jo så lite troverdig som det går an! En smågutt skal liksom ha sagt til lillesøster at hun MÅ ønske seg ullsokker til jul. Skal man le eller gråte? Og nei, hun skjønner ikke hva eksponere betyr. «Skulle ønske jeg eksponerte ungene…» Herregud. Ja, hva kan en si? 11
Sophie1988 Skrevet 9. september 2023 #27930 Skrevet 9. september 2023 48 minutter siden, Era Vulgaris said: Dette er jo så lite troverdig som det går an! En smågutt skal liksom ha sagt til lillesøster at hun MÅ ønske seg ullsokker til jul. Skal man le eller gråte? Og nei, hun skjønner ikke hva eksponere betyr. «Skulle ønske jeg eksponerte ungene…» Herregud. Akkurat det jeg også tenkte. Mine tanker går til de som lar seg rundlure av dette her. 😂 16 1
skruf Skrevet 9. september 2023 #27931 Skrevet 9. september 2023 Era Vulgaris skrev (49 minutter siden): Dette er jo så lite troverdig som det går an! En smågutt skal liksom ha sagt til lillesøster at hun MÅ ønske seg ullsokker til jul. Skal man le eller gråte? Og nei, hun skjønner ikke hva eksponere betyr. «Skulle ønske jeg eksponerte ungene…» Herregud. Things that never happend tenker jeg man kan si….. 14
Plantemas Skrevet 9. september 2023 #27932 Skrevet 9. september 2023 Nå har jeg lest i tråden en stund og jeg er så fascinert over diskursen. Selv synes jeg at klærne til SE overhodet ikke er noe jeg ønsker å gå med eller forsåvidt som ser pent ut på andre. I tillegg så synes jeg at det er interessant at en god del av hennes mest ihuga fans ikke skjønner at hun spiller «jovial bestevenninne» for å øke salget av sine produkter, og at det finnes mennesker som tilsynelatende tror at hun legger ut så mye som en eneste snap uten at den er nøye gjennomtenkt og kalkulert for å tjene penger, enten gjennom engasjement eller bare for å få flest mulig snaps slik at hun tjener penger på reklamen i mellom. Hun gjør selvfølgelig bare det som gagner henne selv økonomisk. Likevel er det de mest aktive her inne, som ser ut til å virkelig mislike SE, som fascinerer meg mest. Dere skriver som om dere er moteeksperter, finansguruer og moralsk politi. Likevel blir diskusjonen lagt fram som liksom saklig og dere river i stykker alle som skriver et halvt ord til forsvar for SE. Utrolig hva en tilsynelatende kan få seg selv til å tro er greit å skrive om andre mennesker forkledd som «saklig» kritikk. Men mitt bidrag blir dette: hvis kjolene er stygge, dårlig kvalitet osv. så vil ikke bedriften ha mulighet til å overleve på sikt. Det vil bli en døgnflue. Hvis de er på randen av konkurs så vet de om det før Snublefot, og de hadde i såfall ikke vært i diskusjon om å få starte nye butikker. Dersom butikkene og merket ikke har livets rett så vil det ikke overleve. Samme hvor mye dere anser dere som gravejournalister og meldeansvarlig så kommer Careless og managementet til SE til å gå videre med livet sitt. Og jeg skjønner veldig godt etter å ha lest noen hundre sider at SE er litt redd for hvor besatt enkelte er av henne. 9 1 17
elskersommer Skrevet 9. september 2023 #27933 Skrevet 9. september 2023 Her har hun endelig merket ett innlegg . Men da er det om og gjøre og sette "reklame" på det stedet av bildet hvor det nesten ikke synes.. Bilde fra SE Snapchat 11 2
Høstsemester Skrevet 9. september 2023 #27934 Skrevet 9. september 2023 (endret) Sophie1988 skrev (39 minutter siden): Akkurat det jeg også tenkte. Mine tanker går til de som lar seg rundlure av dette her. 😂 Mine tanker gikk også til de som lar seg blir rundlurt helt til jeg så kommentarfeltet til reklamen for Fotoknudsen. Vet at alle ikke kan settes i kategorien mobber, men en bør bli mer bevisst hvilke influencere en velger å fremsnakke og støtte. Endret 9. september 2023 av Høstsemester 9 1
Høstsemester Skrevet 9. september 2023 #27935 Skrevet 9. september 2023 elskersommer skrev (11 minutter siden): Her har hun endelig merket ett innlegg . Men da er det om og gjøre og sette "reklame" på det stedet av bildet hvor det nesten ikke synes.. Bilde fra SE Snapchat Som ikke er rett måte å merke reklame.. 8 3
Gjest Verba Skrevet 9. september 2023 #27936 Skrevet 9. september 2023 Unodostrez skrev (2 timer siden): Morsom den tilbakemeldingen hun fikk på de svært nyskapende gave-eskene: «akkurat sånne jeg har ventet på, spiller ingen rolle hva som er inni, bare teksten på gave-eska treffer». Haha, dagens! Et godt råd: Kjøp gava, kjøp et kort, skriv en hilsen i kortet. Gi meg den personen som kommer til å samle på pappen desse sokkene ligger i. Dagens beste. R Æ L! 😂😂
Era Vulgaris Skrevet 9. september 2023 #27937 Skrevet 9. september 2023 Sophie1988 skrev (54 minutter siden): Akkurat det jeg også tenkte. Mine tanker går til de som lar seg rundlure av dette her. 😂 Beklager å være så direkte, men de som lar seg lure av dette, er like enkle som reklameplakaten de tilber. 13 2
Bibbi_ Skrevet 9. september 2023 #27938 Skrevet 9. september 2023 elskersommer skrev (27 minutter siden): Her har hun endelig merket ett innlegg . Men da er det om og gjøre og sette "reklame" på det stedet av bildet hvor det nesten ikke synes.. Bilde fra SE Snapchat Hvorfor gjør hun slikt? Hun ser jo selv at det nesten er umulig å se at det står egenreklame. Hvorfor er der så vanskelig å sette det et sted godt synlig, slik hun skal? Hun gjør jo dette rett og slett med vilje. 9
Era Vulgaris Skrevet 9. september 2023 #27939 Skrevet 9. september 2023 skruf skrev (55 minutter siden): Things that never happend tenker jeg man kan si….. Nettopp. Og hun tror hun ikke eksponerer ungene, men bruker dem skamløst for å reklamere for varene sine. Hun er uspiselig, rett og slett. 10 4
Era Vulgaris Skrevet 9. september 2023 #27940 Skrevet 9. september 2023 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Hvorfor gjør hun slikt? Hun ser jo selv at det nesten er umulig å se at det står egenreklame. Hvorfor er der så vanskelig å sette det et sted godt synlig, slik hun skal? Hun gjør jo dette rett og slett med vilje. Det er jo for å ikke ødelegge venninnefølelsen hos følgerne. Hun er ikke noe annet enn en levende reklameplakat, men det må skjules for å holde på fansen. Skamløst og kynisk. 11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå