Julemarsipan Skrevet 14. januar 2022 #2521 Del Skrevet 14. januar 2022 Men da skjønner jeg ikke hvorfor man flytter fra hverandre.. hvis man har et godt sexliv, man er bestevenner , krangler lite og samarbeider godt om barna.. hvorfor gjør man det slutt da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 14. januar 2022 #2522 Del Skrevet 14. januar 2022 Julemarsipan skrev (1 time siden): Men da skjønner jeg ikke hvorfor man flytter fra hverandre.. hvis man har et godt sexliv, man er bestevenner , krangler lite og samarbeider godt om barna.. hvorfor gjør man det slutt da? ? Du skjønner ikke at mennesker ønsker seg kjærlighet med en partner for livet som går utover et vennskap og en vennlig tone? -Det forstår iallefall jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. januar 2022 #2523 Del Skrevet 14. januar 2022 Yesohyes skrev (44 minutter siden): ? Du skjønner ikke at mennesker ønsker seg kjærlighet med en partner for livet som går utover et vennskap og en vennlig tone? -Det forstår iallefall jeg. Har man et negativt bilde av en person så er man låst i det negative, man klarer ikke å se ut av den negative boksen 🤷♀️ Jeg forstår godt hva du mener. Hjelper ikke hvor gode venner man er eller hvor god sex man har 🤦♀️ det er ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 14. januar 2022 #2524 Del Skrevet 14. januar 2022 Julemarsipan skrev (5 timer siden): Men da skjønner jeg ikke hvorfor man flytter fra hverandre.. hvis man har et godt sexliv, man er bestevenner , krangler lite og samarbeider godt om barna.. hvorfor gjør man det slutt da? Nå vet vi heldigvis ikke alt som foregår mellom dem, så grunnen til at de faktisk går fra hverandre er vel ingenting å diskutere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 15. januar 2022 #2525 Del Skrevet 15. januar 2022 Yesohyes skrev (14 timer siden): ? Du skjønner ikke at mennesker ønsker seg kjærlighet med en partner for livet som går utover et vennskap og en vennlig tone? -Det forstår iallefall jeg. Det er jo mer enn et vennskap og vennlig tone, når man har sex hyppig tenker jeg da… men kan godt være det er normalt å ha sex med vennene sine, men slik er det ikke i min krets… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 15. januar 2022 #2526 Del Skrevet 15. januar 2022 Hilde444 skrev (På 12.1.2022 den 15.16): Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 Som mange influensere har sagt så er Januar en ganske rolig måned, å det er sikkert kjempegodt! Alle trenger fri en gang iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 15. januar 2022 #2527 Del Skrevet 15. januar 2022 Julemarsipan skrev (18 timer siden): Ja, og jeg skjønte ikke helt, for hun sier det blir så rart at Robin flytter osv.. fordi hun har jo sine behov, ja altså få orgasme… MEN, hun har jo ikke delt soverom med han siste 6-7 årene uansett slik jeg har forstått , så hva er egentlig problemet ? Regner jo med hun har ordnet seg på egenhånd alle disse årene? Hun har også sagt at hun å Robin pleide å legge seg sammen, for så legge seg på hvert rom når de skulle sove. Pluss at det går an å ha sex andre steder enn i senga å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 15. januar 2022 #2528 Del Skrevet 15. januar 2022 Julemarsipan skrev (På 14.1.2022 den 9.38): Men da skjønner jeg ikke hvorfor man flytter fra hverandre.. hvis man har et godt sexliv, man er bestevenner , krangler lite og samarbeider godt om barna.. hvorfor gjør man det slutt da? Er vi virkelig tilbake til dette? Ærlig talt, jeg trodde KG besto av stort sett voksne (ofte godt voksne) mennesker som kunne telle til 1, 2 og 3 og legge sammen 2+2 og lignende. Den gang ei, gitt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. januar 2022 #2529 Del Skrevet 15. januar 2022 Julemarsipan skrev (På 14.1.2022 den 9.38): Men da skjønner jeg ikke hvorfor man flytter fra hverandre.. hvis man har et godt sexliv, man er bestevenner , krangler lite og samarbeider godt om barna.. hvorfor gjør man det slutt da? Hun har jo selv sagt at en dum ting de gjorde var og ikke sove i samme seng når barna var ferdig med babytiden.. Jeg vet man kan ha sex flere steder men jeg tror at mye av varmen. Nærheten blir borte om man har vært sitt soverom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 15. januar 2022 #2530 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg tror faktisk aldri jeg har sett noen med full «festsminke» ut på skitur med barna før 🤭. Disse sminker jo seg mer enn jeg gjør til fest for å henge hjemme en hel dag også da men.. syns det det ser så dumt ut🤪. jajaja, jeg har ikke noe med det osv.. men Skjønner bare ikke vitsen 😆 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 15. januar 2022 #2531 Del Skrevet 15. januar 2022 Alex_rude skrev (20 minutter siden): Jeg tror faktisk aldri jeg har sett noen med full «festsminke» ut på skitur med barna før 🤭. Disse sminker jo seg mer enn jeg gjør til fest for å henge hjemme en hel dag også da men.. syns det det ser så dumt ut🤪. jajaja, jeg har ikke noe med det osv.. men Skjønner bare ikke vitsen 😆 Oi, da sminker du deg ikke mye, gitt. Foundation, øyenbryn, mascara og eyeliner er virkelig ikke festsminke i dag. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 15. januar 2022 #2532 Del Skrevet 15. januar 2022 BunnyChester skrev (11 minutter siden): Oi, da sminker du deg ikke mye, gitt. Foundation, øyenbryn, mascara og eyeliner er virkelig ikke festsminke i dag. To kg foundation, maskara, øyebryn, øyeskygge, eyeliner, blush og leppestift. Jo, det er full festsminke i mitt hode🤪 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 15. januar 2022 #2533 Del Skrevet 15. januar 2022 21 minutter siden, BunnyChester said: Oi, da sminker du deg ikke mye, gitt. Foundation, øyenbryn, mascara og eyeliner er virkelig ikke festsminke i dag. For mange av oss er det fortsatt. Hadde jeg vært så tydlig sminket på jobb hadde folk reagert. Ikke for at det er noe galt med det, men det hadde vært veldig pyntet. Til hverdags klarer jeg meg lenge med bryn og maskara. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 15. januar 2022 #2534 Del Skrevet 15. januar 2022 Julemarsipan skrev (20 timer siden): Det er jo mer enn et vennskap og vennlig tone, når man har sex hyppig tenker jeg da… men kan godt være det er normalt å ha sex med vennene sine, men slik er det ikke i min krets… Jeg er forsåvidt enig med deg. Men de har delt 10 år sammen, og da er det ikke så unaturlig. Dessuten når man går fra hverandre og har bestemt seg for det så er det vondt og det er sårbart og man blir lurt av egne følelser som tror du vil bli osv osv. Det er mange ting man kan ta folk på, men det ligger mye psykologi bak dette og ting vi mest sannsynlig aldri får vite. Og da synes jeg, basert på det, at det går an å tenke at de hadde behov for nærhet (som sikkert gjorde dem mer vondt enn godt i ettertid) , så de hadde sex, og what's the big deal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 15. januar 2022 #2535 Del Skrevet 15. januar 2022 40 minutter siden, Yesohyes said: Jeg er forsåvidt enig med deg. Men de har delt 10 år sammen, og da er det ikke så unaturlig. Dessuten når man går fra hverandre og har bestemt seg for det så er det vondt og det er sårbart og man blir lurt av egne følelser som tror du vil bli osv osv. Det er mange ting man kan ta folk på, men det ligger mye psykologi bak dette og ting vi mest sannsynlig aldri får vite. Og da synes jeg, basert på det, at det går an å tenke at de hadde behov for nærhet (som sikkert gjorde dem mer vondt enn godt i ettertid) , så de hadde sex, og what's the big deal. Man vokser mye som person iløpet av 20årene, og det er veldig få som fortsatt er kjæreste med samme person som man var sammen med under russetiden 10 år etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 17. januar 2022 #2536 Del Skrevet 17. januar 2022 Nikea skrev (På 14.1.2022 den 9.09): Det går helt fint å ha sex med en partner selv om man ikke deler soverom altså. Har selv ei datter som da hun var oppgitt over enkelte foreldre som nektet kjæreste og ligge over for da kunne de ha sex. Man kan faktisk ha sex til alle døgnets tider sier hun og jeg holdt på å kjøre av veien😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 17. januar 2022 #2537 Del Skrevet 17. januar 2022 Alex_rude skrev (På 15.1.2022 den 20.22): To kg foundation, maskara, øyebryn, øyeskygge, eyeliner, blush og leppestift. Jo, det er full festsminke i mitt hode🤪 De går jo ikke på ski for barna sin del, de går på ski for å ha noe å legge på storyen🤦♂️ 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. januar 2022 #2538 Del Skrevet 17. januar 2022 Hilde444 skrev (27 minutter siden): De går jo ikke på ski for barna sin del, de går på ski for å ha noe å legge på storyen🤦♂️ Lenge leve negativiteten 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1993 Skrevet 17. januar 2022 #2539 Del Skrevet 17. januar 2022 Hilde444 skrev (58 minutter siden): De går jo ikke på ski for barna sin del, de går på ski for å ha noe å legge på storyen🤦♂️ Er det ikke lov til å like å sminke seg når man er mamma? Jeg kan fort se slik ut på skitur med familien, noen ganger ikke. Er det noe galt i det?🤦♀️ Snakk om å lete med lupe etter ting å ta henne på.. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. januar 2022 #2540 Del Skrevet 17. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå