Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Donnap skrev (6 minutter siden):

Det er også lov å håpe at snap slutter å betale influensere sinnsykt mye penger for å snappe. Tror og håper det blir enormt mye mindre snapping og barneeksponering hvis det skjer, ikke bare av SE men også andre influensere. 

Vi må jo bare håpe på at disse utbetalingene uteblir.

Men jeg skjønner liksom ikke tankegangen til SET, fordi hun gjør jo bra penger på careless. (Enn så lenge). Men om hun hadde gjort noen grep på careless så kan hun kanskje leve av det fremover. Hun burde jo kunne klare seg uten å må utlevere de små hver eneste dag.. Hun burde heller ta seg ut en fornuftig lønn av careless fremfor og tømme det for overskudd hvert år..

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (11 minutter siden):

Vi må jo bare håpe på at disse utbetalingene uteblir.

Men jeg skjønner liksom ikke tankegangen til SET, fordi hun gjør jo bra penger på careless. (Enn så lenge). Men om hun hadde gjort noen grep på careless så kan hun kanskje leve av det fremover. Hun burde jo kunne klare seg uten å må utlevere de små hver eneste dag.. Hun burde heller ta seg ut en fornuftig lønn av careless fremfor og tømme det for overskudd hvert år..

CL eier hun vel sammen med Reme? Om de begge er opptatt av raske penger og så isteden for å prioritere å bygge seg opp sakte men sikkert og investert tilbake i selskapet så velger de ta ut mye av overskuddet selv pga man er i akutt behov av noen penger. De «eier» jo «ingenting»  i selskapet med unntak av 50% varelager, kundefordringer og «varemerket» hver. Begrenset hva det er verdt om ting går skeis. 

Endret av GulleGull
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
GulleGull skrev (26 minutter siden):

CL eier hun vel sammen med Reme? Om de begge er opptatt av raske penger og så isteden for å prioritere å bygge seg opp sakte men sikkert og investert tilbake i selskapet så velger de ta ut mye av overskuddet selv pga man er i akutt behov av noen penger. De «eier» jo «ingenting»  i selskapet med unntak av 50% varelager, kundefordringer og «varemerket» hver. Begrenset hva det er verdt om ting går skeis. 

Jeg personlig synes det er rart om ikke SET og V velger å selge ut Reme slik Isabel Raad gjorde i høst. 

Så på Snapchat i dag at en følger tar opp at Zizzi skal legge ned butikker i Trondheim. Ifølge nett er det kun den ene av tre butikker som skal legges ned. Å her skjønner jeg ikke denne personen. Hun blir sur fordi en butikk blir lagt ned og skjønner ikke hvorfor Zizzi ikke kan ha en butikk åpent slik at kunder kan prøve størrelser også handle på nett🙄🙄 skjønner ikke folk at det koster å ha en butikk åpen?

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-11-28-14-06-28-450_com.snapchat.android.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er de utenlandske eierne som har bestemt at zizzi skal legge ned flere av butikkene sine i Norge. Det er et stort tap for de som liker å gå i butikker å prøve klær før man kjøper. Mange liker fortsatt å handle i fysiske butikker. 
Jeg vet at noen av butikkene som legges ned går godt så litt forvirrende at de da velger å legge ned.

For Careless så regner jeg med det nå blir enda mer positivt for folk at de har fysiske butikker og det kan bli lettere å åpne flere. Om de har planer om det. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (25 minutter siden):

Jeg personlig synes det er rart om ikke SET og V velger å selge ut Reme slik Isabel Raad gjorde i høst. 

Så på Snapchat i dag at en følger tar opp at Zizzi skal legge ned butikker i Trondheim. Ifølge nett er det kun den ene av tre butikker som skal legges ned. Å her skjønner jeg ikke denne personen. Hun blir sur fordi en butikk blir lagt ned og skjønner ikke hvorfor Zizzi ikke kan ha en butikk åpent slik at kunder kan prøve størrelser også handle på nett🙄🙄 skjønner ikke folk at det koster å ha en butikk åpen?

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-11-28-14-06-28-450_com.snapchat.android.jpg

Kjedene kan jo ikke ha et lokale i hver krok og krok i landet her. Mange som ikke får prøvd før de bestiller. Her jeg bor må man reise en time for å komme til en kjedebutikk og det er jo ikke så ille egentlig, mange som bor mye lenger unna ett senter. Med den type reisevei så bestiller man jo heller på nett om det er noe man trenger. Overvektig eller ikke. Jeg som slank uten spesielt med mye former må evt også bestille ett par str om det er noe man må ha, for vipper mellom str og ingen merker er helt like. Så man sjekke jo str tabell om man ikke bare vil sjanse. 

• Liker 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Det er de utenlandske eierne som har bestemt at zizzi skal legge ned flere av butikkene sine i Norge. Det er et stort tap for de som liker å gå i butikker å prøve klær før man kjøper. Mange liker fortsatt å handle i fysiske butikker. 
Jeg vet at noen av butikkene som legges ned går godt så litt forvirrende at de da velger å legge ned.

For Careless så regner jeg med det nå blir enda mer positivt for folk at de har fysiske butikker og det kan bli lettere å åpne flere. Om de har planer om det. 

Når Zizzi sliter med butikkene vil nok CL gjøre det også. 

• Liker 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Men folk kan jo ikke klage på at butikkene legges ned om de drar dit kun for å prøve størrelser også dra hjem for å handle på nett..

Kan være careless tjener på dette. Men for folk som har samme kroppsfasong som meg med store bryster kan glemme og shoppe hos careless. Fordi det passer ikke oss. Så jeg bruker mest zizzi eller ellos

• Liker 6
Skrevet
Donnap skrev (2 timer siden):

Det er også lov å håpe at snap slutter å betale influensere sinnsykt mye penger for å snappe. Tror og håper det blir enormt mye mindre snapping og barneeksponering hvis det skjer, ikke bare av SE men også andre influensere. 

Derav oppfordrer jeg alle til å rapportere til Snapchat. Klikk på de 3 prikkene i hjørnet, rapporter - send 💫😃

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Når Zizzi sliter med butikkene vil nok CL gjøre det også. 

Nå har ikke zizzi noen størrelser som er mindre enn en normal L, så CL har nok et litt større marked. Mår det er sagt har jeg kun sett en av zizzi butikkene i trondheim (byhaven) og den hadde jommen ikke store lokaler, så jeg vet ikke hvor økonomisk det ville vært for CL å åpne en svær butikk som har behov for større mengder varer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (19 timer siden):

Da var det dropp på dunjakkene. Har sett på flere bilder av dem nå for å se om jeg endrer mening om dem. Men nei, jeg synes overhodet ikke at de er fine, jeg synes snøringen i livet ødelegger hele jakkene, skikkelig stygt. De hadde nok vært finere uten snøring. Den lange er jo litt vid nederst og er mulig å glide opp nede. Jeg har selv en lang dunjakke, der er det knapper nederst på begge sidene,  og det er genialt når man skal feks inn i bil. Hvis jeg ikke knapper dem opp, så spretter de opp når jeg setter meg i bilen. Den er også vid nede,  så jeg lurer på hva som skjer når de skal sette seg i bilen med denne og har glemt å glide opp nederst..

Jeg syns at den gyldne fargen som ikke er helt gull var ganske pen. Men resten av jakken var ikke helt for meg

• Liker 2
Skrevet (endret)
Dupers skrev (1 time siden):

Jeg syns at den gyldne fargen som ikke er helt gull var ganske pen. Men resten av jakken var ikke helt for meg

Ja fargen var litt fin, men passform mm synes jeg ikke noe om i det hele tatt. 

Endret av Donnap
  • Liker 3
Skrevet

189.1k - just saying 🤭

• Liker 2
Skrevet
Debbie M skrev (9 minutter siden):

189.1k - just saying 🤭

Mistet 2100 følgere siden 6 oktober da, og 1000 siden 1 november..

• Liker 1
Skrevet

Lang tale fra SET i dag, men ikke ett ord om droppet i går. Hun snakket heller om samarbeid og reklame, har fått spørsmål om hvorfor hun fortsetter med det hvis hun ser på seg selv som en gründer. Hun bortforklarer dette med at hun liker det, liker å anbefale følgerne «ting» og «å løfte fram andre firmaer». Tro det den som vil! Her ligger det penger bak…

Som sagt, lang monolog med babyen foran seg. Man hører hele tiden babyen pludre i vei, men mor har fokus på kameraet og følgerne. Ellers det vanlige, bilder med bl.a. lekegrind og seng, og detaljert om hvem som hentet yngste gutten, hvor han ville være, og om mors egen tid med babyen. Ikke nok ifølge henne med bare en baby, ingen å snakke med og hun liker ikke å være alene i huset, sier hun. 

Ellers har hun mer enn 18.000 mail ulest, men har glemt passordet til mailen. Og fått forretningskontoen sperret, ikke oppdatert pålagte personopplysninger til tross for mange varslinger over lang tid. Og denne influenseren skal være kvalifisert til Young Entrepeneur of the Year?! 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Hvor stor stue må man ha for å klare å plassere 1 stykk juletre🤔 spør for en venn🙈

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Hvor stor stue må man ha for å klare å plassere 1 stykk juletre🤔 spør for en venn🙈

SET har 90 kvm stue/kjøkken, men klarer ikke å finne en fin plass til juletreet… 🫣

• Liker 1
Skrevet
Anemoi skrev (9 minutter siden):

SET har 90 kvm stue/kjøkken, men klarer ikke å finne en fin plass til juletreet… 🫣

Var dette jeg så🙂🙂 vi har vel kanskje 30 kvm stue å har null problem å plassere treet. 

• Liker 2
Skrevet
Anemoi skrev (17 minutter siden):

Da har hun planlagt dårlig når de bestemte hvordan stuen skulle være og hvor ting skulle stå.. Jeg har myyyye mindre stue,  men juletreet får vi plass til når vi flytter på godstolen. 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (34 minutter siden):

Anemoi skrev (19 minutter siden):

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Var dette jeg så🙂🙂 vi har vel kanskje 30 kvm stue å har null problem å plassere treet. 

Her er ikke Sara noe one of a kind. Første jul i nytt hus og ikke alltid lett og vite hvor man vil plassere ting. Men husk, her har vi fokus på de viktige tingene, eksponering av barn 🫠

Dette viser igjen jakten på Sara fortsetter, hun kan ikke gjøre noe rett.

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...