Høstsemester Skrevet 5. september 2023 #27461 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (1 minutt siden): HER er «Hun Etablerer Ressursprogrammet». Husker de hadde ute at man kunne nominere, men er såvidt jeg har skjønt HER som velger ut finalister. I beskrivelsen står det «Denne prisen hedrer enkeltpersonen som har utmerket seg som et eksemplarisk forbilde innen næringslivet eller samfunnet. En rollemodell er noen som inspirerer andre gjennom sin karakter, integritet og prestasjoner. Kriteriene for prisen kan inkludere lederegenskaper, etisk oppførsel, samfunnsengasjement, mangfold og inkludering, og en evne til å påvirke positiv endring. Årets Rollemodell-prisen anerkjenner enkeltpersoner som har hatt en betydelig innvirkning på andre gjennom sitt eksepsjonelle arbeid, og som er et forbilde for andre ved å vise vei og inspirere til personlig og profesjonell utvikling.» Klarer ikke se Sara Emilie i denne beskrivelsen. Jeg vil si SE fremstår som stikk motsatt. Hun henger ut folk og deltar i hetsing av kritikere i kommentarfeltene. 8 2
J.. Skrevet 5. september 2023 #27462 Skrevet 5. september 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Stemmer det. Legger ut min samtale med Sara Emilie. Det var 20 august Det tar max én arbeidsdag og utvikle,sette opp og poste den "etiske siden" på nettsiden til Careless. Dette har de alikevel klart å bruke 16 uker+ 3 uker på nå. Det er helt utrolig. 9 2
Høstsemester Skrevet 5. september 2023 #27463 Skrevet 5. september 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Tipset de om det. Bra! 1
Høstsemester Skrevet 5. september 2023 #27464 Skrevet 5. september 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Stemmer det. Legger ut min samtale med Sara Emilie. Det var 20 august Rister på hodet.. 1
Høstsemester Skrevet 5. september 2023 #27465 Skrevet 5. september 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Det tar max én arbeidsdag og utvikle,sette opp og poste den "etiske siden" på nettsiden til Careless. Dette har de alikevel klart å bruke 16 uker+ 3 uker på nå. Det er helt utrolig. De må ha den lengste ferien ever. 4
Gjest Juhu25 Skrevet 5. september 2023 #27466 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (3 minutter siden): HER er «Hun Etablerer Ressursprogrammet». Husker de hadde ute at man kunne nominere, men er såvidt jeg har skjønt HER som velger ut finalister. I beskrivelsen står det «Denne prisen hedrer enkeltpersonen som har utmerket seg som et eksemplarisk forbilde innen næringslivet eller samfunnet. En rollemodell er noen som inspirerer andre gjennom sin karakter, integritet og prestasjoner. Kriteriene for prisen kan inkludere lederegenskaper, etisk oppførsel, samfunnsengasjement, mangfold og inkludering, og en evne til å påvirke positiv endring. Årets Rollemodell-prisen anerkjenner enkeltpersoner som har hatt en betydelig innvirkning på andre gjennom sitt eksepsjonelle arbeid, og som er et forbilde for andre ved å vise vei og inspirere til personlig og profesjonell utvikling.» Klarer ikke se Sara Emilie i denne beskrivelsen. Den som nominerte henne har ikke sett på kriterier … Ingenting av det der sier meg at daglig leder, som gjør alt motsatt en bærekraft , klager og utleverer barna og med ingen ansatte i SE AS . Skjønner ikke
Gjest Annas1992 Skrevet 5. september 2023 #27467 Skrevet 5. september 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Tipset de om det. Jeg sendte de også en melding. Håper de tar det til seg, for dette er ikke den type rollemodell jeg ønsker at mitt barn skal vokse opp med.
Gjest Juhu25 Skrevet 5. september 2023 #27468 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (2 minutter siden): Jeg sendte de også en melding. Håper de tar det til seg, for dette er ikke den type rollemodell jeg ønsker at mitt barn skal vokse opp med. hun er nominert for mangfold prisen også og flere priser 😳
elskersommer Skrevet 5. september 2023 #27469 Skrevet 5. september 2023 Juhu25 skrev (6 minutter siden): hun er nominert for mangfold prisen også og flere priser 😳 Hvor finner man dette? 1
Gjest Annas1992 Skrevet 5. september 2023 #27470 Skrevet 5. september 2023 Juhu25 skrev (4 minutter siden): hun er nominert for mangfold prisen også og flere priser 😳 Ja, overraskende mange nominasjoner. Jeg har ikke lest meg opp på kriteriene på alle, men synes det var ganske krise at hun er nominert som årets rollemodell. Leste om mangfold nå, og hun passer jo ikke der heller. «Kriteriene for prisen kan inkludere fremme av etniske minoriteter, likestilling av kjønn, inkludering av personer med nedsatt funksjonsevne, og skape en mangfoldig og inkluderende arbeids- eller samfunnskultur. Mangfoldsprisen anerkjenner de som går foran som positive rollemodeller, tar aktive skritt for å øke mangfoldet og inkludere ulike perspektiver, og bidrar til å skape et rettferdig og inkluderende samfunn.»
Gjest Annas1992 Skrevet 5. september 2023 #27471 Skrevet 5. september 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Hvor finner man dette? her_programmet på IG har all info
Gjest Juhu25 Skrevet 5. september 2023 #27472 Skrevet 5. september 2023 (endret) elskersommer skrev (9 minutter siden): Hvor finner man dette? Her programmet på ig Annas1992 skrev (8 minutter siden): Ja, overraskende mange nominasjoner. Jeg har ikke lest meg opp på kriteriene på alle, men synes det var ganske krise at hun er nominert som årets rollemodell. Leste om mangfold nå, og hun passer jo ikke der heller. «Kriteriene for prisen kan inkludere fremme av etniske minoriteter, likestilling av kjønn, inkludering av personer med nedsatt funksjonsevne, og skape en mangfoldig og inkluderende arbeids- eller samfunnskultur. Mangfoldsprisen anerkjenner de som går foran som positive rollemodeller, tar aktive skritt for å øke mangfoldet og inkludere ulike perspektiver, og bidrar til å skape et rettferdig og inkluderende samfunn.» Hun er jo flink med rakke ned nettrollene og snakke om psykiske ( ikke positivt som fleste har lest på storyene hennes ) så god rollemodell er hun . Og inkluderer alle God eksempler har vi fra ig i går… Endret 5. september 2023 av Juhu25
Era Vulgaris Skrevet 5. september 2023 #27473 Skrevet 5. september 2023 Det skal ikke mye til for å bli sett på som en rollemodell, skjønner jeg. Verden går til hel**te. 8
Justlooking Skrevet 5. september 2023 #27474 Skrevet 5. september 2023 Mangler det fortsatt bekreftelse på at fabrikkene i Kina er ok, samt revisor? 7
LinnHenrikke Skrevet 5. september 2023 #27475 Skrevet 5. september 2023 (endret) HER = Hun etablerer er jo en 100% ganske useriøs og liten bedrift startet av Donna Kastrati (gamle bestevenninna til Benedicte Haugaard). Den mest åpenbare grunnen til at hun nominerer Sara Emilie er at hun vet at Sara vil dele det på sine egne profiler = mer blest og oppmerksomhet rundt eget selskap. De aller aller færreste (bortsett fra de som driver med influencerkurs) har hørt om Hun etablerer. Edit: Hun Etablerer har to kontoer med hele 1800 følgere på den ene, og 3500 på den andre. Sier seg selv at de trenger den drahjelpen de kan få = nominere de største influencere for å få flere følgere Endret 5. september 2023 av LinnHenrikke 8 4
Snublefot62 Skrevet 5. september 2023 #27476 Skrevet 5. september 2023 Justlooking skrev (9 minutter siden): Mangler det fortsatt bekreftelse på at fabrikkene i Kina er ok, samt revisor? Det stemmer. 1 3
Gjest Fru G Skrevet 5. september 2023 #27477 Skrevet 5. september 2023 Justlooking skrev (11 minutter siden): Mangler det fortsatt bekreftelse på at fabrikkene i Kina er ok, samt revisor? Lien har fått oppdatert nettsiden sin. Bærekraft, etisk handel osv.
Gjest Juhu25 Skrevet 5. september 2023 #27478 Skrevet 5. september 2023 Fru G skrev (2 minutter siden): Lien har fått oppdatert nettsiden sin. Bærekraft, etisk handel osv. og i dag kunne en se på være prøvene navnet på fabrikken … Så hun tror jeg har begynt gjøre riktig .
Sol Rampelyset Skrevet 5. september 2023 #27479 Skrevet 5. september 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Gjest LudaLi Skrevet 5. september 2023 #27480 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (1 time siden): HER er «Hun Etablerer Ressursprogrammet». Husker de hadde ute at man kunne nominere, men er såvidt jeg har skjønt HER som velger ut finalister. I beskrivelsen står det «Denne prisen hedrer enkeltpersonen som har utmerket seg som et eksemplarisk forbilde innen næringslivet eller samfunnet. En rollemodell er noen som inspirerer andre gjennom sin karakter, integritet og prestasjoner. Kriteriene for prisen kan inkludere lederegenskaper, etisk oppførsel, samfunnsengasjement, mangfold og inkludering, og en evne til å påvirke positiv endring. Årets Rollemodell-prisen anerkjenner enkeltpersoner som har hatt en betydelig innvirkning på andre gjennom sitt eksepsjonelle arbeid, og som er et forbilde for andre ved å vise vei og inspirere til personlig og profesjonell utvikling.» Klarer ikke se Sara Emilie i denne beskrivelsen. Kan noen være så snill å ta screenshot av kommentarfeltet å sende inn til den jurien? Er dette en spøk ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå