Coleus Skrevet 20. februar 2022 #2741 Skrevet 20. februar 2022 LinnKatrine skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen. Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️ At de ikke bor sammen handler vel om at det for det første ikke er plass, og for at det andre at Sara bestilte først. Kan dere ikke kose dere med helg selv, og ikke lage scenarioer som ikke stemmer? Det er ting som er viktigere her i verden enn å sende en klage til forbrukertilsynet. Hadde Sara fått denne ferien sponset, så hadde hun skrevet det. Punktum. 12 4
Luckie Skrevet 20. februar 2022 #2742 Skrevet 20. februar 2022 Coleus skrev (9 minutter siden): At de ikke bor sammen handler vel om at det for det første ikke er plass, og for at det andre at Sara bestilte først. Kan dere ikke kose dere med helg selv, og ikke lage scenarioer som ikke stemmer? Det er ting som er viktigere her i verden enn å sende en klage til forbrukertilsynet. Hadde Sara fått denne ferien sponset, så hadde hun skrevet det. Punktum. Ser du forsvarer Sara( og venninna/søstera) og bare kommenterer inne her, så hvem er du egentlig? 7
Dollypolly123 Skrevet 20. februar 2022 #2743 Skrevet 20. februar 2022 Jeg har vært på dette hotellet flere ganger, og jeg har også fått ‘velkomstgave’ på rommet alle gangene… 16
Coleus Skrevet 20. februar 2022 #2744 Skrevet 20. februar 2022 Luckie skrev (15 minutter siden): Ser du forsvarer Sara( og venninna/søstera) og bare kommenterer inne her, så hvem er du egentlig? Noen må jo komme med fakta når så mange finner opp så mye her inne. Hvem er du? 4
Luckie Skrevet 20. februar 2022 #2745 Skrevet 20. februar 2022 Coleus skrev (9 minutter siden): Noen må jo komme med fakta når så mange finner opp så mye her inne. Hvem er du? En som ikke har noe med Sara å gjøre på privaten😉 7
Sharp75! Skrevet 20. februar 2022 #2746 Skrevet 20. februar 2022 LinnKatrine skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen. Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️ Har du aldri vært på et hotell med velkomstgave? 🙄 Er ganske intenst å bo så tett innpå noen i 1 uke med barn. Og hva vet du om økonomien til andre? 🙄 Godt du sitter med svaret og har meldt det inn 🤦♀️ 10
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #2747 Skrevet 20. februar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Har du aldri vært på et hotell med velkomstgave? 🙄 Er ganske intenst å bo så tett innpå noen i 1 uke med barn. Og hva vet du om økonomien til andre? 🙄 Godt du sitter med svaret og har meldt det inn 🤦♀️ Hvis alt er som det skal så er det nå ikke nå problem om hun har meldt det inn🙈 Folk må da få bestemme hva de skal bruke tiden sin på😳 6
Orly Skrevet 20. februar 2022 #2748 Skrevet 20. februar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Har du aldri vært på et hotell med velkomstgave? 🙄 Er ganske intenst å bo så tett innpå noen i 1 uke med barn. Og hva vet du om økonomien til andre? 🙄 Godt du sitter med svaret og har meldt det inn 🤦♀️ Du er god på de emojiene .. om alt er rett, så gjør det vel ingentinh at hun blir sjekket 2
Birdo Skrevet 20. februar 2022 #2749 Skrevet 20. februar 2022 Jeg hadde blitt rimelig forbannet om datteren min ble delt på sosiale mediene til "store" influensere mens hun lekte ved/i bassenget på hotellet.. Det er virkelig ikke greit å filme sånn syns jeg. 12
Sharp75! Skrevet 20. februar 2022 #2750 Skrevet 20. februar 2022 Orly skrev (21 minutter siden): Du er god på de emojiene .. om alt er rett, så gjør det vel ingentinh at hun blir sjekket Heller det enn å jakte folk 😉 1
Sharp75! Skrevet 20. februar 2022 #2751 Skrevet 20. februar 2022 supermamz skrev (26 minutter siden): Hvis alt er som det skal så er det nå ikke nå problem om hun har meldt det inn🙈 Folk må da få bestemme hva de skal bruke tiden sin på😳 Men snakk om å jakte på folk, hva med å ha tillit 🤷♀️ 1
Nussepus Skrevet 20. februar 2022 #2752 Skrevet 20. februar 2022 Den bikinien forstår jeg meg virkelig ikke på. Den har ikke et flatterende snitt. 6
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #2753 Skrevet 20. februar 2022 Nussepus skrev (30 minutter siden): Den bikinien forstår jeg meg virkelig ikke på. Den har ikke et flatterende snitt. Den er fin på større kropper som ikke vil gjemme kroppen helt, men heller ikke vil vise for mye. 😅 4
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #2754 Skrevet 20. februar 2022 Komisk at de ikke vil si hva de har betalt for ferien når det tydeligvis er så mange som spørr dem om det. Alle skjønner jo at det er dyrt, men skjønner ikke problem med å si 20 tusen, 30 tusen, 40 tusen? 🙈 1
Yesohyes Skrevet 20. februar 2022 #2755 Skrevet 20. februar 2022 Verba skrev (5 timer siden): Heheh, enig med deg sånn sett. Men er mest det at jeg liker SE veldig godt, å jeg regner med det er betalt selv ( som jeg har skrevet flere ganger ) Men om det viser seg at det hadde vært sponset så hadde jeg blitt skuffet fordi man er lovpålagt å merke sånt. Jeg digger som sagt SE, å unner henne å barna denne turen. ja, «alt man skal lage noe av», sånn som den kommentaren din. Om du synes den kommentaren jeg skrev var så latterlig å ille så sier det litt om deg også Da det finnes kommentarer som er en del verre. Vi får begge logge av nettet en stund da vet du 😀 Jeg sier ikke at kommentaren din er det verste jeg har sett eller blant de verste i det heletatt. Mulig du ikke selv ser, at kommentaren din iallefall fremstår som at man bare MÅ ta henne på et eller annet. Men det synes jeg den gjør. Er ikke SE en av de som faktisk er god til å merke reklame? Det jeg ikke skrev, men som jeg føler ligger i svaret mitt er at dersom det viser seg å være spons, men ikke er merket som det, så er det vel en grunn for det, gjør eks bloggerne. Du er fri til å mene det du vil. Jeg bare synes ordet skuffet, er sterkt og forstod ikke helt hvordan man kan bli skuffet av noe sånt.
Orly Skrevet 20. februar 2022 #2756 Skrevet 20. februar 2022 Birdo skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt rimelig forbannet om datteren min ble delt på sosiale mediene til "store" influensere mens hun lekte ved/i bassenget på hotellet.. Det er virkelig ikke greit å filme sånn syns jeg. Enig 👏 Det er ikke greit
Orly Skrevet 20. februar 2022 #2757 Skrevet 20. februar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Heller det enn å jakte folk 😉 Du jakter jo på hver eneste medlem her inne som skriver noe negativt om influencerne du liker 4
Gjest Verba Skrevet 20. februar 2022 #2758 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Yesohyes skrev (21 minutter siden): Jeg sier ikke at kommentaren din er det verste jeg har sett eller blant de verste i det heletatt. Mulig du ikke selv ser, at kommentaren din iallefall fremstår som at man bare MÅ ta henne på et eller annet. Men det synes jeg den gjør. Er ikke SE en av de som faktisk er god til å merke reklame? Det jeg ikke skrev, men som jeg føler ligger i svaret mitt er at dersom det viser seg å være spons, men ikke er merket som det, så er det vel en grunn for det, gjør eks bloggerne. Du er fri til å mene det du vil. Jeg bare synes ordet skuffet, er sterkt og forstod ikke helt hvordan man kan bli skuffet av noe sånt. SE er kjempeflink til å merke reklame, derfor jeg hadde blitt litt skuffet OM det faktisk hadde vært sponsa 🙂 nettopp fordi hun er så flink til det. Jeg er en ekte følger av henne, som digger dama, så jo, jeg hadde blitt litt skuffa om det hadde vist seg at alt er sponsa. For da kunne hun bare ha sagt at det er sponsa men at hun ikke kan snakke noe om det enda. Så jeg personlig hadde følt meg bittelitt lurt siden de fremstår som om de har betalt alt selv. ( noe jeg tror de faktisk har ) Endret 20. februar 2022 av Verba
Birdo Skrevet 20. februar 2022 #2759 Skrevet 20. februar 2022 supermamz skrev (18 minutter siden): Komisk at de ikke vil si hva de har betalt for ferien når det tydeligvis er så mange som spørr dem om det. Alle skjønner jo at det er dyrt, men skjønner ikke problem med å si 20 tusen, 30 tusen, 40 tusen? 🙈 Therese filmet ved bassenget istad, kameraet rett på en jente i bare trusa - hun var kanskje 8-10? Hadde klikket😮💨 3
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #2760 Skrevet 20. februar 2022 Birdo skrev (6 minutter siden): Therese filmet ved bassenget istad, kameraet rett på en jente i bare trusa - hun var kanskje 8-10? Hadde klikket😮💨 Så det.. Skjønner ikke at man får til å dele slikt... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå