Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Det er ikke noe gråsonekort her. SE og TL TROR det ei gråsone. Men det er det ikke. Ikke for disse to hvor det åpenbart konstant hele veien utnyttes en markedsverdi i hver jækla bilde de legger ut. Da er gråsonen helt ute av bilde. Bokstavelig talt.

Men det stopper de ikke i å lyve om det.

Heldigvis ser vi nå en tydelig endring hvor de ikke selger så mye plastræl som de har pleid, flere og flere begynner å få opp øynene sine for praksisen deres, de får færre og færre støttespillere og inntekten deres på dette går ned.

Dette ser vi på de desperate forsøkene på å fremstå som relevant. Fremstå som interessante og oppdaterte. Fremstå som om de har noe å bidra med opp mot samarbeidspartnere. De stilte for pokker meg opp halvnakne i media for søren.

Interessen daler. Og det merkes.

Brønnøysundregistrene er ferdig med alle saker frem til den 16.08.2023 og det er enda ikke kommet noen revisor på plass. Det brenner under føttene og på tirsdag er de på sin siste dag før fristen er ute.

Hvor lang tid tar det fra tirsdag til de eventuelt tvangsoppløser firma dersom ting ikke er på plass.. kAn de få fler utsettelser eller er det siste frist tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mellowyellow skrev (19 minutter siden):

Kan det tenkes at de som handler «rælet» bare rett og slett sitter med en annen oppfatning og en helt annen mening enn det flere her inne har? 

Eller at de kanskje ikke innser at de er lurt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellowyellow skrev (31 minutter siden):

Kan det tenkes at de som handler «rælet» bare rett og slett sitter med en annen oppfatning og en helt annen mening enn det flere her inne har? 

Så du tror de f.eks synes at en lomme sydd feil vei, knapper som mangler, BH'er som går i stykker etter kort tid er helt greit? Eller truser som andre har prøvd srøges til full pris. De forventer ikke bedre kvalitet på disse dyre plaggene tror du? Hadde også vært spennende å hørt hva disse kjøperene tenker om at selgeren kaller folk for psykopater og fittekjærringer. Og også at mye av det de selger er kopi av klær de har reklamert for før, fra andre produsenter. Eller at de bruker sine egne barn for klikk og penger. Også at de viser fult navn, adresse og telefonnummer til kundene sine. Jeg stusser på alt dette og mer. Hadde vært spennende å hørt hvorfor de synes alt dette er helt ok.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Hvor lang tid tar det fra tirsdag til de eventuelt tvangsoppløser firma dersom ting ikke er på plass.. kAn de få fler utsettelser eller er det siste frist tirsdag?

Fristen nå på tirsdag er endelig. Og etter fristen blir det sendt varsel til tingretten med beskjed om at bedriften ikke oppfyller påleggene til tross for gjentatte varsler, og at det nå da kan startes tvangsoppløsning.

Hvor lang tid det faktisk tar er jeg usikker på.

Brønnøysundregistrene har litt saksbehandlingstid hos seg så varselet går nok ikke til tingretten på onsdag. Men fristen er fortsatt over. Så kommer det inn en melding ETTER tirsdag så har det ingen effekt - tingretten får fortsatt beskjed. Derimot dersom Brreg finner en endringsmelding sendt inn FØR utgangen av tirsdag så er alt ok.

Den store usikkerheten ligger i saksmengden hos Brreg. Den eldste saken de behandler nå er fra den 16.08.2023. Så vi vet da at det ikke er sendt inn nyvalg av revisor før den 16.08.2023. Samtidig er Brreg og veldig tydelige på at dette er den eldste saken som er fra 16.08, mens de jobber med saker sendt inn etter det og ulike typer har ulik prioritering. Saker som påvirker tvangsoppløsning blir nok prioritert noe i køen.

Her er saksbehandlingstiden: https://www.brreg.no/bedrift/nar-blir-saken-min-behandlet/

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, hudorm1 said:

Her er rundt 80% av bilde dekket i Careless. 

Couldn't care less.

371751342_257447053864204_7052658945312589421_n.jpg

Jeg begynner å lure på om hun liker å provosere.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie1988 skrev (5 minutter siden):

Bare å kjøre på det, jeg har god monolog med FT. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (26 minutter siden):

Det gjør hun. Hun leser her å følger med. Hun ler godt av oss nå tenker jeg. Den som ler sist ler best 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
hudorm1 skrev (52 minutter siden):

Her er rundt 80% av bilde dekket i Careless. 

Couldn't care less.

371751342_257447053864204_7052658945312589421_n.jpg

La oss ikke glemme umerket reklame for  Happyflops på hjørnet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (1 time siden):

Det gjør hun. Hun leser her å følger med. Hun ler godt av oss nå tenker jeg. Den som ler sist ler best 

Tror hun skal ligge lavt jeg. Journalister leser denne tråden og før hun klarer å si kjole, er det en som skriver om snikreklame for plastprodukter, dårlig kundeservice 💔, korrespondanse med FT som viser en uprofesjonell SE 🙈, manglende revisor og tvangsoppløsning. Det kommer gjerne frem at hun kaller kritikere for psyke troll og at psykisk sykdom brukes som skjellsord.
SE fremstår som usympatisk og lite profesjonell. Frøken «vil ikke følge regelverket» for da ser alle at kanalene er 100% reklamekanaler. Noe hun selv har inrømmet.

Endret av Høstsemester
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 time siden):

Jeg tror faktisk ikke hun er smart nok til å forstå reglene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller hun faren sin for «papparerer»? Det er så jævla dumt, når pappaen «papparerer» så er det noe han GJØR! Ikke noe han ER?!? Fy faen ass, jeg ORKER IKKE 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gull vaffel skrev (8 timer siden):

I butikk kan man prøve på undertøy siden det er sånn plast i skrittet, men man får ikke returnert undertøy altså underdeler truser, bikinitruser osv. ingen butikker eller nettbutikker får man det av hygiene hensyn. Så rart at hun tillater det. Selv om plasten er intakt så vet man ikke om plasten har blitt tatt av så satt på igjen osv. 

Det stemmer ikke, jeg returnerte en bikinitruse på Cubus tidligere i sommer. Bestilt på nett, returnert fysisk i butikk. Men vet ikke hva Cubus gjør med den returnerte trusen da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Careless er og blir ett merkelig firma. Jeg sendte en melding til careless sin IG konto for å spørre om de har kommet noe lengre iforhold til revisor. Så får jeg ett standardsvar med en gang hvor det blandt annet står.. "om spørsmålet ditt gjelder størrelser,dato på dropp eller andre henvendelser må du beregne litt svartid da innboksen ikke sjekkes daglig🙈 

Hun gjør liksom ikke noe for å yte litt service mot sine kunder. Hun skal kun dra inn penger og resten er det ikke så nøye med

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Og her merkes det men det er heller ikke etter reglene. Hvit skrift på lys bunn er ikke god nok merking. 

IMG_0760.jpeg

Den type merking er ikke første gang hun gjør. Hun har gjerne hvit skrift som er lagt på den hvite veggen i stua når hun tar bilder der...det er faktisk så vanskelig og se til tider

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Careless er og blir ett merkelig firma. Jeg sendte en melding til careless sin IG konto for å spørre om de har kommet noe lengre iforhold til revisor. Så får jeg ett standardsvar med en gang hvor det blandt annet står.. "om spørsmålet ditt gjelder størrelser,dato på dropp eller andre henvendelser må du beregne litt svartid da innboksen ikke sjekkes daglig🙈 

Hun gjør liksom ikke noe for å yte litt service mot sine kunder. Hun skal kun dra inn penger og resten er det ikke så nøye med

Samme følelse sitter jeg med. Vi er i 2023 og det finnes mange verktøy for å gjøre det både enkelt å være tilgjengelig for kundene, men og å bare gi inntrykk av å være tilgjengelig.

De bruker en programvare som heter Re:amaze for å ta i mot og svare på kundehenvendelser og med rett oppsett og lisens så kan den ta unna veldig mange henvendelser nærmest automatisk. Og at kun noen få «sære» henvendelser må håndteres manuelt.

Det er så mye i dag som kan automatiseres men det virker ikke som om de gidder å sette seg inn i hvilke muligheter de har. Eller hvordan de fungerer heller om vi ser på tilfellet med Therese.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (4 timer siden):

TL og SaraE er i en egen liga når det kommer til å kalle opp de som legger igjen dårlige tilbakemeldinger. De er sure, bitre kjærringer. TL skal spanderer psykologtimer til de det gjelder. Jeg gremmes av både henne og SaraE🤮

Ikke de som legger igjen dårlig tilbakemelding, de som gjør det uten å ha erfaring med produktet.

Er jo folk med fritidsproblemer som gjør sånt. 

Blir litt sånn "de gjør så mye feil og ulovlig så da er det greit at jeg gjør noe fullstendig uetisk og barnslig". 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

Hvorfor kaller hun faren sin for «papparerer»? Det er så jævla dumt, når pappaen «papparerer» så er det noe han GJØR! Ikke noe han ER?!? Fy faen ass, jeg ORKER IKKE 🤦🏻‍♀️

Hun sa en gang at faren kunne rePARERE alt, derfor kaller hun han papPAPARERER. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...