Sharp75! Skrevet 21. januar 2022 #2601 Del Skrevet 21. januar 2022 supermamz skrev (24 minutter siden): Da skjønner jeg ikke hva hun er så glad for! Burde jo være forsiktig etter de er ferdig også. Kan jo bli værre neste gang om de får det flere gang da.. Jeg så snap nå, tror det har vært på nyhetene at det er ingen som har hatt Corona igjen før det har gått 3 mnd, gjerne det hun sikter til 🤔🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. januar 2022 #2602 Del Skrevet 21. januar 2022 Har korona og er alene med barna? Stakkars jente, all sympati fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. januar 2022 #2603 Del Skrevet 22. januar 2022 Sharp75! skrev (13 timer siden): Jeg så snap nå, tror det har vært på nyhetene at det er ingen som har hatt Corona igjen før det har gått 3 mnd, gjerne det hun sikter til 🤔🤷♀️ Ja åkei, så hun skrev nå om det at hun ville høre om man kunne få det igjen. Har hørt om flere som har hatt det 2 ganger, men aner ikke om hvor lang tid i mellom da. :s 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 22. januar 2022 #2604 Del Skrevet 22. januar 2022 supermamz skrev (15 timer siden): hmm, man er da vell ikke imun mot viruset? Er jo så mange som får det flere gang og nå sitter hun på story og sier at hun ikke trenger å beskymre seg lenger for smitte? Er det noe jeg har gått glipp av ny info? Nå er ikke denne personen kjent for å være så veldig opplyst om akkurat denne tema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 22. januar 2022 #2605 Del Skrevet 22. januar 2022 supermamz skrev (3 timer siden): Ja åkei, så hun skrev nå om det at hun ville høre om man kunne få det igjen. Har hørt om flere som har hatt det 2 ganger, men aner ikke om hvor lang tid i mellom da. :s Tantebarnet mitt fikk korona i desember og på nytt igjen nå. Først delta, så omikron. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 22. januar 2022 #2606 Del Skrevet 22. januar 2022 Kanskje jeg har litt dumme tanker men er det ikke litt dumt og få barnet til og lukte på type vaskemidler og whitsprit for og se om de har mistet luktesans? Det jeg tenker er jo hva om barna en dag gjør dette uten at mor ser og de f. Eks tar salmiakkflaska og lukter godt. Ikke helt bra. Jeg pleier ikke å være hysterisk altså men kanskje valget burde vært noe annet 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. januar 2022 #2607 Del Skrevet 22. januar 2022 Aidensfield skrev (10 minutter siden): Kanskje jeg har litt dumme tanker men er det ikke litt dumt og få barnet til og lukte på type vaskemidler og whitsprit for og se om de har mistet luktesans? Det jeg tenker er jo hva om barna en dag gjør dette uten at mor ser og de f. Eks tar salmiakkflaska og lukter godt. Ikke helt bra. Jeg pleier ikke å være hysterisk altså men kanskje valget burde vært noe annet Flaskene har barnesikring 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 22. januar 2022 #2608 Del Skrevet 22. januar 2022 Sharp75! skrev (58 minutter siden): Flaskene har barnesikring 🤷♀️ Det vet jeg.. Men med en 1 klassen så vet man aldri h a de kan klare. Men er nok meg som overtenker🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 22. januar 2022 #2609 Del Skrevet 22. januar 2022 Lill skrev (20 timer siden): Har korona og er alene med barna? Stakkars jente, all sympati fra meg. Sympati fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 22. januar 2022 #2610 Del Skrevet 22. januar 2022 Sharp75! skrev (2 timer siden): Flaskene har barnesikring 🤷♀️ Så ingen under 18 greier å åpne dem? 8 åringen min greier det helt fint. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 22. januar 2022 #2611 Del Skrevet 22. januar 2022 Heartgirl skrev (12 minutter siden): Sympati fra meg også. Jeg hadde garantert lagt ut en gråtevideo og lagt meg i fosterstilling. For en grusom situasjon å være i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 22. januar 2022 #2612 Del Skrevet 22. januar 2022 Nussepus skrev (35 minutter siden): Så ingen under 18 greier å åpne dem? 8 åringen min greier det helt fint. Er det jeg også tenkte og hun har vaskemidler stående lett tilgjengelig. Bare ser for meg en gutt på 7 år sier til si søster " kom så sjekker vi om vi har fått igjen luktesans". Å får de da tak i salmiakk så er ikke det bra om man tar ett realt åndedrag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 22. januar 2022 #2613 Del Skrevet 22. januar 2022 Aidensfield skrev (3 timer siden): Kanskje jeg har litt dumme tanker men er det ikke litt dumt og få barnet til og lukte på type vaskemidler og whitsprit for og se om de har mistet luktesans? Det jeg tenker er jo hva om barna en dag gjør dette uten at mor ser og de f. Eks tar salmiakkflaska og lukter godt. Ikke helt bra. Jeg pleier ikke å være hysterisk altså men kanskje valget burde vært noe annet Der viste hun hvor mye vett hun har. Tror hun ikke det er gasser og andre løsemidler oppi det bare fordi hun ikke kjenner lukten. Hva blir det neste? Lightergass og lim? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 22. januar 2022 #2614 Del Skrevet 22. januar 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Så ingen under 18 greier å åpne dem? 8 åringen min greier det helt fint. 1 åringen min har klart det🤦🏽♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 22. januar 2022 #2615 Del Skrevet 22. januar 2022 Lill skrev (1 time siden): Jeg hadde garantert lagt ut en gråtevideo og lagt meg i fosterstilling. For en grusom situasjon å være i. Å? Så da regner jeg med du ofte ligger gråte videoer ut på f. Eks Facebook, insta, snap da når du har det jævli? 🤷🏻♀️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 22. januar 2022 #2616 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Alex_rude skrev (8 minutter siden): Å? Så da regner jeg med du ofte ligger gråte videoer ut på f. Eks Facebook, insta, snap da når du har det jævli? 🤷🏻♀️. Nei, men nå er ikke jeg influenser eller har noe å gråte for. Hun er i en vanskelig situasjon, kan forstå at hun trenger sympati. Jeg hadde vel ikke holdt ut en halv dag engang. Endret 22. januar 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 22. januar 2022 #2617 Del Skrevet 22. januar 2022 HøOmPø skrev (På 19.1.2022 den 23.37): Det kan gå bra. Jeg blir stordårlig av lokalt bedøvelsesmiddel hos tannlegen, så er ikke så mye som skal til i enkelte tilfeller.. Be om bedøvelse uten adrenalin neste gang! Mange reagerer på vanlig bedøvelse da den inneholder adrenalin, spesielt ME-syke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 22. januar 2022 #2618 Del Skrevet 22. januar 2022 Lill skrev (1 time siden): Nei, men nå er ikke jeg influenser eller har noe å gråte for. Hun er i en vanskelig situasjon, kan forstå at hun trenger sympati. Jeg hadde vel ikke holdt ut en halv dag engang. Du har aldri noe å gråte for? Å? Må du være influenser for å legge ut videoer når du gråter? Ok. Da vet jeg reglene😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 22. januar 2022 #2619 Del Skrevet 22. januar 2022 Alex_rude skrev (1 time siden): Du har aldri noe å gråte for? Å? Må du være influenser for å legge ut videoer når du gråter? Ok. Da vet jeg reglene😂😂 Mangel på empati har åpenbart ingen grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 22. januar 2022 #2620 Del Skrevet 22. januar 2022 Lill skrev (46 minutter siden): Mangel på empati har åpenbart ingen grenser. Å? Hvor mener du at jeg mangler empati? 🤔🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå