Snublefot62 Skrevet 31. august 2023 #26901 Del Skrevet 31. august 2023 hudorm1 skrev (4 minutter siden): Sånn, gjorde det slik at det ikke trenger merkes med reklame. Fjernet også de rosa Careless-eskene i bakgrunn. Men nå ha jo ikke bilde noen markedsverdi lenger? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smuldrepai Skrevet 31. august 2023 #26902 Del Skrevet 31. august 2023 Så på snap hun snakker om at hun ønsker ta ut silikon fra puppene. Men L er for liten. Har ikke hun snakket om dette i noen år, at hun vil fjerne det? Men så er det alltid en unnskylding der det ikke passer. Rart med det. Sitter der å lekser andre, så sitter hun der med silikon, Botox, restylane, skjuler eller opperert bort vorten ved øyebrynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 31. august 2023 #26903 Del Skrevet 31. august 2023 Dette kan vel umulig være lov? Varsler om «Vær rask, kun x antall enheter igjen på lager» når det i realiteten er mulig å legge til 100 i handlekurven. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 31. august 2023 #26904 Del Skrevet 31. august 2023 LinnHenrikke skrev (8 minutter siden): Dette kan vel umulig være lov? Varsler om «Vær rask, kun x antall enheter igjen på lager» når det i realiteten er mulig å legge til 100 i handlekurven. Virker som at varslene som kommer opp gjelder størrelse XS. Forsvinner om man velger andre størrelser. Om du velger størrelse XL kommer varselet :"Vær rask! Kun 19 enheter igjen på lageret!", og det stemmer med antallet truser som er mulig å legge i handlekurven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 31. august 2023 #26905 Del Skrevet 31. august 2023 pukka skrev (6 minutter siden): Virker som at varslene som kommer opp gjelder størrelse XS. Forsvinner om man velger andre størrelser. Om du velger størrelse XL kommer varselet :"Vær rask! Kun 19 enheter igjen på lageret!", og det stemmer med antallet truser som er mulig å legge i handlekurven. Ikke her. Trykket på L og fikk varsel om 7 igjen på lager, kunne legge til minst 50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. august 2023 #26906 Del Skrevet 31. august 2023 LinnHenrikke skrev (22 minutter siden): Dette kan vel umulig være lov? Varsler om «Vær rask, kun x antall enheter igjen på lager» når det i realiteten er mulig å legge til 100 i handlekurven. Ville kjøpt de nå, før de begynner å selge returnerte truser igjen. Hvor mye koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smuldrepai Skrevet 31. august 2023 #26907 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) jeg og prøvde, for å sjekke. Jeg kan handle oppi 100 stykker, i både str M, L og XL. Endret 31. august 2023 av Smuldrepai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 31. august 2023 #26908 Del Skrevet 31. august 2023 Nekter å tro at hun bare har karakterene 5 & 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. august 2023 #26909 Del Skrevet 31. august 2023 Anelyy skrev (16 minutter siden): Nekter å tro at hun bare har karakterene 5 & 6 Så, hva er forskjellen på dette mørke bildet hvor man knapt ser kjolen og bildet fra bilen ? Kjolen er like synlig på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 31. august 2023 #26910 Del Skrevet 31. august 2023 caremore skrev (2 minutter siden): Så, hva er forskjellen på dette mørke bildet hvor man knapt ser kjolen og bildet fra bilen ? Kjolen er like synlig på begge. Har ikke sett hele bildet fra bilen, men tipper at det merkede er merket fordi det snakkes om salg og kveldens drop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. august 2023 #26911 Del Skrevet 31. august 2023 «H» skrev (30 minutter siden): Har ikke sett hele bildet fra bilen, men tipper at det merkede er merket fordi det snakkes om salg og kveldens drop? Det kan hende, men markedsverdien er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 31. august 2023 #26912 Del Skrevet 31. august 2023 caremore skrev (10 minutter siden): Det kan hende, men markedsverdien er den samme. Ja, det er jeg enig i. Og jeg tenker hun alltid burde merke uansett, men etter hva jeg har skjønt av innlegg her inne så er akkurat det bilde fra bilen «bør merkes» og ikke skal? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 31. august 2023 #26913 Del Skrevet 31. august 2023 caremore skrev (52 minutter siden): Så, hva er forskjellen på dette mørke bildet hvor man knapt ser kjolen og bildet fra bilen ? Kjolen er like synlig på begge. Tenkte på formuleringen hun bruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allice Skrevet 31. august 2023 #26914 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg er litt bekymret for henne, jeg. "Babyen" hennes. Careless, ser hun på at sakte men sikkert går under nå. Skjønner hun ikke hvor kritisk det er NÅ, og begynner å "forsvare" seg litt, er hun vell ferdig for godt i influencer bransjen. Det er de samme fire tingene som dere påpeker her som går igjen, sykdom, umerket egenreklame hele tiden, hvor teit V er, og hvor slitsomt det er at L ikke sover 24/7. Hva har hun å tilføre som er nytt og fengende? Spekulasjon fra meg: Nå er det vell snart fem år siden hun begynte å stå på egne ben, noe som er max grensen for å ha ufør på pause (?), et stort hus, et påbegynt hus, og alenemor til tre barn, hvilken bedrift tørr å satse på hun i en stilling hos seg? Hvordan går det med barna som har fått hele barndommen sin utlevert, og er vant med å få dyre ting kastet etter seg? Ferdig med spekulasjon. For at hun og barna skal ha en fremtid de kan leve med, må personene bak som styrer alt, og de nærmeste rundt henne gi hun en virkelig realitetssjekk så fort som mulig. Forklare med teskje hva som egentlig skjer nå. Ja, hun er 30 med tre barn, men hjelpes, og hun mangler mye livserfaring. Der er hun fortsatt på vgs nivå i hodet og måten hun formulerer seg på, og løper fra alt av ansvar når det blir vanskelig. 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2023 #26915 Del Skrevet 31. august 2023 Anelyy skrev (1 time siden): Nekter å tro at hun bare har karakterene 5 & 6 Jeg har gått igjennom alle de plaggene hun la ut for salg i dag og det er kun xxl i 3 eller 4 plagg som er utsolgt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2023 #26916 Del Skrevet 31. august 2023 I dag fredag 1 juli er det kun 4 dager til careless kan bli tvangsoppløst 🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. august 2023 #26917 Del Skrevet 31. august 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Jeg har gått igjennom alle de plaggene hun la ut for salg i dag og det er kun xxl i 3 eller 4 plagg som er utsolgt Hva er blitt droppet i dag? Noe annet en undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 31. august 2023 #26918 Del Skrevet 31. august 2023 caremore skrev (41 minutter siden): Hva er blitt droppet i dag? Noe annet en undertøy? Kimono å sånne shortser tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2023 #26919 Del Skrevet 31. august 2023 caremore skrev (2 timer siden): Så, hva er forskjellen på dette mørke bildet hvor man knapt ser kjolen og bildet fra bilen ? Kjolen er like synlig på begge. Dette blir merket fordi hun prater om careless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. september 2023 #26920 Del Skrevet 1. september 2023 allice skrev (8 timer siden): Nå er det vell snart fem år siden hun begynte å stå på egne ben, noe som er max grensen for å ha ufør på pause (?), et stort hus, et påbegynt hus, og alenemor til tre barn, hvilken bedrift tørr å satse på hun i en stilling hos seg? Hvordan går det med barna som har fått hele barndommen sin utlevert, og er vant med å få dyre ting kastet etter seg? Ferdig med spekulasjon. Hun er ikke alenemor. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå